Het kersverse relatie topic
+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
@ Rush: Beetje achtergrondinfo, zie pag.17 t/m20 van dit topic. Heb echt geen idee waarom ik zo doe. Krijg dan gewoon zo'n benauwd gevoel en dat scherm ik mezelf af en doe ik afstandelijk...
@liqueje: Dat zit ik mezelf ook te bedenken, of er een aanleiding voor was. Maar ik weet het niet. Of misschien dat hij het had over een weekendje weg ofzo..(voor t eerst samen)
@liqueje: Dat zit ik mezelf ook te bedenken, of er een aanleiding voor was. Maar ik weet het niet. Of misschien dat hij het had over een weekendje weg ofzo..(voor t eerst samen)
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
@rush dat is inderdaad geen leuke reactie.
Je hoopt toch op een lieve reactie en dat hij het waardeert.
De reactie die je vriend geeft heb ik ook een x gehad.
Mijn vriend gaf me een heel duur en mooi lingeriesetje.
Was er super blij mee maar voelde ook een beetje opgelaten.
Kon het op 1 of andere manier moeiijk accepteren soort schuld gevoel.
liqueje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11
Gister kwam mijn vriend thuis na 3 dagen cursus.
Was al eerder naar zijn huisje gegaan om op te ruimen en te poetsen.
Had een lingeriesetje aangedaan wat hij me eerder had gegeven,
Kaarsjes aan,wierook, rustig muziekje op de achtergrond.
Toen hij om 10 uur thuis kwam was hij blij verrast en hebben een heerlijke avond gehad.
Vanmorgen stuurde hij een berichtje dat hij zeer verrast was door me.
en dat hij het lief vond dat ik zijn kleding kast had opgeruimd.
Was al eerder naar zijn huisje gegaan om op te ruimen en te poetsen.
Had een lingeriesetje aangedaan wat hij me eerder had gegeven,
Kaarsjes aan,wierook, rustig muziekje op de achtergrond.
Toen hij om 10 uur thuis kwam was hij blij verrast en hebben een heerlijke avond gehad.
Vanmorgen stuurde hij een berichtje dat hij zeer verrast was door me.
en dat hij het lief vond dat ik zijn kleding kast had opgeruimd.
liqueje- Fluisteraar
@tinus
Ben je heel onzeker in je relatie?
het kan onbewust zijn maar misschien probeer je je vriend uit te testen?
liqueje- Fluisteraar
Ja, hij wil heel graag een kettinkje voor mij kopen en ik wil dat ook heel graag hebben en dan steeds als het bijna onze datum is denkt hij er aan, en dan 'ineens' is die datum weer geweest. Daar baalt hij van. Maar ik vind cadeautjes geven gewoon erg leuk, ik hoef er niets voor terug. Maar hij voelt zich dan ook wat schuldig denk ik.liqueje schreef:@rush dat is inderdaad geen leuke reactie.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
@Rush: ik merk dat ook met mijn vriend hoor! Hij geeft mij juist vaak cadeautjes (bos bloemen, ring, wii, winter laarzen, blouse). Ik heb gewoon niet de financiele middelen om dat terug te doen! Ik voel me dan al snel ongemakkelijk als hij mij iets geeft!
@Suus: ik stuur je even een PM.
@Suus: ik stuur je even een PM.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
liqueje schreef:@tinus
Nee, ik geloof niet dat ik kan zeggen dat ik heel onzeker ben in onze relatie. Hij geeft me ook helemaal geen reden om dat te zijn. Het zal vast iets onbewust zijn, maar wat? Ik weet alleen wat voor gevoel ik dan krijg. Zou willen dat ik het 'probleem' zag en vanuit daar verder kan werken.
Tinus- Prater
Leuk serpentijn, hopen dat het doorgaat
En slaatje vervelend he van die vrouwen die niet snappen dat een vent bezet is? Toen ik net wat met mn vriend kreeg zat er een ander meisje achter m aan. Die ging zelfs gewoon zo ver om gewoon achter m aan te lopen als hij even de bar uitging. Ging zelfs roddels verspreiden dat ze t met m had gedaan en ze probeerde hem wijs te maken dat ik niet goed voor m ben. Tja sommige vrouwen snappen t niet als een man ze niet wil.
Mijn vriend en ik zijn aan het kijken of ik in zn volgende contract een maandje met m mee aan boord kan. Zijn mooie plaatsen waar ze dan heen gaan dus hopen dat t lukt.
En slaatje vervelend he van die vrouwen die niet snappen dat een vent bezet is? Toen ik net wat met mn vriend kreeg zat er een ander meisje achter m aan. Die ging zelfs gewoon zo ver om gewoon achter m aan te lopen als hij even de bar uitging. Ging zelfs roddels verspreiden dat ze t met m had gedaan en ze probeerde hem wijs te maken dat ik niet goed voor m ben. Tja sommige vrouwen snappen t niet als een man ze niet wil.
Mijn vriend en ik zijn aan het kijken of ik in zn volgende contract een maandje met m mee aan boord kan. Zijn mooie plaatsen waar ze dan heen gaan dus hopen dat t lukt.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ohnoooo. M`n vriend is zojuist vertrokken naar het centrum. Ik vroeg of hij iets ging doen vanavond. En toen zei die; ik ga wel even weg ja.
En toen zei ik; mag ik niet weten wat je gaat doen. En toen zei hij; Jawel, naar het centrum.
Aarrgghhh, hij gaat vast iets voor me halen, want hij vraagt me ALTIJD mee!
En toen zei ik; mag ik niet weten wat je gaat doen. En toen zei hij; Jawel, naar het centrum.
Aarrgghhh, hij gaat vast iets voor me halen, want hij vraagt me ALTIJD mee!
Rush- Lady Post-a-lot
Haha spannend Rush!
Vriend stuurde me net het kerstmenu door dus ik zei dat we in januari maar gaan lijnen. Zei hij: Nee in 2012. Dus ik: Haha ja de maand bepalen we nog wel... Hij: Nee, heel 2012.
Damn. Goed streven hoor, en zeker om het samen te doen en we hebben allebei overgewicht dus moeten allebei ook echt afvallen en kunnen elkaar zo motiveren, maar ik hoop dat ik het kan!
Lizardje, dat zou gaaf zijn zeg! Gewoon voor een maandje mee? Kan dat zomaar? Waar zou je dan heen gaan?
Tinus, wat naar dat je dan zo'n bui hebt. Ik heb het echt heel erg zelden, maar herken het wel. Probeer het maar niet te veel op hem los te laten, waarschijnlijk loopt het wel los en 'groei' je er wel overheen. Maar wel vervelend!
Vriend stuurde me net het kerstmenu door dus ik zei dat we in januari maar gaan lijnen. Zei hij: Nee in 2012. Dus ik: Haha ja de maand bepalen we nog wel... Hij: Nee, heel 2012.
Damn. Goed streven hoor, en zeker om het samen te doen en we hebben allebei overgewicht dus moeten allebei ook echt afvallen en kunnen elkaar zo motiveren, maar ik hoop dat ik het kan!
Lizardje, dat zou gaaf zijn zeg! Gewoon voor een maandje mee? Kan dat zomaar? Waar zou je dan heen gaan?
Tinus, wat naar dat je dan zo'n bui hebt. Ik heb het echt heel erg zelden, maar herken het wel. Probeer het maar niet te veel op hem los te laten, waarschijnlijk loopt het wel los en 'groei' je er wel overheen. Maar wel vervelend!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Leuk toch Rush?
Ja ik kan mee, als hij het aanvraagt en het goed wordt gekeurd. Maar is meestal geen probleem. Zou dan vanaf San Diego naar de south pacific gaan.
Volgende week eerst een paar dagen naar Rotterdam samen.
En goede voornemens Joy. Vriendjes kunnen motiverend werken om af te vallen. Tenminste mijne helpt me goed met afvallen, maar hij is zelf mager. Gewoon veel fietsen samen en gezond koken en weinig tussendoortjes.
Ja ik kan mee, als hij het aanvraagt en het goed wordt gekeurd. Maar is meestal geen probleem. Zou dan vanaf San Diego naar de south pacific gaan.
Volgende week eerst een paar dagen naar Rotterdam samen.
En goede voornemens Joy. Vriendjes kunnen motiverend werken om af te vallen. Tenminste mijne helpt me goed met afvallen, maar hij is zelf mager. Gewoon veel fietsen samen en gezond koken en weinig tussendoortjes.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ja veel fietsen heb je 't al.. Meneer wil een scooter kopen Maar hij ging voordat we een relatie kregen wel veel naar de sportschool, dus dat wil ie hierna weer doen. En ik wil zodra ik meer geld heb ook naar de sportschool gaan. Het helpt zeker als we het samen doen. Dan wel niet samen sporten, maar je motiveert elkaar wel, en steunt elkaar. Ik vind het helemaal niet erg dat ie overgewicht heeft en vind 'm zo ook heel aantrekkelijk, maar voor z'n gezondheid is afvallen natuurlijk beter. Zelfde geldt voor mezelf natuurlijk ook.
Alleen onze valkuil is dat we ontzettende foodies zijn, we zijn ZO gek op eten. Laatst zaten we met allemaal lekkere Franse en Italiaanse kaasjes te ontbijten (was nog over van m'n verjaardag)...ja da's niet goed natuurlijk! Maar gezond eten kan ook lekker zijn, en is het ook wel een uitdaging om gezond te koken samen, en gewoon niet snoepen!
Gaaf Lizard, hoop dat dat door gaat. Niet alleen zie je dan je lover, maar ook wat van de wereld. Wat een combi!
Alleen onze valkuil is dat we ontzettende foodies zijn, we zijn ZO gek op eten. Laatst zaten we met allemaal lekkere Franse en Italiaanse kaasjes te ontbijten (was nog over van m'n verjaardag)...ja da's niet goed natuurlijk! Maar gezond eten kan ook lekker zijn, en is het ook wel een uitdaging om gezond te koken samen, en gewoon niet snoepen!
Gaaf Lizard, hoop dat dat door gaat. Niet alleen zie je dan je lover, maar ook wat van de wereld. Wat een combi!
Marin- Lady Post-a-lot
@lizardje werkt je vriend op een cruiseschip? gaaf dat je hem met hem mee kunt en inderdaad hele mooie plaatsen ziet.
@rush spannend! ben benieuwd of hij wat voor je aan het halen is en of het de ketting word die je zo graag wilt.
@Joy wat goed dat jullie dat samen gaan doen en dat vooral hij ook zo gemotiveerd is dan ga je vanzelf mee.
mijn vriend zit 5 dagen in de week in de sportschool maar is ook echt een snoepkont en wil altijd dat ik mee doe dat is gezellig.
heb zelf een tijd lang niet kunnen niet sporten vanwege knie operaties en lichamelijke klachten.
ben in de 8 maanden dat we samen zijn 7kg gegroeid en elke keer zei ik tegen hem ik doe niet mee jij kunt het eraf sporten.
sinds een maandje weer aan het dansen en zumba en ben weer 2kg kwijt maar snoep ook niet meer altijd mee.
hoop over 2 maanden wel weer op mijn oude gewicht te zitten al is mijn vriend juist helemaal niet motiverend.
@rush spannend! ben benieuwd of hij wat voor je aan het halen is en of het de ketting word die je zo graag wilt.
@Joy wat goed dat jullie dat samen gaan doen en dat vooral hij ook zo gemotiveerd is dan ga je vanzelf mee.
mijn vriend zit 5 dagen in de week in de sportschool maar is ook echt een snoepkont en wil altijd dat ik mee doe dat is gezellig.
heb zelf een tijd lang niet kunnen niet sporten vanwege knie operaties en lichamelijke klachten.
ben in de 8 maanden dat we samen zijn 7kg gegroeid en elke keer zei ik tegen hem ik doe niet mee jij kunt het eraf sporten.
sinds een maandje weer aan het dansen en zumba en ben weer 2kg kwijt maar snoep ook niet meer altijd mee.
hoop over 2 maanden wel weer op mijn oude gewicht te zitten al is mijn vriend juist helemaal niet motiverend.
liqueje- Fluisteraar
Tinus schreef:liqueje schreef:@tinus
Nee, ik geloof niet dat ik kan zeggen dat ik heel onzeker ben in onze relatie. Hij geeft me ook helemaal geen reden om dat te zijn. Het zal vast iets onbewust zijn, maar wat? Ik weet alleen wat voor gevoel ik dan krijg. Zou willen dat ik het 'probleem' zag en vanuit daar verder kan werken.
Ik heb dat in het begin heel erg gehad, was ook echt mijn schuld want ik dacht voor mijn vriend en niet wat ik zelf wilde.
Als hij iets wilde gaan doen en ik het niet zag zitten deed ik toch mee.
of wilde het hem teveel naar zijn zin maken en cijferde mezelf een beetje weg.
Hij kon dat niet weten want ik zei niks tegen hem en kreeg achteraf wel verwijten dat we dingen deden naar zijn zin.
liqueje- Fluisteraar
Hij heeft idd cadeautjes voor me, voor kerst
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb een klein (leuk/lekker) cadeautje gekocht
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik zei gisteren tegen m`n vriend, toen we Juno zaten te kijken. Het zou echt leuk zijn om zoiets (zwangerschap) rond kerst bekend te maken. Zegtie; volgend jaar maar dan?
Rush- Lady Post-a-lot
Hahaha Rush je doet je naam wel eer aan hè ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
Hahaha. Ja, nou kerst 2013 dan maar hoor, niet 2012 al!
Rush- Lady Post-a-lot
rush dat is leuk dat hij er ook zo over denkt, spannend cadeautjes moet je nog wel even wachten.
ik moet ook nog op kerstcadeautjes uit. maar weet echt niet wat ik hem moet geven.
Dacht eerst dingen voor in zijn huisje maar als straks alles verbouwd is wil hij zelf alles nieuw halen.
daarnaast als hij iets wil hebben dan is het de volgende dag al in huis.
sieraden is lastig hij is heel kieskeurig, nog even brainstormen en van het weekend de stad in.
mijn vriend was gister geheimzinnig bezig. er stonden spullen van hem in mijn auto die moest hij uit de auto laden.
maar dat hij ook iets moest regelen en een vriend voor de de deur stond.
Toen hij terug kwam zei hij ook dat hij mijn kerstcadeautje al had maar dat hij het met mij moest bespreken.
Ik moet kiezen want hij weet niet wat ik nu precies wil.
ik vind het nooit leuk om te weten wat ik krijg en zei ook gelijk dat ik het niet wilde weten.
ik moet ook nog op kerstcadeautjes uit. maar weet echt niet wat ik hem moet geven.
Dacht eerst dingen voor in zijn huisje maar als straks alles verbouwd is wil hij zelf alles nieuw halen.
daarnaast als hij iets wil hebben dan is het de volgende dag al in huis.
sieraden is lastig hij is heel kieskeurig, nog even brainstormen en van het weekend de stad in.
mijn vriend was gister geheimzinnig bezig. er stonden spullen van hem in mijn auto die moest hij uit de auto laden.
maar dat hij ook iets moest regelen en een vriend voor de de deur stond.
Toen hij terug kwam zei hij ook dat hij mijn kerstcadeautje al had maar dat hij het met mij moest bespreken.
Ik moet kiezen want hij weet niet wat ik nu precies wil.
ik vind het nooit leuk om te weten wat ik krijg en zei ook gelijk dat ik het niet wilde weten.
liqueje- Fluisteraar
@ Joy, samen sporten werkt wel motiverend natuurlijk. Maar andere kant is dat de één de ander ook weer kan meetrekken als diegene zin heeft in iets lekkers. Ik hou ook van lekker eten(eet niet zo heel gezond) en merk dat mijn vriend dan wel zijn best doet om het gezonder te maken voor mij.
Hier gaat het gelukkig weer beter. Heb wel aangegeven dat ik een beetje ruimte nodig heb. Dus morgen hebben we wel afgesproken, maar wel dat we de avond voor onszelf hebben. Merk ook gewoon dat ik de afgelopen avonden veel heb en dan heb ik zo'n behoefte om een avond voor mezelf te hebben en lekker alleen tv te gaan kijken. Maar soms voel ik me er zo stom onder! Dan denk ik; in een normale relatie wil je toch zoveel mogelijk bij elkaar zijn? Nou ja, t is gewoon zoals het is...
Hier gaat het gelukkig weer beter. Heb wel aangegeven dat ik een beetje ruimte nodig heb. Dus morgen hebben we wel afgesproken, maar wel dat we de avond voor onszelf hebben. Merk ook gewoon dat ik de afgelopen avonden veel heb en dan heb ik zo'n behoefte om een avond voor mezelf te hebben en lekker alleen tv te gaan kijken. Maar soms voel ik me er zo stom onder! Dan denk ik; in een normale relatie wil je toch zoveel mogelijk bij elkaar zijn? Nou ja, t is gewoon zoals het is...
Tinus- Prater
@tinus vergelijk je zelf niet met andere. Als jij het rustig aan wilt doen en meer ruimte nodig hebt hoeft dat niet gelijk fout te zijn.
Een normale relatie word voor iedereen anders gezien.
het gaat erom waar jullie je goed bij voelen en niet hoe een ander in een relatie staat.
Als je meer tijd voor je zelf wilt en je vriend heeft daar geen moeite is het toch goed.
Een normale relatie word voor iedereen anders gezien.
het gaat erom waar jullie je goed bij voelen en niet hoe een ander in een relatie staat.
Als je meer tijd voor je zelf wilt en je vriend heeft daar geen moeite is het toch goed.
liqueje- Fluisteraar
Tinus, ik ben het eens met liqueje.
Wat voor jullie goed voelt is normaal en je moet het niet vergelijken met de relatie van iemand anders. Als ik het zo had gedaan als iemand anders, dan had ik nu nog steeds niet samengewoond .
Een lekker avondje voor jezelf hebben is heel normaal. Ik ben ook tot over m`n oren verliefd, maar als m`n vriend weg is en ik zit lekker alleen op de bank met een film, kaarsje aan en een lekker wijntje dan geniet ik ontzettend.
Wat voor jullie goed voelt is normaal en je moet het niet vergelijken met de relatie van iemand anders. Als ik het zo had gedaan als iemand anders, dan had ik nu nog steeds niet samengewoond .
Een lekker avondje voor jezelf hebben is heel normaal. Ik ben ook tot over m`n oren verliefd, maar als m`n vriend weg is en ik zit lekker alleen op de bank met een film, kaarsje aan en een lekker wijntje dan geniet ik ontzettend.
Rush- Lady Post-a-lot
@greengrass waar ga je je vriend mee verrassen?
liqueje- Fluisteraar
@liquetje en Rush; Ja, jullie hebben gelijk. Ik weet het ook wel. Maar ik ben er heel goed in om te denken wat anderen ervan zullen denken! Ik heb ook nog nooit een relatie gehad, dus ik heb misschien het 'droomscenario' in mijn hoofd van hoe het 'moet' zijn ofzo.
Mijn vriend is heel erg begrijpend en vind het helemaal geen probleem. Wat een lieverd is het toch!
Mijn vriend is heel erg begrijpend en vind het helemaal geen probleem. Wat een lieverd is het toch!
Tinus- Prater
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: