Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slecht contact binnen familie

+24
Linda
L!ND@
MissD
Merai
PluDan
Happy
Sjirafje
kwak
Aggi
Mida4you
Thunder
meisje
Liadan
woezel
nillis
Annie24
TGR
Paper Crown
Tania
SarahKey
Supertalentje
girli
Novalee
Susan
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie - Pagina 3 Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 21:23

Mama_van2 schreef:
Sinds aug. 2010 hebben wij geen contact meer met mijn schoonouders. Niemand heeft ons in de meest moeilijke periode van ons leven zo hard laten vallen als hun. We hebben nooit niets meer van ze gehoord, geen kaartje, geen telefoontje, helemaal niets. Dit terwijl ze via via wel de babysite van Mara hebben en ze dus weten hoe heftige tijd we al hebben meegemaakt en wat we nog mee gaan maken. Het is nu zover dat ik nog nooit zo'n ontzettende haat tegen iemand heb gehad, en dat we nooit meer contact met ze willen.
Klinkt als mijn verhaal. Alleen heeft Tygo nooit zo slecht gelegen. Maar de broer van mijn man en diens vrouw hebben ook nooit iets laten weten, beide keren dat hij in het ziekenhuis lag. En ook toen Jens erin lag (en die was wel zwaar ziek) kregen we niets te horen. Het verwijt wat wij kregen was dat wij hun niet hadden gebeld. Dus......pff zo kan ik nog wel een uur schrijven over dingen die ze geflikt hebben. Bah, wat bestaan er toch vreselijk egoïstische mensen op de wereld he.
Daarom heb ik zo'n hekel aan de maand december, mijn schoonmoeder is zondag jarig, dan hebben we kerst en begin januari is mijn schoonvader jarig. Moeten we 3 keer bij hen in 1 kamer zitten en ons netjes gedragen tegenover elkaar. En dat terwijl ik ze nu nog steeds het liefste uit wil schelden en uit wil kafferen haha. Ach, we doen het voor mijn schoonouders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie - Pagina 3 Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 22:10

Wat heb je er toch idioten bij. En dan te bedenken dat juist die mensen zo dichtbij horen te staan. Als iemand mij of mijn gezin op de manieren zou kwetsen die in dit topic zijn genoemd dan zouden ze er bij mij niet meer inkomen. Ik heb liever dat onze kinderen dit soort mensen helemaal niet hoeven mee te maken, jammer dan dat het familie is.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie - Pagina 3 Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 21:24

Lieskuh, er bestaan inderdaad erg egoistische en zelfingenomen mensen op de wereld. Soms echt te walgelijk voor woorden, zo met jezelf bezig zijn. Over mijn schoonfamilie kan ik ook nog wel uren schrijven, dagen nmisschien nog wel. Wat er allemaal is gebeurd valt soms niet in woorden uit te drukken. Alles bij elkaar zegt het natuurlijk genoeg over hun. Zoveel liefde voelen ze nu voor haar zoon en hun kleindochter(s), dus niet. Ze geven echt helemaal niets om hun en dat is zeer moeilijk voor te stellen omdat we in onze familie helemaal niet zo zijn. Wat er ook aan de hand is, we hebben altijd nog belangstelling en oprechte intresse in een ander. Nu is S.enna maandag jarig en lag er gisteren een kaart van mijn schoonouders binnen, dat kan er nog net vanaf.

Succes deze maand, ik snap dat je ze normaal mogelijk wil doen maar toch zal er een sfeertje hangen. Wij zijn morgen na 1,5 jaar mijn schoonzus en zwager weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie - Pagina 3 Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  meisjesmama do 8 dec 2011 - 21:34

@Mama_van2 jeetje wat een heftig verhaal zeg!! Ik kan me zo goed voorstellen dat je ze uit je leven wilt bannen want dat wat jullie doormaken is echt heel heftig en als je dan van opa en oma (zijn ouders) geen steun krijgt poeh he...

@lieskuh wow ik wist niet dat het zo gegaan was met zijn broer. Ook terecht dat je daar vreselijk kwaad om bent! Maar is de zweer niet om te snijden als jullie komende maand 3x bij elkaar zitten. Of doen hun net of hun neus bloed?
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie - Pagina 3 Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum