Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 8 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Lejow zo 11 dec 2011 - 5:14

Lejow, 11 april , 26/21 , meisje, 1e kind, wil in het ziekenhuis bevallen
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 8 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:17

Snoepy87 8 april 24/27 verassing 2de kindje wil thuis bevallen

@ CCC, een harde buik merk je wel, dan ik de baarmoeder keihard.

Verder heb ik niet zoveel te vertellen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:18

Laurientje, 9 april, 26/27 tweede kindje, ziekenhuis bevalling

Gast
Gast

Bericht  Happy zo 11 dec 2011 - 5:19

[/tr]
Wie Uitgerekende datum Leeftijden GeslachtBijzonderheden
Snoepy 8 April 24/27 Verassing2e kindje, Wil thuis bevallen
Laurientje 9 April 26/27 ?2e kindje, Ziekenhuis bevalling
Lejow 11 April 21/26 Meisje 1e kindje ,Wil in ziekenhuis bevallen
Rouge 27 April 26/29 Meisje2e kindje, moet in ziekenhuis bevallen
Happy 18 Mei 23/27 Jongen 1e kindje
Chococupcake 10 Juni27/25 Nog niet bekend -

Zoiets?

Laatst aangepast door Happy op zo 11 dec 2011 - 5:47; in totaal 3 keer bewerkt

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Rouge zo 11 dec 2011 - 5:20

Rouge, uitgerekende datum 27/4, leeftijd 26/29, geslacht meisje, 2e kindje, moet in ziekenhuis bevallen
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Lejow zo 11 dec 2011 - 5:20

Ja, alleen zou ik Laurientje boven aan zetten, op volgorde van uitgerekende datum
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Happy zo 11 dec 2011 - 5:21

Oja! Ga ik even aanpassen smile

Happy
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:21

Nee mij :P Ik ben eerder :P

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 11 dec 2011 - 5:24

Chococupcake, uitgerekend op 10 juni 2012, leeftijd 27/25, geslacht nog geen idee (willen we wel weten, maar weten nog niet of we het geheim houden), verder geen bijzonderheden...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  CCC zo 11 dec 2011 - 5:25

Thnx voor de tip Happy, ga zo meteen even een pittenzak warm maken!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 11 dec 2011 - 5:25

(bij mij staat mijn leeftijd trouwens als eerst , en daarna die van mijn vriend)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Happy zo 11 dec 2011 - 5:26

Ik heb nu al ruzie met die tabel :P hij komt er zo aan angel

Happy
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:31

Hahah! Wel 1 dag hè Snoepy!

Zie mijn ticker.....

Gast
Gast

Bericht  Earane zo 11 dec 2011 - 6:37

Hoop dat het gelukt is. Heb Lana en Clapperdie er ook bij gezet, weet toevallig wanneer ze zijn uitgerekend omdat ze zo dicht bij mij zitten Wink Weet niet alle gegevens, dus dat moet nog aangevuld worden! Ik ben volgende week jarig, dus heb mijn leeftijd alvast gewijzigd.

WieUitgerekende datumLeeftijdenGeslachtBijzonderheden
_Lana_15 maart
Clapperdie16 maart Jongen
Earane17 maart28/28Meisje 1e kindje, wil thuis bevallen
Snoepy8 April24/27 Verrassing2e kindje, wil thuis bevallen
Laurientje9 April 26/27 ?2e kindje, ziekenhuis bevalling
Lejow11 April26/21Meisje1e kindje, wil in ziekenhuis bevallen
Rouge 27 April26/29Meisje2e kindje, moet in ziekenhuis bevallen
Happy18 Mei23/27Jongen 1e kindje
Chococupcake10 Juni27/25Nog niet bekend -

Laatst aangepast door Earane op zo 11 dec 2011 - 7:05; in totaal 2 keer bewerkt
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Lejow zo 11 dec 2011 - 6:40

Zeg ik het alsnog verkeerd.. ik ben 26 en mijn vriend 21!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Earane zo 11 dec 2011 - 7:13

Tabel in kleur maken? Hier in het paars, maar andere kleur kan ook natuurlijk Wink

WieUitgerekende datumLeeftijdenGeslachtBijzonderheden
_Lana_15 maart
Clapperdie16 maart Jongen
Earane17 maart28/28Meisje 1e kindje, wil thuis bevallen
Snoepy8 April24/27 Verrassing2e kindje, wil thuis bevallen
Laurientje9 April 26/27 ?2e kindje, ziekenhuis bevalling
Lejow11 April26/21Meisje1e kindje, wil in ziekenhuis bevallen
Rouge 27 April26/29Meisje2e kindje, moet in ziekenhuis bevallen
Happy18 Mei23/27Jongen 1e kindje
Chococupcake10 Juni27/25Nog niet bekend -

Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Papillio zo 11 dec 2011 - 7:27

Ik voel sinds afgelopen donderdag ons kindje iedere dag, en dan ook echt meerdere keren per dag, schoppen!
M'n hele buik gaat dan heen en weer, echt super om te zien. Ook mijn man heeft mijn buik al zien bewegen, maar het zelf nog niet gevoeld. Baby is eigenwijs, iedere keer als hij/zij schopt en mijn man wil het zien, stopt ie ermee, haha.

Even nog mijn gegevens voor de tabel:

Papillio, 29 maart, 26/30, verrassing, 1e kindje, klinische ziekenhuisbevalling
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Monnie zo 11 dec 2011 - 7:37

Hoi meiden,

hier ook weinig bijzonders, morgen weer aan het werk. Had nog wel een weekje vrij willen hebben smile Moet morgen eerst nog even langs de garage, want er brand weer eens een lampje in de auto, vertrouw er niks van. Hopelijk wordt het niet een duur grapje...

Voor het lijstje: Monnie, 27/30, willen het geslacht weten, 2e kindje, ws thuisbevallen

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:06

Kan iemand mij erin zetten? Arden, 26 april, 24/26, jongen, 3e kindje, wil thuis bevallen

Gast
Gast

Bericht  sharky zo 11 dec 2011 - 8:07

Ccc ik denk ook dat jouw kindje ook op een bepaalde manier ligt zodat je hem voelt. Ik heb dat ook heel vaak. Een harde buik kun je laten ontspannen door te gaan zitten en je buik even lekker uit te zetten ( dus nóg dikker maken;) ) . Althans dat heb ik uit de boekjes, heb zelf nog maar amper een harde buik gehad.

Monnie vroeg jij me nou van de week of ik de 20 weken echo al heb gehad? Ja die hebben we al gehad, ben morgen alweer 25 weken zwanger! Geslacht is een verrassing!

Papillo: bijzonder he, als je je kindje voelt! Jammer dat jouw vriend hem nog niet heeft kunnen voelen! Mijn vriend heeft hem inmiddels wel al gevoeld en de blik in zijn ogen was goud waard! Dus ik hoop dat jouw vriend hem ook snel kan voelen en dat jullie samen van dat moment kunnen genieten.

Rouge; 6,5 kilo is netjes, toch? Bij mij komt de 70 ook steeds dichterbij, brrr vind het maar niks ... ben inmiddels 8 kilo bijgekomen, weeg nu 77 kilo. Maar alles is ook zo ontzettend lekker op dit moment Laughing haha ik blijf snoepen!

Voor het lijstje: sharky 32 vriend 31 (volgens mij ben ik echt de oudste he laughcry ) uitgerekende datum 26 maart, geslacht verrassing.

Slapen jullie ook al met een voedingskussen? Had het advies gekregen om ermee te slapen ivm mijn bekkenklachten maar werd er vannacht gillend gek van, heb het ding van ellende uit het bed gegooid en gewoon weer een normaal kussen precies daar waar mijn billen ophouden bij mijn bovenbenen neergelegd. Stukken beter.
Las dat er best veel meiden hier zijn met bekkenklachten, vervelend he! Hebben jullie allemaal bekkentherapie? Ik hoop dat ik het tot 36 weken volhoud met werken, ben 2 weken thuis geweest, 2 weken half gewerkt en werk nu weer volledig maar ben bang dat ik het niet tot de 36 weken ga halen, al is de pijn momenteel wel stabiel, gelukkig!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:13

Sharky, ik heb ook bekkenklachten, met name bij de tweede maar ik moet nu ook echt goed opletten dat ik het niet overbelast. Heb deze zwangerschap nog geen therapie maar ga binnenkort denk ik wel weer bellen! Wat doe je voor werk? Ik studeer nog dus geen zware belasting, maar ik moet wel echt heel vaak opstaan en blijven lopen.

Rouge, ik was bij mijn dochter nu ook ongeveer 6 kilo aangekomen. Ik zit nu op maximaal 3, dus dat vind ik wel heel fijn!

Papillio, leuk is dat bewegen he I love you waarom moet jij in het ziekenhuis bevallen?

Hier ook verder weinig bijzonders, behalve dat ik superdruk ben en zo'n heel topic bijhouden dan wel lastig is voor me. Nog twee maanden en dan is de studie alweer afgelopen voorlopig. Jeetje dat gaat ook snel als ik dat zo typ. Maar wel fijn!

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 11 dec 2011 - 8:23

Arden: fijn vooruitzicht om nog naar 2 maandjes te hoeven studeren!

Sharky: gek eigenlijk, want het kindje is zo klein nog, en dat je dan al zoiets misschien kunt voelen... Nadat ik even een uurtje heb gezeten was het weer over hoor...

Oja, het is ons 1e kindje en ik wil thuis bevallen, liefst een waterbevalling maar moet nog even polsen hoe de VK hier tegenover staat...

Net even de kerstboom opgezet samen met mijn vriend, hij is helemaal leuk geworden, lekker zoet met cupcakes en veel roze... Net ook even mijn vriend geholpen met inpakken, hij is de hele week weg ivm cursus.... Ben benieuwd, ben niet zo dol op alleen slapen... Ben opzich wel wat gewend omdat hij wisseldiensten heeft, maar dit soort weken vind ik toch altijd een beetje gek... Gelukkig moet ik zelf aan het werk en heb ik elke avond wel met iemand afgesproken... Ben nu echt kapot, ga zo lekker slapen!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  sharky zo 11 dec 2011 - 8:28

Arden: ik ben juf, dus sta heel veel moet, veel lopen en bukken en dat is niet zo fijn voor mijn rug. Kijk idd maar uit dat je het niet overbelast. Ik moet mezelf ook af en toe terugfluiten, wil veel te veel en dat is soms best lastig. Vind het soms moeilijk te accepteren dat ik wat minder mobiel ben en ga daardoor net iets te ver/lang door.
Fijn dat je bijna klaar bent met je studie! vind het heel knap als je met 2 kinderen en eentje onderweg nog studeert!

ccc: ik voelde de baby ook vanaf een week of 16 heel duidelijk liggen. Een ruggetje ofzoiets denk ik wat ik aan de linkerkant van mijn buik heel duidelijk voel dus het kan best zijn dat je dat voelde. En nu voel ik hem vaak dwarsliggen, ik voel namelijk de hele dag de handjes/voetjes rechts onder in mn buik , maar soms dan voel ik dat ie flink draait en dan ligt ie echt overdwars. Zo bijzonder om dat allemaal te kunnen voelen he!
Maar als jij het niet vertrouwd of je hebt er geen fijn gevoel bij moet je morgen gewoon ff de verloskundige bellen.
Oh wat hebben jullie een lekkere kerstboom met cupcakes! *krijgt alweer zin in iets lekkers*
Vervelend dat je een weekje alleen bent, hopelijk gaat de tijd snel voorbij.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Shy zo 11 dec 2011 - 8:32

Mag ik ook in de tabel? angel
Shygirl85, 29 april, 26/41, jongen, 1e kindje, ziekenhuis
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  CCC zo 11 dec 2011 - 8:46

Blijf toch nog even plakken :p

Sharky: is dit jou eerste kindje? Ik vind het wel bijzonder dat ik het miss. dan al wel voel... Opzich raak ik niet in paniek ofzo, maar dacht miss. aan mijn bekken... Dus vandaar dat ik miss. wel even de VK bel... Zie morgen wel even wat ik doe! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: