Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verhuiskaarten sturen aan familie waar je geen contact mee..

Ga naar beneden

Verhuiskaarten sturen aan familie waar je geen contact mee.. Empty Verhuiskaarten sturen aan familie waar je geen contact mee..

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 20:57

Stuur jij een verhuiskaart aan familie waar jij geen contact meer mee hebt?

Mijn oudste zus zie of spreek ik nooit meer. In dit huis wonen wij twee jaar maar hier is ze nooit geweest. Mijn andere zus is 5 maanden geleden bevallen heeft haar een geboorte kaart gestuurd maar ook daar reageert ze niet op. Nu gaan wij verhuizen en ik wil daar eigenlijk niks naar toe doen. Maar mijn vriend vindt dat het belangrijk is dat familie weet waar je zit.

Aan de ene kant vind ik dat hij gelijk heeft maar ze heeft duidelijk laten merken dat ze niks meer van ons wil weten. Ik vind het erg dubbel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuiskaarten sturen aan familie waar je geen contact mee.. Empty Re: Verhuiskaarten sturen aan familie waar je geen contact mee..

Bericht  Winegum wo 16 feb 2011 - 22:03

Veel familie zie ik niet zo vaak, maar iemand 2 jaar lang niet spreken? En dan ook nog eens zo dichtbij als je zus, dat vind ik wel erg raar.. Komt ze ook niet meer bij je ouders enzo? Is er iets tussen jullie voorgevallen? Ik zou zelf wel een kaartje sturen denk ik, maar ook het contact proberen te herstellen, het is toch wel je zus natuurlijk.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuiskaarten sturen aan familie waar je geen contact mee.. Empty Re: Verhuiskaarten sturen aan familie waar je geen contact mee..

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 22:06

.


Laatst aangepast door Darcy op di 1 maa 2011 - 22:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuiskaarten sturen aan familie waar je geen contact mee.. Empty Re: Verhuiskaarten sturen aan familie waar je geen contact mee..

Bericht  Winegum wo 16 feb 2011 - 22:11

Dat klopt, maar hoe langer je wacht met contact zoeken, hoe moeilijker het is om het contact weer te herstellen. Ik krijg niet de indruk dat ze zo'n ruzie of iets in die trant heeft als jouw vader en zijn broer. Anders zou je er niet eens over na denken om hem wel/geen kaartje te sturen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuiskaarten sturen aan familie waar je geen contact mee.. Empty Re: Verhuiskaarten sturen aan familie waar je geen contact mee..

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 22:13

Winegum schreef:Dat klopt, maar hoe langer je wacht met contact zoeken, hoe moeilijker het is om het contact weer te herstellen. Ik krijg niet de indruk dat ze zo'n ruzie of iets in die trant heeft als jouw vader en zijn broer. Anders zou je er niet eens over na denken om hem wel/geen kaartje te sturen.

Volgens mij is het meer haar vriend die het aanmoedigt, zelf wil ze het niet doen smile Maar het is natuurlijk wel een andere situatie. Ik vraag me ook af of jullie ruzie hebben gehad of dat het gewoon is "verwaterd"?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuiskaarten sturen aan familie waar je geen contact mee.. Empty Re: Verhuiskaarten sturen aan familie waar je geen contact mee..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum