Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 20 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 5:33

Ik weet niet waarom maar dit is inmiddels de 3e keer en nu vind ik het wel mooi geweest Laughing
Ik denk er vaak niet aan om daar te kijken of iets te posten, wanneer ik er wel aan denk is het al te laat haha.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mzcharlotte za 10 maa 2012 - 5:38

Mooi Birgit! Het begint nu allemaal echt vorm te krijgen he? Ik vind het nog zo raar dat ik wat betreft de bruiloft niks meer hoef te doen. Ik vond dat juist echt superleuk!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 5:48

Ik vind het al raar dat ik bijna klaar ben, vind het geregel ook heel erg leuk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Miss G za 10 maa 2012 - 5:58

Mooi Birgit! Ik had bijna dezelfde kaart uitgekozen! :P
Ik denk wel dat ik mijn haar een beetje laat krullen en op laat steken. Ik betaal overigens 1 euro per minuut aan de kapper (geen idee of dat wel of niet duur is).
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  mzcharlotte za 10 maa 2012 - 6:47

Mijn kapster is ietsjes meer dan een uur bezig geweest (ca. 70 minuten). Ik heb 75 euro betaald, dus dat lijkt me best redelijk.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Tsjip za 10 maa 2012 - 7:14

@ Birgit: Ik heb het een paar maanden geleden al opgegeven bij die hyves. Reageer je even niet gooit die Kyra je er meteen weer af... Nou laat maar dan. Oh en dan heb ik het nog niet over die berichtjes gehad die je ook van haar krijgt.

@ Charlotte: Ik had stiekem jullie filmpje al via sbs gekeken. Ik was namelijk erg benieuwd hoe jullie eruit zagen maar mooi hoor! Een mooi stralend stel!!

Ik betaal maar 25 euro (excl. materialen) voor de kapster. Vandaag zijn mijn curlies binnen gekomen die ik in mijn kapsel wil. Ze zien er erg mooi uit! Verder wil ik mijn haar losjes opgestoken hebben. Binnenkort even een afspraak maken.

Onze getuigen zijn ook gevraagd. Gelukkig zagen ze het allemaal zitten :P. Ik heb mijn zusje en mijn oma als getuige. Eerst mijn zusje gevraagd en die was erg enthousiast. Ze wilde graag mee wanneer ik mijn oma ging vragen dus 2 dagen later samen die kant op gegaan. Mijn oma barstte in tranen uit en ze vond het geweldig maar had het totaal niet verwacht! Zaten we daar met z'n drieën te janken Very Happy

Mijn zusje is toch een vrijgezellenfeest aan het regelen... *zucht* Nou ja ze zorgt voor een leuke en gezellige dag zonder gekke dingen. Ik moet het dus maar gewoon loslaten en ik zie het wel Wink Broertje van mijn vriend regelt voor de heren. Eerst gaan we apart van elkaar iets doen en later komen we allemaal bij elkaar. 5 mei is het zover. Datum hoort geheim te blijven maar omdat wij druk zijn met de verbouwing van ons huis wilde ze toch de datum vast bekend maken. Ze waren veel te bang dat wij dingen plannen mbt ons huis haha!

Hmm en verder gaat al onze tijd sinds 2 weken in werken, eten, slapen en verbouwen zitten dus qua voorbereidingen voor onze bruiloft is het rustig. We hoeven ook niet veel meer te regelen nu dus het kan nu ook. Ergens jammer dat het nu zo goed als klaar is inderdaad. Alleen straks de ondertrouw nog een keer en de afspraken met de fotograaf, muziek en de locatie nog. Maar dat komt nog wel...

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 8:50

@ Mzcharlotte, dat klinkt als een geweldige dag!

@ Birgit, zo'n boeket heb ik ook in gedachten, maar dan met een lichtere roze. Ook idd een combi van de kelkbloemen, rozen en andere bloemen. Nu moeten wij alleen nog opzoek naar een bloemist die dit voor ons gaat maken.

@ Tsjip, toch wel leuk dat ze wat voor je regelen? De datum van mijn vrijgezellenfeest ook niet onverwachts komen, omdat ik maar twee mogelijke weekenden heb, doordat ik onregelmatig werk en er ook dagen als pasen en pinksteren in vallen. Ik ben benieuwd wat ze precies gaan doen!

A.s woensdag is het zover dan mag ik mijn jurk weer aan! Heb er echt zin in! De kaarten willen ik eigenlijk ook wel aankomende week eens af hebben. Deze en vorige week weinig van gekomen de verbouwing in ons huis.
Dan hoop ik de week erna de kaarten te kunnen gaan bestellen en gaan we binnenkort de adres stickers printen, zodat we niet alle kaarten hoeven te gaan schrijven.

Als het goed is moeten deze week ook de trouwringen klaar zijn. Was al twee weken uitgesteld, dus hoop dat ze nu wel binnenkomen.

Gast
Gast

Bericht  slaatje za 10 maa 2012 - 22:02

Mzcharlotte. Dat klinkt als een mooie en geslaagde dag!
Birgit, dat kapsel is mooi :-)

Iedereen, degene die mijn jurk willen zien...dat mag..Ik heb echter alleen social media en wil daar mijn jurk liever niet plaatsen. Ik kan jullie echter wel een email sturen. Pm je email adres even en dan stuur ik hem door.! De bestanden zijn te groot, dus moet ze per foto mailen, het kan dus zijn dat ik de foto's naar meerder personen tegelijk mail (alleen van het forum dan)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Shisha za 10 maa 2012 - 22:58

Het is weer even geleden dat ik gereageerd heb maar niet veel nieuws hier. De fotograaf wou van te voren de locatie nog zien om alvast ideeën op te doen voor de foto's dus we gaan er vandaag heen. Mijn ouders en schoonouders gaan ook mee want die hebben het ook nog niet gezien. Ik heb er wel zin in om er weer even rond te lopen! Very Happy
Mijn moeder belde vorige week dat ik van hun het bruidskapsel krijg. Echt zo lief! Dus binnenkort ga ik een afspraak maken voor een proefkapsel. Ik vind het alleen wel erg moeilijk. Echt nog geen idee wat ik wil!

MzCharlotte: Dat klinkt echt als een geweldige dag! En wat zag je er prachtig uit!
Slaatje: Fijn dat je DE jurk hebt gevonden! Ik ben erg benieuwd!
Birgit: Mooi kapsel! En mooi boeket! Daar ben ik nog mee bezig. Ik heb nog niks kunnen vinden wat ik echt geweldig vind haha!
Tsjip: Leuk dat ze zo enthousiast zijn! Hoe gaat het verder met verbouwen?
Mila: Leuk dat je jouw jurk weer aan mag!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  sanne-84 zo 11 maa 2012 - 9:57

ow wat is er weer ineens lekker actief gepost hier! en wat leuk om alle vorderingen te lezen:) tja, het begint nu zo langzamerhand allemaal wel dichterbij te komen..
dinsdag wordt een bruiloftachtige dag: 'sochtends mn jurk passen (ben zo benieuwd!!) en 'smiddags in ondertrouw. daarna ff kijken naar de fotolocatie, en dan 'savonds naar de ceremoniemeester!
en mbt die hyves; het werd een besloten hyves, dus kwamen geen nieuwe bij en er zouden er ook geen af gaan. nou idd, dus wel, ook ik werd er vanaf gegooid (tja kan het ook niet helpen dat ik het af en toe druk heb..)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 23:36

Over anderhalf uur mag ik weer mijn jurk aan! Mijn schoentjes gaan ook mee. Ben benieuwd naar het geheel smile

Gast
Gast

Bericht  Jolanda di 13 maa 2012 - 23:39

Veel plezier!!!

@ Birgit, geweldig mooi boeket! Ik ga de 24e bij onze vriendin langs die mijn boeket en de corsages gaat maken en heb ook zoiets als voorbeeld toen aan haar gestuurd alvast om ideeen op te doen.
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11

Bericht  sanne-84 di 13 maa 2012 - 23:41

ik heb hem gister aangehad! en ben ik de enige twijfelbruid???
vind hem nog steeds super, maar blijf denken bij sommige jurken; zal dit ook niet iets kunnen zijn? belachelijk, want toen ik mn jurk voor de eerste keer aanhad had ik een rilling over mn lichaam!
en dan de sieraden, ellende! op alles is wel wat aan te merken haha.
heb ook een tiara, en natuurlijk daar ook weer twijfels over.. het is een vrij aparte, niet 1 die van het ene oor naar het andere loopt, maar aan de een kant zit veel (sow klinkt helemaal raar zo). stond ook zeker mooi, en past ook heel goed bij de jurk, maar is ook meteen de duurtse:S heb em trouwens wel gekocht, maar die twijfels.. bah baal dan zo van mezelf..

gister ook in ondertrouw geweest, jawel binnen een kwartier stonden we weer buiten haha.
daarna naar fotolocatie gekeken, en dat lijkt ons allebei wel wat, dus ook weergeregeld:)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 23:50

sanne-84 schreef:ik heb hem gister aangehad! en ben ik de enige twijfelbruid???
vind hem nog steeds super, maar blijf denken bij sommige jurken; zal dit ook niet iets kunnen zijn? belachelijk, want toen ik mn jurk voor de eerste keer aanhad had ik een rilling over mn lichaam!
en dan de sieraden, ellende! op alles is wel wat aan te merken haha.
heb ook een tiara, en natuurlijk daar ook weer twijfels over.. het is een vrij aparte, niet 1 die van het ene oor naar het andere loopt, maar aan de een kant zit veel (sow klinkt helemaal raar zo). stond ook zeker mooi, en past ook heel goed bij de jurk, maar is ook meteen de duurtse:S heb em trouwens wel gekocht, maar die twijfels.. bah baal dan zo van mezelf..

gister ook in ondertrouw geweest, jawel binnen een kwartier stonden we weer buiten haha.
daarna naar fotolocatie gekeken, en dat lijkt ons allebei wel wat, dus ook weergeregeld:)

Balen dat je zo twijfelt over je jurk en de rest.

Ja dat ondertrouw stelt weinig voor haha. Echt een formeel gebeuren.
Leuk dat de fotolocatie is geregeld, weer een stapje verder smile

Gast
Gast

Bericht  Miss G wo 14 maa 2012 - 0:24

Mila veel plezier!

Sanne: je had toch niet voor niets een rilling? Ik snap je wel hoor, kwam ook in een zaak waar ook trouwjurken hingen, en ik vond deze ook wel heel erg mooi. Maar ben toen snel weggelopen want ik voelde bij mij de twijfel al komen. Maar daarna weer naar mijn jurk gekeken, en nog steeds verliefd haha! Sieraden ben ik gelukkig al klaar mee, maar ik ben op het laatste moment toen geswitcht want ik wilde toch liever goud ipv zilver want dat past gewoon beter bij mijn jurk. Wat ik in mijn haar gaan doen, daar ben ik nog steeds niet over uit.

Vanmiddag gaan we langs de drukker, tekst samen stellen etc. Ben benieuwd dan echt benieuwd naar de proefdruk!
Ook gaan we vanmiddag de bloemen regelen, aangezien we in een witte auto rijden heeft witte bloemen natuurlijk niet echt zin, dus daar moeten we nog een oplossing voor zien te vinden. Ik wil wel graag de linten in de kleur van mijn vriends pak dus ben benieuwd of dat kan.
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Inge wo 14 maa 2012 - 0:53

Sanne, ik lees wel vaker dat bruiden daar last van hebben omdat er zoveel mooie jurken zijn. Maar waarschijnlijk als je al die mooie jurken zou passen zouden ze het nog niet halen bij de jurk die je uitgekozen hebt.
Je had niet voor niks dat gevoel bij je jurk, dat zegt wel genoeg toch :-)

Mila, veel plezier, hoe was het?

Geesje leuk :-) Ik was ook heel benieuwd naar de proefdruk, vorige week kregen we die binnen. Nu de aanpassingen doen en dan weer terug sturen voor een nieuwe proefdruk. Zo leuk :-D

waarschijnlijk ga ik vrijdag met mijn moeder winkelen en dan ook kijken voor schoenen. Tot nu toe nog niks kunnen vinden, ivm zwakke enkels kan ik niet lang op hakken lopen... dus zullen waarschijnlijk platte schoenen worden
Binnekort even langs de kapper om vast te leggen voor proefkapsel / dag tijd etc

Gister was het voor mij al over 4 maanden zo :-O de tijd vliegt echt voorbij
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Shisha wo 14 maa 2012 - 1:40

Veel plezier vandaag Mila! Very Happy

Ik had af en toe ook nog wel twijfels hoor Sanne. Ik was echt bang dat ik een nog mooiere jurk tegen zou komen maar iedere keer als ik mijn jurk weer aanheb zijn die twijfels weer weg!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 wo 14 maa 2012 - 5:39

het is niet dat ik mn jurk niet mooi vind, helemaal niet!! maar miste die rilling die ik de 1e keer had wel. maar vind het nog steeds mooi hoor!! het zit hem ook in die kleine dingen, welke tiara wil ik, wat voor sieraden etcetc.. had vanmiddag vriendin van me aan de tel en die moest keihard lachen haha. en mn vriend vind me toch wel mooi;)

mila; hoe was het bij jou??
geesje; vanmiddag alweer het een en ander kunnen regelen?
inge: hopenlijk is je nieuwe proefdruk helemaal perfect en kun je gaan schrijven!
en wel balen van je zwakke enkels, ben je toch wel beperkter..
all: nog maar 2 maandjes hier..smile zei gister tegen mn vriend; ben bang dat ik dalik in een gat val. zijn nu drukdruk met verbouwing en bruiloft, en dalik is dat af en klaar
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 8:46

@ Geesje, en is het gelukt met de proefdruk en de bloemen?
@ Inge, heb je mooie schoenen voor onder je jurk gevonden?
@ Sanne, ja ik ben daar ook wel beetje bang voor, omdat we er een jaar mee bezig zijn geweest. Maar goed dan zoeken we wel weer een nieuwe hobby Wink

Vandaag mijn jurk weer aan gehad en had weer een big smile op mijn gezicht hoor! (ga zo even de foto's terug kijken) Had mijn eigen schoenen er bij aan en had sieraden van de vriendin die mee was geleend om te kijken hoe deze stonden. De sieraden stonden er prachtig bij, dus nu ga ik ook opzoek naar zoiets vergelijkbaars (oorbellen, armbandje met kleine parels en de ketting heeft 1 parel, heb namelijk een kraag dus wil een rustige ketting erbij)
Binnenkort ga ik met mijn moeder en zussen shoppen voor hun kleding en ik hoop dan mooie sieraden tegen te komen.

Helaas hebben we nog steeds niets gehoord van de juwelier. Deze zei dat het nog twee weken zou duren voor ze er waren, maar die twee weken zijn inmiddels ook om. Dus ga er vrijdag maar weer even langs als ze nog niet gebeld hebben.

En de kaarten zijn hier nu ook definitief af! Nu nog even tellen hoeveel we van elke kaart nodig hebben. Hebben namelijk drie versies (daggasten, receptiegasten en feestgasten).
En van het weekend gaan we kijken voor de bloemen en gaan we naar een winkel die allerlei ballonnen etc. verkoopt, voor de aankleding van onze locaties (stonden ook op de love&marriage beurs)

Gast
Gast

Bericht  Miss G wo 14 maa 2012 - 9:08

Inge: balen dat je zwakke enkels hebt! Gaat een klein hakje ook niet lukken? Ik heb een kleine hak van 4,5 cm hoger kan ik echt niet gaan. Maar je moet er natuurlijk wel een hele dag op lopen/staan/dansen..Maar ik heb ook heel erge leuke platte trouwschoenen gezien hoor! smile

Sanne: ik durf te wedden dat als je de jurk op je trouwdag aanhebt, je die rilling weer krijgt hoor!

Mila: leuk he, je jurk weer passen! Bij mij hangt ie al op de zolder bij mn ouders en ga er regelmatig naar kijken maar aanpassen ga ik pas 4 mei weer doen, en kijken of er nog iets moet worden aangepast of dat hij helemaal goed is. De juwelier houd jullie wel in spanning!

Hier vanmiddag de kaarten en bloemen geregeld. Gelukkig hadden ze heel veel voorbeelden met teksten en een meid die heel goed mee heeft gedacht dus de tekst is (eindelijk) rond. (Ging toch sneller dan ik dacht :P ) we hebben 2 verschillende kaarten: 1 voor de mensen die we uitnodigen voor de receptie, hier staat ook de kerk op vermeld. En 1 voor de feestgasten, hier staat het stadhuis en kerk op vermeld.

Bloemen heb ik een heel goed gevoel over! Is een topzaak, want ik haal regelmatig wat maar ze snappen gewoon precies wat ik wil. We rijden in een witte auto, dus een wit lint word hem niet.. dus nu gaan ze de kleur van mijn vriends pak gebruiken voor het lint op de auto en deze kleur zal ook terug komen in mijn bruidsboeket.

Het rare is: ik ben nog helemaal niet zenuwachtig, terwijl ik dat meestal met grote gebeurtenissen wel ben.
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 2:38

Yes net telefoontje gehad dat de ringen eindelijk binnen zijn! Inmiddels waren er al 9 weken om i.p.v 6 weken.
Die mevr. vertelde dat ze degene die de ringen maakt, maar eens had gemaild. Ze zeiden toen dat het nog 1,5 week ging duren. Dit vond ze echt niet kunnen omdat het al was uitgesteld en nu waren ze vandaag toch gekomen smile
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Even wachten tot vriend thuis is en dan kunnen we ze ophalen!

Gast
Gast

Bericht  Shisha vr 16 maa 2012 - 4:40

Spannend Mila! cheers
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 vr 16 maa 2012 - 4:56

Ik wacht op je reactie vanavond!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 5:46

We hebben ze hoor! Ze zijn erg mooi geworden. Keurig met onze namen erin en de juiste datum Very Happy Hoorde laatst van iemand dat ze i.p.v de 8e de 9e er in gegraveerd hadden, dat is ook mooi balen!

Gast
Gast

Bericht  Shisha vr 16 maa 2012 - 6:13

Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel