trouwtopic 2012
+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: trouwtopic 2012
mzcharlotte schreef:Ik heb mijn vrijgezellenfeest gehad en zit vandaag uit te brakken... Ook heb ik dadelijk de laatste pas van mijn jurk en mag 'm dan later vanmiddag ophalen.
Leuk!!!! Wat hebben jullie gedaan? Veel plezier vandaag!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Het was een beetje cheeky want mijn zusje had me al eeuwen geleden gezegd alle weekenden van Feb vrij te houden. Ineens kwam ze met dat ze per se met me wilden high-tea'en. Oftewel ik had 'm wel door. Totdat we echt gingen high-tea'en... bij mij thuis, met mijn vriend erbij. Ze ging weer weg. Ik dacht dus dat ik op een dwaalspoor was gezet. Een half uur later stond mijn huis ineens vol met meiden.
We hebben eerst een GPS spel gedaan, een Gangsterspel. Mijn partner in crime was ontzettend fanatiek en we hebben enorm gelachen. Het is bijna onmogelijk om te doen zeg. Daarna zijn we uit eten gegaan en hebben dus lang en uitgebreid getafeld. Daarna naar een club waar voornamelijk 70's & 80's muziek wordt gedraaid en vervolgens zijn we naar een homoclub gegaan waar mijn beste vriend ook ineens voor mijn neus stond (terwijl ik bij het opfrissen op de wc al zei dat ik hem er wel bij miste, zeker hier). Het was echt gezellig en ik kreeg een sjerp en kroontje op, daar kon ik wel mee leven!
We hebben eerst een GPS spel gedaan, een Gangsterspel. Mijn partner in crime was ontzettend fanatiek en we hebben enorm gelachen. Het is bijna onmogelijk om te doen zeg. Daarna zijn we uit eten gegaan en hebben dus lang en uitgebreid getafeld. Daarna naar een club waar voornamelijk 70's & 80's muziek wordt gedraaid en vervolgens zijn we naar een homoclub gegaan waar mijn beste vriend ook ineens voor mijn neus stond (terwijl ik bij het opfrissen op de wc al zei dat ik hem er wel bij miste, zeker hier). Het was echt gezellig en ik kreeg een sjerp en kroontje op, daar kon ik wel mee leven!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Dat klinkt als een geslaagde dag! Ik krijg mijn vrijgezellenfeest in maart. Ik ben erg benieuwd wat ze voor mij in petto hebben!
Trouwens net de trouwkaarten besteld!
Trouwens net de trouwkaarten besteld!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
mzcharlotte klinkt gezellig :-)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
@ tsjip, balen zeg van je kaarten. ben je nog wel op tijd als je daar op wacht
@mzcharlotte, klinkt gezellig!!
hier druk met verbouwing, dus weinig vooruitgang in trouwgebeuren.
hoewel, trouwkaarten zijn zo goed als klaar. alleen nog herkijken, en aantal beslissen (weet nog niet of ik mn collega's prive stuur, of maar 1 naar de afdeling)
bedankjes weten we, tekst alleen nog niet. ik wil iets nav bedankje, vriend wil 'simpele' bedanktekst. denk dat het dat dan maar gaat worden, en het kaartje dan in logo van trouwkaart doe.
en mn vriend gaat donderdagavond of de week erop voor zn pak weg. met wie hebben die van jullie dat gedaan? hij gaat alles met zijn moeder, maar we weten niet of we ons mam er ook bij moeten uitnodigen.
@mzcharlotte, klinkt gezellig!!
hier druk met verbouwing, dus weinig vooruitgang in trouwgebeuren.
hoewel, trouwkaarten zijn zo goed als klaar. alleen nog herkijken, en aantal beslissen (weet nog niet of ik mn collega's prive stuur, of maar 1 naar de afdeling)
bedankjes weten we, tekst alleen nog niet. ik wil iets nav bedankje, vriend wil 'simpele' bedanktekst. denk dat het dat dan maar gaat worden, en het kaartje dan in logo van trouwkaart doe.
en mn vriend gaat donderdagavond of de week erop voor zn pak weg. met wie hebben die van jullie dat gedaan? hij gaat alles met zijn moeder, maar we weten niet of we ons mam er ook bij moeten uitnodigen.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
@mzcharlotte: Klinkt als een geslaagde dag! En volgende week is het al zover voor jullie!!
@Sanne: We willen de kaarten begin mei versturen en dat moet precies kunnen. Maar stiekem ben ik ook weer naar andere kaarten op zoek geweest maar dit blijft de mooiste. Ik ben zelf mee geweest met uitzoeken. Ook zijn moeder en broertje waren mee. Z'n broertje ging mee omdat ie er dan zelf ook een kon kopen en dan was ie van het gezeur af haha!
Hebben jullie misschien nog ideeën waar je goedkope, gekleurde enveloppen kunt kopen? Ik heb ze in de maat 22x11cm nodig. Bij de kaart betalen we 35 cent per stuk. Ik zou het wel fijn vinden om ze nu al te schrijven.
Mijn vriend heeft zondagavond zijn complete pak aangetrokken met schoenen en wauw! Het zag er mooi uit! Ik mag morgen mijn jurk weet aan! Ik vind het heel spannend... Donderdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis! Leuke dingen dus deze week!
@Sanne: We willen de kaarten begin mei versturen en dat moet precies kunnen. Maar stiekem ben ik ook weer naar andere kaarten op zoek geweest maar dit blijft de mooiste. Ik ben zelf mee geweest met uitzoeken. Ook zijn moeder en broertje waren mee. Z'n broertje ging mee omdat ie er dan zelf ook een kon kopen en dan was ie van het gezeur af haha!
Hebben jullie misschien nog ideeën waar je goedkope, gekleurde enveloppen kunt kopen? Ik heb ze in de maat 22x11cm nodig. Bij de kaart betalen we 35 cent per stuk. Ik zou het wel fijn vinden om ze nu al te schrijven.
Mijn vriend heeft zondagavond zijn complete pak aangetrokken met schoenen en wauw! Het zag er mooi uit! Ik mag morgen mijn jurk weet aan! Ik vind het heel spannend... Donderdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis! Leuke dingen dus deze week!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Tsjip schreef:@mzcharlotte: Klinkt als een geslaagde dag! En volgende week is het al zover voor jullie!!
mzcharlotte, klinkt idd als een geslaagde dag.
Kan je die enveloppen niet gewoon bij de bruna of zo'n klusshop kopen?
Morgen heel veel plezier met passen en spannend donderdag de sleutel. Leuke week zo :-)
slaatje- Kletskop
Mijn vriend is zijn pak wezen uitzoeken met zijn zus en zijn vader. Ik mag het pak van hem niet zien dus ik ben erg benieuwd!
Tsjip: Misschien hebben ze gekleurde enveloppen bij hobbywinkels? En leuk dat je morgen je jurk weer aan mag! Spannend is dat altijd haha!
Tsjip: Misschien hebben ze gekleurde enveloppen bij hobbywinkels? En leuk dat je morgen je jurk weer aan mag! Spannend is dat altijd haha!
Shisha- Ratel
@ Mzcharlotte, leuk dat je je vrijgezellenfeest hebt gehad. Voor jou gaat het nu echt opschieten!
@ Sanne-84, mijn vriend heeft afgelopen weekend zijn pa opgehaald en is met zijn vader, broertje, vriend (getuige) en een van onze ceremoniemeesters geweest. Zij is ook mee geweest met mijn jurk passen, dus kon zo beetje kijken of het bij elkaar past. Helaas waren de schoenen die hij had uitgezocht niet meer leverbaar, dus daar moet hij binnenkort nog achteraan. Zijn pak ga ik ook pas op de dag zelf zien, dus nog even paar maanden geduld.
Hier zijn de kaarten zo goed als klaar. Moeten nu alleen nog even de versie voor de receptiegasten maken, maar dat is zo gedaan en even kijken wat voor de daggasten een aparte kaart maken of er in de kaart voor de feestgasten een los inlegvel doen. Het gaat om ongeveer tien kaart voor de daggasten (23 daggasten).
Hoe doen jullie dat? Aparte kaart voor de daggasten of een inlegvel?
Deze aankomende week zal er niet echt veel gebeuren op trouwgebied, aangezien we van de week het hele huis gaan verven en de woonkamer helemaal gaan opknappen (verven, nieuw laminaat, nieuwe meubels).
Wel hoop ik dat deze week ergens de ringen binnenkomen. Is nu 6 weken later en dan zouden ze klaar zijn. Ik ben zo benieuwd hoe ze zijn geworden.
@ Sanne-84, mijn vriend heeft afgelopen weekend zijn pa opgehaald en is met zijn vader, broertje, vriend (getuige) en een van onze ceremoniemeesters geweest. Zij is ook mee geweest met mijn jurk passen, dus kon zo beetje kijken of het bij elkaar past. Helaas waren de schoenen die hij had uitgezocht niet meer leverbaar, dus daar moet hij binnenkort nog achteraan. Zijn pak ga ik ook pas op de dag zelf zien, dus nog even paar maanden geduld.
Hier zijn de kaarten zo goed als klaar. Moeten nu alleen nog even de versie voor de receptiegasten maken, maar dat is zo gedaan en even kijken wat voor de daggasten een aparte kaart maken of er in de kaart voor de feestgasten een los inlegvel doen. Het gaat om ongeveer tien kaart voor de daggasten (23 daggasten).
Hoe doen jullie dat? Aparte kaart voor de daggasten of een inlegvel?
Deze aankomende week zal er niet echt veel gebeuren op trouwgebied, aangezien we van de week het hele huis gaan verven en de woonkamer helemaal gaan opknappen (verven, nieuw laminaat, nieuwe meubels).
Wel hoop ik dat deze week ergens de ringen binnenkomen. Is nu 6 weken later en dan zouden ze klaar zijn. Ik ben zo benieuwd hoe ze zijn geworden.
Gast- Gast
Het zou heel goed kunnen dat ze enveloppen hebben bij de hobbywinkels maar die zitten hier niet in de buurt helaas. Bruna zit hier trouwens een dorp verderop. De 2 boekhandels die wij hier hebben verkopen dit soort dingen niet. In de Achterhoek wonen is normaal geen probleem maar als je iets anders nodig hebt dan wat standaard is zit je meteen al....
Wij hebben voor de daggasten een aparte kaart gedaan. We wilden eerst een inlegvel doen maar qua tekst kwam ik er dan niet lekker uit dus we betalen nu wat meer.
Ja het passen van de jurk is best wel spannend. Het blije en goede gevoel wat ik toen had heb ik gewoon niet meer terug kunnen halen dus ik ben benieuwd of ik het morgen weer heb!
Wij hebben voor de daggasten een aparte kaart gedaan. We wilden eerst een inlegvel doen maar qua tekst kwam ik er dan niet lekker uit dus we betalen nu wat meer.
Ja het passen van de jurk is best wel spannend. Het blije en goede gevoel wat ik toen had heb ik gewoon niet meer terug kunnen halen dus ik ben benieuwd of ik het morgen weer heb!
Tsjip- Prater
Wij hebben kaarten met een tekst voor de daggasten en kaarten met een tekst voor de avondgasten. Als het goed is komen ze vandaag/morgen binnen!
Shisha- Ratel
En de kaarten zijn binnen! Helemaal geweldig!
Nu nog alle enveloppen schrijven en dan kunnen ze op de bus!
Shisha- Ratel
Ga je ze al 3 maanden van te voren versturen?Shisha schreef:En de kaarten zijn binnen! Helemaal geweldig!
Gast- Gast
Wij zijn nu bezig met de laatste afhandelingen voor de kaart.
Degene die ze ontwerpt heeft me vandaag zijn laatste check gestuurd die was nog niet helemaal hoe we wilden. Nu gaat hij ze verbeteren en en dan hebben we ze hopelijk volgende week in huis. Ik wil ze de tweede week van maart uiterlijk versturen dan zitten we op 6 weken van te voren.
Hopelijk schiet hij een beetje op, want we zijn al vanaf december bezig. Eigen ontwerp enzo en die vent past ze aan... Alleen duurt het altijd een week voordat we iets terug hebben het heeft zelfs al een keer 3 weken geduurd totdat we antwoord kregen.
Degene die ze ontwerpt heeft me vandaag zijn laatste check gestuurd die was nog niet helemaal hoe we wilden. Nu gaat hij ze verbeteren en en dan hebben we ze hopelijk volgende week in huis. Ik wil ze de tweede week van maart uiterlijk versturen dan zitten we op 6 weken van te voren.
Hopelijk schiet hij een beetje op, want we zijn al vanaf december bezig. Eigen ontwerp enzo en die vent past ze aan... Alleen duurt het altijd een week voordat we iets terug hebben het heeft zelfs al een keer 3 weken geduurd totdat we antwoord kregen.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Mila schreef:Ga je ze al 3 maanden van te voren versturen?Shisha schreef:En de kaarten zijn binnen! Helemaal geweldig!
Ja we hebben in de familie en vriendenkring veel mensen die in de zorg werken dus die moeten toch wel ruim van te voren vrij vragen en er zijn een aantal die vaak in die periode op vakantie gaan. Mijn ouders hadden bijna een vakantie geboekt eind mei. Die waren het even vergeten haha!
Shisha- Ratel
Shisha schreef:Mila schreef:Ga je ze al 3 maanden van te voren versturen?Shisha schreef:En de kaarten zijn binnen! Helemaal geweldig!
Ja we hebben in de familie en vriendenkring veel mensen die in de zorg werken dus die moeten toch wel ruim van te voren vrij vragen en er zijn een aantal die vaak in die periode op vakantie gaan. Mijn ouders hadden bijna een vakantie geboekt eind mei. Die waren het even vergeten haha!
maar de meesten die je op je bruioft wilt hebben weten de datum toch al wel, bijvoorbeeld van horen zeggen? zoiets gaat toch in de familie rond? ik heb juist van bijvoorbeeld bepaalde familieleden zoiets van als je iets anders hebt gepland die datum dan was je me dus ook niet waard om de datum al te melden.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ja is ook wel zo. Ik denk dat iedereen het al wel weet haha! Maar we hebben ook nog niet alle adressen, moet er nog een paar hebben van de kant van mijn schoonfamilie dus ik ga pas schrijven en sturen als ik die allemaal heb.
Shisha- Ratel
Maar als ik de kaarten binnen heb zou ik ze ook het liefste meteen versturen volgens mij! Gewoon omdat het leuk is en omdat het weer een stapje dichterbij de dag lijkt.
Nou ik heb mijn jurk weer aangehad! En pfoeh na alle twijfels was ik heel blij dat ik 'm weer zag en ik was ook weer heel blij toen ik 'm aan had. Heel stom maar er verschijnt een glimlach op gezicht die pas weer verdwijnt als de jurk uit is. Ben nu al een kwartier alleen maar de foto's aan het terugkijken... Nu mag ik 2 mei weer passen!
Nou ik heb mijn jurk weer aangehad! En pfoeh na alle twijfels was ik heel blij dat ik 'm weer zag en ik was ook weer heel blij toen ik 'm aan had. Heel stom maar er verschijnt een glimlach op gezicht die pas weer verdwijnt als de jurk uit is. Ben nu al een kwartier alleen maar de foto's aan het terugkijken... Nu mag ik 2 mei weer passen!
Tsjip- Prater
Mijn vriend laat voor zijn bedrijf altijd zijn kaartjes en briefpapier bij een drukker bestellen. Die levert ook trouwkaarten. Vanavond komt hij thuis met drie boeken, mocht daar niets tussen zitten, dan heeft hij nog 75 boeken. Haha. Vind het erg leuk om alvast te kijken.
Zaterdag avond hebben wij een afsrpaak met onze fotograaf (een bekende van ons) om een beetje door te bespreken en te bekijken wat we willen op die dag.
En volgende week zaterdag ga ik bruidsjurken kijken en passen (en hopelijk THE ONE tegenkomen natuurlijk :-))
Zaterdag avond hebben wij een afsrpaak met onze fotograaf (een bekende van ons) om een beetje door te bespreken en te bekijken wat we willen op die dag.
En volgende week zaterdag ga ik bruidsjurken kijken en passen (en hopelijk THE ONE tegenkomen natuurlijk :-))
slaatje- Kletskop
Bij ons werken er ook aardig wat onregelmatig (ik zelf ook namelijk), maar de meeste weten de datum ondertussen wel Ik denk dat ik een week of 6-8 aan hou.
@ Tsjip, Gaaf dat je het gevoel weer had, nu niet meer twijfelen hé!
@ Slaatje, spannend ook bijna jurken passen, ik vond het echt super leuk en kijk al uit naar 14 maart dan mag ik hem weer aan!
@ Tsjip, Gaaf dat je het gevoel weer had, nu niet meer twijfelen hé!
@ Slaatje, spannend ook bijna jurken passen, ik vond het echt super leuk en kijk al uit naar 14 maart dan mag ik hem weer aan!
Gast- Gast
Nee ik twijfel nu niet meer! Het was zo'n heerlijk gevoel om echt mijn eigen jurk aan te hebben! En het bruine lint maakt de jurk zoveel mooier en het staat mij ook veel beter dus nee ik ben dik tevreden nu!
Ik lees dat jij 'm ook al bijna weer aan mag! Je eigen jurk aanhebben voelt gewoon nog specialer en echter
Ik lees dat jij 'm ook al bijna weer aan mag! Je eigen jurk aanhebben voelt gewoon nog specialer en echter
Tsjip- Prater
Hallo meiden,
Hoe staat het bij iedereen met de voorbereidingen? Ik mag vrijdag mijn jurk gaan passen en ik heb er zo'n zin in haha!
@ slaatje: heb je al bruidsjurken gepast of is dit aanstaande zaterdag? Ik ben het even kwijt haha!
@ Tsjip: Fijn dat je nu niet meer twijfelt over je jurk. Ik ben heel erg bang dat mijn jurk vrijdag niet past terwijl ik niet ben aangekomen ofzo. Maar ik zag dat laatst op TV bij: "Say yes to the dress" of zoiets en nu ben ik er bang voor haha.
@Mzcharlotte: Spannend, morgen is het zover voor jou! Ik wil je heel veel plezier wensen. Geniet ervan!
Hoe staat het bij iedereen met de voorbereidingen? Ik mag vrijdag mijn jurk gaan passen en ik heb er zo'n zin in haha!
@ slaatje: heb je al bruidsjurken gepast of is dit aanstaande zaterdag? Ik ben het even kwijt haha!
@ Tsjip: Fijn dat je nu niet meer twijfelt over je jurk. Ik ben heel erg bang dat mijn jurk vrijdag niet past terwijl ik niet ben aangekomen ofzo. Maar ik zag dat laatst op TV bij: "Say yes to the dress" of zoiets en nu ben ik er bang voor haha.
@Mzcharlotte: Spannend, morgen is het zover voor jou! Ik wil je heel veel plezier wensen. Geniet ervan!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Mzcharlotte, hele fijne dag morgen!
Hier niet zo veel trouwnieuws! Ik wacht met spanning op de proefdruk van de kaarten
Emma succes vrijdag! Komt goed meid!
Leuk programma hè!? Say yes to the dress
Je bent niet voor niks voor je jurk gevallen en je jurk past echt wel!
Ik denk dat bijna alle bruiden die angst hebben
Hier niet zo veel trouwnieuws! Ik wacht met spanning op de proefdruk van de kaarten
Emma succes vrijdag! Komt goed meid!
Leuk programma hè!? Say yes to the dress
Je bent niet voor niks voor je jurk gevallen en je jurk past echt wel!
Ik denk dat bijna alle bruiden die angst hebben
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Wij zijn eindelijk begonnen met de voorbereidingen
We hebben een gastenlijst gemaakt (pff, lastig hoor, heb veel te veel familie!), we hebben een afspraak gemaakt voor volgende week bij de locatie waar we alles willen gaan doen. Onze dag is nog vrij We hebben een afspraak gemaakt met de trouwambtenaar van onze keuze en ik ga 17 maart jurken passen!
We hebben een gastenlijst gemaakt (pff, lastig hoor, heb veel te veel familie!), we hebben een afspraak gemaakt voor volgende week bij de locatie waar we alles willen gaan doen. Onze dag is nog vrij We hebben een afspraak gemaakt met de trouwambtenaar van onze keuze en ik ga 17 maart jurken passen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook weinig nieuws.
Spannend Suus! Veel leuke dingen in het vooruitzicht!
Edit: En voor MzCharlotte is het morgen natuurlijk al de grote dag! Ik wil jou (en je aanstaande) alvast een hele mooie en geweldige dag toewensen!
Spannend Suus! Veel leuke dingen in het vooruitzicht!
Edit: En voor MzCharlotte is het morgen natuurlijk al de grote dag! Ik wil jou (en je aanstaande) alvast een hele mooie en geweldige dag toewensen!
Shisha- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2012
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Trouwtopic 2013