Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 23:51

Yasmin schreef:Het was niet zo druk hoor :P Ik moest er wel om lachen Het kersverse relatie topic - Pagina 33 561177

Ik vind dat superleuk juist! Ik hou daar wel van, schamen zou ik me niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 10 apr 2012 - 6:35

Even een upje hoor, want ik ben zo blij smile

Morgen komt m'n vriend bij me eten (zien elkaar nooit doordeweeks, maar ik mis m dus zei ie: ok dan sta ik morgen om 6 uur op de stoep) en dan gaan we een verhuis-weekend-datum prikken smile Wordt sowieso een weekend in juni, maar dan gaan we eens echt bedenken wanneer en wat concrete plannen maken. En kunnen we direct m'n spullen even doorlopen wat ie écht niet mee wilt, en wat wel mee mag en wat ik persé mee wil.

En nou ben ik helemaal blij en zenuwachtig omdat het echt steeds concreter wordt smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 6:37

Leuk Marin, spannend! Ben benieuwd wat hij allemaal niet mee wil haha! En ben benieuwd naar jullie concrete plannen en hoe zijn huis er straks uit ziet als jij er woont!

Ik ben vandaag 1,5 jaar samen met mijn vriend haha. I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 10 apr 2012 - 6:43

Gefeliciteerd Very Happy

En ja, hij mag best wat veto-en want het is me toch een zooi hier Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Middleme di 10 apr 2012 - 7:15

Spannend, Marin! Ben ook echt benieuwd naar de foto's dan! Ben je er nou al uit vwb. die foto?

Powerbabe, gefeliciteerd! Ik zit eind van de maand "pas" op 1/2 jaar. Hahahahaha.

Mijn vriend is in september jarig en dan wordt hij 25. Hij zegt dat hij het niet wil vieren, maar inmiddels weet ik dat hij wel een surprise voor zn moeder heeft georganiseerd, dus nu ga ik dat ook voor hem doen....
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 10 apr 2012 - 7:38

Middleme schreef:Ben je er nou al uit vwb. die foto?

Nee nog niet, maar ik heb bedacht dat ik van 't weekend maar eens goed ga kijken naar een mogelijke plek en lichtval enzo, en het daar vanaf laat hangen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 9:23

Jee, we hebben twee weekenden uitgekozen om te verhuizen! Of eigenlijk drie. Pinksteren (eind mei) om ieder z'n eigen huis op te ruimen (en elkaar te helpen) en uit te zoeken wat echt mee gaat en wat niet, en dan 16/17 en 23/24 juni om te verhuizen. Die laatste is misschien niet nodig, maar wel lekker om wat speling te hebben, dus houden we het gewoon vrij er voor smile

Zin in!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 10:17

Wat spannend! Als ik je een tip mag geven zou ik toch wel echt proberen om dat laatste weekend niet te gebruiken om te verhuizen. Want dan zit je straks 2 weken in een half ingepakt/uitgepakt/verhuisd huis. Ik zou dat weekend gewoon vrijhouden om het huis goed in te wijden Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 17:30

Yasmin schreef:Ik vind nog steeds apart om te zeggen "mn vriend" haha. Ik ben al 4 jaar vrijgezel ofzo nu, tussendoor wel wat scharrels gehad maar niks serieus. Tijdje terug had hij cadeautje voor me gekocht, flesje parfum. Vond erg lief, morgen ben ik jarig en het is al een week van: ik ga nog cadeautje voor je kopen. Haha en dan gaat het zo: wil je een horloge? Draag je weleens oorbellen? Vind je ringen leuk? Ik vind wel schattig ofzo, van die cliche dingen maar hij bedoelt het echt goed. Haha pasgeleden bij de AH, opeens tilt hij me op: bezorgservice! En bracht hij me tot de ingang haha Very Happy

Haha wat onwijs lief Very Happy. M. tilde me laatst ook ineens op, besloop hij me van achter (was op straat, we liepen even naar de winkel). Ik schrok me rot maar vond het wel lief Very Happy. Ik geloof dat het eigenlijk nog nooit zo is gebeurd dat ik me zo verslaafd aan iemand heb gevoeld. Mss heel lang geleden met mijn ex maar dat kan ik me niet goed herinneren eigenlijk. Ik vind het ook raar om 'mijn vriend' te zeggen haha Very Happy. Het beangstigd me af en toe wel, hoe goed dit voelt in zo'n korte periode. Hoe ik voor mijn gevoel nu al niet meer zonder hem kan. We gaan aan de ene kant veels te snel, aan de andere kant zit er ook nog wel een rem tussen gelukkig maar dat ga ik hier niet inhoudelijk bespreken. Het is in ieder geval goed, denk ik. Al heeft hij hier wel al spullen liggen en mijn huissleutels... Tja... Haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Stuiterbal wo 11 apr 2012 - 18:16

Zusje als het goed voelt voelt het goed !! Ik herken die verslaving heel goed nu. Ik kan ook geen dag zonder hem en mis hem echt enorm.
Zou ook zo willen samenwonen zo sterk voelt het.

Maar helaas hier ook nog even een rem. Lekker genieten meid.
Ik dacht eerst ook " dit is te mooi om waar te zijn" maar dat hield mij tegen om optimaal te genieten dus die gedachte heb ik laten gaan.

Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 19:09

Oh het was bij mij ook te mooi om waar te zijn maar ik heb me daarover heen gezet en dat stukje, dat ik altijd had afgezworen, vormt nu de rem. Ik voel me zo goed bij hem en vraag me af waar mijn nuchterheid wat betreft relaties gebleven is... Gisteravond zouden we elkaar eigenlijk niet zien. Uiteindelijk de auto van mijn ouders geleend om toch even twee uurtjes samen te kunnen zijn. Nu compleet brak en baalde zo dat ik niet naast hem kon slapen... Echt belachelijk hoe ik me gedraag. Gelukkig doet hij niet veel anders laughcry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush wo 11 apr 2012 - 19:58

Stella_ schreef:
Ik dacht eerst ook " dit is te mooi om waar te zijn" maar dat hield mij tegen om optimaal te genieten dus die gedachte heb ik laten gaan.

Same here!

Blijft toch wel leuk om zo nu en dan even in dit topic te schrijven. :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 20:02

Powerbabe schreef:Wat spannend! Als ik je een tip mag geven zou ik toch wel echt proberen om dat laatste weekend niet te gebruiken om te verhuizen. Want dan zit je straks 2 weken in een half ingepakt/uitgepakt/verhuisd huis. Ik zou dat weekend gewoon vrijhouden om het huis goed in te wijden Wink.

Ja dat is ook eigenlijk wel de bedoeling. Maar daarom gaan we dat weekend van de 16e ook beginnen, en stel dat we het niet af krijgen, hebben we in elk geval wat speling en is het niet al bijna 1 juli (want dan moet ik er echt uit zijn). 't Is beetje moeilijk inschatten hoe snel de echte verhuizing zal gaan, hoeveel spullen het zijn. Dus 2 weekenden is dan wel handiger. En we gaan in september pas op vakantie, dus genoeg tijd om het lekker eigen te maken.

Zusje, ik ben toch wel heel benieuwd naar 'm! Je hebt ook helemaal nog geen foto's op FB of wel? Ik had al even gespeurd. Hou je 'm nog even lekker voor jezelf?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 20:03

Rush schreef:

Blijft toch wel leuk om zo nu en dan even in dit topic te schrijven. :-)

Haha ja. Ik word eigenlijk alleen maar verliefder naarmate de tijd verstrijkt. Alleen hoef ik niet elke scheet meer te delen, want dat is gewoon persoonlijk tussen ons nu, maar toch is het nog leuk om de grote dingen (of juist de kleine lieve) te delen met elkaar. Zo leuk om te lezen dat jullie ook nog steeds samen zijn bijvoorbeeld.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush wo 11 apr 2012 - 20:06

Marin schreef:
Rush schreef:

Blijft toch wel leuk om zo nu en dan even in dit topic te schrijven. :-)

Haha ja. Ik word eigenlijk alleen maar verliefder naarmate de tijd verstrijkt. Alleen hoef ik niet elke scheet meer te delen, want dat is gewoon persoonlijk tussen ons nu, maar toch is het nog leuk om de grote dingen (of juist de kleine lieve) te delen met elkaar. Zo leuk om te lezen dat jullie ook nog steeds samen zijn bijvoorbeeld.
Jaaaa en dat jullie nu echt gaan samenwonen haha!

Gisteren vroeg m`n vriend of ik eerlijk zijn negatieve eigenschappen wilde noemen. Nou dat duurde lang, maar ik heb er 1 weten te verzinnen haha. Andersom kon hij ook echt niets verzinnen. Naarmate de tijd verstrijkt wordt alles alleen maar beter! Z`n vader had ook nog even nieuwsgierig gevraagd hoe alles ging, of we wel eens ruzie hadden enzo. R. kon alleen maar zeggen dat het super goed gaat, en zo is het ook. We hebben zelfs nog nooit ruzie gehad!

Gaan jullie ook op vakantie Marin?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 20:13

Wat fijn en wat grappig van die eigenschappen. Wij hebben ook nooit ruzie. We weten wel elkaars irritaties van elkaar en wat we vervelende eigenschappen van elkaar vinden (maar komen ook niet ver), maar zijn daar gewoon open over en eigenlijk voelen we elkaar wel goed aan. Ik denk dat we wel ruzie krijgen als we samenwonen en nog aan elkaar moeten wennen, hoewel we ook wel allebei echt heel rustig zijn en altijd op elkaar inspringen als de een chagrijnig is. Ben benieuwd hoe het zal gaan smile

En ja, we gaan met z'n ouders naar Spanje voor twee weken smile Maar pas in september. Wellicht nog wel samen een weekendje weg, voor die tijd. Maar ook in Spanje kunnen we genoeg met z'n tweetjes doen, zoals lekker naar Barcelona samen. I love you

Jullie?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Ringling wo 11 apr 2012 - 20:19

@ Marin: Waarom kiezen jullie ervoor om met zijn ouders weg te gaan en niet gewoon lekker met z'n tweetjes? Ik vind dat wel een aparte keuze.. Hoewel ik mijn schoonfamilie erg aardig vind ga ik toch het liefste alleen met mijn vriend op vakantie. Met een ander stel op vakantie zou ik ook niks vinden. Heb lieverd die vrijheid en privacy van met z'n 2en weg zijn.
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush wo 11 apr 2012 - 20:24

Lekker zeg, naar Spanje! Jaloers!

Wij hebben nog geen vakantieplannen. Denk dat we in de zomer gewoon vaker een dagje iets leuks gaan doen. We hechten beide niet echt waarde aan vakantie en als ik in de tuin zit is het ook net vakantie haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 20:28

Ringling schreef:@ Marin: Waarom kiezen jullie ervoor om met zijn ouders weg te gaan en niet gewoon lekker met z'n tweetjes? Ik vind dat wel een aparte keuze.. Hoewel ik mijn schoonfamilie erg aardig vind ga ik toch het liefste alleen met mijn vriend op vakantie. Met een ander stel op vakantie zou ik ook niks vinden. Heb lieverd die vrijheid en privacy van met z'n 2en weg zijn.

Omdat zijn ouders dat aanbieden, het gezellig is, we daar ook echt wel privacy hebben, en ik vakanties met families altijd ontzettend leuk vind (doe ik ook vaak met m'n eigen ouders). We zijn nogal familiemensen allebei. Ik vind dat heerlijk smile
Beetje raar om dat een aparte keuze te noemen. Als wij dat nou toch leuk vinden?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 20:29

Rush schreef:e en als ik in de tuin zit is het ook net vakantie haha!

Hahaha ja bij jou zeker! Je kan wel een zwembad bouwen daar Wink



Laatst aangepast door Marin op wo 11 apr 2012 - 21:50; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush wo 11 apr 2012 - 20:33

Ohhh Marin, dat is aantrekkelijk vakantie vieren haah. Nu ben ik nog meer jaloers!

M`n vriend wil eigenlijk ook een zwembad bouwen en helemaal nu we meer dan 60m2 tuin erbij gekregen hebben. Dat was eerst paardengras zeg maar en nu gaat alles op de schop en wordt het straks opnieuw ingezaaid. Heb er helemaal zin in. Maar er kom dus eerst geen zwembad haha.

Maar wel lekker hoor bij ons in de tuin. Ik wil graag zo`n hangstoel die Laced te koop had hier op het forum. Maar dan moet ik wel heel diep in m`n buidel tasten. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 20:38

Jaaa ik heb er echt onwijs veel zin in! Heerlijk relaxen en boeken lezen bij het zwembad, Spaanse dorpjes bezoeken.. Lekker uiteten met z'n viertjes, maar ook wel eens met z'n tweetjes. Vriend en ik houden van koken dus wij gaan lekker uitgebreid koken in die mooie keuken voor zijn ouders.. Zij gaan wel eens golfen met z'n drietjes (dat kan ik niet, dus dan blijf ik wel lekker lezen bij 't zwembad), en we gaan leuke uitstapjes maken. En dan komt zijn zus met man en baby ook nog een midweekje, dus vermaak ik me prima met die kleine smile
Vind dat heerlijk, die afwisseling en dat je elkaar de ruimte kan geven en dingen als heel gezin kunt doen maar ook gewoon met z'n tweetjes. We hebben ook twee auto's daar, dus dat zal prima gaan. Zucht, en dat zwembad. Ik wil er nu al liggen! September duurt nog zo lang!

Haha gaan jullie echt een zwembad bouwen ooit? Geniaal! Is het eigenlijk de bedoeling dat jullie daar langere tijd blijven wonen? Zouden jullie ooit het huis van zijn ouders overnemen of is daar (nog) geen sprake van?
Die stoel van Laced vind ik echt super mooi, lijkt me ook heel gaaf om dat te hebben. Op 't balkon van m'n vriend past dat helaas echt niet Wink Dan heb jij iets meer ruimte!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush wo 11 apr 2012 - 20:44

Ja, het is wel de bedoeling dat we hier blijven wonen, maar kopen kunnen we het in de komende jaren nog niet.. Zijn ouders kunnen natuurlijk helemaal zelf bepalen wat ze met het huis doen en wat ze ervoor vragen, maar het moet wel realistisch blijven en gezien de hoeveelheid grond kost het een fortuin!

En R. wil idd serieus een zwembad bouwen, ik heb liever een hot tub haha! Het kersverse relatie topic - Pagina 33 166342


Laatst aangepast door Rush op wo 11 apr 2012 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 20:47

Oeh een hot tub!

Het stomme is, in de praktijk zal je beide vast niet zo heel veel gebruiken. Maar toch is het allebei leuk. Gewoon allebei nemen Wink

Jullie wonen daar voor nu in elk geval goed, dus je kunt inderdaad altijd nog zien, wat er in de toekomst komt en wat de mogelijkheden dan zijn.

Haha en ontzettend nerdy van mij: Ik ben m'n nieuwe postcode al steeds aan het oefenen, maar kan 'm maar niet onthouden nerd laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush wo 11 apr 2012 - 20:51

Hahahaha. Ik wist eerst niet eens wat ons huisnummer was. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 33 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum