trouwtopic 2012
+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: trouwtopic 2012
Spannend, welke datum trouw jij ook alweer?sanne-84 schreef:Klinkt ook als een zeer geslaagde dag!!
Volgens mij ben ik nu de volgende:)
Gast- Gast
Raven, dat klinkt als een zeer geslaagde dag! En wat zagen jullie er prachtig uit! Erg lief van die feestzaalhouder trouwens dat hij jullie heeft weggebracht.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Mila schreef:Spannend, welke datum trouw jij ook alweer?sanne-84 schreef:Klinkt ook als een zeer geslaagde dag!!
16 mei..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
sanne-84 schreef:Mila schreef:Spannend, welke datum trouw jij ook alweer?sanne-84 schreef:Klinkt ook als een zeer geslaagde dag!!
16 mei..
Oh wat grappig, dit was altijd de dag die ik als huwelijksdatum in mijn hoofd heb gehad. Dit was namelijk de verjaardag van mijn oma. Voor ons was dit echter niet een geschikte datum, maar ik blijf het een prachige datum vinden. Het schiet al op he, voel je al zenuwen?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Raven: het klinkt als een geweldige dag en jullie zagen er echt supermooi uit!
Ik heb zojuist de trouwkaarten besteld. Bedankt voor al jullie voorbeelden!
N.a.v. een ander topic bij persoonlijk: hebben jullie de partners van collega's ook uitgenodigd? We hebben hen nu niet op de gastenlijst staan en op het werk van mijn vriend is het ook niet gebruikelijk om de partners uit te nodigen. Op mijn werk weet ik dit niet zo goed omdat ik in een klein team werk en ook alleen mijn directe collega's en leidinggevende uitnodig. Op zich zou ik hun partners wel kunnen vragen... Hoe hebben jullie dit gedaan? Daarnaast heeft mijn vriend ook enkele jongens uit zijn voetbalteam op de gastenlijst staan. Ik ken deze jongens niet en hun partners kennen wij beiden niet. Zouden jullie dan de partners ook uitnodigen?
Ik heb zojuist de trouwkaarten besteld. Bedankt voor al jullie voorbeelden!
N.a.v. een ander topic bij persoonlijk: hebben jullie de partners van collega's ook uitgenodigd? We hebben hen nu niet op de gastenlijst staan en op het werk van mijn vriend is het ook niet gebruikelijk om de partners uit te nodigen. Op mijn werk weet ik dit niet zo goed omdat ik in een klein team werk en ook alleen mijn directe collega's en leidinggevende uitnodig. Op zich zou ik hun partners wel kunnen vragen... Hoe hebben jullie dit gedaan? Daarnaast heeft mijn vriend ook enkele jongens uit zijn voetbalteam op de gastenlijst staan. Ik ken deze jongens niet en hun partners kennen wij beiden niet. Zouden jullie dan de partners ook uitnodigen?
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Het schiet zeker al op! Begin zeker al zenywachtig re worden haha.
En wij vonden t ook een fijne datum, wel doordeweeks, maar voor hemelvaart:D waarom was t voor jullie geen geschikte datum, slaatje?
Emma, kaarten verstuurd, weer een stap verder:D
Wij hebben alleen collega's, geen aanhang. Maar mn vriend heeft 1 kaaet in de kantine oogehangen, maar ik wel apart, ivm stagiaires en oproepkrachten. Bij ons is. Trouwens wel normaal, zondwr aanhang, scheelt denk ik wel. Hoewel t je eigen keus is, neem je sommuge dingen toch over.
En met sportclub hebben wij geen ervaring (meer), maar zal t denk ik afhankelijk zijn wat voor contact je ermee hebt
En wij vonden t ook een fijne datum, wel doordeweeks, maar voor hemelvaart:D waarom was t voor jullie geen geschikte datum, slaatje?
Emma, kaarten verstuurd, weer een stap verder:D
Wij hebben alleen collega's, geen aanhang. Maar mn vriend heeft 1 kaaet in de kantine oogehangen, maar ik wel apart, ivm stagiaires en oproepkrachten. Bij ons is. Trouwens wel normaal, zondwr aanhang, scheelt denk ik wel. Hoewel t je eigen keus is, neem je sommuge dingen toch over.
En met sportclub hebben wij geen ervaring (meer), maar zal t denk ik afhankelijk zijn wat voor contact je ermee hebt
sanne-84- Ratel
Wow Raven, wat zag je er stralend uit!
Wij waren ervan uit gegaan dat de drukker wel open zou zijn op zaterdag, dus we stonden afgelopen zaterdag mooi voor een dichte deur.... We hebben hem meteen gemaild, maar helaas nog niets terug gehoord. Ik denk dat we maar even in de stad gaan kijken of daar een drukker is die open is op zaterdag. Op zich hebben we nog tijd zat, we trouwen pas op 31 augustus, maar zou de kaarten graag voor de zomervakantie willen versturen.
Voor het vrijgezellenfeest heb ik een lijstje doorgegeven van 16 personen, ervan uitgaande dat waarschijnlijk niet iedereen kan. Ik heb wel doorgegeven dat je met mij geen workshops moet gaan doen met zoetigheden, aangezien ik dat bijna nooit eet. Ik heb gezegd dat ik creatieve workshops wel leuk vind en lekker uit eten en een drankje doen.
Wij waren ervan uit gegaan dat de drukker wel open zou zijn op zaterdag, dus we stonden afgelopen zaterdag mooi voor een dichte deur.... We hebben hem meteen gemaild, maar helaas nog niets terug gehoord. Ik denk dat we maar even in de stad gaan kijken of daar een drukker is die open is op zaterdag. Op zich hebben we nog tijd zat, we trouwen pas op 31 augustus, maar zou de kaarten graag voor de zomervakantie willen versturen.
Voor het vrijgezellenfeest heb ik een lijstje doorgegeven van 16 personen, ervan uitgaande dat waarschijnlijk niet iedereen kan. Ik heb wel doorgegeven dat je met mij geen workshops moet gaan doen met zoetigheden, aangezien ik dat bijna nooit eet. Ik heb gezegd dat ik creatieve workshops wel leuk vind en lekker uit eten en een drankje doen.
Jolanda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11
De dag van mij begint ook al op te schieten. Ik zit alleen nog met het volgende: Welke trouwmuziek. Ik wil morgen een cd maken met drie nummers. Ik heb al wel 3 nummers in mijn hoofd maar misschien hebben jullie betere... Dus welke muziek hebben jullie of vinden jullie mooi??
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Loes: wij komen ook helemaal niet uit de muziek. We wisselen telkens van gekozen nummers en ik vind het meeste veel te zoetsappig (maar dat past dan wel weer goed bij een bruiloft). We weten het dus nog helemaal niet. Geen tips dus helaas ;-)
Mijn vriend is net opgehaald voor zijn vrijgezellenfeest. Hij wist er helemaal niets vanaf (ik wist de datum al wel) en was echt helemaal overdonderd! Ik weet niet wat ze allemaal gaan doen, dus ik ben benieuwd!
Mijn vriend is net opgehaald voor zijn vrijgezellenfeest. Hij wist er helemaal niets vanaf (ik wist de datum al wel) en was echt helemaal overdonderd! Ik weet niet wat ze allemaal gaan doen, dus ik ben benieuwd!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Wij hebben als trouwmuziek Canon in D wanneer ik het pad afloop.
Van de week zijn we de stad ingeweest om te kijken voor decoratie voor in de feestzaal (ballonnen e.d.) maar er zit hier niet zo veel. Dus we gaan toch maar via internet bestellen.
En we zitten nog te denken om zelf etiketten te gaan maken voor op de wijnflessen. Heel leuk maar het kost ook wel weer wat. En al die kleine prijsjes bij elkaar is uiteindelijk toch weer een smak met geld.
Bij ons hebben we trouwens geen aanhang van de collega's uitgenodigd.
Van de week zijn we de stad ingeweest om te kijken voor decoratie voor in de feestzaal (ballonnen e.d.) maar er zit hier niet zo veel. Dus we gaan toch maar via internet bestellen.
En we zitten nog te denken om zelf etiketten te gaan maken voor op de wijnflessen. Heel leuk maar het kost ook wel weer wat. En al die kleine prijsjes bij elkaar is uiteindelijk toch weer een smak met geld.
Bij ons hebben we trouwens geen aanhang van de collega's uitgenodigd.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik hou het nou bij mijn 3 gekozen nummers. Mijn vriend vind ze gelukkig ook leuk. Wij hebben:
Maria Mena - I'm in love
Guus Meeuwis - Ik ook van jou
Snow Patrol - Just say yes
Vandaag trouwens weggeweest voor mijn proefkapsel en proefmake-up. Was erg mooi al zeg ik het zelf. Leuk om te zien dat ze van jou zoiets moois kunnen maken. Normaal heb ik mijn haar heel simpel op een staartje of zo, maar nu was het echt mooi opgestoken en dat is meteen een ander gezicht, maar wel heel mooi.
Maria Mena - I'm in love
Guus Meeuwis - Ik ook van jou
Snow Patrol - Just say yes
Vandaag trouwens weggeweest voor mijn proefkapsel en proefmake-up. Was erg mooi al zeg ik het zelf. Leuk om te zien dat ze van jou zoiets moois kunnen maken. Normaal heb ik mijn haar heel simpel op een staartje of zo, maar nu was het echt mooi opgestoken en dat is meteen een ander gezicht, maar wel heel mooi.
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Leuk Loes
Vandaag hadden we de proefdruk van de kaart binnen, zo te zien geen foutjes etc... nog even paar keer goed bekijken en dan kan de kaart definitief gedrukt worden :-D
qua muziek zijn wij er ook nog niet helemaal uit
In ieder geval Adele met make you feel my love
Hebben ook dit stukje uit de songtekst van Adele op de kaart
I would (van could would gemaakt) make you happy
Make your dreams come true
Nothing that I wouldn't do
Go to the ends of the earth for you
To make you feel my love
Vandaag hadden we de proefdruk van de kaart binnen, zo te zien geen foutjes etc... nog even paar keer goed bekijken en dan kan de kaart definitief gedrukt worden :-D
qua muziek zijn wij er ook nog niet helemaal uit
In ieder geval Adele met make you feel my love
Hebben ook dit stukje uit de songtekst van Adele op de kaart
I would (van could would gemaakt) make you happy
To make you feel my love
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik breek even in (ik ben zelf al getrouwd maar vind het af en toe leuk om mee te lezen!)
Inge: van would kun je beter will maken
Nu betekent het namelijk ik zou je gelukkig maken, en met will ik zal je gelukkig maken. Zou suggereert dat het in het verleden is en nu niet meer, of dat het niet meer mogelijk is in de toekomst (ik heb Engels gestudeerd, dus vandaar even de tip!).
Nu betekent het namelijk ik zou je gelukkig maken, en met will ik zal je gelukkig maken. Zou suggereert dat het in het verleden is en nu niet meer, of dat het niet meer mogelijk is in de toekomst (ik heb Engels gestudeerd, dus vandaar even de tip!).
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mooi nummer Inge!
We hebben gister een printer gekocht en zijn nu zelf etiketten aan het printen en plakken. We hebben er ook 1 voor bierflesjes gevonden en dit is het resultaat:
We kunnen alleen niet teveel flessen beplakkken want wat over is mogen we terug brengen bij de supermarkt.
En dat is ook nog een lastig punt: hoe veel moeten we inslaan? Ik heb echt geen flauw idee wat en hoe veel de gasten gaan drinken...
We hebben gister een printer gekocht en zijn nu zelf etiketten aan het printen en plakken. We hebben er ook 1 voor bierflesjes gevonden en dit is het resultaat:
We kunnen alleen niet teveel flessen beplakkken want wat over is mogen we terug brengen bij de supermarkt.
En dat is ook nog een lastig punt: hoe veel moeten we inslaan? Ik heb echt geen flauw idee wat en hoe veel de gasten gaan drinken...
Shisha- Ratel
Mizz_S schreef:Ik breek even in (ik ben zelf al getrouwd maar vind het af en toe leuk om mee te lezen!)
zo'n vraag had ik ook een beetje.. Adele vinden we ook een goede zangeres, maar de liedjes zijn t net niet, in de zin dat de betekenis niet helemaal klopt. Waarom draaien jullie dat nr wel?
sanne-84- Ratel
hmmm officieel is het I could make you happy en hebben er I would make you happy van gemaakt.sanne-84 schreef:Mizz_S schreef:Ik breek even in (ik ben zelf al getrouwd maar vind het af en toe leuk om mee te lezen!)
zo'n vraag had ik ook een beetje.. Adele vinden we ook een goede zangeres, maar de liedjes zijn t net niet, in de zin dat de betekenis niet helemaal klopt. Waarom draaien jullie dat nr wel?
wij gaan er eens even over nadenken, is een goeie van je, dus grote kans dat het will gaat worden. Dank je wel!
Nummer heeft een speciale betekenis voor ons, vandaar :-)
Inge- Ratel
Inge schreef:hmmm officieel is het I could make you happy en hebben er I would make you happy van gemaakt.sanne-84 schreef:Mizz_S schreef:Ik breek even in (ik ben zelf al getrouwd maar vind het af en toe leuk om mee te lezen!)
wij gaan er eens even over nadenken, is een goeie van je, dus grote kans dat het will gaat worden. Dank je wel!
dat hebben wij met someone like you, maar die is niet echt toepasselijk;)
daarom hebben we zitten kijken naar andere liedjes van adele, maar ja.. make you feel my love gaat er volgens mij ook over dat hij haar 'overhaalt' en dat is dus niet meer van toepassing:D moeilijkmoeilijk
sanne-84- Ratel
Het is idd jammer dat haar nummers niet helemaal van toepassing zijn, want zijn prachtige nummers.
Zitten ook nog in twijfel welke nummers we doen in het gemeentehuis enzo, maar wil wel graag deze vanwege de betekenis. Maar als je het liedje vertaald is het het net niet helemaal
Ik denk dat we inderdaad gaan voor I will make you happy
Zitten ook nog in twijfel welke nummers we doen in het gemeentehuis enzo, maar wil wel graag deze vanwege de betekenis. Maar als je het liedje vertaald is het het net niet helemaal
Ik denk dat we inderdaad gaan voor I will make you happy
Inge- Ratel
Inge schreef:hmmm officieel is het I could make you happy en hebben er I would make you happy van gemaakt. wij gaan er eens even over nadenken, is een goeie van je, dus grote kans dat het will gaat worden. Dank je wel!sanne-84 schreef:Mizz_S schreef:Ik breek even in (ik ben zelf al getrouwd maar vind het af en toe leuk om mee te lezen!)
Dat had ik gelezen, maar ik dacht, als je het dan toch verandert kun je het beter goed doen...
Graag gedaan iig!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Je hebt gelijk, ik ben helemaal gelukkig met je tip :-)
Gingen morgen de kaart weer naar de drukker sturen met aanpassing, dus dit ook gelijk veranderd op de kaart :-)
Gingen morgen de kaart weer naar de drukker sturen met aanpassing, dus dit ook gelijk veranderd op de kaart :-)
Inge- Ratel
wij hebben als liedjes:
Leanna Rymes: How do I live
Do: I will
Guus Meeuwis: Dat komr door jou
(maar zag hier net ook; ik ook van jou, en die is ook wel mooi)
Leanna Rymes: How do I live
Do: I will
Guus Meeuwis: Dat komr door jou
(maar zag hier net ook; ik ook van jou, en die is ook wel mooi)
sanne-84- Ratel
Shisha, heel erg leuk
Sanne, die nummers heb ik ook nog op mijn lijstje staan, naja niet die van Guus want vriend wil geen Nederlandstalige :-)
Kaart aangepast en gaat morgen op de bus naar de drukker
Is nu dus
I will make you happy
To make you feel my love
Sanne, die nummers heb ik ook nog op mijn lijstje staan, naja niet die van Guus want vriend wil geen Nederlandstalige :-)
Kaart aangepast en gaat morgen op de bus naar de drukker
Is nu dus
I will make you happy
To make you feel my love
Inge- Ratel
wij vonden ze inderdaad ook mooi (niet verwacht dat we er uit zouden komen haha) maar bij ieder ander liedje denk ik; is dit ook niet iets??
shisha, inderdaad leuk!! is dit voor op de avond zelf? of om als bedankje mee te geven?
shisha, inderdaad leuk!! is dit voor op de avond zelf? of om als bedankje mee te geven?
sanne-84- Ratel
Wij moeten in de orangerie zelf voor de drank en de hapjes e.d. zorgen dus het is gewoon voor tijdens het feest. Dan hebben we onze eigen merk bier en wijn haha! We zetten het als een buffet allemaal klaar zodat mensen zelf kunnen pakken.
Maar we gaan ook niet alle flessen doen. Van het bier 1 kratje en van de wijn 3 flessen per soort. Als we alles doen kunnen we ook niet meer terug brengen wat over is.
Maar we gaan ook niet alle flessen doen. Van het bier 1 kratje en van de wijn 3 flessen per soort. Als we alles doen kunnen we ook niet meer terug brengen wat over is.
Shisha- Ratel
dan wordt het inderdaad ook erg lastig inschatten hoeveel je nodig hebt!
goede keuze dan zo!
goede keuze dan zo!
sanne-84- Ratel
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2012
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !