Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waar waren jullie toen de bevalling begon?

+39
Linda
Wennes
yes1984
Tiara
Rumble
nillis
Thunder
Flip Fluitketel
*Troela*
Theeleut
Fiebje
Dolphinne
Viva
sabje
woezel
Makamba
Happydobby
Liadan
Pandora
Pussycat
koNijntje
Fearie
Jelin
loesje
Rouge
Roodkapje
joyce0606
Dora
Darius
Annie24
Smaragdje
Susan
mauwmauw
Pien
duckie
PapillonRose
meisje
Océane
Flower_L
43 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  koNijntje ma 5 dec 2011 - 20:39

thuis op de bank toen mijn vliezen braken.
mijn vriend had toevallig thuis gewerkt die dag en zat op zolder.

ik had nog niet helemaal het besef dat ik echt ging bevallen. het vruchtwater rook niet zoet, dus ik dacht dat het geen vruchtwater kon zijn. pas toen er water begon te 'lopen' nadat ik de kleine had voelen bewegen kon ik er niet meer omheen.. Wink ik had het ook totaal niet verwacht omdat ik 'nogmaar' 37+4weken zwanger was..
na 45min toch maar de vk gebeld (volgens de belafspraken) en die is geweest. toen zij weg ging begonnen de weeën en het volgende moment dat ze er was (3uur later) had ik al persdrang en volledige ontsluiting.


Laatst aangepast door koNijntje op ma 5 dec 2011 - 21:04; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Pussycat ma 5 dec 2011 - 20:52

Toch veel mensen die in bed beginnen Very Happy
Hier ook om half 2 s'nachts in bed begonnen. Dus vriend was er gelukkig ook.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Pandora ma 5 dec 2011 - 20:59

In het ziekenhuis want ik ben ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 21:05

Ik lag in bed. Om 8.30 uur dacht ik dat ik in bed geplast had, bleek ik vruchtwater te verliezen. (Scheurtje bovenin de vliezen). Mijn man was aan het werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Liadan ma 5 dec 2011 - 21:06

De eerste keer braken mijn vliezen toen ik in bed lag.
De tweede keer had ik thuis in de ochtend al krampen, in de middag ben ik nog op controle in het ziekenhuis geweest omdat ik ruim een week overtijd was. Ik kreeg daar een CTG en daarna begonnen de weeen echt. De gyn. zag dat ik 5 cm. ontsluiting had en stuurde me naar huis om te bevallen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Happydobby ma 5 dec 2011 - 21:14

Gewoon thuis in bed.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Makamba ma 5 dec 2011 - 21:18

Toen mijn vliezen werden gebroken was ik bij de vk. Zij heet ze gebroken. Toen de weeen begonnen was ik thuis, mijn ex was naar de wasstraat auto wassen. Toen ik 'm belde dat de weeen waren begonnen is hij gelijk naar huis toe gekomen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 21:21

Aan het slapen in ons bed smile Vriend ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 21:22

Ik lag in het ziekenhuis.
Het was stipt 10:30 uur en mijn ex kwam net binnen lopen.
De hostess stond naast me om mijn avond maal op te nemen toen ik het uitgilde dat ik in bed aan het plassen was en het niet kon tegen houden !
Ze keek me met grote ogen aan en zei..... "mevr ik denk dat u vliezen zijn gebroken"

Een uur later begonnen de weeen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  woezel ma 5 dec 2011 - 21:50

3x in bed op de verloskamers ivm inleiding.

Roodkapje echt heftig zeg jou laatste bevalling.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  sabje ma 5 dec 2011 - 22:15

Ik ben gestript bij de verloskundige (had al 3cm)rond half 2 toen is het eigenlijk meteen gaan rommelen. Nog wel snel even naar mijn moeder geweest in het dorp en wat te eten gekocht. Toen ik thuis kwam rommelde het steeds meer. Mijn vriend kwam om 4 uur thuis uit zijn werk en om 5 uur zijn we naar het ziekenhuis gegaan.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Viva ma 5 dec 2011 - 22:19

Roodkapje, dat klinkt heftig!

Ik moest met 41 weken plassen midden in de nacht , 3h, toen braken mijn vliezen op de wc en een half uur later begonnen de weeen.
Gewoon thuis bevallen dus.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Dolphinne ma 5 dec 2011 - 22:20

Bij mij begonnen de eerste weeen thuis terwijl ik eten aan het koken was. We aten die avond vrij laat omdat mn vriend ook laat thuis zou zijn. Het begon rond half 7 's avonds.

Rond 1 uur is de verloskundige voor het eerst langsgeweest en had ik 1 cm.
Rond half 5 braken de vliezen en om 6 uur mochten we richting ziekenhuis (wilde graag in het zotel bevallen). Daar kwamen de verloskundige en kraamverzorgster toen ook naar toe.
Om 9.24 is toen ons zoontje daar geboren.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Fiebje ma 5 dec 2011 - 22:41

In het ziekenhuis (werd ingeleid).

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Theeleut ma 5 dec 2011 - 23:02

Bij de 1e was ik gewoon thuis. Ben nog wel eventjes naar de supermarkt gewaggelt en voor de rest gewacht tot het doorzette.

Bij de 2e voelde ik het in de ochtend van koninginnedag, vage krampjes. We zijn toen gewoon weg gegaan zoals afgesproken en hebben heel de dag op een terrasje gezetenmet vrienden en 'avonds nog wezen eten met z'n allen op het strand. Toen heb ik het toetje maar overgeslagen en dochter weggebracht, want de weeën waren toen ineens erg overheersend dat ik er op moest concentreren.
De serveerster keek wel raar toen wij ineens zo abrupt vertrokken en de rest bleef zitten laughcry
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  *Troela* ma 5 dec 2011 - 23:12

Heftig zeg roodkapje!

Bij de 1e bij de verlos, na inwendig onderzoek ( waarbij alles potdicht zat) stond ik op en braken de vliezen.

Bij de 2e thuis op de bank, buik werd ineens hard en ik dacht dat ik moest plassen. Dus sta op en het bloed loopt zo langs men benen de grond op. Binnen 5 min ( bellen en 2 min later) stond de ambulance der.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 23:25

Pfoe Roodkapje, dat is heftig zeg!

Bij de eerste rommelde het al wel de hele dag, maar om 00.05 uur de volgende dag stapte ik uit bed om te plassen en toen braken mijn vliezen.

Bij de tweede legde ik net de oudste op bed toen ik ineens een wee kreeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 23:35

Jeetje Roodkapje wat een bizarre bevalling! Ben je nu niet 'bang' voor een 4de bevalling?

Mama1985, dat klinkt ook niet echt fijn! Wel fijn dat de ambulance zo adequaat reageerde.

Ik ben s'ochtend om half 10 gestript door de verlos, had al 2 weken 2/3 cm. S'avonds om half 6 heb ik mijn vriend gebeld die bij de fysio was, om half 7 was de vk hier die me doorstuurde voor een ruggeprik omdat ik nog maar 3cm had en het al niet meer trok en ze het idee hadden dat het heel lang ging duren. Eenmaal in het ziekenhuis had ik nog steeds 3cm en moest ik 2 uur wachten op de anesthesist voor een ruggeprik. Toen ze daarvoor wilden voelen, had ik ineens 8 cm, braken ze mijn vliezen en ben ik zonder ruggeprik alsnog om half 12 bevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Flip Fluitketel di 6 dec 2011 - 0:10

Ben begonnen met weeen in thuis op de bank en in het ziekenhuis werden de vliezen gebroken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Thunder di 6 dec 2011 - 0:50

Beide keren thuis begonnen. Mijn man was beide keren ook gewoon thuis, was op zondag.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  nillis di 6 dec 2011 - 1:05

In het ziekenhuis samen met vriend. Werd ingeleid.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Rumble di 6 dec 2011 - 1:11

Ik was thuis, lag in bed, het was half drie 's-nachts en mijn man lag toen naast me. (nu mijn ex)
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Tiara di 6 dec 2011 - 1:30

Fiebje schreef:In het ziekenhuis (werd ingeleid).

+1
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Annie24 di 6 dec 2011 - 1:32

Darius schreef:Annie, ik vind dat altijd zo raar als ik het lees!

Was ook heel raar :P Dat mailtje heb ik ook uitgeprint en zit in Y. zijn babyboek.

Ik bleef ook maar ontkennen dat de bevalling begonnen was. Ik had namelijk zo'n tv-idee in mijn hoofd van een bevalling: eerst rustig weeen om de 15 minuten ofzo en dan steeds iets korter op elkaar. Gewoon tussen de weeen door gezellig forummen/boek lezen/strijken ofzo. Het liep allemaal wat anders angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  yes1984 di 6 dec 2011 - 1:40

Mijn vriend in ik waren in het ziekenhuis. De bevalling is ingeleid omdat ik 13 dagen voorbij de uitgerekende datum was.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? - Pagina 2 Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum