Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

+21
CCC
Ella
Stuiterbal
Bluestar
Jezzie
Happydobby
Roos
Mysterious
M@niek
Pussycat
Sun88
Snoes
_Lana_
kwak
Novalee
SarahKey
Maudy
Lejow
Liadan
Muppetje
Blue flower
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Blue flower zo 3 maa 2013 - 3:45

De topic titel zegt genoeg denk maar hoe voelde jullie je lichamelijk voor de bevalling begon? Moe, misselijk, in jezelf gekeerd, grieperig... Voor dat het 'echte' werk begon.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Muppetje zo 3 maa 2013 - 3:47

Prima! Ik ben op zaterdag op de fiets naar Katwijk geweest, op zondag naar het bos en gewinkeld en op maandag naar het zwembad. Dinsdag was ie er ineens....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Liadan zo 3 maa 2013 - 3:48

Ik voelde me gewoon net als anders.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Lejow zo 3 maa 2013 - 3:50

Ik voelde me ook goed. Ben zaterdag stof wezen kopen voor het kamertje, samen met mijn tante.
Zondag heb ik het kamertje gedecoreerd.
Maandagmiddag was ze er!

En BF: 35,2!!! Woehoe!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Maudy zo 3 maa 2013 - 3:50

Ik voelde me prima. Had net visite gehad en gewoon nog heel de avond actief geweest. Bij mij begon de bevalling met gebroken vliezen.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Blue flower zo 3 maa 2013 - 3:53

Owh dat is allemaal goed te horen. Ik voel me echt niet goed vandaag zonder reden dus dacht misschien is dit het begin... Heb wel lichte krampen en hoe stom het ook klinkt ik weet zo weinig meer van hoe het bij R ging.

Ja 35+2 ben echt blij!! :cheering:
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  SarahKey zo 3 maa 2013 - 3:56

Dag ervoor was ik opeens erg opgeblazen door het vasthouden van vocht, maar voelde mij voor de rest prima.
Maar die nacht voelde ik me steeds minder fijn, harde buiken etc en de dag erna begon de bevalling.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Novalee zo 3 maa 2013 - 4:03

Moe, maar dat is logisch met 41+6, en verder verdrietig omdat ik niet thuis zou mogen bevallen.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  kwak zo 3 maa 2013 - 4:14

prima! Die woensdag lag er sneeuw en heb ik nog onze voortuin sneeuwvrij gemaakt en nog dik een uur gewandeld met D. op de slee. Dacht dat ik die avond dan wel helemaal kappot zou zijn maar zelfs dat niet, had nergens last van die dag.
donderdagmiddag is hij geboren.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  _Lana_ zo 3 maa 2013 - 4:31

Lejow schreef:Ik voelde me ook goed. Ben zaterdag stof wezen kopen voor het kamertje, samen met mijn tante.
Zondag heb ik het kamertje gedecoreerd.
Maandagmiddag was ze er!

En BF: 35,2!!! Woehoe!

Dit laatste wilde ik echt net gaan typen! Dit had je toch ook niet verwacht!! Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. 281626781

Ik ben 's avonds nog naar de babywinkel geweest en voelde me prima ( op bekkenklachten na ). We zijn lekker naar bed gegaan en ineens schrok ik wakker van de gebroken vliezen.
Ik was toen ook nog maar 32 weken, dus ik had het totaal niet verwacht.

In die week ervoor heb ik wel alles klaargemaakt en het hele huis was netjes en schoon.
Een paar dagen ervoor was ik nog naar de gyn geweest en die zei, wat straal je een rust uit!
En ik voelde me ook heel relaxed en rustig.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Snoes zo 3 maa 2013 - 4:46

Ik voelde me heel erg goed!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Sun88 zo 3 maa 2013 - 4:49

Wat moe en de hele dag lichte krampen..
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Pussycat zo 3 maa 2013 - 4:50

Ook ik voelde me gewoon goed. Ben nog uit eten geweest met schoonfamilie en was pas 23:00 thuis. En voordat ik sliep was het nog later denk na twaalven, want ik heb nog flink zitten huilen omdat ik waarschijnlijk niet thuis zou bevallen omdat ik toen 41+1 was en de volgende dag wilden ze me in het ziekenhuis zien en bespreken wanneer we zouden inleiden.

Rond 2 uur werd ik wakker en moest ik plassen, maar ik lag niet meer lekker. Iets later ging pas het belletje rinkelen dat het gewoon begonnen was. Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. 561177 En iets na half 11 was ze er.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  M@niek zo 3 maa 2013 - 5:02

Ik voelde me heel goed. Ondanks dat buiten de mussen van dak vielen genoot ik echt van het warme weer. Ben lekker vaak naar het strand geweest en in de tuin in het zwembad. Veel zon wordt ik happy van.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Mysterious zo 3 maa 2013 - 5:08

ik voel me sinds gister niet lekker ik hoop dat het snel gaat beginnen
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Roos zo 3 maa 2013 - 7:41

Grieperig, hoofdpijn, misselijk....

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Happydobby zo 3 maa 2013 - 7:44

Gewoon goed, ben ook gewoon gaan slapen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Blue flower zo 3 maa 2013 - 8:04

Heel verschillend dus allemaal... Nou we wachten het maar gewoon af, meer kunnen we toch niet doen...

Lana, ik had dat inderdaad niet verwacht maar ben wel heel blij smile ondanks de pijn die het nu met zich meebrengt mijn buik voelt echt als een keiharde bal, er staat zoveel spanning op dat het lijkt alsof ik continu met een harde buik loop.

Mysterious, spannend!! Hoop voor je dat het dan ook begint smile
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Jezzie zo 3 maa 2013 - 8:56

Ik voelde me prima.
Dag voor de uitgerekende datum heb ik zelf nog boodschappen gedaan voor bijna een week.
Op de uitgerekende datum (vrijdag) nog heerlijk wezen barbeceuen bij mijn ouders. Mijn ouders vonden toen dat ik er zo vrolijk en goed uit zag, terwijl mijn vriend best moe was van een hele week werken.
Op maandag zijn we nog gezellig een middagje weg geweest en hebben we op een terrasje zitten luchen. Dinsdag wasjes gedraaid en lekker rustig aan gedaan.
En woensdag ochtend werd ik wakker van de weeën en ben ik 's middags (40+5) bevallen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Bluestar zo 3 maa 2013 - 9:20

Ik ben savonds laat bevallen, maar heb die dag veel gedaan omdat ik me prima voelde. Heb weekboodschappen gedaan en ben zelfs nog bij de vk geweest waar ik aangaf dat het prima ging. Ben nog bij een kennis geweest waar ik tegen zei dat hij nu wel mocht komen.... :-)
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Stuiterbal zo 3 maa 2013 - 9:42

Ontzettend slecht. Heel ziek, koorts, te hoge bloeddruk (maar dat kwam ook door de vergiftiging)
Het was duidelijk dat mijn lichaam er echt klaar mee was.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Ella zo 3 maa 2013 - 10:24

Ik voelde me heel erg goed ondanks dat ik die nacht erg slecht geslapen had.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  CCC zo 3 maa 2013 - 10:36

Ik voelde me echt crappy.... Had overal pijn, soort spierpijn als je griep krijgt zeg maar, hoofdpijn en mijn bloeddruk was opeens hoger dan normaal.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Shy zo 3 maa 2013 - 10:56

De dag ervoor zijn we nog even een stadje ingeweest. Beetje gewinkeld en in café gezeten, gezellig wat gedronken.
De volgende dag begon de bevalling.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  teletascha zo 3 maa 2013 - 19:47

Ik had al de hele week voorweeen, dus was echt gebroken en er klaar mee, vooral omdat ik ook de hele week nog achter onze dreumes moest aanrennen.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon. Empty Re: Hoe voelde jullie je voor de bevalling begon.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum