Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slecht contact binnen familie

+24
Linda
L!ND@
MissD
Merai
PluDan
Happy
Sjirafje
kwak
Aggi
Mida4you
Thunder
meisje
Liadan
woezel
nillis
Annie24
TGR
Paper Crown
Tania
SarahKey
Supertalentje
girli
Novalee
Susan
28 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Slecht contact binnen familie

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 11:46

Weg.


Laatst aangepast door Twellie op za 10 dec 2011 - 11:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Susan di 6 dec 2011 - 11:53

Zo, ze is inderdaad flink buiten haar boekje gegaan, bizar ook dat ze dat zelf niet eens inziet. Ik zou haar ook niet meer als vaste oppas willen, inderdaad omdat je dan afhankelijk van haar bent en ze meer ruimte heeft om zich met dingen te bemoeien waarvan je niet wil dat ze zich ermee bemoeit. Ik zou niet de deur volledig dichtgooien, maar dan bijvoorbeeld afspreken dat jullie met je dochter bij haar langsgaat en dan zoveel mogelijk richten op contact tussen oma en kleinkind(eren).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Novalee di 6 dec 2011 - 12:29

Wat een walgelijke actie, zeg! Wat mij betreft zou het oppassen dan afgelopen zijn. Af en toe een opmerking over de manier van opvoeden is al vreselijk irritant, maar vooruit. Maar aan andermans spullen zitten en ze weggooien (nog even los van dingen met een emotionele waarden) zijn voor mij not done. Jij gaat toch ook niet bij haar in de kasten staan rommelen om dingen weg te gooien? Ik zou nog wel bij haar langs gaan zodat je dochter haar oma wel ziet, maar daarna houdt het snel op denk ik.


Laatst aangepast door Novalee op di 6 dec 2011 - 18:20; in totaal 1 keer bewerkt
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 12:37

Twellie wat vreselijk! Heb je uiteindelijk je spullen nog kunnen redden?
Ik zou ook volledig klaar zijn met haar en het oppassen op een heel laag pitje zetten zolang zij niet inziet hoe verkeerd ze bezig is. Hoe denkt je man over de oppaskwestie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  girli di 6 dec 2011 - 12:39

Kindje of niet, die zou echt niet meer binnen komen bij mij!

Is het niet mogelijk dat jullie kindje naar haar toe gaat ipv dat ze bij jullie thuis komt oppassen?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Supertalentje di 6 dec 2011 - 12:43

Wat een respectloze actie van haar zeg! Al was het wel rommel, je gooit toch geen spullen van een ander ongevraagd weg?!

Ik zou haar niet meer als vaste oppas willen, dan maar meer betalen aan de kinderopvang of een andere oppas zoeken. Ik vind persoonlijk dat als jij haar niet meer wilt zien (heel begrijpelijk overigens) dat dat niet automatisch geldt voor de overige gezinsleden. De komende tijd zou ik vooral je vriend met jullie dochter naar oma sturen, mijn bloed zal koken bij alleen de gedachte aan haar, laat staan dat ik er een voet binnen zou zetten ;-)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  SarahKey di 6 dec 2011 - 19:19

Oh nee! wat erg zeg! Ook al is in een ander ogen 'prul', voor jou was dit het niet. Ze hoort sowieso van jullie spullen af te blijven, jullie ruimen zelf wel op lijkt me.

Zou ook het oppassen laten schieten en haar een tijd lang niet willen zien. Wat kan dat pijn doen als iemand aan jou dierbare herinnering zit.

Betekend idd niet dat je dochter haar ook niet hoef te zien.

Hier ook slecht contact gehad met schoonfamilie, al kwam dit door 1 persoon. Die is nu weg uit de familie en opeens zien we elkaar weer. Soms ligt het echt aan 1 persoon en die kan de hele familie op de kop zetten.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 20:49

Twellie, die zou er bij mij niet meer inkomen. Ik zou dan ook per direct op zoek gaan naar een andere oppas. Schoonmams zou het van mij compleet uit mogen zoeken totdat zij haar welgemeende excuses aan zou bieden. Ik zou er zelf ook niet meer naartoe gaan en je man voor het contact tussen oma en kleinkind laten zorgen. Door bijv. dat hij even op bezoek gaat bij zijn moeder. Mijn huis zou off limits zijn voor haar totdat ze haar excuses aan zou bieden. Maak het nou toch zeg, spullen van een ander weggooien omdat jij het troep vind. Wat vreselijk respectloos van haar zeg.

Ik ben ook erg benieuwd hoe je vriend/man hierin staat.

Wij hebben zelf nauwelijks contact met de broer van mijn man en diens vrouw. Er is veel gebeurt in het verleden wat ik nooit zal vergeten en vergeven ook niet trouwens. Wij zien hun alleen maar op de verjaardagen van mijn schoonouders en met kerst, laat dat nu net allemaal binnen 1 maand vallen haha. Lang leve december, maar pas echt als die voorbij is. Ik ben zelf ook in december jarig en Tygo is 15 januari jarig, zij zijn niet uitgenodigd en zullen geen voet in mijn huis zetten. Dit doet mijn schoonouders natuurlijk erg veel pijn, maar ze weten hoe wij (en zij) erover denken. Op de verjaardagen en met kerst houden we het allemaal oppervlakkig en netjes tegenover elkaar. Beetje kop in het zand steken gedrag maar dat heb ik voor mijn schoonouders wel een paar uurtjes over. De rest van het jaar zien wij elkaar niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Tania di 6 dec 2011 - 20:53

:shock: Nou ja zeg, wat een raar mens. Daar zou ik echt helemaal klaar mee zijn, waar bemoeit ze zich mee zeg. Jouw huis, jouw spullen en ze wist precies waarom je het wilde bewaren dus het was ook niet goedbedoeld maar gewoon haar zin doordrijven.
Ik zou haar niet meer laten oppassen. Je dochtertje kan met je man naar je schoonmoeder toe om op visite te gaan toch (ik zou er zelf echt geen voet meer over de drempel zetten). Als je dan mee wil kan dat altijd maar dan ben je in ieder geval niks verplicht.

Zijn je spulletjes nog heel? Ik hoop het echt heel erg voor je!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 20:53

Oh jeetje wat erg! Eerlijk? Bij mij zou ze er niet meer inkomen! Waar haal je het lef vandaan om zomaar iemand spullen weg te gooien? Sad

Hier ook geen goed contact met mijn eigen familie, ze bemoeien zich overal mee en zijn altijd overal negatief over. Het ene moment is alles koek en ei, en dan slaan ze weer om en is niks goed.
Vorige maand besloten dat we er klaar mee zijn, zo nu en dan een smsje hoe het is met Joey, en that's it.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Paper Crown di 6 dec 2011 - 20:58

Zo he.. wat een brutaliteit.. in jouw huis, jouw spullen weggooien.. Het maakt niet uit of dat voor haar rommel is, al staat je huis tot de nok toe met oude kranten, dan nog heeft ze geen recht jouw spul weg te gooien. Zeker als 't al een aantal keer besproken is.. ze wil gewoon d'r zin doordrammen.. bah!

Ik zou haar niet meer op je dochtertje laten oppassen.. uit ervaring weet ik dat mensen dat als macht gaan gebruiken.

Was het nog wel heel, wat ze had weggooid? No
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  TGR di 6 dec 2011 - 21:01

2CKC2 schreef:Zo he.. wat een brutaliteit.. in jouw huis, jouw spullen weggooien.. Het maakt niet uit of dat voor haar rommel is, al staat je huis tot de nok toe met oude kranten, dan nog heeft ze geen recht jouw spul weg te gooien. Zeker als 't al een aantal keer besproken is.. ze wil gewoon d'r zin doordrammen.. bah!

Ik zou haar niet meer op je dochtertje laten oppassen.. uit ervaring weet ik dat mensen dat als macht gaan gebruiken.

Was het nog wel heel, wat ze had weggooid? No

Ha! Mooie verwoording van wat ik ook vind!

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Annie24 di 6 dec 2011 - 21:10

Wat een kwal van een mens zeg! Ook ik zou een andere manier zoeken om je dochtertje onder te brengen. Uit je verhaal blijkt dat je er geen goed gevoel bij hebt en daar moet je iets mee doen. Het stapelt zich anders steeds hoger op en dan ontstaat er een keer een reuze vulkaanuitbarsting.

Hier ook geen goed contact met mijn schoonmoeder+vriend, maar dat is een lang verhaal. Mijn schoonvader heeft Y. pas 2x gezien: 1 dag na zijn geboorte en 1x bij de voetbal. Vriend van mijn schoonmoeder was 26-11 jarig, dus zijn we daar even geweest. Schoonmoeder is 24 december jarig, dus dat vieren we meteen als we de 25e langsgaan voor kerst. Ik zet m'n pokerface op voor die paar uurtjes en bij thuiskomst bel ik mijn eigen moeder om mijn gal te spuwen Twisted Evil
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  nillis di 6 dec 2011 - 21:19

Ik dacht dat mijn schoonmoeder erg was, maar dit slaat echt alles. Ik zou haar niet meer laten oppassen en inderdaad alleen het contact via vriend laten lopen.

Hoe is het met de spulletjes afgelopen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  woezel di 6 dec 2011 - 21:57

Wat erg zeg. Zou haar zo en zo niet meer alleen in huis laten. En laat haar eerst maar eens excuses maken.
Was het nog wel te redden? hug

Hier geen contact met mijn mans broer en vrouw. Voor ons nog steeds de vraag waarom. We zien ze mischien 1x per jaar, en zodra wij dan binnenkomen, zijn hun heel gauw weer weg. Ze hebben ook bijna geen contact met opa en oma.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Liadan di 6 dec 2011 - 21:58

Zo dat gaat wel heel ver! Ik hoop dat je je spullen nog hebt kunnen redden.
Hoe denkt je vriend over het laten oppassen na wat er is gebeurd?
Een beslissing nemen over het oppassen lijkt me erg lastig omdat je dochter zo dol is op je schoonmoeder. Maar ik zou haar niet meer vertrouwen denk ik en ook bang zijn dat ze het oppassen in gaat zetten als macht.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  meisje di 6 dec 2011 - 22:01

Jeetje.. hier heb ik geen woorden voor.
Ik zou haar dus echt niet meer laten oppassen. Haar eigen schuld vind ik dat.

Hopelijk heb je de spulletjes nog kunnen redden.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Thunder di 6 dec 2011 - 22:04

Bah! Wat een actie zeg, die kwam mijn huis niet meer in hoor... :shock: Evil or Very Mad Als je haar echt nodig hebt voor het oppassen, kan dat dan niet in haar huis? Zodat ze niet meer aan jullie spullen kan komen. Als ze een sleutel heeft zou ik die per direct terug eisen!

Heb je je spullen nog kunnen redden?

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Mida4you di 6 dec 2011 - 22:07

Wij hebben sinds ongeveer 3 maanden geen contact meer met mijn schoonouders. Allemaal gezeur ( erg land verhaal ) en alles en we waren het zo zat en mijn man heeft er toen wat van gezegd en is helemaal verkeerd gegaan. Op een gegeven moment kreeg ik een mailtje en daar stonden een paar dreigingen in en dat ik alles had gedaan en dat ik mijn man bij zijn ouders weghaalde en dat ik dat toch ook niet bij mijn eigen ouders deed. Dat slaat natuurlijk nergens op want mijn man heeft er zelf voor gekozen om geen contact meer te hebben. We vinden het prima zo geen contact, alleen is het natuurlijk wel jammer voor onze dochter. Maar goed soms loopt het gewoon heel anders. Met mijn ouders en mijn familie hebben we super goed contact en mijn man ziet dat ook helemaal als zijn familie.


Laatst aangepast door Mirjam4you op di 6 dec 2011 - 22:09; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Aggi di 6 dec 2011 - 22:07

Hmm dat is wel een vreemde actie om zo de spullen in de container te gooien, en helemaal omdat ze wist wat voor betekenis er achter zit...

Heeft ze eigenlijk wel gevoel, inlevingsvermogen... sorry voor de vraag maar vind het wel respectloos hoe ze dit zo gedaan heeft...

Hopelijk heb jij je dierbare spullen nog kunnen redden.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  kwak di 6 dec 2011 - 22:08

tjeee... wat een brutaal mens zeg! mijn eerste reactie was "slaan" maar ja, daar los je ook niks mee op!
heb je je spullen nog kunnen "redden"? ik hoop het echt voor je!

als iemand mij zo iets zou doen en was vaste oppas van mijn dochter dan zou ik zeggen aju.. maar mijn huis kom je niet meer in!dit gaat echt te ver!
heb je al met je schoonmoeder gepraat?misschien dat je samen met je vriend en schoonmoeder om de tafel kunt en zeggen dat je heel, heel erg gekwetst bent dat ze zo iets heeft gedaan en dat je wilt dat ze niet meer oppast, of niet meer bij je thuis komt?!

succes en sterkte er mee!!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Sjirafje di 6 dec 2011 - 22:10

.....


Laatst aangepast door Sjirafje op wo 7 dec 2011 - 4:35; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Reageert toch niemand op)
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 23:01

Jeetje wat ongelofelijk ongelofelijk brutaal en aso. Ze houdt totaal geen rekening met je. Heb je je spullen nog heel eruit kunnen halen?

Ik zou haar nooit meer in jouw huis op laten passen. Je kan haar daarin gewoon niet meer vertrouwen.
Wel zou ik ervoor zorgen dat er contact blijft tussen je dochter en haar. Soms moet je jezelf daarvoor opzij zetten. Ik weet uit eigen ervaring dat dat soms best lastig is maar vaak wel het beste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Happy di 6 dec 2011 - 23:12

Aii, Dat is lastig. Ten eerste ontzettend brutaal en ten tweede totaal haar zaken niet.
Wel fijn dat je man/vriend achter je staat..
Ik weet verder ook niet wat ik er over moet zeggen want ik heb zelf ook niet de makkelijkste schoonmoeder maar helaas is mijn man een echt mama's kindje Rolling Eyes dus dat zorgt soms wel voor wat wrijving.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  PluDan di 6 dec 2011 - 23:25

Jeetje Twellie, dit is nogal wat.
Ik vind het erg brutaal dat ze jou dierbare spullen zomaar weggooit en dit gaat toch zeker wel te ver.
Als het mijn moeder of schoonmoeder geweest zou zijn hoefde ze er voor mij op deze manier niet meer in te komen.
Dan bedoel ik alleen in jou huis laten zijn, want je kunt haar hierin niet vertrouwen.
Wel heel erg fijn dat jou vriend achter ja staat.
Ik vind zo wie zo dat ze eerst wel eens excuses naar jou toe mag maken.
Sterkte ermee.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht contact binnen familie Empty Re: Slecht contact binnen familie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum