Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 3 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  mzcharlotte zo 13 nov 2011 - 0:13

Mila schreef: Wat is jullie budget voor de ringen? Wij hebben zo rond de 850 euro in gedachten (vind het al duur genoeg om met een ring van 400 euro rond te lopen, straks durf ik hem niet meer om haha)

Wij hebben onze ringen overigens bij f.ede di o.ro in België. Het is even een stukje rijden, maar ze hebben bijna alle modellen ringen, je kunt ze laten maken hoe jij het wilt en wij zijn daar dus onder budget gebleven. Ik heb ze overigens nog niet in handen, maar ik heb alleen goede verhalen gehoord. Aanbetaling is 100 euro, standaard.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  sanne-84 zo 13 nov 2011 - 0:23

pff wij komen wel iets hoger uit..
zitten nu aan de 7300,- en dan zit daar de jurk niet bij (krijg ik) en pak en ringen ook nog niet..
het feest kost gewoon erg veel, ruim 1000 euro voor het diner, 4500 voor het feest, nog eens 1000 voor de dj. dat zijn grote kostenposten..
huwelijksreis zullen wij waarschijnlijk niet doen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 0:47

sanne-84 schreef:pff wij komen wel iets hoger uit..
zitten nu aan de 7300,- en dan zit daar de jurk niet bij (krijg ik) en pak en ringen ook nog niet..
het feest kost gewoon erg veel, ruim 1000 euro voor het diner, 4500 voor het feest, nog eens 1000 voor de dj. dat zijn grote kostenposten..
huwelijksreis zullen wij waarschijnlijk niet doen

Wij hebben dat ook hoor. Receptie, diner en feest (op 1 locatie) is de grootste kostenpost, rond de 5500 euro.

Gast
Gast

Bericht  Raven zo 13 nov 2011 - 1:14

Jullie hebben ook heel veel gedaan allemaal. Nu niet erg veel tijd om bij te lezen,
Maar ik heb ook mijn jurk gevonden echt het gevoel wat er bij hoort had ik ook hij is echt super.
Het meisje van de winkel zei ook je staat helemaal te gloeien!
Mijn moeder heft de sieraden er bij gekocht voor mij die zijn ook erg mooi.
Nu nog schoenen zoeken maar dat moest ik maar bij de zalando doen van mijn zusje want daar hebben ze mooie schoenen.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Tsjip zo 13 nov 2011 - 1:18

Shisha schreef:

Tsjip: Mooie schoenen! En ik vind het ook wel jammer om maar 1 jurk nodig te hebben. Er zijn zoveel mooie maar gelukkig vind ik die van mij nog steeds het mooiste. Ik zat al tegen mijn vriend te geinen om ieder jaar opnieuw onze huwelijksbeloften opnieuw uit te spreken en dan natuurlijk ieder jaar een nieuwe jurk. :P

Ja dat heb ik gisteren ook tegen mijn vriend gezegd! Hij keek me alleen maar dom aan haha! Maar het zou een mooie oplossing zijn toch? :P Nee mijn vriend kocht dan liever ieder jaar een andere auto :P
Mijn schoenen houden alleen deze kleur niet. Ze worden nog donkerbruin.

Dit is onze begroting:

Begroot Uitgegeven
Kleding Baukje € 1.000,00 € 235,00
Kleding Bart € 300,00
Trouwkaarten € 300,00
Ringen € 250,00
Fotograaf € 1.000,00 € 995,00
Kapper € 150,00
Vervoer € 100,00
Boeket / Corsages € 50,00
Bedankjes € 100,00
Taart € 100,00
Muziek € 500,00 € 654,50
Daggasten € 2.800,00
Avondfeest € 3.600,00
Gemeentehuis € 500,00
Overig -
Totaal: € 10.750,00 € 1.884,50

En een paar maanden geleden was ik er nog zo zeker van dat we niet meer dan 7500 zouden uitgeven... :$ Maar de zaal is duurder uitgevallen. Ik had toen een gemiddelde van allerlei bedragen van internet gehaald maar dat was veel te weinig. En dat is ook onze grootste kostenpost. Met de rest blijf ik zoeken naar de goedkoopste mogelijkheden hoor! Dat uitzoeken en vergelijken vind ik ook leuk om te doen.
Huwelijksreis kan er zoals het er nu naar uit ziet wel vanaf. We krijgen de komende maanden nog zoveel extraatjes dat we het geld dat we krijgen van de gasten kunnen gebruiken voor een mooie vakantie. Maar dat zien we tegen die tijd wel. We gaan toch pas in de zomervakantie!

Hebben jullie dat trouwens ook dat jullie op sommige momenten ineens heel veel zin hebben in je trouwdag? Ik krijg soms echt van die vlagen dat ik wil dat het NU de dag is! Al zijn de voorbereidingen ook veel te leuk maar toch.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Tsjip zo 13 nov 2011 - 1:22

Raven schreef:Jullie hebben ook heel veel gedaan allemaal. Nu niet erg veel tijd om bij te lezen,
Maar ik heb ook mijn jurk gevonden echt het gevoel wat er bij hoort had ik ook hij is echt super.
Het meisje van de winkel zei ook je staat helemaal te gloeien!
Mijn moeder heft de sieraden er bij gekocht voor mij die zijn ook erg mooi.
Nu nog schoenen zoeken maar dat moest ik maar bij de zalando doen van mijn zusje want daar hebben ze mooie schoenen.

Super dat jij ook je jurk hebt gevonden! Geniet nog maar van het fijne gevoel! Iedereen die met mij mee was zegt nu nog steeds tegen me dat ze mij nog nooit zo hebben zien stralen op het moment dat ik mijn jurk aanhad.
Voor schoenen zou je Marktplaats ook in de gaten kunnen houden. Als je tenminste echte trouwschoenen wil. De mijne waren nog gloednieuw en maar 60 euro ipv 135. Het enige nadeel is dat je ze niet kunt ruilen als ze niet passen.

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Shisha zo 13 nov 2011 - 1:43

Tsjip: Ik kan soms ook niet wachten tot het zo ver is! Ik ben echt zo benieuwd hoe het pak van mijn vriend is en wat hij van mijn jurk gaat vinden. Ondanks dat ik de voorbereidingen ook erg leuk vindt mag het van mij snel 1 Juni zijn! bounce
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 1:50

Shisha schreef:Tsjip: Ik kan soms ook niet wachten tot het zo ver is! Ik ben echt zo benieuwd hoe het pak van mijn vriend is en wat hij van mijn jurk gaat vinden. Ondanks dat ik de voorbereidingen ook erg leuk vindt mag het van mij snel 1 Juni zijn! bounce

+1 Nog 200 dagen precies vandaag Shisha! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Shisha zo 13 nov 2011 - 2:08

Mila schreef:
Shisha schreef:Tsjip: Ik kan soms ook niet wachten tot het zo ver is! Ik ben echt zo benieuwd hoe het pak van mijn vriend is en wat hij van mijn jurk gaat vinden. Ondanks dat ik de voorbereidingen ook erg leuk vindt mag het van mij snel 1 Juni zijn! bounce

En de tijd gaat ook best wel snel! Het in ondertussen al weer bijna 5 maanden geleden dat mijn vriend mij heeft gevraagd!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  mzcharlotte zo 13 nov 2011 - 2:21

Ik heb het precies eender, ik kijk er zo naar uit om de dag met hem te delen. Samen in de trouwauto te kruipen en mijn vader die me weggeef en alle lieve familie en vrienden om me heen. Ik mis alleen mijn oom ontzettend. Ik had écht gedacht dat hij aanwezig zou zijn.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Inge zo 13 nov 2011 - 2:34

Kamperseboekenwurm, mooie jurk meid!

Ons budget zal wel iets duurder uitvallen, hier rekenen we ook de huwelijksreis bij. Aangezien wij in ons hoofd hebben om qua huwelijksreis Los Angeles - Frans Polynesie - Singapore - Hongkong te doen zullen de kosten voor de huwelijksreis best behoorlijk zijn. Maar goed daar sparen we nu voor. Ondertussen zijn we offertes aan het opvragen voor oa around the world tickets.

Gister deze jurk in real life gezien en ben er erg verliefd op :-) 29 juni ga ik deze dan ook als 1e passen haha

trouwtopic 2012 - Pagina 3 File543 (zou dan graag paarskleurig willen ipv zwart)

Deze vond ik geweldig maar aangezien ik stevig ben zal deze mij niet mooi staan, heb deze in het echt gezien en de rok maakt toch wel dikkig
Ben wel vollop aan het afvallen, maar nog steeds te zwaar. Wil voor mijn trouwdag toch nog wel 15 kilo kwijt en dan zou ik rond de 75 wegen. Maar goed het is altijd afwachten of dat gaat lukken. Met 80 ben ik al heel happy :-D naja nog iets meer dan 10 kilo er af in ieder geval
trouwtopic 2012 - Pagina 3 File553
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 2:53

@ Inge, Die eerste jurk was ook mijn eerste jurk die ik aan had. Ik had hem in cappuccino kleur aan (volgens mij is dat die op de afbeelding). Ik vond hem erg mooi, alleen vond ik dat ding over mijn schouders niet zo mooi van stof en de asymmetrie niet zo. Maar voor je taille is deze jurk echt fantastisch. Ik ben zelf ook iets steviger en heb nu ook een jurk die naar de zijkant loopt (net als op de afbeelding en ook een Ladybird jurk). Ben echt benieuwd welke jurk het gaat worden, want volgens mij hebben we behoorlijk dezelfde smaak.

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 13 nov 2011 - 3:58

Ik ben ook zoooooo benieuwd :-D
Ladybird heeft echt prachtige jurken (heb een hele lijst met favo ladybird jurken haha)

Heb jij een jurk uit de nieuwe collectie of de oude collectie?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Tsjip zo 13 nov 2011 - 5:21

Shisha schreef:
Mila schreef:

En de tijd gaat ook best wel snel! Het in ondertussen al weer bijna 5 maanden geleden dat mijn vriend mij heeft gevraagd!

De tijd gaat ook heel snel en voor je het weet typen we hier van goh wat is het toch snel voorbij gegaan enz. enz. Dus nu lekker genieten van de voorbereidingen de dag komt vanzelf!

Net heeft mijn vriend weer een discussie met zijn moeder over het pak gehad. Ze maakt er zo'n drukte om en mijn vriend ziet het allemaal nog wel. En hoe meer drukte zij er om maakt hoe nonchalanter mijn vriend gaat reageren... Ze gaat er ook vanuit dat zij mee mag en mijn moeder moest ook mee want dat was leuk blablabla. En mijn vriend wil het liefst alleen met mij. Dus we gaan over een paar maanden gewoon samen en dan zien we wel. En haar dat zeggen komt toch niet over want dat hoort niet blablabla!

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 13 nov 2011 - 8:14

Wij rekenen de huwelijksreis niet bij het budget, hopen dat we dat van het cadeau gekregen geld kunnen betalen :P!
Hoeveel gasten nodigen jullie eigenlijk uit? Omdat wij geen feest 's avonds hebben, hebben wij ook geen dag/avond gasten. Voor het burgelijk en kerkelijk huwelijk en de receptie daarna nodigen we tot nu toe 108 volwassenen uit en 30 kinderen.
Vanmiddag aan mijn schoonmoeder gevraagd of zij in maart mee wil mijn trouwjurk op te halen en zij vindt het erg leuk!

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  Juul zo 13 nov 2011 - 9:16

Tsjip schreef:trouwtopic 2012 - Pagina 3 Img-thing?

Ik heb deze schoenen van Rainbow. De Silvie.

*Breekt als getrouwde vrouw even in* Deze had ik ook! Ik heb er de gehele dag prima op kunnen lopen! Ze zaten zo heerlijk!
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  sanne-84 zo 13 nov 2011 - 9:19

Aangezien ik nu moet laten weten wanneer ik het.voorjaar.en zomer vakantie wil hebben, besloten dat we nog 1,5 week na de bruiloft vrij hebben en dan kunnen we altijd nog zien hoe en wat
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  vlinder-2011 di 15 nov 2011 - 4:14

@ inge: Vond de show ook erg leuk, heb mijn jurk ook gezien alleen dan in een andere kleur.. Heb laatst eens een foto van je gezien, dacht je te herkennen op de modeshow. Had je toevallig een zonnebril op je hoofd?

Ook mijn jurk is een ladybird, heb die eerste van Inge ook aangehad maar deze viel mij wat tegen (ook het scheve bandje stond mij niet) Ik heb nu deze jurk:
* verwijderd *
Even aanklikken, kreeg de foto niet gekopieerd..

Laatst aangepast door vlinder-2011 op di 22 nov 2011 - 1:49; in totaal 1 keer bewerkt
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Inge di 15 nov 2011 - 4:23

Nee had geen zonnebril op mijn hoofd
Had mijn haar los en blauw shirt aan!

Mooie jurk die staat ook in m'n lijstje favo's
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 4:24

Inge schreef:Ik ben ook zoooooo benieuwd :-D
Ladybird heeft echt prachtige jurken (heb een hele lijst met favo ladybird jurken haha)

Heb jij een jurk uit de nieuwe collectie of de oude collectie?
Ja hé! Ik had een college gemaakt om mee te nemen naar de bruidswinkel en deze bestond bijna helemaal uit Ladybird jurken smile Mijn jurk is van de nieuwe collectie. Ik heb hem trouwens hier pas voorbij zien komen bij iemand die net getrouwd is, maar die gene had hem met een kleurtje en die van mij is ivoor smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 4:34

@ Tsjip, haha mijn vriend zijn moeder had ergens gehoord dat moeders altijd mee gaan met het pak uitzoeken. En als mijn schoonmoeder iets hoort dan is het zo... zucht. Mijn vriend wilde eigenlijk zijn vader en broertje meenemen en een van onze ceremoniemeesters (een vriendin van ons die ook mee is geweest met het passen van mijn jurk).

@ Kamperseboekenwurm, wij hebben 20-22 daggasten, dan rond de 100-120 receptiegasten en 100 gasten voor het feest 's avonds. Wij trouwen zowel in het gemeentehuis als voor de kerk, dus vandaar dat wij ook hebben gekozen voor een receptie, zodat deze mensen na de dienst de mogelijkheid hebben ons te feliciteren. Het feest 's avonds is echt voor familie en vrienden die dichterbij ons staan. Wij hebben er daarom voor gekozen dit te scheiden.

@ Sanne-84, ik moet voor 1 december ook al doorgeven wanneer ik zomervakantie wil hebben. Dus ik heb dat vorige week al doorgegeven. Wij gaan ongeveer een maand na ons huwelijk op vakantie (vriend werkt in het onderwijs). Meestal is de vakantie een probleem en horen we het pas rond januari/februari, maar ik mag hopen dat ik dit jaar wel een streepje voor heb op de rest Wink

@ Vlinder & Inge, slik... dat is bijna mijn jurk! haha. Ik heb alleen dat ding in mijn zij niet en heb er een halter/kraag (in zelfde patroon) aan laten maken. Ik heb trouwens ook nog een drietal bewerkingen (net als op het lijfje) onderaan de jurk zitten. Vind hem zo gaaf de jurk!

Gast
Gast

Bericht  vlinder-2011 di 15 nov 2011 - 4:46

Mila schreef:

@ Vlinder & Inge, slik... dat is bijna mijn jurk! haha. Ik heb alleen dat ding in mijn zij niet en heb er een halter/kraag (in zelfde patroon) aan laten maken. Ik heb trouwens ook nog een drietal bewerkingen (net als op het lijfje) onderaan de jurk zitten. Vind hem zo gaaf de jurk!

Vind de jurk ook super mooi hoor, maar met mijn lange haar viel het bandje bijna helemaal weg, beetje zonde van de jurk maar wil mijn haar absoluut niet vast..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Raven di 15 nov 2011 - 5:32

Juul schreef:
Tsjip schreef:trouwtopic 2012 - Pagina 3 Img-thing?

Ik heb deze schoenen van Rainbow. De Silvie.

*Breekt als getrouwde vrouw even in* Deze had ik ook! Ik heb er de gehele dag prima op kunnen lopen! Ze zaten zo heerlijk!

Ik heb deze ook besteld via marktplaats wel nieuw, maar goedkoper het was een restuitverkoop
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 5:33

vlinder-2011 schreef:
Mila schreef:

Vind de jurk ook super mooi hoor, maar met mijn lange haar viel het bandje bijna helemaal weg, beetje zonde van de jurk maar wil mijn haar absoluut niet vast..

Bandje? Ik bedoel de jurk in de link hé! Wink Die is bijna hetzelfde.

-edit- met slik... bedoelde ik dat ik opeens bijna de zelfde jurk als ik heb tevoorschijn zag komen onder de link, kreeg weer helemaal de kriebels hihi smile

Laatst aangepast door Mila op di 15 nov 2011 - 7:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Tsjip di 15 nov 2011 - 7:14

Juul: Ik hoop dat ik er ook de hele dag op kan lopen haha! Doe ze nu telkens binnen even aan.

Vlinder: Mooie jurk!

Mila: Dat met het pak uitzoeken heeft mijn schoonmoeder zich dus ook bedacht. En ze is op zulke momenten zo dwingend en aan het ratelen dat je alles kunt zeggen maar het komt toch niet over. Echt luisteren is niet haar beste kant. Ze wilde hem ook perse in een 3delig pak hebben zei ze nadat ik mijn jurk had uitgezocht. Maar mijn vriend wil dit totaal niet maar ze wist zeker dat ze het wel voor elkaar kreeg... Nu heeft mijn vriend ook zeker wel een mening en die zal hij ook zeker wel geven hoor. Maar waarom wil je iemand perse in iets hebben waar hij of zij zich niet prettig voelt? Mijn vriend moet er in dit geval mee lopen. Ach mijn vriend en ik gaan in de kerstvakantie lekker een keer met z'n tweetjes rond en dan hopen we een pak te vinden. Dan is de teleurstelling maar groot bij mijn schoonmoeder maar goed wie niet luisteren wil..... toch? Broertje van mijn vriend lacht zich dood trouwens! Hij heeft al besloten om in een spijkerbroek te gaan trouwen haha!

Raven: Ik heb ook niet de volle pond voor deze schoenen betaald! Ik heb ze ook van Marktplaats via een meisje van wie de bruiloft niet meer doorging.

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende