Familie
+30
Toet
Mrs. Jansen
MissD
Sarah1985
Silver
Japie
Ragazza
Burn
Rouxxxe
Slakje
Suus
Esperanza
Snirp
mzcharlotte
M-G
Capt'n Zero
Parisienne
RioolSpook
banjer49
Bliss
Twellie
Dille
studiebol
love
Rush
Nyx
Snoes
Bazinga
Parel
Caramba
34 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Familie
Hoe is de band met jouw familie? Opa's/oma's/tantes/ooms? Heb je met iedereen (evenveel) contact? Komen jullie allemaal bij elkaar op verjaardagen, of zie je elkaar niet zo heel erg veel?
Gast- Gast
Re: Familie
Opa's en oma's heb ik niet meer. Wel die van mijn vriend, maar is toch anders. Die zie ik eens per maand, soms eens in de 2 maand.
Ik heb geen contact meer met mijn moeder, dus ook niet met haar broer en zus.
Mijn tante is overleden en ik zie de rest van mijn vaders kant 2 keer per jaar. Mijn neef kom ik vaker tegen, die woont bij mij in de straat. Ga daar 1 keer in de maand op de koffie.
Vind het wel goed zo. Ik ben niet zo'n familie mens. Ben blij dat ik mijn vader iedere week minstens 2 keer spreek en mijn schoonouders wekelijks.
Ik heb geen contact meer met mijn moeder, dus ook niet met haar broer en zus.
Mijn tante is overleden en ik zie de rest van mijn vaders kant 2 keer per jaar. Mijn neef kom ik vaker tegen, die woont bij mij in de straat. Ga daar 1 keer in de maand op de koffie.
Vind het wel goed zo. Ik ben niet zo'n familie mens. Ben blij dat ik mijn vader iedere week minstens 2 keer spreek en mijn schoonouders wekelijks.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb geen opa's en oma's meer en mijn man ook niet.
Aan mijn kant hebben we nog maar met 1 oom en tante contact. We hebben met hun familieweekend en ze komen op de verjaardagen van de kindjes. Ook op die van ons als we het vieren. Zij vieren het meestal niet maar als ze het vieren gaan we daar ook heen. Hun kinderen zien we eigenlijk alleen met het familieweekend en ze zijn op kraamvisite geweest. De kinderen daarvan (dat zijn mijn achternichtjes en neefje volgens mij??) die heb ik op facebook en zijn te jong voor ons om echt contact mee te hebben.
Aan de kant van mijn man is er helemaal geen contact meer met ooms en tantes. De rest van de familie heeft nog wel contact met 1 oom en tante maar wij niet.
Aan mijn kant hebben we nog maar met 1 oom en tante contact. We hebben met hun familieweekend en ze komen op de verjaardagen van de kindjes. Ook op die van ons als we het vieren. Zij vieren het meestal niet maar als ze het vieren gaan we daar ook heen. Hun kinderen zien we eigenlijk alleen met het familieweekend en ze zijn op kraamvisite geweest. De kinderen daarvan (dat zijn mijn achternichtjes en neefje volgens mij??) die heb ik op facebook en zijn te jong voor ons om echt contact mee te hebben.
Aan de kant van mijn man is er helemaal geen contact meer met ooms en tantes. De rest van de familie heeft nog wel contact met 1 oom en tante maar wij niet.
Gast- Gast
Ik heb contact met 1 oom en tante van mijn vaders kant, en mijn opa & oma aan beide kanten. Met mijn moeder & stiefvader, en zussen heb ik wel contact. De enige die op mijn verjaardag komen zijn mijn moeder & stiefvader en zussen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb geen opa's of oma's meer. Met 2 ooms heb ik geen contact, de andere oom is mijn held en zie ik liever dan m'n vader. Hij heeft 2 dochters, waarvan eentje 2 fan-tas-tische zoontjes heeft Daar is 't contact heel goed mee.
Van moeders kant heb ik een tante, maar daar is amper contact mee, zo nu en dan wat via FB. Maar mam heeft 2 vriendinnen en dat zijn mijn surrogaattantes, daar is goed contact mee
Van moeders kant heb ik een tante, maar daar is amper contact mee, zo nu en dan wat via FB. Maar mam heeft 2 vriendinnen en dat zijn mijn surrogaattantes, daar is goed contact mee
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Wij hebben een hele hechte familie. Met verjaardagen komen we allemaal bij elkaar, zo ook met Kerstmis, Pasen etc. Op mijn verjaardagen komen mijn (schoon)ouders, zus/schoonbroer, oma's en opa, tantes/nonkels. En vaak komen er nog een paar neven, ligt eraan of ze kunnen.
Met Kerstmis en Pasen is het echt heel de familie bij elkaar. We hebben maar een kleine familie, maar het is supergezellig.
Daarnaast gaan wij sowieso wel tweewekelijks bij mijn oma's en opa langs en spreken we ook geregeld af met mijn neef en zijn vriendin die ook pas een kindje hebben gekregen. Ook met mijn zus spreek ik geregeld af.
Met Kerstmis en Pasen is het echt heel de familie bij elkaar. We hebben maar een kleine familie, maar het is supergezellig.
Daarnaast gaan wij sowieso wel tweewekelijks bij mijn oma's en opa langs en spreken we ook geregeld af met mijn neef en zijn vriendin die ook pas een kindje hebben gekregen. Ook met mijn zus spreek ik geregeld af.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben geen hechte familie. We komen niet bij elkaar op verjaardag en treffen elkaar alleen bij mijn ouders. Dat komt omdat ik één keer de verjaardag van mijn opa ben vergeten en sindsdien doen ze niet meer aan verjaardagen. Het was ook dom, van mij, om het te vergeten, maar dat zij het nu expres vergeten, al jaren, vind ik niet zo heel erg aardig.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik heb nog een opa en oma en een oma die opnieuw getrouwd is. Ik zie hun op verjaardagen en soms tussendoor. Dan ga ik op visite. Ooms, tantes, neven en nichten zie ik amper misschien 3x per jaar en sommige heb ik al langer dan een jaar niet gezien.
Ik heb niet zoveel met familie. Mijn lievelingstante leeft niet meer en sindsdien is alles anders. Ik heb zelfs geen contact met 1 van mijn broers.
Mijn vriend heeft wel een leuke en gezellige familie, maar helaas heeft hij een gruwelijke hekel aan familiefeestjes en verjaardagen.
Ik heb niet zoveel met familie. Mijn lievelingstante leeft niet meer en sindsdien is alles anders. Ik heb zelfs geen contact met 1 van mijn broers.
Mijn vriend heeft wel een leuke en gezellige familie, maar helaas heeft hij een gruwelijke hekel aan familiefeestjes en verjaardagen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
De familie van mijn vaders kant is erg hecht, we gaan elke 2 jaar met zn allen (30man) op familieweekend.
Ik en mijn vriend wonen als enigste niet in het dorp waar mijn gehele familie woont, iedereen denkt ook dat we elkaar erg veel zien maar dat is niet zo extreem gewoon verjaardagen (al gaan we ze niet allemaal af). Mijn opa en oma leven beiden nog en elke zaterdagmiddag staat daar standaard de koffie/thee klaar met een broodje. (doordeweeks is iedereen ook welkom) en elke zaterdag zitten daar ook wel wat familieleden ik en mijn vriend komen er gemiddeld 1x per maand.
Van mijn moeders kant heb ik alleen mijn oom en tante en een tante, we zien elkaar bij verjaardagen en feestdagen.
De familie van mijn vriend wonen een uur rijden hier vandaan. Gemiddeld zien we die 1x in de maand, ene maand wat vaker en dan maand niet. Hebben wel regelmatig contact via bellen/whatsapp etc.
Ik en mijn vriend wonen als enigste niet in het dorp waar mijn gehele familie woont, iedereen denkt ook dat we elkaar erg veel zien maar dat is niet zo extreem gewoon verjaardagen (al gaan we ze niet allemaal af). Mijn opa en oma leven beiden nog en elke zaterdagmiddag staat daar standaard de koffie/thee klaar met een broodje. (doordeweeks is iedereen ook welkom) en elke zaterdag zitten daar ook wel wat familieleden ik en mijn vriend komen er gemiddeld 1x per maand.
Van mijn moeders kant heb ik alleen mijn oom en tante en een tante, we zien elkaar bij verjaardagen en feestdagen.
De familie van mijn vriend wonen een uur rijden hier vandaan. Gemiddeld zien we die 1x in de maand, ene maand wat vaker en dan maand niet. Hebben wel regelmatig contact via bellen/whatsapp etc.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Ik heb eigenlijk al heel lang geen opa's en oma's meer.
Met de familie van mijn moeders kant hebben we een keer per jaar een familie dag, meestal in de zomer en op 1 januari komt een groot deel van de familie ook bij elkaar. Ik heb nu nog een oom(rest is overleden) en die komen op mijn verjaardag en ik op die van hun. En soms ga ik tussendoor langs. Ik heb ook een achternichtje die een stuk jonger is maar daar heb ik wel leuk contact mee af en toe gaan we winkelen.
Met de familie van mijn vaders kant daar heb ik weinig contact mee een keer per jaar een familie dag.
Mijn vriend heeft echt een hele kleine familie, hij heeft bijna met niemand contact maar er zijn ook weinig mensen om contact mee te hebben. Nu is er alleen contact met zijn broer.
Met de familie van mijn moeders kant hebben we een keer per jaar een familie dag, meestal in de zomer en op 1 januari komt een groot deel van de familie ook bij elkaar. Ik heb nu nog een oom(rest is overleden) en die komen op mijn verjaardag en ik op die van hun. En soms ga ik tussendoor langs. Ik heb ook een achternichtje die een stuk jonger is maar daar heb ik wel leuk contact mee af en toe gaan we winkelen.
Met de familie van mijn vaders kant daar heb ik weinig contact mee een keer per jaar een familie dag.
Mijn vriend heeft echt een hele kleine familie, hij heeft bijna met niemand contact maar er zijn ook weinig mensen om contact mee te hebben. Nu is er alleen contact met zijn broer.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik heb mijn ooms en tantes niet meer gezien sinds ik het huis uit ben (dat is nu 13 jaar geleden). Daarvoor alleen op de verplichte verjaardagen. Opa's en oma's zijn dood. Mijn ouders zie ik wel, maar vooral koetjes-en-kalfjes-contact. Mijn broer zie ik denk ik 3x per jaar, we bellen wel wat vaker, maar ook daar geen diepgaand contact. We zijn blijkbaar gewoon niet zo'n familie-familie . Soms mis ik het wel, zou het heerlijk vinden om van iemand wijze raad te krijgen die me ook écht kent. Ik heb wel goed contact met mijn schoonouders en zwager/schoonzus (die zie ik allemaal eens in de twee weken ofzo). Mijn karakter verschilt echter zo van dat van de leden van mijn schoonfamilie dat wijze raad vragen vaker leidt tot onbegrip dan tot een oplossing (op een vriendelijke manier hoor, dat wel).
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Ik heb helaas maar heel weinig familie meer, maar de band met mijn broer en oma is heel goed.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik heb al sinds 2005 geen opa's en oma's meer. Mijn vaders familie zag ik sowieso al niet vaak, nu meestal maar eens per jaar met een familiedag. Eén tante heb ik wel op FB en ook twee nichtjes. Ik heb wat meer met mijn moeders familie, maar sinds ik 3,5 jaar geleden naar de andere kant van het land ben verhuisd, zie ik die ook nog maar weinig. Met kerst nog wel bij elkaar gekomen en verder zie ik soms iemand als ik toevallig weer eens daar ben. Ik heb wel een neef en neefje van mn moeders kant op FB. Mijn zusje zie ik ook maar eens in de zoveel maanden. Geen heel hechte familie dus; mijn moeder spreek ik verrreweg het vaakst (zo'n 1-2x per week telefonisch contact en ook via WA).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn opa's en oma's zijn overleden. Mijn vader en moeder ook. Heb met de kant van mijn moeder geen contact. Met de familie aan mijn vaders kant ook weinig, af en toe via facebook. Heb twee broers en een zus. Sinds overlijden van mijn vader geen contact meer met zus en één broer
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Op mijn broertje en moeder na heb ik geen echte contacten met familie. Alleen via facebook zo nu en dan met mijn oma. En thats it
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Ik heb met de familie van vader's kant heel hecht contact. Heb daar 3 tantes en 2 ooms, 7 neven en nichten en 2 achternichtjes. We zien elkaar op ieders verjaardag en daarbuiten ook nog weleens. Met de verjaardag van onze oma gaan we elk jaar met z'n allen een weekend weg. Oma geniet er elk jaar meer van. Heel fijn om zo'n hechte familie te hebben! Dat is echt mijn familie!
Met de opa en oma van moeder's kant heb ik ontzettend veel contact en daar kom ik vaak. Toen mijn ouders gescheiden waren hebben zij ons opgevangen en hebben we driekwart jaar bij hen in hun appartement gewoond. Ze hebben een grote rol in onze opvoeding gespeeld. Dit zijn echt mijn 'lievelings' opa en oma! Ik heb overigens nog een oom, broer van mijn moeder, en bijbehorende neefjes. Hen zien we niet heel vaak.
Met de familie van de kant van mijn stiefvader en -moeder heb ik minder contact. Het zijn allemaal lieve mensen, we zien elkaar vaak op verjaardagen, maar toch is de band minder hecht. Zij zijn pas later in ons leven gekomen natuurlijk. Daarnaast wordt het anders gewoon echt teveel en te druk. Familie van stiefmoeder's kant is vrij groot, het is soms bijna niet bij te houden.
Mijn vriend zijn familie zien we weinig, alleen op verjaardagen. Hij heeft de hechte band met zijn familie nooit gehad. Hij voelt zich helemaal op z'n gemak in mijn familie(s) gelukkig!
Ja, ik ben een echt familiemens!
Met de opa en oma van moeder's kant heb ik ontzettend veel contact en daar kom ik vaak. Toen mijn ouders gescheiden waren hebben zij ons opgevangen en hebben we driekwart jaar bij hen in hun appartement gewoond. Ze hebben een grote rol in onze opvoeding gespeeld. Dit zijn echt mijn 'lievelings' opa en oma! Ik heb overigens nog een oom, broer van mijn moeder, en bijbehorende neefjes. Hen zien we niet heel vaak.
Met de familie van de kant van mijn stiefvader en -moeder heb ik minder contact. Het zijn allemaal lieve mensen, we zien elkaar vaak op verjaardagen, maar toch is de band minder hecht. Zij zijn pas later in ons leven gekomen natuurlijk. Daarnaast wordt het anders gewoon echt teveel en te druk. Familie van stiefmoeder's kant is vrij groot, het is soms bijna niet bij te houden.
Mijn vriend zijn familie zien we weinig, alleen op verjaardagen. Hij heeft de hechte band met zijn familie nooit gehad. Hij voelt zich helemaal op z'n gemak in mijn familie(s) gelukkig!
Ja, ik ben een echt familiemens!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Goed. Ik heb erg veel familie, ik heb een sterke band met de familie aan vaderskant want die wonen bijna allemaal in het dorp. Aan moeders kant is het ook een leuke familie, maar die zie ik minder vaak.
Met de familie in Brazilië heb ik ook een sterke band. Ik versta ze amper, maar het is altijd net alsof er een heleboel warmte uit dat land deze kant op straalt.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Ik heb nog 1 oma daar probeer ik toch zo'n 2 keer per maand heen te gaan. Tante's en ooms zie ik (bijna) niet en die wil ik ook niet zien. Als ik ze zie is het per ongeluk bij oma dan heb ik het bezoek schijnbaar niet goed gepland. Ik wil ze ook nooit meer zien aangezien zij mijn moeder, die jaren voor mijn oma heeft gezorgd met alle liefde, uit jaloezie beschuldigd hebben van diefstal en zelfs op haar sterfbed niet het lef hebben gehad om excuses aan te bieden (terwijl ze wisten dat ze fout zaten en dat ook toe hebben gegeven aan anderen) Nichtjes en neefjes zag ik sowieso niet, dat is een heel anders soort volk dan dat ik mee opgegroeid ben. Op zich niets mis mee maar we liggen elkaar gewoon niet. Mijn vader, broers en schoonzus zie ik wel heel veel en daar heb ik een ontzettend goede band mee, mijn moeder is dus helaas een tijdje terug overleden.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Even kijken hoor:
Aan mijn moeders kant heb ik behalve een oom & tante, mijn neef en nicht met hun gezinnen niets meer. Deze familie denkt altijd dat het bij ons zo voor de wind gaat en kan hier niet mee om gaan. Verwijten mij (ons) geen contact te houden, maar er komt (ook) niks van die kant af en mijn oom en tante zijn zelfs niet op mijn bruiloft geweest omdat "ze al iets anders te doen hadden".
Mijn vaders kant van de familie woont ver weg. Als ik er ben, voel ik me altijd een beetje thuis komen. Anderzijds gebeurt dit gewoon te weinig en moet ik ook altijd even wennen om er weer te zijn. Ik denk dat ik aardig hecht was geweest als ze wat meer in de buurt woonden.
Mijn mans familie hebben we zeer weinig contact mee. Hij komt ook uit een complexe familie. Als ik ofwel zijn moeder ofwel zijn broer één keer in de twee maanden zie, dan is het veel.
Aan mijn moeders kant heb ik behalve een oom & tante, mijn neef en nicht met hun gezinnen niets meer. Deze familie denkt altijd dat het bij ons zo voor de wind gaat en kan hier niet mee om gaan. Verwijten mij (ons) geen contact te houden, maar er komt (ook) niks van die kant af en mijn oom en tante zijn zelfs niet op mijn bruiloft geweest omdat "ze al iets anders te doen hadden".
Mijn vaders kant van de familie woont ver weg. Als ik er ben, voel ik me altijd een beetje thuis komen. Anderzijds gebeurt dit gewoon te weinig en moet ik ook altijd even wennen om er weer te zijn. Ik denk dat ik aardig hecht was geweest als ze wat meer in de buurt woonden.
Mijn mans familie hebben we zeer weinig contact mee. Hij komt ook uit een complexe familie. Als ik ofwel zijn moeder ofwel zijn broer één keer in de twee maanden zie, dan is het veel.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Aan mijn vaders kant hebben we een redelijk hechte familie.
Elk jaar een familiedag en een familieweekend.
Daarnaast ook veel contact, zien elkaar veel op verjaardagen etc.
Met de familie van mijn moeders kant is het contact wat minder, maar als we elkaar zien is het wel heel erg gezellig.
Er is gelukkig niks gebrouilleerd ofzo!
Elk jaar een familiedag en een familieweekend.
Daarnaast ook veel contact, zien elkaar veel op verjaardagen etc.
Met de familie van mijn moeders kant is het contact wat minder, maar als we elkaar zien is het wel heel erg gezellig.
Er is gelukkig niks gebrouilleerd ofzo!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ik zie mijn ouders het meest van mijn familie. Ik zie ze zeker drie keer in de week. De rest van mijn familie zie ik wisselend. Zo zie ik ze twee keer per week en dan weer een paar weken niet. Wij komen bij elkaar op verjaardagen. Mijn familie is belangrijk voor me.
Gast- Gast
Met mijn zusje heb ik bijna dagelijks contact. Vaak via mail of sms. Verder zie ik haar 1 of 2 x per week.
Mijn ouders zie ik ongeveer 1x in de maand en ik bel zo'n 3 x per week met ze. Voornamelijk met mijn moeder, maar zo af en toe ook met mijn vader als hij toevallig de telefoon opneemt.
Ik heb helaas geen opa's en oma's meer.
Met de familie van mijn vaders kant heb ik weinig contact, op wat nichtjes en neefjes op facebook na.
Met de familie van mijn moeders kant heb ik wat meer contact. Die komen regelmatig bij m'n ouders ook wel eens als ik er ben. Dat is overigens maar met 1 tante en oom, de rest van die kant van de familie, daar is het contact niet super mee.
Meestal zie ik de ooms en tantes zo'n 1x per jaar op de verjaardag van mijn ouders.
Mijn ouders zie ik ongeveer 1x in de maand en ik bel zo'n 3 x per week met ze. Voornamelijk met mijn moeder, maar zo af en toe ook met mijn vader als hij toevallig de telefoon opneemt.
Ik heb helaas geen opa's en oma's meer.
Met de familie van mijn vaders kant heb ik weinig contact, op wat nichtjes en neefjes op facebook na.
Met de familie van mijn moeders kant heb ik wat meer contact. Die komen regelmatig bij m'n ouders ook wel eens als ik er ben. Dat is overigens maar met 1 tante en oom, de rest van die kant van de familie, daar is het contact niet super mee.
Meestal zie ik de ooms en tantes zo'n 1x per jaar op de verjaardag van mijn ouders.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb een goede band met mijn familie. Ik kom uit een grote familie en iedereen woont verspreid over het hele land, maar minstens 3x per jaar komen we allemaal bij elkaar en 1x per jaar hebben we een familieweekend. Tussendoor zien we elkaar ook nog wel, maar dan niet allemaal tegelijk. Dit is aan mijn vaderskant. Met de familie aan mijn moederskant heb ik minder contact, die is ook niet zo groot, maar sinds mijn oma overleden is, zie ik ze niet zo vaak meer. De familie van de vrouw van mijn vader is ook groot, ik denk dat ik die zo'n 2x per jaar zie. Is ook een leuke familie, maar omdat wij de enigen zijn die niet bij hen in de buurt wonen, heb ik niet zo'n hele hechte band met hen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn papa en co zien we meestal alleen bij speciale gelegenheden. Heel af en toe ga ik eens gewoon langs (heel af en toe). Mijn mama en co zie ik meestal 1 à 2 keer per maand. De rest van die kant van de familie ook alleen bij speciale gelegenheden.
Mijn vriend zijn ouders zien we bijna iedere week en de familie ook alleen bij gelegenheden.
Mijn vriend zijn ouders zien we bijna iedere week en de familie ook alleen bij gelegenheden.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik heb nog 1 opa, waar ik contact mee heb. Met hem is de band goed, alleen zie k hem helaas te weinig. Probeer m af en toe op te zoeken, maar het schiet er vaak bij in. Met ooms, tantes, neven en nichten had ik altijd wel goed contact, maar dat is de laatste jaren verwaterd. Incidenteel zie ik ze nog wel eens, b.v op een verjaardag soms en dan is het altijd goed. Maar niet meer echt structureel contact.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heb jij met je eigen familie?
» Familie met geldproblemen
» Klef met de familie
» Alles is familie!
» Familie op Facebook
» Familie met geldproblemen