Date-topic 2
+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Date-topic 2
Smikkell schreef:SchoolreisjeLady4 schreef:Gingen we niet richting Frankrijk ofzo, voor zijn verjaardag? Haha! Was een zeer geslaagd feestje!
Roadtrips zijn best leuk maar 12,5 uur gaat me te ver
Gast- Gast
[quote="Paraplu"]Bliss, Wat leuk! Ik zat eerst in het sekstopic te lezen en toen dacht ik snel even hier kijken! Haha fijn dat het zo geslaagd was, en ook wel een goed teken dat jij het zo jammer vind dat het donderdag niet door kan gaan toch?
ZIZ, voor jou hetzelfde! Fijn dat je je wel zo op je gemak voelde om daar toch te slapen. Hebben jullie nog een vervolg gepland?
Yasmin, Waar ken jij jouw date eigenlijk van en waar kom je zelf vandaan, ivm dat accent? Haha vind het wel grappig om te lezen Is het echt alleen het accent of zijn er meerdere dingen waarom je niet volledig overtuigd bent?[/quote
]
Ik ken hem via relatie.nl Ik woon zelf in Z.eeland (niet quoten, ik haal straks weer weg) en hij komt uit Brabant. Hij doet nu zn stage hier en woont nu tijdelijk ook hier maar echt zo'n zachte g, ik weet gewoon niet of ik eraan kan wennen, maar ik geef hem nog een kans
Bliss: hmm, als een jongen opeens weer uit het niks contact opneemt dan is het volgens mij alleen maar voor een wip Ik zou de boot afhouden en kijken hoeveel moeite hij gaat doen
ZIZ, voor jou hetzelfde! Fijn dat je je wel zo op je gemak voelde om daar toch te slapen. Hebben jullie nog een vervolg gepland?
Yasmin, Waar ken jij jouw date eigenlijk van en waar kom je zelf vandaan, ivm dat accent? Haha vind het wel grappig om te lezen Is het echt alleen het accent of zijn er meerdere dingen waarom je niet volledig overtuigd bent?[/quote
]
Ik ken hem via relatie.nl Ik woon zelf in Z.eeland (niet quoten, ik haal straks weer weg) en hij komt uit Brabant. Hij doet nu zn stage hier en woont nu tijdelijk ook hier maar echt zo'n zachte g, ik weet gewoon niet of ik eraan kan wennen, maar ik geef hem nog een kans
Bliss: hmm, als een jongen opeens weer uit het niks contact opneemt dan is het volgens mij alleen maar voor een wip Ik zou de boot afhouden en kijken hoeveel moeite hij gaat doen
Gast- Gast
Yasmin schreef:
Huh, ik geloof niet dat dit voor mij is bedoeld?!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een avonturen weer dit weekend!!
Lady: Wat leuk dat het contact zo leuk is met je collega. Lekker van genieten en hoop dat je snel een leuke date met hem hebt. Aandacht is het beste middel om iemand te vergeten.
Bliss: Super leuk je date en dat je hem ook leuker vindt!! Wat sex wel niet allemaal kan doen
Yasmin: Je bent toch wel met hem gaan daten dus. Als hij echt leuk is went zijn accent toch wel??
Zinizon: Ook al zo'n leuke date gehad!! Zou er ook tegenop zien om te blijven slapen als je ongesteld bent maar ja als het leuk is is het jammer als je je daardoor laat tegen houden. Dan zou je steeds een keer per maand niet kunnen blijven slapen:|
Herken het wel de slaapproblemen met samen slapen. Heb er ook last van. Maar weet uit ervaring dat het na een aantal keer vaak beter gaat
Ik heb ook weer gedate dit weekend. Het was zo onwijs leuk en het wordt ook alleen maar leuker. Hij is zaterdag naar mij toegekomen. Lekker gekookt en gekletst. Daarna naar de stad gegaan wat gedrinken en naar de film geweest. Zondag bijna de hele dag in bed gelegen en 's avonds zijn we naar een concert gegaan wat echt helemaal leuk was.
Lady: Wat leuk dat het contact zo leuk is met je collega. Lekker van genieten en hoop dat je snel een leuke date met hem hebt. Aandacht is het beste middel om iemand te vergeten.
Bliss: Super leuk je date en dat je hem ook leuker vindt!! Wat sex wel niet allemaal kan doen
Yasmin: Je bent toch wel met hem gaan daten dus. Als hij echt leuk is went zijn accent toch wel??
Zinizon: Ook al zo'n leuke date gehad!! Zou er ook tegenop zien om te blijven slapen als je ongesteld bent maar ja als het leuk is is het jammer als je je daardoor laat tegen houden. Dan zou je steeds een keer per maand niet kunnen blijven slapen:|
Herken het wel de slaapproblemen met samen slapen. Heb er ook last van. Maar weet uit ervaring dat het na een aantal keer vaak beter gaat
Ik heb ook weer gedate dit weekend. Het was zo onwijs leuk en het wordt ook alleen maar leuker. Hij is zaterdag naar mij toegekomen. Lekker gekookt en gekletst. Daarna naar de stad gegaan wat gedrinken en naar de film geweest. Zondag bijna de hele dag in bed gelegen en 's avonds zijn we naar een concert gegaan wat echt helemaal leuk was.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Denk dat die voor mij bedoeld was Bliss! En klopt, daar is t hem ook alleen maar om te doen.. Dat weet ik ook. Maar daarom is de aandacht nog wel leuk
Zilver, klinkt echt superleuk! Welk concert zijn jullie geweest?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Denk dat die voor mij bedoeld was Bliss! En klopt, daar is t hem ook alleen maar om te doen.. Dat weet ik ook. Maar daarom is de aandacht nog wel leuk
Wij zijn naar Vr.ien.den van Am.stel geweest!
Bay- Prater
Yay, superleuk voor jullie, Bliss & Zilver!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Zilver, jouw date klinkt ook helemaal leuk!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus schreef:Zilver, jouw date klinkt ook helemaal leuk!
Ja dat is het ook. Na alle mislukkingen en teleurstellingen is dit echt zo leuk en fijn!!
Sorry ik zit nog op mn roze wolk waar ik hoop ik nog lang op mag blijven
Bay- Prater
Geniet er maar lekker vanZilver* schreef:Suus schreef:Zilver, jouw date klinkt ook helemaal leuk!
Ja dat is het ook. Na alle mislukkingen en teleurstellingen is dit echt zo leuk en fijn!!
Sorry ik zit nog op mn roze wolk waar ik hoop ik nog lang op mag blijven
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Zit ik op r.elatie.nl en wil ik een jongen een bericht sturen. Ze komen niet aan mijn deur dus ik ga er zelf op uit
Maar nu wil ik dus een jongen een bericht sturen en ik kom niet verder dan dit:
Hoi,
ik zag je profiel en ik dacht ik trek gewoon mijn stoute schoenen aan en stuur je een berichtje.
Heb je een leuk weekend gehad?
Groetjes Sweety
Mijn creativiteit werkt vandaag niet echt mee. Haha. Hebben jullie misschien een aantal tips?
Hoi,
ik zag je profiel en ik dacht ik trek gewoon mijn stoute schoenen aan en stuur je een berichtje.
Groetjes Sweety
Mijn creativiteit werkt vandaag niet echt mee. Haha. Hebben jullie misschien een aantal tips?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Wat leuk dat je het contact steeds leuker gaat vinden met je date Lady!
Whoehoe!! Leuk dat je date zo geslaagd was Bliss! Wat fijn dat je gevoelens toch steeds meer aan het ontwikkelen zijn voor hem.
Haha, dat liedje is echt grappig Princess. Ik kende dat nummer ook niet.
Wat leuk dat jouw date ook leuk was Toet. Wat hebben jullie gedaan?
Jammer dat het accent een dealbreaker is voor je Yasmin. Misschien was hij gewoon zenuwachtig dat hij zoveel aan het woord was. Wel goed dat je hem nog een kans geeft.
Leuk dat je bent blijven slapen bij hem ZiZ. Ik kan me wel voorstellen dat je het vreemd vind om daar te gaan slapen terwijl je ongesteld ben. Ik zou daar ook wel moeite mee hebben.
Wie is T Zusje? Een nieuwe date?
Nog even en je kan je volgens mij uit dit topic schrijven Zilver! Of is dat al een beetje zo? En gewoon lekker van genieten!
Whoehoe!! Leuk dat je date zo geslaagd was Bliss! Wat fijn dat je gevoelens toch steeds meer aan het ontwikkelen zijn voor hem.
Haha, dat liedje is echt grappig Princess. Ik kende dat nummer ook niet.
Jammer dat het accent een dealbreaker is voor je Yasmin. Misschien was hij gewoon zenuwachtig dat hij zoveel aan het woord was. Wel goed dat je hem nog een kans geeft.
Leuk dat je bent blijven slapen bij hem ZiZ. Ik kan me wel voorstellen dat je het vreemd vind om daar te gaan slapen terwijl je ongesteld ben. Ik zou daar ook wel moeite mee hebben.
Wie is T Zusje? Een nieuwe date?
Nog even en je kan je volgens mij uit dit topic schrijven Zilver! Of is dat al een beetje zo? En gewoon lekker van genieten!
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Zit ik op r.elatie.nl en wil ik een jongen een bericht sturen. Ze komen niet aan mijn deur dus ik ga er zelf op uit
Hoi,
Groetjes Sweety
Ik vind je 2e zin eigenlijk wel leuk:Ze komen niet aan mijn deur dus ik ga er zelf op uit.
Bay- Prater
Sweety schreef:
We hebben het erover gehad maar hij geeft aan het rustig aan te willen doen omdat hij hiervoor een relatie heeft gehad met een lastig persoon.
Maar dat hij wel denkt dat ik een heel relaxt vriendinnetje zal zijn prima als hij het nog geen naam wilt geven. Ik merk aan alles dat het goed zit en oprecht is. Volgens hem zijn we dus nog aan het daten dus ik kan hier blijven
Bay- Prater
Het hoeft toch ook allemaal niet zo spectaculair Sweety? Ik vind je berichtje prima eigenlijk . Mooie opening voor een gesprek.
Laatst aangepast door Zusje op wo 25 jan 2012 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Viespeuk!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Gast- Gast
Zusje, wat is er met A gebeurd??
Bay- Prater
Sweety, ik stuur ook wel eens: Leuke fotos! Leuk weekend heb gehad? Is wel heel kort idd, maar ach, beter dan van die standaardteksten wat ik wel eens krijg dat ik weet dat het nog naar zo'n 10 anderen is gestuurd.
Ik ga morgen nog een stuk treinen met hem Hij gaat naar zn ouders toe in een andere provincie en in die stad moet ik toevallig ook zijn, al hele tijd afgesproken om vrienden dan te bezoeken Wel heel toevallig en leuk Ik heb besloten hem nog een kans te geven, rustig aan doen, als er wat inzit dan is dat leuk en anders hoop ik een leuke vriendschap eraan over te houden, we kunnen gezellig kletsen samen
Ik ga morgen nog een stuk treinen met hem Hij gaat naar zn ouders toe in een andere provincie en in die stad moet ik toevallig ook zijn, al hele tijd afgesproken om vrienden dan te bezoeken Wel heel toevallig en leuk Ik heb besloten hem nog een kans te geven, rustig aan doen, als er wat inzit dan is dat leuk en anders hoop ik een leuke vriendschap eraan over te houden, we kunnen gezellig kletsen samen
Gast- Gast
Sweety schreef:
Het plan was een beetje aangepast, omdat ik 's ochtends al wakker werd met mega buikpijn. Ik ben bij hem thuis geweest, we hebben samen gekookt en gegeten, daarna hebben we gewoon lekker op de bank gelegen veel gepraat en een filmpje gekeken. Onze gesprekken zijn echt super, we kunnen uren lang praten en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. Op de bank heeft hij me ook gezoend (maar dat was al een keer eerder gebeurd) verder was hij wel erg terughoudend. Niet dat ik meteen met hem het bed in wilde duiken maar ik ben benieuwd of die initiatieven wel een keer komen. We hebben nog geen volgende date maar wel dagelijks contact via WA, hij stuurde me de volgende ochtend ook echt een lief berichtje dus het gaat allemaal wel lekker.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb naar 2 jongens gestuurd:
Hi,
ik heb je al een paar keer gezien in mijn bezoekerslijst en
dacht dat het toch maar eens tijd wordt dat 1 van de 2 de eerste stap
zet.
Laat ik het maar bij deze gelijk zijn.
Lijkt het je leuk om met me in contact te komen dan zie ik graag een berichtje van je.
Groetjes Sweety
1 jongen heeft het gelezen en niet op gereageerd en een ander moet het nog lezen. Gister nog op B.adoo met een jongen gesproken waar ik elke avond contact mee heb, plus nog wat gestuurd naar een andere jongen. Lekker bezig!
Zo dan Zusje! Ga je T nog vaker zien?
Goed dat je er zo in gaat staan Yasmin. Leuk dat jullie samen nog een stukje gaan trein reizen.
Leuk om te horen Toet! Misschien volgende keer zelf het initiatief nemen anders?
Hi,
ik heb je al een paar keer gezien in mijn bezoekerslijst en
dacht dat het toch maar eens tijd wordt dat 1 van de 2 de eerste stap
zet.
Laat ik het maar bij deze gelijk zijn.
Lijkt het je leuk om met me in contact te komen dan zie ik graag een berichtje van je.
Groetjes Sweety
1 jongen heeft het gelezen en niet op gereageerd en een ander moet het nog lezen. Gister nog op B.adoo met een jongen gesproken waar ik elke avond contact mee heb, plus nog wat gestuurd naar een andere jongen. Lekker bezig!
Zo dan Zusje! Ga je T nog vaker zien?
Goed dat je er zo in gaat staan Yasmin. Leuk dat jullie samen nog een stukje gaan trein reizen.
Leuk om te horen Toet! Misschien volgende keer zelf het initiatief nemen anders?
Sweety- Ratel
Gast- Gast
Even geleden dat ik mee heb gelezen in het topic en er is volgens mij veel gebeurd!
Lady, hoe is het nu? Wordt het loslaten van je ex-date al wat makkelijker? En hoe gaat het met je potentiele nieuwe date, weet je al wat hij met zijn smsje bedoelde?
Bliss, jeeeeeeeeeej!!! Ik vind het zo leuk voor je! Hebben jullie al weer een nieuwe afspraak staan?
Toet, is er al een vervolg geweest?
Yasmin, ik ben zelf van mening dat als je je zo erg stoort aan zijn accent dat je hem waarschijnlijk toch niet leuk genoeg vindt. Dat is tenminste mijn ervaring, als ik iemand leuk vind, maken mij dat soort dingen niet uit. Maar je gaat morgen dus met hem treinen?! Veel plezier alvast!
Zininzon, hoe gaat het nu met jou en je date?
Zilver, klinkt goed allemaal! Wat leuk voor je! Hebben jullie al weer een date staan of gehad?
Sweety, jij al reacties terug gehad?
Zusje, is A je exvriendje van vroeger waar je nu weer contact mee hebt? Wat jammer dat het zo loopt. Leek toch de goede kant uit te gaan. Ook vervelend dat je er niet achter kunt komen waar deze ommezwaai vandaan komt.
Ik zat een paar weken geleden toen ik me verveelde sinds lange tijd weer eens op paiq. Eigenlijk ben ik al een hele poos klaar met die site omdat ik zulke rare kerels daar tegen kom, maar omdat ik me verveelde heb ik het toch maar weer eens geprobeerd. Contact gekregen met een jongen, waar ik opzich wel gezellig mee heb gekletst, maar ik vond hem een beetje arrogant overkomen en op 1 foto staat 'ie heel leuk en op de andere totaal niet haha. Hij zat ook al meteen te hinten om af te spreken bij hem thuis. Ik heb hem in de tussentijd nog 2 keer gesproken waarvan de laatste keer dit weekend en toen begon hij weer over afspreken. Aan de ene kant heb ik er helemaal geen zin in om mijn indruk over hem, maar aan de andere kant heb ik zo lang niet gedate dat het misschien wel weer eens leuk zou zijn. Ik ga er nog maar eens over nadenken.
Lady, hoe is het nu? Wordt het loslaten van je ex-date al wat makkelijker? En hoe gaat het met je potentiele nieuwe date, weet je al wat hij met zijn smsje bedoelde?
Bliss, jeeeeeeeeeej!!! Ik vind het zo leuk voor je! Hebben jullie al weer een nieuwe afspraak staan?
Toet, is er al een vervolg geweest?
Yasmin, ik ben zelf van mening dat als je je zo erg stoort aan zijn accent dat je hem waarschijnlijk toch niet leuk genoeg vindt. Dat is tenminste mijn ervaring, als ik iemand leuk vind, maken mij dat soort dingen niet uit. Maar je gaat morgen dus met hem treinen?! Veel plezier alvast!
Zininzon, hoe gaat het nu met jou en je date?
Zilver, klinkt goed allemaal! Wat leuk voor je! Hebben jullie al weer een date staan of gehad?
Sweety, jij al reacties terug gehad?
Zusje, is A je exvriendje van vroeger waar je nu weer contact mee hebt? Wat jammer dat het zo loopt. Leek toch de goede kant uit te gaan. Ook vervelend dat je er niet achter kunt komen waar deze ommezwaai vandaan komt.
Ik zat een paar weken geleden toen ik me verveelde sinds lange tijd weer eens op paiq. Eigenlijk ben ik al een hele poos klaar met die site omdat ik zulke rare kerels daar tegen kom, maar omdat ik me verveelde heb ik het toch maar weer eens geprobeerd. Contact gekregen met een jongen, waar ik opzich wel gezellig mee heb gekletst, maar ik vond hem een beetje arrogant overkomen en op 1 foto staat 'ie heel leuk en op de andere totaal niet haha. Hij zat ook al meteen te hinten om af te spreken bij hem thuis. Ik heb hem in de tussentijd nog 2 keer gesproken waarvan de laatste keer dit weekend en toen begon hij weer over afspreken. Aan de ene kant heb ik er helemaal geen zin in om mijn indruk over hem, maar aan de andere kant heb ik zo lang niet gedate dat het misschien wel weer eens leuk zou zijn. Ik ga er nog maar eens over nadenken.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Zusje, Lastig zo'n man! Gelukkig heb je aandacht genoeg maar kan mij voorstellen je je afvraagt wat A wil.
Duidelijkheid is fijn vaagheid kan je niets mee. Begrijp dat ervaringen uit het verleden meespelen maar wat je zegt durf ook dingen los te laten anders kom je nergens. En zeker als het de ervaring is uit je tienerjaren...
Duidelijkheid is fijn vaagheid kan je niets mee. Begrijp dat ervaringen uit het verleden meespelen maar wat je zegt durf ook dingen los te laten anders kom je nergens. En zeker als het de ervaring is uit je tienerjaren...
Bay- Prater
Esperanza, idd misschien gewoon uitproberen wie weet is hij wel heel leuk. Foto's zijn zo lastig te beoordelen.
Mijn date/ vriendje zie ik dit weekend weer. Het is dat hij zover weg woont want anders....onze app's zijn ook bijna alleen maar schatje,liefje,mopje,etc....gelukkig niet die exacte woorden maar het scheelt niet veel...haha
Mijn date/ vriendje zie ik dit weekend weer. Het is dat hij zover weg woont want anders....onze app's zijn ook bijna alleen maar schatje,liefje,mopje,etc....gelukkig niet die exacte woorden maar het scheelt niet veel...haha
Bay- Prater
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: