Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waar waren jullie toen de bevalling begon?

+39
Linda
Wennes
yes1984
Tiara
Rumble
nillis
Thunder
Flip Fluitketel
*Troela*
Theeleut
Fiebje
Dolphinne
Viva
sabje
woezel
Makamba
Happydobby
Liadan
Pandora
Pussycat
koNijntje
Fearie
Jelin
loesje
Rouge
Roodkapje
joyce0606
Dora
Darius
Annie24
Smaragdje
Susan
mauwmauw
Pien
duckie
PapillonRose
meisje
Océane
Flower_L
43 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 3 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Wennes di 6 dec 2011 - 2:14

Wij waren gewoon thuis.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 3 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Linda di 6 dec 2011 - 2:20

Ik was thuis. 's Ochtends vroeg begon het te rommelen, maar ik had niet het idee dat het door zou gaan zetten. Mijn man kwam om 16.00 uur uit z'n werk en toen kwamen de weeën regelmatiger.
M'n vliezen heeft de vk bij ons thuis doorgeprikt.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 3 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  LMCurious di 6 dec 2011 - 2:25

1e keer snachts de vliezen gebroken bed. mijn man was dus ook gewoon thuis.
2e keer was mijn man aan het werk toen ik dacht dat het begon ik was thuis met mn moeder, en heb waarschijnlijk gewoon teveel geholpen met poetsen enzo. ( hij is ook eerder naar huis gekomen, bleek loos alarm)
uiteindelijk 3 dagen later geplande ks gekregen, dus we waren in het ziekenhuis.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 3 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 2:33

Thuis met mijn man in bed. Ik ging naar het toilet en toen braken mijn vliezen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 3 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  *Troela* di 6 dec 2011 - 4:03

Parels schreef:Jeetje Roodkapje wat een bizarre bevalling! Ben je nu niet 'bang' voor een 4de bevalling?

Mama1985, dat klinkt ook niet echt fijn! Wel fijn dat de ambulance zo adequaat reageerde.

Ik ben s'ochtend om half 10 gestript door de verlos, had al 2 weken 2/3 cm. S'avonds om half 6 heb ik mijn vriend gebeld die bij de fysio was, om half 7 was de vk hier die me doorstuurde voor een ruggeprik omdat ik nog maar 3cm had en het al niet meer trok en ze het idee hadden dat het heel lang ging duren. Eenmaal in het ziekenhuis had ik nog steeds 3cm en moest ik 2 uur wachten op de anesthesist voor een ruggeprik. Toen ze daarvoor wilden voelen, had ik ineens 8 cm, braken ze mijn vliezen en ben ik zonder ruggeprik alsnog om half 12 bevallen.

Ja gelukkig wel, ik hing op met de verloskundige en ze stonden erg snel op de stoep. Achteraf waren ze een straat verder, hadden al een vrouw op brancard liggen maar die hebben ze eraf gegooid hahaha. Vrouw was niets ernstigs mee, en als de placenta helemaal los was gelaten was het minuten werk geworden op leven en dood. Gelukkig was hij maar gedeeltelijk losgelaten, en is uiteindelijk alles goed gekomen.

Ook apart, ga je naar het ziekenhuis voor ruggenprik en gaat het tijdens het wachten zo snel dat je hem niet meer nodig hebt!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 3 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Aggi di 6 dec 2011 - 4:16

In het ziekenhuis, samen met mijn vriend.
Ik ben ingeleid.
Was toen 41 wkn en 6 dgn zwanger.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 3 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Flower_L di 6 dec 2011 - 5:48

Hadden jullie maatregelen getroffen voor evt brekende vliezen? Wij alleen in bed en n zeiltje voor in auto indien nofldig, maar meer niet

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 3 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  LMCurious di 6 dec 2011 - 6:17

ik had zo'n waterdichte molton op mn bed liggen. Verder niets.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 3 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 6:54

Ik was thuis, in bed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 3 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Makamba di 6 dec 2011 - 7:11

Flower_L schreef:Hadden jullie maatregelen getroffen voor evt brekende vliezen? Wij alleen in bed en n zeiltje voor in auto indien nofldig, maar meer niet

Wij hadden een waterdichte matrasbeschermer om het matras en de bank hadden we ook afgedekt met zeil.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 3 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  kwak di 6 dec 2011 - 7:49

ik was gestript om half 12 bij de VK, maar er gebeurde niks.
om 1 uur savonds begonnen de weeen terwijl ik in bed lag samen met mijn man,
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 3 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 7:52

Ik was op controle bij de vk (was 39 weken) en daar bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben. Had het niet eens in de gaten! smile Toen doorverwezen naar het zh en daar zijn mijn vliezen gebroken. Mijn man was er de hele tijd bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 3 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  koNijntje di 6 dec 2011 - 8:28

Flower_L schreef:Hadden jullie maatregelen getroffen voor evt brekende vliezen? Wij alleen in bed en n zeiltje voor in auto indien nofldig, maar meer niet

ik had een waterdichte molton op bed liggen. er lag wel een zeiltje op de kamer, maar nog niet in bed. mijn vliezen braken op de bank, na een maandverbandje indoen (die al snel verwisselt moest worden :P) enzo heb ik een zeiltje gepakt en ben ik daarop gaan zitten om de (stoffen) bank te sparen! Wink
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 3 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Tittih di 6 dec 2011 - 8:30

Bij de vk gaf het strippen meteen effect, het is pas `s avonds door gaan zetten in bed.

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 3 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum