trouwtopic 2012
+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: trouwtopic 2012
Ja want het is ook nog een beetje afhankelijk van het weer. Als het lekker warm wordt (waar we nog vanuit gaan) drinken mensen natuurlijk ook weer meer.
Maar we nemen gewoon iedere keer met de boodschappen weer wat mee en zo komt de voorraadkast steeds voller.
Maar we nemen gewoon iedere keer met de boodschappen weer wat mee en zo komt de voorraadkast steeds voller.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha: ik vind die etiketten echt super leuk! Lijkt mij inderdaad moeilijk in te schatten hoeveel drank je nodig hebt. Lastig!
Hier zijn de wolkie talkies binnengekomen vandaag en gisteren zijn alle trouwkaarten al binnengekomen. Ik heb de enveloppen inmiddels geschreven en nog steeds een dilemma welke collega's ik wel/ niet ga uitnodigen. Ik moet van mezelf morgen besloten hebben haha!
Hier zijn de wolkie talkies binnengekomen vandaag en gisteren zijn alle trouwkaarten al binnengekomen. Ik heb de enveloppen inmiddels geschreven en nog steeds een dilemma welke collega's ik wel/ niet ga uitnodigen. Ik moet van mezelf morgen besloten hebben haha!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Shisha Wat een leuk idee, die etiketten. Ze zien er mooie uit!
Inge Dank je voor de tip.
Sanne Wat een mooie liedjes hebben jullie uitgekozen :-)
Ik werd gister gebeld door de bruidsmode zaak dat mijn jurk is binnengekomen. Ik ga hem volgende week vrijdag de 18e ophalen. En dan mag ik hem dus weer even aan. Daarna mag hij bij mijn surrogaat ouders hangen. Nog even wat foto's schieten volgende week dus :-)
Inge Dank je voor de tip.
Sanne Wat een mooie liedjes hebben jullie uitgekozen :-)
Ik werd gister gebeld door de bruidsmode zaak dat mijn jurk is binnengekomen. Ik ga hem volgende week vrijdag de 18e ophalen. En dan mag ik hem dus weer even aan. Daarna mag hij bij mijn surrogaat ouders hangen. Nog even wat foto's schieten volgende week dus :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Je hebt je jurk mooi op tijd binnen, Slaatje
Wij hebben vandaag uitgebreid overlegd met onze wedding planner. Het is een oud-klasgenoot van mijn vriend en ze is bijna klaar met haar opleiding hiervoor. Ze doet het dus gratis voor ons
Wij hebben vandaag uitgebreid overlegd met onze wedding planner. Het is een oud-klasgenoot van mijn vriend en ze is bijna klaar met haar opleiding hiervoor. Ze doet het dus gratis voor ons
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus: Wat leuk dat die oudklasgenoot van je vriend de weddingplanner is! En erg lief dat ze het gratis doet. Wanneer ging jij ook al weer trouwen?
We hebben besloten om de drank toch maar uit handen te geven want we komen er echt niet uit qua hoeveelheid. En we kunnen wel groots inslaan maar we moeten het dan ook zelf op de locatie krijgen en dat wordt denk ik toch teveel gestress aangezien we de avond van de voren ook al de trouwauto moeten ophalen en naar de locatie moeten om alles te versieren en klaar te zetten. Als we dan ook nog een aantal keer op en neer moeten rijden om de boodschappen daar te krijgen wordt het een beetje teveel van het goede.
Maar mijn schoonmoeder heeft gelukkig een mooie oplossing gevonden. Bij de supermark in het dorp bij hun verhuren ze koelwagens met inhoud. We mogen dan zelf bepalen wat er in komt en we betalen dan achteraf alleen voor wat er opengegaan is. En de koelwagen wordt dan op de dag zelf bij de locatie gebracht en de volgende dag weer opgehaald.
We hebben besloten om de drank toch maar uit handen te geven want we komen er echt niet uit qua hoeveelheid. En we kunnen wel groots inslaan maar we moeten het dan ook zelf op de locatie krijgen en dat wordt denk ik toch teveel gestress aangezien we de avond van de voren ook al de trouwauto moeten ophalen en naar de locatie moeten om alles te versieren en klaar te zetten. Als we dan ook nog een aantal keer op en neer moeten rijden om de boodschappen daar te krijgen wordt het een beetje teveel van het goede.
Maar mijn schoonmoeder heeft gelukkig een mooie oplossing gevonden. Bij de supermark in het dorp bij hun verhuren ze koelwagens met inhoud. We mogen dan zelf bepalen wat er in komt en we betalen dan achteraf alleen voor wat er opengegaan is. En de koelwagen wordt dan op de dag zelf bij de locatie gebracht en de volgende dag weer opgehaald.
Shisha- Ratel
Slaatje, je hebt je jurk inderdaad al op tijd binnen
Shisha, moeilijke beslissingen. Wat dat betreft ben ik blij dat wij het aan de feestlicatie kunnen overgeven haha
Mn hubby to be heeft nu zn vrijgezelkenfeest, heb al wat gehoord en foto gezien, en klinkt erg toepasselijk voor hem. Nu benieuwd hoe en wat hij vanacht thuiskomt haha.
Ik heb me vandaag prima vermaakt met een vriendin. Ga dalik al eens naar bed, want ben total liss en last van mn rug. Verbouwing begint op te breken..
Gelukkig is voor de bruiloft alles geregeld, dus hoef ik me alleen nog maar druk te maken if t wel gaat lopen volgens planning haha
Shisha, moeilijke beslissingen. Wat dat betreft ben ik blij dat wij het aan de feestlicatie kunnen overgeven haha
Mn hubby to be heeft nu zn vrijgezelkenfeest, heb al wat gehoord en foto gezien, en klinkt erg toepasselijk voor hem. Nu benieuwd hoe en wat hij vanacht thuiskomt haha.
Ik heb me vandaag prima vermaakt met een vriendin. Ga dalik al eens naar bed, want ben total liss en last van mn rug. Verbouwing begint op te breken..
Gelukkig is voor de bruiloft alles geregeld, dus hoef ik me alleen nog maar druk te maken if t wel gaat lopen volgens planning haha
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Zoals ik al een beetje vermoedde had ik gister mijn vrijgezellendag.
Om 13.00 stonden er 14 meiden voor de deur en gingen we eerst gezellig thee drinken met elkaar onder het genot van een mini-high tea. Daarna zijn we naar Den Haag vertrokken waar we service gingen beschilderen. Ik mocht zelf kiezen wat voor service ik wilde hebben. Het werd het taartservice en iedereen mocht een gebaksbordje verven in de door mij gekozen kleuren en thema. Ik zelf mocht de taartstandaard maken, echt super leuk. Iedereen was heel creatief en ben erg benieuwd naar het eindresultaat (alles moet nog geglazuurd en gebakken worden en dan worden de kleuren ook pas donkerder). Naast het bordje mochten alle meiden nog wat voor zichzelf maken (mok, schaaltje, bord etc.) We hebben ons prima vermaakt en ook daar weer een mini high-tea voor onder de workshop.
Hierna vertrokken we naar Scheveningen en gingen we eten bij een tapasrestaurant op het strand. Onderweg er naar toe kwamen we nog andere vrijgezellen tegen en moest ik mee doen met een wedstrijdje beschuit fluiten, erg grappig.
Bij het tapasrestaurant hebben we heerlijk gegeten en lekker sangria gedronken en heel veel gekletst. Na vier uur! vertrokken we met een volle buik richting Crazy Piano's waar we met tien meiden de avond gezellig hebben afgesloten. Was echt een top dag en om half vier lag ik lekker in mijn bed
Nu op naar het volgende feestje op 1 juni! Heb er echt zin in!
Om 13.00 stonden er 14 meiden voor de deur en gingen we eerst gezellig thee drinken met elkaar onder het genot van een mini-high tea. Daarna zijn we naar Den Haag vertrokken waar we service gingen beschilderen. Ik mocht zelf kiezen wat voor service ik wilde hebben. Het werd het taartservice en iedereen mocht een gebaksbordje verven in de door mij gekozen kleuren en thema. Ik zelf mocht de taartstandaard maken, echt super leuk. Iedereen was heel creatief en ben erg benieuwd naar het eindresultaat (alles moet nog geglazuurd en gebakken worden en dan worden de kleuren ook pas donkerder). Naast het bordje mochten alle meiden nog wat voor zichzelf maken (mok, schaaltje, bord etc.) We hebben ons prima vermaakt en ook daar weer een mini high-tea voor onder de workshop.
Hierna vertrokken we naar Scheveningen en gingen we eten bij een tapasrestaurant op het strand. Onderweg er naar toe kwamen we nog andere vrijgezellen tegen en moest ik mee doen met een wedstrijdje beschuit fluiten, erg grappig.
Bij het tapasrestaurant hebben we heerlijk gegeten en lekker sangria gedronken en heel veel gekletst. Na vier uur! vertrokken we met een volle buik richting Crazy Piano's waar we met tien meiden de avond gezellig hebben afgesloten. Was echt een top dag en om half vier lag ik lekker in mijn bed
Nu op naar het volgende feestje op 1 juni! Heb er echt zin in!
Gast- Gast
Shisha schreef:Suus: Wat leuk dat die oudklasgenoot van je vriend de weddingplanner is! En erg lief dat ze het gratis doet. Wanneer ging jij ook al weer trouwen?
Het komt al snel dichterbij voor een aantal van jullie, zeg, spannend! Wij gaan 14 september trouwen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Mila, dat klinkt gezellig! Leuk vrijgezellenfeest had je.
Gister met mijn moeder en zusje dagje Utrecht voor moederdag (shoppen, high tea en tapas eten) en echt heel veel vrijgezellenfeestjes tegen gekomen, geloof wel 10 groepjes. Ik nog bij mijn zusje informeren maar die laat helemaal niks los... grrrr....
Ik denk nog steeds dat ik mijn vrijgezellenfeest het weekend voor ons trouwen heb.
Vandaag over precies 2 maanden is het zo ver!
Vandaag de drukker mailen en akkoord geven voor onze kaart en dan kunnen de kaarten gedrukt worden, over 2 weekenden gaan we de kaarten schrijven en dan gaan ze eind mei dus op de bus :-)
I will make you happy
Make your dreams come true
Nothing that I wouldn't do
Go to the end of the earth for you
To make you feel my love
Dit is nu ons gedichtje op de kaart
officiele tekst lees ik overal Go to the ends of the earth for you, maar maken er end van ipv ends
Gister met mijn moeder en zusje dagje Utrecht voor moederdag (shoppen, high tea en tapas eten) en echt heel veel vrijgezellenfeestjes tegen gekomen, geloof wel 10 groepjes. Ik nog bij mijn zusje informeren maar die laat helemaal niks los... grrrr....
Ik denk nog steeds dat ik mijn vrijgezellenfeest het weekend voor ons trouwen heb.
Vandaag over precies 2 maanden is het zo ver!
Vandaag de drukker mailen en akkoord geven voor onze kaart en dan kunnen de kaarten gedrukt worden, over 2 weekenden gaan we de kaarten schrijven en dan gaan ze eind mei dus op de bus :-)
I will make you happy
Go to the end of the earth for you
To make you feel my love
Dit is nu ons gedichtje op de kaart
officiele tekst lees ik overal Go to the ends of the earth for you, maar maken er end van ipv ends
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Mila, klinkt gezellig!
Mn aanstaande was om half 5 thuis, en kon niet meteen slapen (ik ook niet, want kon een emmer omgooien haha) en weten nu wel dat er op de bruiloft rustig aan gedaan wordt!
Inge, soannend. Tzou wel leuk zijn als je denkt dat t t laatste weekend ism maar uiteindelijk toch eerder is, dan is t een echte verassing. Maar zo niet, dan is de invulling van de dag nog een verassing!
Hier kom ik er steeds meer achter dat mensen onderling contact hebben, geen idee wat ze van plan zijn (dalik denk ik er meer van dan dat ze daadwerkelijk doen)
Alleen nog,liooenatift uitzoeken, wil niet hubby meteen onderzit met een kus, maar mag niet te aanwezihe kleur,zijn
Mn aanstaande was om half 5 thuis, en kon niet meteen slapen (ik ook niet, want kon een emmer omgooien haha) en weten nu wel dat er op de bruiloft rustig aan gedaan wordt!
Inge, soannend. Tzou wel leuk zijn als je denkt dat t t laatste weekend ism maar uiteindelijk toch eerder is, dan is t een echte verassing. Maar zo niet, dan is de invulling van de dag nog een verassing!
Hier kom ik er steeds meer achter dat mensen onderling contact hebben, geen idee wat ze van plan zijn (dalik denk ik er meer van dan dat ze daadwerkelijk doen)
Alleen nog,liooenatift uitzoeken, wil niet hubby meteen onderzit met een kus, maar mag niet te aanwezihe kleur,zijn
sanne-84- Ratel
Hallo allemaal,
Sorry dat ik inbreek, maar mag ik nog met jullie meeschrijven. Ik kijk al vaak in dit topic om ideeën op te doen. Wij gaan 28 juli trouwen en ik moet nog veel regelen. Ik heb nu:
Gemeentehuis
Jurk
Kerk
Locatie (tuin ouders)
Dj
Fotograaf (Marin gaat het doen!)
Kapper en make-up
Ik moet nog
Notaris
Ringen
Uitnodigingen (gastenlijst is bijna rond)
Licht
Tenten en eten regelt mijn vriend (is ook zijn vak)
Pak (regelt mijn vriend ook zelf)
Hebben jullie nog aanvullingen? Heeft er iemand ook een tuinfeest? Hoewel we prachtige tenten gaan opzetten ben ik toch een beetje huiverig voor het weer. Maar heb er tegelijkertijd zoveel zin in!
Sorry dat ik inbreek, maar mag ik nog met jullie meeschrijven. Ik kijk al vaak in dit topic om ideeën op te doen. Wij gaan 28 juli trouwen en ik moet nog veel regelen. Ik heb nu:
Gemeentehuis
Jurk
Kerk
Locatie (tuin ouders)
Dj
Fotograaf (Marin gaat het doen!)
Kapper en make-up
Ik moet nog
Notaris
Ringen
Uitnodigingen (gastenlijst is bijna rond)
Licht
Tenten en eten regelt mijn vriend (is ook zijn vak)
Pak (regelt mijn vriend ook zelf)
Hebben jullie nog aanvullingen? Heeft er iemand ook een tuinfeest? Hoewel we prachtige tenten gaan opzetten ben ik toch een beetje huiverig voor het weer. Maar heb er tegelijkertijd zoveel zin in!
Gast- Gast
Terras heater? Wij hadden er op goed geluk geen een gehuurd en toevallig was het bij ons mooi weer (2 september). Maar het zou maar koud zijn.
Gast- Gast
Ecrits, natuurlijk mag je meeschrijven :-p
Kaarten zou ik wel eerdaags voor gaan, bij ons duurde de kaarten best lang.
Tja het weer valt weinig over te zeggen, maar ik ga er vanuit dat juli een stralende maand wordt :-D
Wij trouwen 13 juli en vorig jaar is 13 juli de slechtste dag van de zomer geweest geloof ik (geen seconde droog geweest hier)... dus hoop dit jaar op beter weer :-)
Sanne, hele fijne dag vandaag en gefeliciteerd!!!
Tja het weer valt weinig over te zeggen, maar ik ga er vanuit dat juli een stralende maand wordt :-D
Wij trouwen 13 juli en vorig jaar is 13 juli de slechtste dag van de zomer geweest geloof ik (geen seconde droog geweest hier)... dus hoop dit jaar op beter weer :-)
Sanne, hele fijne dag vandaag en gefeliciteerd!!!
Inge- Ratel
Dank voor jullie reacties. Heb even terug gebladerd maar kan niet 1,2,3 zien wat voor locatie jullie hebben uitgezocht Inge. Ook iets dat weer afhankelijk is? 13 juli wordt nu vast een stralende dag. Zoiets van waardeloze lente, geweldige zomer.
We hebben sowieso warmtelampen en mocht het nu echt bar en boos zijn dan kunnen we op het laatste moment nog het hele feest verschuiven naar een andere locatie, maar ik wil echt het liefste in de tuin trouwen.
Betreft de uitnodigingen. We hebben al gasten al de datum gemaild. Maandag hebben we gesprek met de pastor en dan weten we welke kerk het wordt. Daarna verstuur ik de uitnodigingen. Dus ongeveer 8 weken voor de bruiloft. Meeste urgentie heeft voor mij de notaris, want de voorwaarden moeten worden opgesteld.
We hebben sowieso warmtelampen en mocht het nu echt bar en boos zijn dan kunnen we op het laatste moment nog het hele feest verschuiven naar een andere locatie, maar ik wil echt het liefste in de tuin trouwen.
Betreft de uitnodigingen. We hebben al gasten al de datum gemaild. Maandag hebben we gesprek met de pastor en dan weten we welke kerk het wordt. Daarna verstuur ik de uitnodigingen. Dus ongeveer 8 weken voor de bruiloft. Meeste urgentie heeft voor mij de notaris, want de voorwaarden moeten worden opgesteld.
Gast- Gast
Inge schreef:Ecrits, natuurlijk mag je meeschrijven :-p
Dat was 14 juli (mijn vriend kreeg toen zijn diploma, weet het nog zo goed)! Die dag heeft het toen20 uur geregend en gestormd echt verschrikkelijk. Hopelijk dit jaar beter weer, maar ja idd over het weer valt weinig te zeggen.
Gast- Gast
Inge schreef:Shisha, heel erg leuk
Sanne, die nummers heb ik ook nog op mijn lijstje staan, naja niet die van Guus want vriend wil geen Nederlandstalige :-)
Kaart aangepast en gaat morgen op de bus naar de drukker
Is nu dus
I will make you happy
Go to the ends of the earth for you
To make you feel my love
Haha, dat hadden wij ook in onze kaart... En het lied werd s' avonds door de band gespeeld én het draaide tijdens de ceremonie.
Gast- Gast
Ik moet 1 ding kwijt: wat is trouwen GAAF!
Mn man (hihi) slaapt nog, maar ik lig alweer wakker na te genieten! Dalik maar weer de jacuzzi in:)
Rest komt later!
Mn man (hihi) slaapt nog, maar ik lig alweer wakker na te genieten! Dalik maar weer de jacuzzi in:)
Rest komt later!
sanne-84- Ratel
Sanne, gefeliciteerd! Hoop dat jullie een geweldige, prachtige dag hebben gehad. Ben erg benieuwd naar de foto's.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Gefeliciteerd Sanne, ben ook erg benieuwd hoe je eruit zag...
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Gefeliciteerd Sanne & man! Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad en ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!
Shisha- Ratel
Shisha schreef:Gefeliciteerd Sanne & man! Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad en ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!
+1!
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Youandi leuk :-) wij denken er ook aan het nmr in het gemeentehuis te draaien alleen is tekst niet helemaal geschikt
Ecrits, nee geen buiten locatie, maar hoop toch wel op droog weer :-)
Sanne wat heerlijk! Gefeliciteerd!!!!!
Ecrits, nee geen buiten locatie, maar hoop toch wel op droog weer :-)
Sanne wat heerlijk! Gefeliciteerd!!!!!
Inge- Ratel
Volgens mij ben jij de volgende he Geesje! Al aan het aftellen?
Shisha- Ratel
Shisha schreef:Volgens mij ben jij de volgende he Geesje! Al aan het aftellen?
Ja ben nu wel nerveus aan het worden hoor! Nog de laaste dingen regelen, en dan zijn we er helemaal klaar voor!
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2012
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Trouwtopic 2013