Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush vr 16 dec 2011 - 0:26

Als je zo`n lieve en begrijpende vriend hebt, dan heb jij je droomman in ieder geval wel. Wie weet komt dat scenario nog wel haha.

Ik heb vanavond personeelsfeestje en m`n vriend heeft dan het huis vol mannen. Dat vind hij ook erg leuk. Niet dat het niet kan als ik er ook ben, maar het is toch anders. Ik vind het ook leuk voor hem.

*jammer alleen dat z`n vrienden altijd zo morsen met shagjes draaien :P *
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin vr 16 dec 2011 - 2:16

Tinus, ik vind het heeeeeerlijk om een avondje (of twee, of drie) alleen te zijn per week. Maar dat betekent niet dat ik niet van m'n vriend hou, of minder. Je hoeft niet altijd samen te zijn, of altijd lovey-dovey te doen, om van elkaar te houden. Je bent ook nog altijd jezelf, alleen dan toevallig met vriendje.

Maar andersom heb ik ook zo'n zin in vanavond weer lekker bij m'n vriendje zijn!

Ik heb trouwens ook nog nooit een echt serieuze relatie gehad hiervoor, en als er iets is wat ik nu leer is dat je het gewoon moet doen zoals het jou uitkomt, wat bij jou past. Het is jouw relatie, niet een soort droom ofzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass vr 16 dec 2011 - 4:04

liqueje schreef:@greengrass waar ga je je vriend mee verrassen?

Ik heb een zak "Groningse" koffiebonen gekocht, dat hebben ze daar namelijk niet Wink

Elke keer namelijk dat ik er ben is ie wel zoet met capucino maken of koffiebonen malen smile vandaar nu wat speciaals!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Tinus vr 16 dec 2011 - 8:01

Joy_ schreef:Tinus, ik vind het heeeeeerlijk om een avondje (of twee, of drie) alleen te zijn per week. Maar dat betekent niet dat ik niet van m'n vriend hou, of minder. Je hoeft niet altijd samen te zijn, of altijd lovey-dovey te doen, om van elkaar te houden. Je bent ook nog altijd jezelf, alleen dan toevallig met vriendje.

Maar andersom heb ik ook zo'n zin in vanavond weer lekker bij m'n vriendje zijn!

Ik heb trouwens ook nog nooit een echt serieuze relatie gehad hiervoor, en als er iets is wat ik nu leer is dat je het gewoon moet doen zoals het jou uitkomt, wat bij jou past. Het is jouw relatie, niet een soort droom ofzo.

Bedankt voor je reactie, Joy! Doet me echt goed om te lezen dat het niet 'raar' is ofzo. Ik denk al gauw als ik even niet zoveel zin heb om te knuffelen ofzo dat het zo rot voor hem is, en dat vind ie misschien niet altijd even leuk. Maar ik denk dat je wel elkaar daarin vrij moet laten, je kunt inderdaad niet altijd leuk en lief doen naar elkaar. Ik merk gewoon dat ik best 'zoekende' ben in bepaalde dingen.
Morgen komt ie weer, dan maar even t hierover hebben.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin vr 16 dec 2011 - 9:52

Precies, dat moet je echt onthouden hoor. Dat je elkaar even met rust laat of niet constant je liefde laat merken zegt echt niet dat je minder van elkaar houdt of niet voldoende liefde geeft. Sowieso is iedereen anders en is de een kleffer dan de ander. Maar ik kan op somnife momenten ook heel klef zijn en soms echt niet. En als ik alleen ben geniet ik daar zo van. Ga me echt niet schuldig voelen tegenover m'n vriend daarover, je bent op de eerste plaats gewoon jezelf en natuurlijk mag je genieten van je eigen momenten en hoef je niet alles te delen. Ik ben altijd ontzettend zelfstandig geweest en heb veel alleen gereisd enzo, dus ik weet hoe heerlijk ik t vind om alleen en eigen geluksmomentjes te hebben. Misschien zal ik niet zo snel meer alleen reizen (misschien ook wel hoor, mag best van elkaar) maar ik laat me zeker niet beperken of beïnvloeden door dat ik ineens een relatie heb. Iig niet negatief.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin vr 16 dec 2011 - 23:45

Vriendjelief had net een verrassing voor me Wink Hij zei ineens, kom we rijden zo even naar de Primark en krijg je wat leuks van me!

bounce bounce bounce bounce

Toen stuiterde ik echt de badkamer door. Wil zo graag weer eens naar de Primarché en ben nog nooit in NL geweest, dus nu ben ik one happy camper!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Lejow vr 16 dec 2011 - 23:58

Leuk! Naar welke gaan jullie?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin za 17 dec 2011 - 0:18

Hoofddorp, zijn we vlakbij!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid za 17 dec 2011 - 1:08

Leuk Joy!
En liqueje mijn vriend werkt idd op een cruiseschip. Heb ik zelf ook zgedaan en zo heb ik m dus ontmoet.

Tinus probeer niet teveel te denken hoe anderen erover denken. gewoon doen wat voor jou goed voelt. Ik kan me nu ook heel druk gaan maken over wat mensen er wel niet van moeten denken dat we binnen 5 maanden zo'n beetje samen zijn gaan wonen maar voor ons voelt het goed en daar gaat het om.
In mijn vorige relatie was ik ook zo bezig om onze situatie met anderen te vergelijken en wat 'normaal' is enzo. Is niet goed voor je.
Alleen willen zijn is juist normaal, heb ik ook nog vaak hoor dat ik even alleen dingetjes wil doen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Tinus za 17 dec 2011 - 7:52

Ben ik heel dom als ik niet weet wat Primark is? Embarassed Maar iig leuk dat je zo verrast wordt door je vriend, Joy!

Vriendlief is net naar huis. Hebben er goed over gesproken en hij is echt heel begrijpend. Hij zegt ook dat ik niet moet gaan denken wat hij denkt en dat het ook helemaal niet raar is. Ik merk echt dat hij er alles aan wil doen, en dat geeft mij een ontzettend goed gevoel!
Heb ook tegen hem gezegd en uitgelegd als ik minder lief o.i.d. naar hem toe doe, dat ik minder om hem geef. Ook wat meer achtergrondinformatie gegeven van hoe ik denk en wat er soms in mijn koppie om kan gaan. Voelde iig wel erg goed om er zo over te praten.
Volgend weekend is het kerst en dan zijn we 2,5 dag achter elkaar bij elkaar. Blijven om de beurt bij elkaar slapen en gaan naar zijn en mijn ouders. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen, want dit is wel meteen weer 'veel'. Maar...*zennnn* niet teveel druk maken! Laughing
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin za 17 dec 2011 - 8:12

Primark is een Britse kleding winkel met hele goedkope kleding. À la h&m maar goedkoper. Vaak wel troeperig maar erg leuk koopjes scoren. Ik heb vier jaar in Engeland gewoon dus kocht daar altijd heel veel, met name rond de kerst. Sinds een jaar of twee zit het ook in NL in de randstad en ik was er nog nooit in NL geweest maar m'n vriendje was nieuwsgierig en nam me er mee naar toe. Heb kerstsokken, kerstonderbroek en kerstpyjamabroek van m gekregen, precies wat ik zo graag wilde. Lekker fout. Zit er nu mee op de bank, loving it

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 D241f892

Fijn dat jullie zo goed hebben gepraat!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Kabouter za 17 dec 2011 - 8:49

Ik heb helemaal geen kersverse relatie, maar ik wilde even zeggen dat ik je Kerstspulletjes echt geweldig vind Joy!!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  liqueje zo 18 dec 2011 - 0:59

ik ga vanmiddag mijn schoonmoeder ontmoeten!
zijn nu 8 maanden samen en eindelijk komt het ervan.
Normaal maak ik me er niet zo druk om maar omdat we nu al even samen, wat voor hem heel belangrijk is.
Ben ik toch wel zenuwachtig om straks naar haar toe te gaan.
liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Tinus zo 18 dec 2011 - 1:27

Dat is inderdaad leuke kleding, Joy! Ik hou ook wel van dat soort spulletjes! smile

Oeh spannend, liqueje! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Was ik ook wel een beetje. Maar ik werd zo hartelijk ontvangen dat dat al snel over was. Heel veel succes!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass zo 18 dec 2011 - 3:08

Oeh allemaal kerstprikkels hier!

Wij zijn zojuist lekker wezen schaatsen, was erg leuk en sportief. Nu lekker relaxen op de bank... hmmm
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid zo 18 dec 2011 - 9:09

Hoe was het liqueje?
En sportief GG.
Wij hebben heel rustig weekend gehad. Gisteren is zijn zus met haar kindje langeweest en vandaag lekker genikst. Naja beetje koken, tv kijken enzo.
k ben zo gelukkig I love you

En Joy leuke dingetjes heb je bij de Primark gevonden! Ik ken alleen die in R'dam en daar is t vaak zo'n bende.. niet leuk.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 10:22

Ik ben afgelopen week ook naar de nieuwe Primark in Zaandam geweest (met mn vriend ook) en dat was echt leuk! Rotterdam is een drama, deze winkel is véél beter! Very Happy Ik heb gisteren eindelijk de vrienden van mn vriend ontmoet, was hartstikke gezellig gelukkig. Maar ik was eerst wel chaggie, omdat het net op mij overkwam dat mn vriend mij niet mee wilde hebben o.i.d. Dus daar even over gepraat en uiteindelijk was het helemaal geen punt, dus lekker meegegaan. Volgend weekend zijn we ook bijna de hele kerst samen, heb er zin in I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Middleme zo 18 dec 2011 - 10:48

Ik wil ook een keer naar de Primark! Lol Laughing . Ziet er leuk uit Joy!

Ik ben net terug an een nachtje Duesseldorf, inclusief kerstmarkt. Gisteren heeft mn vriend me uit zijn werk bij mijn werk opgepikt en zijn we heen gegaan. Heerlijk geslapen in hotel en vandaag kerstmarkt. En ik vind het zooooo fijn! Kan niet wachten om weer een nachtje weg te gaan, hihi. I love you
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin zo 18 dec 2011 - 11:16

Klinkt goed MiddleMe! Echt heerlijk romantisch samen, zo'n kerstmarkt. M"n vriend wil daar volgend jaar ook met mij heen, nu is een beetje laat (dan hadden we dit weekend moeten gaan). Hebben jullie nog iets gekocht of alleen rondgelopen en beetje gegeten/gedronken?

Amazzonia, leuk dat je z'n vrienden eindelijk hebt ontmoet. Wel jammer dat het dan zo moet, kan me voorstellen dat je je daar niet helemaal prettig bij voelt. Waren het verder wel leuke jongens en voelde je je welkom?

Liqueje, ben benieuwd hoe het gegaan is, vertel!

GreenGrass, ook al zo'n lekker winters weekend. Moet nog steeds even op FB kijken bedenk ik me net!


Lizardje, al meer nieuws over of je mee kan?


Ons weekend is bijna afgelopen en ik ben er echt haast verdrietig om. Wat een heer-lijk chill weekend hebben we gehad. Vooral vandaag, echt alleen maar op de Wii en films gekeken. Lekker eten tussendoor, en beetje op de bank knuffelen. Super gezellig. Gisteren was ook heel erg fijn. We zijn naar het dorp vlakbij z'n ouders gegaan omdat ik de omgeving wat beter wilde leren kennen, en het zag er echt heel erg gezellig uit, onwijs lange en leuke winkelstraat, veel leuker dan ik had verwacht. Stiekem vind ik dat echt onwijs leuk om te zien, omdat we daar misschien/waarschijnlijk ooit wel gaan wonen als we later groot zijn en kinderen hebben. Vind het echt een ideaal dorp daarvoor, vlakbij een grote stad, maar het had zelf ook echt veel winkels. Ik ben enthousiast! En het is misschien zo burgerlijk om samen door zo'n winkelstraat te lopen, maar ik vind het echt zo gezellig en fijn met hem.

Z'n moeder had de kerstkaart trouwens ontvangen en hem er al over gebeld en ze vond het erg lief van me, zei ze. Wie weet krijg ik er eentje terug Wink Zijn zus heeft in elk geval bij hem om mijn adres gevraagd, dus van haar krijg ik er sowieso eentje, dus zal ook eentje naar haar sturen (dat was ik dan weer vergeten, sukkel dat ik ben). Bij de Primark hebben we (nou ja hij) allemaal cadeautjes voor z'n kleine nichtje gekocht, die gaan we met kerst geven, super leuk!

Al met al dus een heerlijk weekend, hadden we echt even nodig tussen al die feestdagen in. We wilden echt even niemand zien. Niet helemaal gelukt omdat z'n beste vriend onverwacht even op de stoep stond, maar verder echt helemaal NIETS gedaan. Heerlijk!



Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 11:25

Joy_ schreef:
Amazzonia, leuk dat je z'n vrienden eindelijk hebt ontmoet. Wel jammer dat het dan zo moet, kan me voorstellen dat je je daar niet helemaal prettig bij voelt. Waren het verder wel leuke jongens en voelde je je welkom?

*


Laatst aangepast door Amazzonia op wo 21 dec 2011 - 21:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin zo 18 dec 2011 - 21:45

Jammer dat je even een offdagje had, maar die horen er helaas ook bij. Kan me voorstellen dat het super irritant is als z'n moeder zo vaak belt, hallo hee.

Ik heb even een dilemma. We zouden misschien met m'n vriend z'n familie op wintersport en ik was daarvoor ook uitgenodigd. Had ik super veel zin in, sowieso op reis met hem, lekker skiën en zijn familie wat beter leren kennen. Maar door omstandigheden met zwager gaat dat (hoogstwaarschijnlijk) niet door. Balen we echt van.
Nou gaat m'n vader ook op wintersport en ik mag ook mee, net als m'n broertje en zusje. Maar nou weet ik niet zo goed of ik moet vragen of m'n vriend ook mee mag. M'n broer en zus hebben nu geen relatie meer, maar in de zes jaar dat m'n zus een relatie had is haar vriend ook een of twee keer meegeweest. Eigenlijk moet ik t dus gewoon vragen maar jullie kennen de band die ik met m'n vader heb, dat vind ik dus erg moeilijk. Aan de andere kant denk ik ja, gewoon vragen, want m'n zusjes vriend mocht destijds ook mee en die hotelkamer is toch voor 2 pers. Ik hoop dat m'n vader of stiefmoeder er woensdag (dan de ik bij ze) er zelf over begint maar zal ik t anders vragen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush zo 18 dec 2011 - 21:47

Ik zou het wel vragen, of het ook de bedoeling is dat je vriend mee gaat, of niet. Jullie hebben tenslotte niet pas 3 weken 'verkering'. angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush zo 18 dec 2011 - 21:47

Vandaag precies 5 maand zelfs, gefeliciteerd!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin zo 18 dec 2011 - 21:50

Haha dank je, had er zelf nog niet eens bij stil gestaan. Hèhè bijna een half jaar eindelijk haha.
Ja ik vind t zo moeilijk of t vanzelfsprekend is dat ie mee gaat of niet. Het lijkt me zo leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade zo 18 dec 2011 - 21:56

Wat een verhalen allemaal, leuk zeg! Ik ga vanavond even uitgebreid reageren!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum