trouwtopic 2012
+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: trouwtopic 2012
Wat een moeders zeg dat ze mee willen het pak uitzoeken.
Mijn schoonmoeder gaat niet mee, maar mijn schoonvader wel. Gelukkig maar want mijn schoonmoeder had tegen mijn vriend gezegd dat hij geen stropdas om hoefde terwijl hij bij mijn jurk zeker een stropdas om moet.
Ik had daarvoor een andere jurk gepast en daarbij hoefde het niet persee... Verspreekt ze zich bijna
Mijn schoonmoeder gaat niet mee, maar mijn schoonvader wel. Gelukkig maar want mijn schoonmoeder had tegen mijn vriend gezegd dat hij geen stropdas om hoefde terwijl hij bij mijn jurk zeker een stropdas om moet.
Ik had daarvoor een andere jurk gepast en daarbij hoefde het niet persee... Verspreekt ze zich bijna
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Raven schreef:Wat een moeders zeg dat ze mee willen het pak uitzoeken.
Ja het is echt wat met haar! Maar we lachen er eigenlijk nu alleen nog maar om. Ach weet je ze maakt overal zo'n drukte om terwijl wij heel rustig met alles bezig zijn. Soms horen wij dingen via het broertje van mijn vriend en dan zuchten we een keer maar dan lachen we er ook alweer om. Zo schijnt ze al druk te zijn met een stukje voor ons,(we willen geen stukjes) ze is constant aan het vissen wat op ons menu staat want ouders horen de menukaart te maken zegt ze, ook vraagt ze constant wie we allemaal uitnodigen enz. Het is onze bruiloft en wij regelen alles hoe als wij het willen klaar! En mopperen doet ze toch alleen maar tegen mijn schoonvader en 'zwager'.
Mijn vriend moet trouwens ook een stropdas van mij. Hoort erbij vind ik Is ook mooier bij mijn jurk.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Tsjip schreef:Raven schreef:Wat een moeders zeg dat ze mee willen het pak uitzoeken.
Ja het is echt wat met haar! Maar we lachen er eigenlijk nu alleen nog maar om. Ach weet je ze maakt overal zo'n drukte om terwijl wij heel rustig met alles bezig zijn. Soms horen wij dingen via het broertje van mijn vriend en dan zuchten we een keer maar dan lachen we er ook alweer om. Zo schijnt ze al druk te zijn met een stukje voor ons,(we willen geen stukjes) ze is constant aan het vissen wat op ons menu staat want ouders horen de menukaart te maken zegt ze, ook vraagt ze constant wie we allemaal uitnodigen enz. Het is onze bruiloft en wij regelen alles hoe als wij het willen klaar! En mopperen doet ze toch alleen maar tegen mijn schoonvader en 'zwager'.
Mijn vriend moet trouwens ook een stropdas van mij. Hoort erbij vind ik Is ook mooier bij mijn jurk.
Haha klinkt een beetje als mijn schoonmoeder. Gelukkig bemoeid ze zich (zover wij weten) nog niet echt met de bruiloft, alleen dan dat ze mee hoort te gaan als moeder met het passen van mijn vriend zijn pak. Wij willen eigenlijk ook geen stukjes of zo min mogelijk in ieder geval. Mijn familie is niet zo van de stukjes (en wij ook niet), maar de schoonfamilie... we weten gewoon dat als we ze er geen gelegenheid voor geven ze het gewoon doen. Dus hebben onze CM al vast goed ingelicht. Daarnaast hebben we ook al aan de schoonfamilie alvast duidelijk aangegeven dat we absoluut niet de hele avond stukjes willen.
Gast- Gast
@ mila: Ow ik dacht dat jij dit jurk had met dat scheve bandje Maar mooie jurk hebben we he en hij zit ook super lekker.. Ook ik krijg nog extra glitters en kant op de jurk en sleep.. Heb je ook een sluier of zonder?
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Haha nee! Ik had hem wel gepast, maar vond net als jou die band niet zo mooi.
Ja super gave jurk hebben we hé! Vond hem ook heerlijk zitten, kan er volgens mij wel heel de dag in rond lopen
Ja super gave jurk hebben we hé! Vond hem ook heerlijk zitten, kan er volgens mij wel heel de dag in rond lopen
Gast- Gast
owjee ik heb die jurk ook in mijn top zoveel staan om te passen. Straks hebben we alle 3 zo goed als dezelfde jurk haha :-)
Benieuwd hoe ik dat bandje vind staan dan :-D
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:owjee ik heb die jurk ook in mijn top zoveel staan om te passen. Straks hebben we alle 3 zo goed als dezelfde jurk haha :-)
waar jij heen gaat heeft me op het moment toch een paar mooie jurken in de etalage hangen. Denk wel dat je daar kunt slagen .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
oeehhh spannend... bijna bijna ga ik er heen :-D Nog 2 weken wachtenFairytale schreef:Inge schreef:owjee ik heb die jurk ook in mijn top zoveel staan om te passen. Straks hebben we alle 3 zo goed als dezelfde jurk haha :-)
waar jij heen gaat heeft me op het moment toch een paar mooie jurken in de etalage hangen. Denk wel dat je daar kunt slagen .
Inge- Ratel
vlinder, idd mooie jurk! (had em gister wel gezien, maar niet kunnen reageren)
wij hebben tot nu toe nog weinig last van schoonmoeder. maar ik vind het dan ook niet erg dat zij met hem mee gaat. dan is het voor mij ook een beetje een verassing. en bovendien heeft mn vriend een moeilijke smaak, maar als hij iets mooi vind dan wil hij het ook (ondanks dat het bijv niet bij de jurk zou passen) en die discussie wil ik niet voeren met hem haha
wij hebben tot nu toe nog weinig last van schoonmoeder. maar ik vind het dan ook niet erg dat zij met hem mee gaat. dan is het voor mij ook een beetje een verassing. en bovendien heeft mn vriend een moeilijke smaak, maar als hij iets mooi vind dan wil hij het ook (ondanks dat het bijv niet bij de jurk zou passen) en die discussie wil ik niet voeren met hem haha
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Nu nog maar anderhalve week Inge, gaat snel hoor. Ik ben van de week naar een goede lingerieshop geweest en heb zo'n beetje elke torselet aangehad, maar geen één zit mij lekker of mooi (of de cup is te groot of te klein of de omvang is niet goed of de beugels prikken, of de balijnen staan bol). Dus nu heb ik gekozen voor een mooie bh en corrigerend ondergoed.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
http://www.haircomesthebride.com/
Voor kapseltips!
Ik ben er zelf nog helemaal niet uit.
Voor kapseltips!
Gast- Gast
Birgit schreef:http://www.haircomesthebride.com/
Voor kapseltips!
Thanks! Ik ga hem binnenkort is goed bekijken. Kijken of ik leuke ideeen kan op doen over wat ik zou willen.
Gast- Gast
Mila schreef:Birgit schreef:http://www.haircomesthebride.com/
Voor kapseltips!
Thanks! Ik ga hem binnenkort is goed bekijken. Kijken of ik leuke ideeen kan op doen over wat ik zou willen.
+1
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
de twijfels over mn dagprogramma beginnen erg toe te nemen...
ben zo bang dat het krap is, of dat het eigenlijk niet haalbaar is.
14.00 uur trouwen
14.25 naar buiten, waarschijnlijk feliciteren (of dat laten we later doen) en foto's maken met daggasten
15.00 vertrek dinerzaal (kwartier rijden)
15.30 bruidstaart
16.00 foto's maken
18.00 diner
20.00 vertrek naar feestlocatie
20.30 begin feest
is dit reeel? een half uur voor feliciteren (en zou je dat ook later kunnen doen?) en foto's met daggasten?
en een half uur voor de bruidstaart? ik dacht van wel, maar vriendin zei weer, wat als iemand een speech wil geven?
en hoe lang rekenen jullie voor je (portret)foto's?
ff heel veel vragen, maar ben ik staat om te bellen of we geen uur eerder kunnen trouwen (en mn vriend is heel nuchter, die zegt dat mensen toch wel op ons wachten)
ben zo bang dat het krap is, of dat het eigenlijk niet haalbaar is.
14.00 uur trouwen
14.25 naar buiten, waarschijnlijk feliciteren (of dat laten we later doen) en foto's maken met daggasten
15.00 vertrek dinerzaal (kwartier rijden)
15.30 bruidstaart
16.00 foto's maken
18.00 diner
20.00 vertrek naar feestlocatie
20.30 begin feest
is dit reeel? een half uur voor feliciteren (en zou je dat ook later kunnen doen?) en foto's met daggasten?
en een half uur voor de bruidstaart? ik dacht van wel, maar vriendin zei weer, wat als iemand een speech wil geven?
en hoe lang rekenen jullie voor je (portret)foto's?
ff heel veel vragen, maar ben ik staat om te bellen of we geen uur eerder kunnen trouwen (en mn vriend is heel nuchter, die zegt dat mensen toch wel op ons wachten)
sanne-84- Ratel
Wij hebben als tip gekregen 3 kwartier tot een uur te rekenen voor feliciteren en foto's maken! 3 kwartier tot uur voor taart en koffie
Voor het maken van foto's 2,5 uur (wij doen op 2 locaties dus ook 15min rij tijd bij)
Is trouwen bij jullie zo kort? Bij ons duurt dat 3 kwartier!
Waarom niet de foto's maken voor het trouwen dan heb je ruimer de tijd
Bijna dinsdag!!!!!! Zo'n zin in!
Voor het maken van foto's 2,5 uur (wij doen op 2 locaties dus ook 15min rij tijd bij)
Is trouwen bij jullie zo kort? Bij ons duurt dat 3 kwartier!
Waarom niet de foto's maken voor het trouwen dan heb je ruimer de tijd
Bijna dinsdag!!!!!! Zo'n zin in!
Inge- Ratel
moeilijkmoeilijk..
foto's vantevoren maken zie ik eigenlijk niet zitten. lijkt me wel mooi als mn vriend me komt ophalen als de daggasten er al zijn, en dat gaat dan niet samen lijkt me (kan moeilijk de daggasten bij elkaar laten komen, mij ophalen en dan weer alleen laten omdat wij foto's aan het maken zijn)
foto's vantevoren maken zie ik eigenlijk niet zitten. lijkt me wel mooi als mn vriend me komt ophalen als de daggasten er al zijn, en dat gaat dan niet samen lijkt me (kan moeilijk de daggasten bij elkaar laten komen, mij ophalen en dan weer alleen laten omdat wij foto's aan het maken zijn)
sanne-84- Ratel
@sanne: is er op de trouwlocatie een geschikte ruimte om te feliciteren of zou dit buiten even snel snel moeten gebeuren?
Dan is het misschien handig om hiermee te wachten tot je op de volgende locatie bent.
Ik heb tot nu toe 1 bruiloft meegemaakt waar er na de plechtigheid gefelicicteerd kon worden, maar bij de rest ging iedereen allemaal netjes weg en hebben ze het bruidspaar later gefeliciteerd.
Wij hebben zelf besloten pas handjes te schudden bij aankomst op de feestlocatie, ook i.v.m. de tijd. Na ons staat namelijk het volgende bruidspaar al klaar en er is verder geen ruimte om even rustig te gaan staan of zitten. De familiefoto's hebben we daarom ook verschoven naar de feestlocatie.
Wij trouwen ook om 14.00 uur en wij maken 's ochtends de foto's. Eerst wilden we 's middags ook nog wat foto's op locatie maken maar dat hoeft nu niet meer. Voor 's middags blijven dus alleen de familiefoto's over. Geef wat meer ruimte in het verdere programma.
Wij vertrekken 's ochtends alleen met de fotograaf en een vriendin om foto's te maken maar onze fotograaf heeft ook verteld hoe het anders zou kunnen. Misschien is het een idee om wat mensen uit te nodigen voor het moment dat hij jou komt halen en daarna een lekkere lunch/brunch laat serveren voor de daggasten? Zo zijn ze toch 'bezig'. Misschien heeft jullie eigen fotograaf nog andere ideeën? Zij maken meer verschillende dingen mee dan je misschien wel denkt.
Wij hebben er voor gekozen om pas mensen uit te nodigen voordat we naar de trouwlocatie vertrekken, ik heb ze 's ochtends nog liever niet in huis rondlopen maar tijdens de lunch vind ik het geen probleem en dan kan iedereen ook meteen zijn/haar corsage opspelden.
Dan is het misschien handig om hiermee te wachten tot je op de volgende locatie bent.
Ik heb tot nu toe 1 bruiloft meegemaakt waar er na de plechtigheid gefelicicteerd kon worden, maar bij de rest ging iedereen allemaal netjes weg en hebben ze het bruidspaar later gefeliciteerd.
Wij hebben zelf besloten pas handjes te schudden bij aankomst op de feestlocatie, ook i.v.m. de tijd. Na ons staat namelijk het volgende bruidspaar al klaar en er is verder geen ruimte om even rustig te gaan staan of zitten. De familiefoto's hebben we daarom ook verschoven naar de feestlocatie.
Wij trouwen ook om 14.00 uur en wij maken 's ochtends de foto's. Eerst wilden we 's middags ook nog wat foto's op locatie maken maar dat hoeft nu niet meer. Voor 's middags blijven dus alleen de familiefoto's over. Geef wat meer ruimte in het verdere programma.
Wij vertrekken 's ochtends alleen met de fotograaf en een vriendin om foto's te maken maar onze fotograaf heeft ook verteld hoe het anders zou kunnen. Misschien is het een idee om wat mensen uit te nodigen voor het moment dat hij jou komt halen en daarna een lekkere lunch/brunch laat serveren voor de daggasten? Zo zijn ze toch 'bezig'. Misschien heeft jullie eigen fotograaf nog andere ideeën? Zij maken meer verschillende dingen mee dan je misschien wel denkt.
Wij hebben er voor gekozen om pas mensen uit te nodigen voordat we naar de trouwlocatie vertrekken, ik heb ze 's ochtends nog liever niet in huis rondlopen maar tijdens de lunch vind ik het geen probleem en dan kan iedereen ook meteen zijn/haar corsage opspelden.
Gast- Gast
sanne-84 schreef:moeilijkmoeilijk..
Dat wilde ik ook heel graag maar is qua tijd niet haalbaar
Zit nu te twijfelen of het wordt "daggasten bij ons verzamelen, ophalen, foto's maken, daggasten lunchen bij ons thuis"
Of "ophalen, foto's maken, daggasten verzamelen en zien ons pas bij gemeentehuis!"
Inge- Ratel
Wij maken ook eerst foto's. Dus ik wordt dan opgehaald voordat alle daggasten er zijn. Maar ik zit nu even te denken. Onze daggasten bestaan uit beide gezinnen (neem aan dat deze er 's morgens wel al zijn), de CM met hun partners en nog een stel wat gaat filmen (dus die zijn er dan ook al) Dus denk dat iedereen er bijna dan al is haha. Ergens anders in het programma zou het ook niet meer gaan lukken want het is naar mijn idee al aardig strak gepland.
Wij doen overigens ook niet laten feliciteren na de het trouwen bij het gemeentehuis en de kerk. Dit doen we allemaal op de feest locatie (tenzij iemand echt niet mee kan, dan mag die ons wel even snel feliciteren)
Dagplanning
We slapen de nacht apart, ik bij mijn ouders en mijn vriend in ons huis
7.00 opstaan en ontbijten
7.30 kapper, make-up, jurk aan
8.30 vriend gaat onze trouwauto ophalen
9.00-9.15 mijn vriend komt mijn ophalen
9.20 vertrek naar fotolocatie
9.40 -11.40 foto's maken
10.30 ondertussen verzamelen de daggasten bij het ouderlijk huis voor koffie
11.15 daggasten vertrekken richting het gemeentehuis
11.40 bruidspaar richting gemeentehuis
12.00 trouwen gemeentehuis
12.45 aantal foto's maken (binnen/buiten en met daggasten)
13.15 vertrek naar ouderlijk huis
13.45 bruidstaart aansnijden en lunchen
14.30 vertrek naar de kerk
15.00 kerkelijk huwelijk
16.15 vertrek naar de feestlocatie
16.30 receptie
18.00 einde receptie
18.15 dineren
20.30 start feestavond
Dit is hem voorlopig ongeveer. Mogelijk dat er nog wel wat kleine dingetjes veranderen, maar globaal komt het er zo uit te zien. Als jullie nog tips hebben zijn ze welkom hoor.
Wij doen overigens ook niet laten feliciteren na de het trouwen bij het gemeentehuis en de kerk. Dit doen we allemaal op de feest locatie (tenzij iemand echt niet mee kan, dan mag die ons wel even snel feliciteren)
Dagplanning
We slapen de nacht apart, ik bij mijn ouders en mijn vriend in ons huis
7.00 opstaan en ontbijten
7.30 kapper, make-up, jurk aan
8.30 vriend gaat onze trouwauto ophalen
9.00-9.15 mijn vriend komt mijn ophalen
9.20 vertrek naar fotolocatie
9.40 -11.40 foto's maken
10.30 ondertussen verzamelen de daggasten bij het ouderlijk huis voor koffie
11.15 daggasten vertrekken richting het gemeentehuis
11.40 bruidspaar richting gemeentehuis
12.00 trouwen gemeentehuis
12.45 aantal foto's maken (binnen/buiten en met daggasten)
13.15 vertrek naar ouderlijk huis
13.45 bruidstaart aansnijden en lunchen
14.30 vertrek naar de kerk
15.00 kerkelijk huwelijk
16.15 vertrek naar de feestlocatie
16.30 receptie
18.00 einde receptie
18.15 dineren
20.30 start feestavond
Dit is hem voorlopig ongeveer. Mogelijk dat er nog wel wat kleine dingetjes veranderen, maar globaal komt het er zo uit te zien. Als jullie nog tips hebben zijn ze welkom hoor.
Gast- Gast
ben nog druk aan het brainstormen over het dagprogramma. de fotograaf zei dat ze in principe in een uur leuke foto's kon maken (hoewel mij dat best kort lijkt)
de trouwschoenen zijn binnen. vriendin gaat ook trouwen en had deze op marktplaats besteld, maar waren te groot, dus belde ze mij. mij zaten ze goed (nog een beetje uitlopen dat ze iets losser worden, komt goed). zijn van nina's, en waren nu maar 30 euro:D
dit weekend gaan we waarschijnlijk de getuigen vragen
Inge veel plezier morgen!
de trouwschoenen zijn binnen. vriendin gaat ook trouwen en had deze op marktplaats besteld, maar waren te groot, dus belde ze mij. mij zaten ze goed (nog een beetje uitlopen dat ze iets losser worden, komt goed). zijn van nina's, en waren nu maar 30 euro:D
dit weekend gaan we waarschijnlijk de getuigen vragen
Inge veel plezier morgen!
sanne-84- Ratel
dat is niet duur.
1uur lijkt mij wel kort hoor. Onze fotograaf zei dat je wel 2uur kan rekenen.
Thanks
heb er super veel zin in, afgelopen nacht niet kunnen slapen, zenuwen misschien? :-0
Thanks
heb er super veel zin in, afgelopen nacht niet kunnen slapen, zenuwen misschien? :-0
Inge- Ratel
Inge schreef:dat is niet duur.
Onze fotograaf adviseerde ook wel twee uur er voor uit te trekken
Thanks
Morgen is het zover toch? Spannend! Ik ben echt reuze benieuwd welke jurk het gaat worden! Veel plezier.
Gast- Gast
Veel plezier morgen Inge!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Inge heel veel plezier morgen! Hoop dat je je droomjurk morgen vind!
Chantal1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 35
Registratiedatum : 11-10-11
IK HEB MIJN JURK (sorry voor het geschreeuw)
Als 1e bij dynasty in Zwolle geweest, daar geholpen door een hele leuke vrouw. Eerst wat gekletst en thee gedronken en ze vroeg wat ik in gedachte had. Uitgelegd dat ik Ladybird erg mooi vind, graag een halter wil en een jurk die mij mooi staat omdat ik wat steviger ben.
Afijn ze pakte 1 jurk waarvan ze zei dat ze die mij graag aan wilde zien omdat ze dacht dat dat de jurk was. In totaal 4 jurken gepast.
Ik gaf aan dat ik 's middags nog jurken ging passen dus nog niet de definitieve beslissing wilde maken maar stel dat ik dan geen foto van mijn droomjurk had en ik daar wel van baalde. Toen gaf ze aan dat ik foto's mocht maken, super gaaf
De 1e was geweldig, de 2e iets minder, de 3e ging wel en de 4e ook mooi.
Ik twijfelde erg tussen de 1e en 4e. Van beide was een filmpje dus die terug gekeken en daar kwam duidelijk uit dat de 1e mijn jurk was. Ik had bij de 1e jurk ook meer het gevoel van "dit is mijn jurk"
Hier een optie op genomen, of hoe noem je dat
Ze heeft de bon uitgeschreven en dan moet ik morgen (nu vandaag dus) bellen voor akkoord.
Toen 's middags naar de 2e zaak. Alle jurken waren het net niet, ze maakte mij allemaal dikker terwijl ik mij in die van de ochtend minder dik voelde. De verkoopster was wel oke maar kwam met weinig ideeen etc.
Hier 5 jurken gepast maar niet de jurk. 1 jurk kwam in de buurt en was wel mooi... maar ik straalde er niet zo in als in die 1e jurk :-D
Probeer al vanaf 10uur te bellen maar krijg ze nog niet te pakken... of in gesprek of nemen niet op. dus probeer rond 12uur wel te bellen, dan zal ze wel klaar zijn met de klant die ze in de ochtend had (althans ik was ook zo rond 12.15uur klaar)
Als 1e bij dynasty in Zwolle geweest, daar geholpen door een hele leuke vrouw. Eerst wat gekletst en thee gedronken en ze vroeg wat ik in gedachte had. Uitgelegd dat ik Ladybird erg mooi vind, graag een halter wil en een jurk die mij mooi staat omdat ik wat steviger ben.
Afijn ze pakte 1 jurk waarvan ze zei dat ze die mij graag aan wilde zien omdat ze dacht dat dat de jurk was. In totaal 4 jurken gepast.
Ik gaf aan dat ik 's middags nog jurken ging passen dus nog niet de definitieve beslissing wilde maken maar stel dat ik dan geen foto van mijn droomjurk had en ik daar wel van baalde. Toen gaf ze aan dat ik foto's mocht maken, super gaaf
De 1e was geweldig, de 2e iets minder, de 3e ging wel en de 4e ook mooi.
Ik twijfelde erg tussen de 1e en 4e. Van beide was een filmpje dus die terug gekeken en daar kwam duidelijk uit dat de 1e mijn jurk was. Ik had bij de 1e jurk ook meer het gevoel van "dit is mijn jurk"
Hier een optie op genomen, of hoe noem je dat
Ze heeft de bon uitgeschreven en dan moet ik morgen (nu vandaag dus) bellen voor akkoord.
Toen 's middags naar de 2e zaak. Alle jurken waren het net niet, ze maakte mij allemaal dikker terwijl ik mij in die van de ochtend minder dik voelde. De verkoopster was wel oke maar kwam met weinig ideeen etc.
Hier 5 jurken gepast maar niet de jurk. 1 jurk kwam in de buurt en was wel mooi... maar ik straalde er niet zo in als in die 1e jurk :-D
Probeer al vanaf 10uur te bellen maar krijg ze nog niet te pakken... of in gesprek of nemen niet op. dus probeer rond 12uur wel te bellen, dan zal ze wel klaar zijn met de klant die ze in de ochtend had (althans ik was ook zo rond 12.15uur klaar)
Inge- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2012
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Trouwtopic 2013