Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 24 jan 2012 - 8:58

Oh lastig Esperanza! Ik zou alleen gaan daten als je er wel 'iets' in ziet en niet daten om het daten. Maar ik snap dat je er wel weer een keer aan toe bent als het lang geleden is!

Zusje, ik vind t echt jammer van A. Het leek er toch op dat het helemaal goed zou komen tussen jullie... Hoop echt dat hij snel bij zinnen komt (en het dan niet te laat is)!

Ik zou dus eigenlijk donderdag weer een date hebben, maar hij kon dan toch niet en ik ben het weekend weg, dus nu komt hij maandagavond weer bij mij. Hoop dat het dan weer net zo leuk is! smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 9:08

Esperanza, ik zou het misschien doen maar het komt een beetje over of hij op sex uit is of lijkt dat wellicht alleen zo in je post? Als hij B.erry heet, zou ik het sowieso niet doen. Dat was net zo'n dwingende gast van die site laughcry


Laatst aangepast door Zusje op wo 25 jan 2012 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 9:11

Ik vind het echt een beetje vreemd zusje. Vooral omdat hij het eerst had over samenwonen en nu wil hij ineens de kat uit de boom kijken?

Ik hoop echt dat jullie hier nog een fatsoenlijk gesprek over kunnen voeren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza di 24 jan 2012 - 9:11

Zilver dat klinkt wel heel klef haha Wink Leuk hoor!!!
Ja, ik denk aan de ene kant ook maar dat ik gewoon moet gaan en wie weet is het wel heel leuk, maar ben het ook wel eens met Bliss, waarom met iemand afspreken terwijl ik van tevoren niet echt een goed gevoel er bij heb. Misschien moet ik het ook maar gewoon doen en weer een beetje in de dateflow komen haha.
Bliss, nog even geduld dus, hopelijk is het inderdaad weer net zo leuk! Is er wel veel contact ondertussen en doet hij al wat flirteriger (is niet echt een woord volgens mij)?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza di 24 jan 2012 - 9:16

Ik vind het niet heel slecht hoor dat je je opties open houdt. Geeft ook heel goed weer dat je niet weet waar je aan toe bent. Ben het ook eens met confusion, eerst over samenwonen hebben en dan de kat uit de boom kijken. Toch wel een beetje vreemd. Als hij aangeeft beter te kunnen communiceren, dan moeten je hem daar denk ik maar aan houden Wink en toch proberen een goed gesprek aan te gaan, want hier kun je niet heel veel mee.

Nee hij heet geen b.erry haha. Dat idee is ook een beetje wat bij mij opkomt, dat het om seks gaat. Nu ben ik ook wel een beetje wantrouwend daarin haha. Maar daar hebben we het totaal niet over gehad en het gesprek is ook niet die kant op gegaan. Dus ik vermoed dat dat niet het geval is.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 24 jan 2012 - 9:17

Ja we whatsappen (en wordfeuden :-)) elke avond wel een poos en het begint wat flirteriger te worden, maar verder gaat t over van alles en nog wat eigenlijk. Ik blijf er toch bij dat ik m in het echt leuker vind, maar ik erger me niet meer zo aan zijn berichtjes gelukkig angel

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 9:20

Ik zou sowieso niet bij je thuis afspreken maar goed, wat je zelf al zegt; als het nog niet goed voelt, moet je het gewoon niet doen.


Laatst aangepast door Zusje op wo 25 jan 2012 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon di 24 jan 2012 - 11:06

Esperanza schreef:
Zininzon, hoe gaat het nu met jou en je date?

Ik heb na het weekend het gevoel dat mijn twijfel een beetje afneemt Wink
Gisteravond kreeg ik een heel lief smsje van hem: 'Een dag zonder sms kan echt niet, dus bij deze nog een lief smsje voor jou. Kus'
Ik smolt gewoon! Er ging ook een klein kriebeltje door me heen.
We hebben voor vrijdag weer afgesproken, maar dat vind ik echt véél te lang duren! Ik rijd elke dag van en naar mijn werk praktisch langs zijn huis (echt, 200 meter ofzo) dus het is heel verleidelijk... Vanmorgen had ik hem gesmst, maar hij reageerde niet. Eigenlijk had ik wel zin om hem na het werk even te zien, al was het maar 10 minuten. Dus ik smste dat ik hem wel even een kusje wilde brengen en wederom reageerde hij niet (meteen). Ik ben toen maar naar huis gereden en later kreeg ik reactie dat hij niet (op tijd) thuis was. Maar morgen ga ik wel héél even (moet trainen daarna) en dan vrijdag (denk ik) de hele avond. Ik vind het zo vermoeiend allemaal (hem niet hoor, maar het daten) en ik slaap zo slecht Embarassed
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 24 jan 2012 - 12:07

Wat een actie hier, goed hoor!

Zusje, A. doet ergvaag. Gelukkig laat jij je geluk niet van hem afhangen. Ik blijf erbij dat T. een cutie is en dat je daar mee moet gaan daten!

Bliss, leuk dat je je date maandag weer ziet. Op deze manier bouw je het ook rustig aan op, lijkt me niks mis mee. Ben benieuwd naar het vervolg!

Esperanza, je kunt best met hem gaan daten toch? Wie weet is hij hartstikke leuk. Ik zou alleen niet gelijk bij jou of hem thuis afspreken maar gewoon in de kroeg ofzo.

Met mij gaat het goed! Exdate heeft na vorige week niks meer van zich laten horen en ik heb de rust daardoor weer wat teruggevonden. Met potentiële date heb ik nog steeds veel en leuk contact. Ik weet nog niet waar dat nou laatst over ging wat hij had meegemaakt. We hebben morgen allebei dienst overdag dus grote kans dat ik hem dan weer even zie en in real life spreek. Duimen dat ik niet elke keer een rood hoofd krijg, heb geen zin in praatjes.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 3:25

Lady: Heb je hem vandaag nog gesproken?
Ik zag mn date gisteren, we hebben heel stuk terug gereist in de trein en daarna nog wat gedronken smile Ik heb me in hem vergist, gisteren was hij echt zo anders dan de 1e keer. Volgens mij is het echt een lieve jongen. Dat accent begin ik al aan te wennen en stoor me er ook niet zoveel meer aan. We doen het rustig aan, en dan kijken waar het schip strandt. We kunnen ontzettend gezellig kletsen maar ik weet niet of er verliefdheidsgevoelens van mijn kant zijn. Afgelopen jaren zijn er een paar jongens geweest waar ik enorm verliefd op was maar het uiteindelijk niet wederzijds was en dat heeft me toch wel gekwetst en ben voorzichtiger nu geworden. Ik ben een beetje in de war ofzo, omdat ik normaal gezien altijd het heft in handen neem en wil jagen en het nu eigenlijk andersom is. Vrijdag gaan we samen stappen dus ik ben benieuwd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon wo 25 jan 2012 - 9:53

Yasmin, wat grappig dat je gevoel toch kan veranderen he? Ik herken het wel een beetje. De eerste 2 dates was ik vooral bezig met bedenken waarom ik hem niet leuk vind (bijv dat hij soms een stemmetje op zet), maar ik merkte aan mezelf dat het niet op woog tegen waarom ik hem zo leuk vind. Ik denk dat ik vooral mezelf aan het beschermen ben om niet te hoeven toegeven (ook verschillende keren gekwetst) dat ik hem leuk vind.

Maar:
Ik ben officieel verliefd Embarassed
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  TwistedAngel wo 25 jan 2012 - 10:09

OHHHHHHHHHHHHHHHHH ik ben zoooooooo verliefd!!

heb vanavond mijn vriend *nu alweer 4 weken, nounou* dat de sterke gevoelens die ik voor hem heb mij juist ook heel onzeker maken.. Dat juist dat mij bang maakt nog een keer gekwetst te worden (mijn ex maakte het zo van de een op de andere dag uit na bijna 6 jaar)....
Krijg ik een heel lief berichtje terug:

dat is dan weer iets wat mij bang maakt,heb precies hetzelfde gevoel. het liefst trouw ik morgen met je,word je overmorgen de moeder van mijn kinderen. maar dat is toch iets te snel. maar je bent nu al heel belangrijk voor me
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly vr 27 jan 2012 - 4:28

TA, wat lief. Volgens mij kun je nu wel gaan posten in het kersverse relatie topic.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 27 jan 2012 - 23:49

Whaha, mijn moeder spoort echt niet. Ben een weekendje bij haar en had haar gisteravond wat dingen verteld over mijn date. Komt ze vanmorgen mn slaapkamer binnen, zegt ze: 'Ik moet de hele tijd aan F. denken!' laughcry Ze ziet het helemaal zitten geloof ik :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 28 jan 2012 - 5:48

Haha Bliss, moeders ook. Maar hoe sta jij er momenteel in?

Hier nog steeds veel contact met de leuke jongen. Het begint me wat te beangstigen, omdat ik inmiddels wel door heb dat het wel iets meer moet betekenen wanneer je al bijna drie weken dagelijks contact hebt met een collega.. Dat ene had wel iets mijn zijn ex te maken, maar ze komen hoe dan ook niet meer bij elkaar. Die eeuwige paniek en wegrendrang van mij.. Ik probeer dat los te laten en er open in te staan, maar het kost me veel moeite.

Exdate heeft van de week weer contact gezocht.. Hij mist me en vind het het heel moeilijk om me niet meer in zijn leven te hebben. Hij begint te twijfelen aan wat hij nu eigenlijk voelt voor mij, of het wel alleen vriendschap is. Ik heb hem gezegd dat dit is iets wat hij voor zichzelf moet uitzoeken en dat ik hem daar niet bij ga helpen. Ik heb hem laten weten hem ook te missen maar dat hij geen contact met me moet zoeken omdat hij daarbij aan mijn gevoel voorbij gaat. Hij begrijpt het gelukkig heel goed en heeft zijn excuses aangeboden en zal me met rust laten.

Verwarrend allemaal hoor. Sad

Niet quoten graag.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 5:51

Jeetje Lady! Komt die ex-date nu mee... Ik vind het wel super hoe je gereageerd hebt. Heel volwassen Very Happy, ookal is het gewoon niet leuk.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 28 jan 2012 - 5:55

Weet je, ik had het eigenlijk wel een beetje verwacht. Maar ik wil nergens meer op hopen en ik wil openstaan voor anderen. Daarom moet hij dat zonder mij maar uitzoeken. Al kan ik niet ontkennen er een beetje door van slag te zijn..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza za 28 jan 2012 - 6:20

Jeetje Lady, wat lastig zeg! Dit is wat je zo lang hebt willen horen, maar het kwam nooit. En op het moment dat je het een halt toe roept komt hij er mee. Ik ben het eens met confusion en vind ook dat je een hele goede reactie hebt terug gestuurd. Maar het maakt het daardoor niet minder moeilijk.
Wat betreft dat wegloopgedrag bij die collega, heeft dat ook met je ex-date te maken of is dat meer wat je altijd doet? En wat is het precies waar je weg voor wil rennen?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 28 jan 2012 - 6:59

Esperanza, wat betreft mijn angst om weg te rennen, dat staat los van mijn exdate. Al heeft hij natuurlijk wel wat invloed nu. Maar ik heb het altijd, een van de redenen dat ik al heel lang geen relatie meer heb gehad. Elke keer wanneer ik merk dat iemand interesse in mij heeft, raak ik letterlijk in paniek. 'Ik kan het niet, ik wil het niet, ik durf het niet', dat zijn de gedachten die dan door mijn hoofd gaan. Ik voel echt angst dan en vind het contact ineens hekemaal niet meer leuk. lk heb dit heel vaak 'opgelost' door ook inderdaad afstand van diegene te nemen, tot het voor mij weer veilig voelt. En dan uiteindelijk ontzettend te balen wanneer diegene een relatie met iemand anders krijgt. Ik heb mezelf op die manier echt een paar leuke mannen door de neus geboord,

Ik doe heel hard mijn best om toch door die (bindings?)angst heen te gaan, maar ik vind het zó moeilijk. De gedachte dat hij mij leuk vindt, mij bij zich wil hebben, lief voor mij wil zijn, mij wil zoenen, it's freakin' me out..

Ik weet trouwens niet waar deze angst vandaan komt, heb het altijd al gehad.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza za 28 jan 2012 - 7:30

Lady, ik kan me voorstellen dat je ex-date een beetje invloed heeft, maar dat dat niet de hoofdreden is. Wat vervelend dat je dat altijd hebt gehad. Het is natuurlijk ook heel eng om je weer aan iemand te geven, zeker als dat al zo lang geleden is en je misschien in het verleden wel eens gekwetst bent.
Ik herken het wel een beetje, ik ga soms liever dingen uit de weg omdat ik me dan veiliger voel, helaas is dat gevoel van korte duur en komt daarna de spijt. Een beetje wat jij ook aangeeft van leuke mannen die op die manier door je neus geboord zijn.
Mij heeft het wel geholpen om dat gevoel te analyseren. Waar komt het vandaan en waarom heb ik de neiging om van bepaalde dingen weg te lopen. Soms wil het helpen als je dat duidelijk hebt om juist die uitdaging aan te gaan.
Ik vind het wel heel knap van je dat je probeert om er mee om te gaan, maar wel heel frustrerend als dat gevoel weer op komt zetten en je zo in gevecht bent met jezelf.
Ik heb je natuurlijk nog nooit gezien, maar wat ik van je op het forum gelezen en gezien heb is heel positief! Je bent een leuke meid om te zien en je komt heel leuk, lief en spontaan over. Ik hoop dat je dat zelf ook zo ziet en dat je over je angst heen kan komen, want dat verdien je!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline za 28 jan 2012 - 7:39

Lady, ik heb EXACT hetzelfde.. je omschrijft precies mijn paniek!

Gisteravond echt een superleuke avond gehad. Begon al om 18 uur met een vrijdagmiddagborrel, eindigde om 4 uur 's nachts. Kennis gemaakt met een vriend van een vriend van me.. klikte best wel goed. We zaten naast elkaar op een soort loungebanken (was zo'n loungehoekje) met een tafel ervoor.. en hij pakte onder tafel steeds m'n hand.. of legde z'n hand op m'n knie. Lekker klef dus. Beetje half gezoend (gewoon paar keer zoen op mond).. En vanochtend stond ie voor m'n deur met ontbijt en zijn we met z'n allen de hele dag de stad in geweest. Echt super gezellig! En 't enige wat ik kan denken is: het is zo niet m'n type.. past totaal niet bij me.. ik ga geen contact zoeken want stel je voor dat ik 'm wel leuk ga vinden.. dat is toch doodeng.. dan kan ik straks niet meer flirten/zoenen met andere leuke mannen.. etc.. Erg vermoeiend!

Moet trouwens eerlijk zeggen dat ik dat bij m'n laatste 'scharrel' totaal niet had. Maar dat komt denk ik doordat het een behoorlijk knappe man is en hij me elke dag smste dat ie me weer wilde zien. Totdat ik dus een week later hoorde dat ie bij een ander had geslapen (t laatste meisje waar hij voor mij mee had gezoend). Toen ben ik volledig geblokkeerd en was ook dat weer over.

Lady, 't komt vanzelf wel een keer goed.. Want heb je die angst ook bij je ex-date? Zou je ook hard weg rennen bij hem?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 28 jan 2012 - 8:57

Wat een lieve woorden Esperanza, dank je wel. Ik werk er hard aan om mijn eigen zelfbeeld wat te verbeteren en dat lukt aardig. Ik ben er nog steeds niet goed achter waar die angst precies vandaan komt. Ik heb het er zojuist nog met een goede vriendin over gehad die hier even was. Als we het er dan over hebben lijkt het toch voornamelijk te komen doordat ik het moeilijk vind mij kwetsbaar op te stellen. Daarnaast ben ik wel een iemand die alles graag een beetje onder controle houd en behoefte heeft aan vertrouwde dingen. Ik kan het allemaal nog niet helemaal met elkaar rijmen, maar ik denk dat ik het wel wat in die kwetsbare hoek moet zoeken.

Feline, met exdate heb ik het in het begin ook gehad. Als ik dan weer iets van hem hoorde, kwam de paniek gelijk op. Naarmate we elkaar vaker zagen en beter leerde kennen is dat gevoel verdwenen. Het onstaat bij mij altijd heel erg in het begin van het contact met een man.

Ik snap nu trouwens je zinnetje op FB messenger. Ik las het net pas en had toen je reactie nog niet gelezen. Ik vind het echt super om te lezen wat voor avond jij hebt gehad gister. En dat hij dan ook nog met een ontbijt voor je deur staat! Te lief gewoon. Wat jij volgens mij heel erg doet, ik herken het namelijk, is zoeken naar dingen waarop je hem kunt afwijzen. Het is immers veel te eng. En wat jij inmiddels ook wel zult weten is dat als je maar lang genoeg zoekt, je vanzelf punten zal vinden waarop je hem kunt afwijzen. En zo weer terug kunt kruipen in je veilige cocon. Dat is het patroon dat je moet proberen te doorbreken. Net zoals ik dat ook moet doen, haha. Wink Maar verdomd moeilijk is dat wel.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:41

Feline, wat zou er mis mee zijn als je hem leuk gaat vinden? Very Happy

Lady, thumbs up! Serieus knap van je dat je voor jezelf hebt gekozen.

Ik weet niet waar ik inmiddels precies in beland ben maar zoals Freakie het vanmiddag zo mooi verwoordde heb ik met 1 iemand geen relatie wat toch op een relatie begint te lijken en met 1 iemand wel een relatie (volgens hem) wat volgens mij geen relatie is... Handig... laughcry

De mannen bekijken het maar, ik ga er niet op zitten wachten hoe leuk ik ze ook vind. Vanavond lekker uit dansen cheers (al zou ik beter eens op tijd naar bed kunnen gaan).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon za 28 jan 2012 - 9:50

Daten en relaties is toch ook best ingewikkeld?
Ik herken het ook, dat wanneer het te dichtbij komt, ik graag zou afhaken. Dit heeft bij mij te maken met mijn eigen onzekerheid (overgewicht, littekens en zo kan ik nog wel 1000 dingen bedenken waarom ik niet 'kan' daten).
Ik ervaar het nu met mijn date totaal anders. Hij laat zo merken hoe leuk hij me vindt, hij maakt ook nergens een probleem van, lijkt nergens van op te kijken. Ik voel me zo enorm fijn bij hem. Dat gevoel ken ik helemaal niet!! En dat maakt dat mijn onzekerheid echt minimaal is.

Gisteren is hij na zijn werk bij me gekomen en heb ik voor hem gekookt. Ik vond het wel spannend om hem in mijn huis te hebben. Ik woon hier nu bijna een jaar, maar er is hier nog geen man geweest (in de zin van 'kandidaten'). Na een paar minuten voelde het gelukkig heel vertrouwd en hij leek zich ook wel thuis te voelen (had al meteen de afstandsbediening te pakken etc Wink), dat maakte dat ik me ook niet zo ongemakkelijk voelde. Zonder dat we het echt hadden afgesproken, bleef hij slapen. We hebben voor het eerst seks gehad en ook dat voelde zo goed! Hij is aan het eind van de middag naar huis gegaan en eerlijk gezegd mis ik zijn aanwezigheid gewoon Embarassed
Dinsdag ga ik hem weer zien... Ik heb zo'n gevoel dat dit wel wat worden gaat Embarassed
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 10:01

Eerlijk gezegd vind ik er weinig ingewikkelds aan tenzij je het zelf ingewikkeld maakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum