Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

OV chipkaart irritaties!

+10
silly-one
Herfstblaadjes
Jeanette
bolus26
Paper Crown
Krullebol
Imperfect
GreenGrass
Makamba
Caribbeanlover
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Paper Crown vr 2 dec 2011 - 0:53

Als je steeds denkt dat er 2 euro opstaat, en je laad het iedere keer op, dan zit je in no time op €147,- haha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Makamba vr 2 dec 2011 - 0:55

2CKC2 schreef:Als je steeds denkt dat er 2 euro opstaat, en je laad het iedere keer op, dan zit je in no time op €147,- haha!

Dat is precies wat ik haar eerder ook duidelijk probeerde te maken! Maar op de een of andere manier wil ze er niet aan geloven dat het dat zou kunnen zijn. smile
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 1:27

Makamba schreef:
2CKC2 schreef:Als je steeds denkt dat er 2 euro opstaat, en je laad het iedere keer op, dan zit je in no time op €147,- haha!

Dat is precies wat ik haar eerder ook duidelijk probeerde te maken! Maar op de een of andere manier wil ze er niet aan geloven dat het dat zou kunnen zijn. smile

Nee, maar CBL vraagt ook eigenlijk nooit iets, ze deelt altijd alleen iets mee.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Caribbeanlover vr 2 dec 2011 - 3:26

Lily schreef:het zou ook wel heel toevallig zijn dat elke keer als je uitcheckt er nog net 2 euro op hebt staan, ik denk ook dat dat het bedrag is wat de rit kost.

Ongeveer he en soms staat er ook 8 ofzo, maar steeds word dat minder als je steeds ritten maakt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Caribbeanlover vr 2 dec 2011 - 3:28

Makamba schreef:
2CKC2 schreef:Als je steeds denkt dat er 2 euro opstaat, en je laad het iedere keer op, dan zit je in no time op €147,- haha!

Dat is precies wat ik haar eerder ook duidelijk probeerde te maken! Maar op de een of andere manier wil ze er niet aan geloven dat het dat zou kunnen zijn. smile

Dat zeg ik helemaal niet! Vraag me af hoe ze aan dat bedrag komen.

Heb gebeld, maar ze konden me niet helpen alleen als je een persoonlijke kaart hebt...............belachelijk!
Nu moet ik dus speciaal naar dat loket om info te vragen. Slaat echt werkelijk waar nergens op dat als je een anonieme hebt geen enkele hulp kan krijgen!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Caribbeanlover vr 2 dec 2011 - 3:29

Weetjewel schreef:
Makamba schreef:
2CKC2 schreef:Als je steeds denkt dat er 2 euro opstaat, en je laad het iedere keer op, dan zit je in no time op €147,- haha!

Dat is precies wat ik haar eerder ook duidelijk probeerde te maken! Maar op de een of andere manier wil ze er niet aan geloven dat het dat zou kunnen zijn. smile

Nee, maar CBL vraagt ook eigenlijk nooit iets, ze deelt altijd alleen iets mee.....

Nou ik vraag toch echt wat hoor!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 3:33

Maar uhm... CBL, je had je toch alleen aangemeld voor je spijkerbroeken?

Nu je dan toch weer helemaal terug bent: hoe was je vakantie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 4:08

Nou CBL je vraagt iets, maar wat iemand ook zegt, het is nooit goed bij jou, het altijd volgens jouw (aparte) denkwijze, dus je geeft altijd zelf je eigen antwoord al, en iets anders is het in jouw ogen niet. Dus je stelt altijd vragen waar je de antwoorden al van weet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 4:19

Caribbeanlover schreef:


Heb gebeld, maar ze konden me niet helpen alleen als je een persoonlijke kaart hebt...............belachelijk!
Nu moet ik dus speciaal naar dat loket om info te vragen. Slaat echt werkelijk waar nergens op dat als je een anonieme hebt geen enkele hulp kan krijgen!

Jawel, bij het loket kan je hulp krijgen. Je bent toch vast wel eens in de stad, dan wip je even langs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 5:40

Heb je niet gewoon een komma over het hoofd gezien? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 5:41

Je wil gewoon niet geholpen worden; dat is iets heel anders!

Logisch toch dat je met een anonieme kaart niet telefonisch geholpen kan worden? Als je wilt zeiken, neem dan eerst een persoonlijke, dan kun je daarna de hele dag de klantenservice bellen met vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Caribbeanlover vr 2 dec 2011 - 13:19

Doedel schreef:Nou CBL je vraagt iets, maar wat iemand ook zegt, het is nooit goed bij jou, het altijd volgens jouw (aparte) denkwijze, dus je geeft altijd zelf je eigen antwoord al, en iets anders is het in jouw ogen niet. Dus je stelt altijd vragen waar je de antwoorden al van weet.

Nou iedereen suggereert van alles hoe het kan ivm die 147,00, maar ondertussen weet niemand het zeker dus heb ik geen antwoord eigenlijk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  bolus26 vr 2 dec 2011 - 19:45

logisch dat we suggereren,we weten toch niet wat jij allemaal met dat kaartje doet.We denken alleen maar met je mee.
ik snap wel dat ze bij de telefonische helpdesk niet alle anonieme kaarten kunnen controleren.
Ik zou dus gauw naar het loket gaan!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 20:52

Caribbeanlover schreef:
Doedel schreef:Nou CBL je vraagt iets, maar wat iemand ook zegt, het is nooit goed bij jou, het altijd volgens jouw (aparte) denkwijze, dus je geeft altijd zelf je eigen antwoord al, en iets anders is het in jouw ogen niet. Dus je stelt altijd vragen waar je de antwoorden al van weet.

Nou iedereen suggereert van alles hoe het kan ivm die 147,00, maar ondertussen weet niemand het zeker dus heb ik geen antwoord eigenlijk.

Ga gewoon naar een klantenservice en vraag het daar. Van ons zul je sowieso geen 100% garantie antwoord krijgen. Is toch ook logisch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Jeanette za 3 dec 2011 - 2:22

Zusje schreef:
Caribbeanlover schreef:
Doedel schreef:Nou CBL je vraagt iets, maar wat iemand ook zegt, het is nooit goed bij jou, het altijd volgens jouw (aparte) denkwijze, dus je geeft altijd zelf je eigen antwoord al, en iets anders is het in jouw ogen niet. Dus je stelt altijd vragen waar je de antwoorden al van weet.

Nou iedereen suggereert van alles hoe het kan ivm die 147,00, maar ondertussen weet niemand het zeker dus heb ik geen antwoord eigenlijk.

Ga gewoon naar een klantenservice en vraag het daar. Van ons zul je sowieso geen 100% garantie antwoord krijgen. Is toch ook logisch?

Inderdaad. Als CBL toch zo reageert op adviezen van anderen, waarom open je dan uberhaupt een topic? laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Caribbeanlover ma 12 dec 2011 - 22:40

Ik heb laatst de kaart van m'n man gebruikt omdat ik eigenlijk niet zo goed meer met die van mij durf aangezien ik niet weet of ik het red en steeds opladen is blijkbaar overbodig.

Ik heb gebeld, maar niemand kon mij helpen en wist geen eens wat het bedrag rechts in beeld betekende. Omdat ik een anonieme heb kan er dus niks worden nagegaan. Hoezo partijdig?!

Heb die dag dus bijgehouden welke bedragen zowel links al rechts in beeld waren te zien bij het uitchecken en die direct genoteerd.
De bedragen die steeds rechts in beeld stonden klopte wel, maar dan nog snap ik niet hoe ik aan dat bedrag van € 147, nog wat kom.

Ik kan proberen zonder op te laden met m'n eigen kaart te reizen, maar het gevold is dan dat ik niet genoeg heb om uit te checken.

Denk dat ik toch maar een persoonlijke ga nemen, want dit is 10x niks!


Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 22:42

Caribbeanlover schreef:

Ik heb gebeld, maar niemand kon mij helpen en wist geen eens wat het bedrag rechts in beeld betekende. Omdat ik een anonieme heb kan er dus niks worden nagegaan. Hoezo partijdig?!



Denk dat ik toch maar een persoonlijke ga nemen, want dit is 10x niks!

Om te janken dit! laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Herfstblaadjes ma 12 dec 2011 - 22:46

Als je niet voor 147 nog wat hebt opgeladen, maar het staat er wel op, dan moet je toch gewoon blij zijn? Is winst smile, kan jou het schelen hoe dat erop is gekomen.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  silly-one ma 12 dec 2011 - 22:47

Heb je dan voor mij een zakdoekje LM?

Echt CBL ga naar een loket en doe daar je verhaal. Ze moeten toch kunnen zien hoe dat geld er op is komen te staan en anders kijk een keer je bankafschriften na, dan kan je zien hoeveel geld je er op hebt gezet want die gegevens zijn daar terug te vinden.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Caribbeanlover ma 12 dec 2011 - 23:07

silly-one schreef:Heb je dan voor mij een zakdoekje LM?

Echt CBL ga naar een loket en doe daar je verhaal. Ze moeten toch kunnen zien hoe dat geld er op is komen te staan en anders kijk een keer je bankafschriften na, dan kan je zien hoeveel geld je er op hebt gezet want die gegevens zijn daar terug te vinden.

Dat zeg ik net! Ze kunnen niks doen omdat ik een anonieme heb. Belachelijk dat je dus wel geholpen word als je een persoonlijke hebt en ze dus partijdig zijn gezien je kaartkeuze.

Het is toch raar dat men hier wel blijkbaar weet wat die 147,00 betekend en aan het loket en via de tel. niet ja toch?!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  silly-one ma 12 dec 2011 - 23:12

Je zegt zelf net dat je hebt gebeld, ik zeg ga naar een loket. Daar kunnen ze je waarschijnlijk beter helpen omdat je de kaart bij de hand hebt en ze hebben apparaten om te lezen wat er opstaat. Maar als jij alles denkt te weten snap ik niet dat je hier nog vragen komt stellen.

Toch raar dat er een hoop je iedere keer weer willen helpen, maar door jou gewoon worden afgesnauwd op het moment dat ze een verkeerd antwoord geven.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Caribbeanlover ma 12 dec 2011 - 23:19

Nou ik heb niet zoveel aan wat jullie zeggen. Ik ben al naar een loket geweest, lezen!

Heb die kaart van m'n man gebruikt en die laten scannen, maar achteraf bedacht ik me dat ik dus de verkeerde had gegeven.
Alleen had dat niks uitgemaakt, want als ik die van mij had gegeven, dan hadden ze alleen de laatste dag kunnen uitdraaien en niet alles wat ik toe nu toe heb verbruikt...........................heel stom!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 23:20

Caribbeanlover schreef:Nou ik heb niet zoveel aan wat jullie zeggen. Ik ben al naar een loket geweest, lezen!
WOEF!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  silly-one ma 12 dec 2011 - 23:22

Dan is deze leuker LM. Wat duideljker en ik steun er ook gelijk de straathondenstichting van Birgit mee. Wordt ze weer blij van want dan doe ik iets goeds voor de diertjes.
OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Petfashion-pd-woef-dames-rhine-black-ss

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 23:31

Ik vind hem ook best grappig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OV chipkaart irritaties! - Pagina 2 Empty Re: OV chipkaart irritaties!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum