Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 1 jan 2012 - 5:59

SF, wat leuk! Je hebt een leuke vent aan de haak geslagen!!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 6:03

Wat leuk SF, gefeliciteerd! Nu wil ik een foto zien haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay zo 1 jan 2012 - 6:06

Esperanza schreef:Bazinga: leuk!
SF: Gefeliciteerd, dat is een heel leuk begin van het jaar!
Lady: wat lastig dat hij nog met z'n ex zit. Goede instelling heb je, gewoon van hem af laten hangen en je er niet te veel opstorten.
Zilver: leuk!!! Hoe heb je hem leren kennen? Ik wilde net vragen of je al wat van hem gehoord heb, maar ik zie net dat je het pas anderhalf uur geleden hebt gepost, dus zal nog wel niet.

Heb hem op een feest leren kennen. Nog niets gehoord. Twijfel of ik wat ga sturen of niet.
Misschien was het voor hem wel gewoon een gezellig nachtje..
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 1 jan 2012 - 6:07

Zilver.. ik zou even lekker niets van me laten horen. Je hebt 't vannacht al aangegeven.. Laat 't lekker aan hem over of ie er wat mee wil.

Wel leuk voor je zeg! Goed begin van 't nieuwe jaar!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 1 jan 2012 - 6:11

Feline schreef:Zilver.. ik zou even lekker niets van me laten horen. Je hebt 't vannacht al aangegeven.. Laat 't lekker aan hem over of ie er wat mee wil.

Wel leuk voor je zeg! Goed begin van 't nieuwe jaar!
+1, ook omdat hij reageerde dat jullie elkaars nummer hebben, ik zou het ook even aan hem overlaten.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 6:17

Esperanza schreef:
Feline schreef:Zilver.. ik zou even lekker niets van me laten horen. Je hebt 't vannacht al aangegeven.. Laat 't lekker aan hem over of ie er wat mee wil.

Wel leuk voor je zeg! Goed begin van 't nieuwe jaar!
+1, ook omdat hij reageerde dat jullie elkaars nummer hebben, ik zou het ook even aan hem overlaten.

Mee eens.

@SF: Wat een ontzettend leuk begin van het nieuwe jaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 1 jan 2012 - 6:21

Gefeliciteerd SF! En echt leuk dat het met oud & nieuw officieel is geworden smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 1 jan 2012 - 7:12

Confusion schreef:
Esperanza schreef:
Feline schreef:Zilver.. ik zou even lekker niets van me laten horen. Je hebt 't vannacht al aangegeven.. Laat 't lekker aan hem over of ie er wat mee wil.

Wel leuk voor je zeg! Goed begin van 't nieuwe jaar!
+1, ook omdat hij reageerde dat jullie elkaars nummer hebben, ik zou het ook even aan hem overlaten.

Mee eens.


Ook eens.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 1 jan 2012 - 9:53

Ook ik ben het er mee eens. De bal ligt nu bij hem, als hij je leuk vindt dan komt hij vanzelf. Heb vertrouwen.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay zo 1 jan 2012 - 20:09

Janelie schreef:Ook ik ben het er mee eens. De bal ligt nu bij hem, als hij je leuk vindt dan komt hij vanzelf. Heb vertrouwen.

Ja, meiden jullie hebben ook allemaal heel erg gelijk!! Wil alleen heel graag en ik heb de ervaring dat ik vaak niets meer hoor.

Gelukkig stuurde hij gisteravond een app. Heb nog niet gereageerd Very Happy
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall ma 2 jan 2012 - 0:23

Thanks allemaal!

Haha powerbabe er zijn wel foto's gemaakt zaterdag dus als ik die heb dan plaats ik er wel even een Very Happy

Klinkt wel goed Zilver, dat hij je al heeft gewhatsappt, was het een leuk berichtje? Dat je kan wachten met reageren joh, haha daar ben ik heel erg slecht in.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza ma 2 jan 2012 - 0:41

Zilver, gelukkig heeft 'ie wat gestuurd. Als ik eenmaal wat heb zou ik ook niet kunnen wachten met wat sturen. Wat heeft hij gestuurd?

Ik ben benieuwd SF!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay ma 2 jan 2012 - 1:16

Esperanza schreef:Zilver, gelukkig heeft 'ie wat gestuurd. Als ik eenmaal wat heb zou ik ook niet kunnen wachten met wat sturen. Wat heeft hij gestuurd?

Ik ben benieuwd SF!

Heb nog steeds niets terug gestuurd. Ben ook nog aan het bedenken wat. :-)
Hij vroeg of ik veilig thuis gekomen was. Kort berichtje dus.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza ma 2 jan 2012 - 2:24

Ik weet ook nooit zo goed wat ik terug moet sturen. Meestal zet ik er wel weer een vraag in, om te kijken of hij wat terug stuurt en ook om het contact een beetje gaande te houden. Iets van of hij een leuke dag heeft of zo....
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 2 jan 2012 - 4:56

Ex-date whatsappte me gisteravond ineens weer. Hij wilde me een gelukkig nieuwjaar wensen en vroeg wat ik gedaan had. Ik heb wel gereageerd maar het allemaal vrij afstandelijk en kort gehouden. Toen hij door leek te willen appen, heb ik hem welterusten gewenst en gezegd dat ik ging slapen.

K*utzooi. Ik ben gelijk weer onrustig en heb slecht geslapen en over hem gedroomd.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 5:36

Lady, wat vervelend zeg. Heb je weleens tegen hem gezegd dat hij je beter met rust kan laten? Ik zou dat in ieder geval wel doen. En als hij dan toch iets stuurt daar niet meer op antwoorden want zo kun je het nooit loslaten. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 2 jan 2012 - 5:38

Ik heb er gisteren niks van gezegd, ik ga er vanuit dat dit eenmalig was vanwege het nieuwe jaar. Ik weet sowieso zeker dat hij aan mijn hele manier van reageren wel heeft gemerkt dat ik niet erg enthousiast was.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 5:39

Zilver* schreef:
Esperanza schreef:Zilver, gelukkig heeft 'ie wat gestuurd. Als ik eenmaal wat heb zou ik ook niet kunnen wachten met wat sturen. Wat heeft hij gestuurd?

Ik ben benieuwd SF!

Heb nog steeds niets terug gestuurd. Ben ook nog aan het bedenken wat. :-)
Hij vroeg of ik veilig thuis gekomen was. Kort berichtje dus.

Ik zou daarop antwoorden en vragen of hij een leuke dag heeft gehad of dat het zwaar was om weer aan het werk te gaan ofzo. Gewoon iets algemeens maar wel een vraag dus :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 2 jan 2012 - 5:43

Zilver* schreef:
Esperanza schreef:Zilver, gelukkig heeft 'ie wat gestuurd. Als ik eenmaal wat heb zou ik ook niet kunnen wachten met wat sturen. Wat heeft hij gestuurd?

Ik ben benieuwd SF!

Heb nog steeds niets terug gestuurd. Ben ook nog aan het bedenken wat. :-)
Hij vroeg of ik veilig thuis gekomen was. Kort berichtje dus.

Maar hij heeft wat gestuurd! Een opening tot contact.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 2 jan 2012 - 6:39

Hè wat balen Lady! Als hij nu nog een keer iets stuurt, zou ik hem echt verzoeken om geen contact meer op te nemen. Anders kom je er idd nooit overheen. Ik heb zelf trouwens nog even getwijfeld of ik mijn ex-date een nieuwjaarsberichtje zou sturen, maar heb het (gelukkig) niet gedaan.

Ik heb weinig nieuws. Vrijdag ga ik biertjes drinken met een andere ex-date, waar ik vorig jaar twee dates mee heb gehad en sindsdien vriendschappelijk contact mee heb. Ik ga naar zijn woonplaats en ik denk met de nachttrein weer terug ofzo. Ik heb hem alweer een paar maanden niet gezien, dus vind het in die zin 'spannend' dat ik hoop dat het gewoon weer gezellig is. Stiekem heb ik ook echt zin om weer eens te zoenen, maar tot nu toe heb ik me niet aangetrokken gevoeld tot hem. Wellicht dat hier na een paar biertjes nog verandering in komt :P

Verder ben ik twee jaar geleden, toen ik hier net woonde, eens een jongen (nou ja, man eigenlijk, volgens mij is ie een jaar of 35) in de kroeg tegengekomen. Volgens mij had ie die avond meer oog voor mn vriendin, maar goed. Ik was nieuw in de stad en hij had het er toen over dat we een keer bij een bepaalde tent pannenkoeken moesten gaan eten ofzo. Nummers uitgewisseld, maar nooit wat mee gedaan. Sindsdien kom ik hem zo nu en dan tegen in de stad, meestal maken we ff een kort praatje. Dan hebben we het weer over die pannenkoeken, maar vervolgens komt daar nooit wat van. Twee weken geleden kwam ik hem weer tegen, net toen ik naar huis ging, kwam hij de kroeg binnen. Even staan praten, hij zei dat ik er goed uitzag en we hadden t weer over die pannenkoeken. Ik had zijn nummer nog steeds, maar hij had een nieuwe telefoon en mijn nummer niet meer. Ik belde hem, zodat ie mijn nummer weer had. Toen ging ik naar huis en eenmaal thuis heb ik hem nog een sms gestuurd: "Je zag er zelf ook wel goed uit hoor, met je hoedje" (hij heeft namelijk altijd een hoedje op). De volgende dag(en) had ik hier echter helemaal niet meer aan gedacht, tot ik ineens een week later een sms terug kreeg. Dat hij mijn sms nu pas zag en vanwaar deze eer en iets over pannenkoeken. Weer een paar dagen later heb ik wat teruggestuurd, dat ik niet meer wist dat ik gesmst had, maar dat ik hem het kennelijk even mee wilde delen en of het nog leuk was geweest in de kroeg.
Toen kreeg ik afgelopen zaterdag weer een sms, of ik in het oosten des lands was (volgens mij heb ik dat twee jaar geleden verteld, dat ik daar vandaan kom) of dat ik in DH op een feest aan het dansen was. Verder wenste hij me alvast een gelukkig nieuwjaar. Gisteren weer wat teruggestuurd en hij heeft daarna nog gereageerd, hij eindigde met: "Wie weet zien we elkaar nog in de stad. Ik ben de man met de hoed en het ga je goed". laughcry Vaaaaaaaaaag. Volgens mij is het een beetje een vreemde snuiter en dit hele verhaal heeft ook niks te betekenen, maar ik ben in elk geval blij dat er weer eens IETS gebeurt qua mannen. (al is het dus maar een smsje over en weer)

Nou, tot zover dit nietszeggende verhaal Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:45

Weinig nieuws en dan zo'n lap tekst laughcry. Ik vind man met de hoed wel grappig klinken Very Happy. Ik zou smsen dat je honger hebt haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 2 jan 2012 - 6:47

Ja, ik ben vaak nogal lang van stof (ik hou van gedetailleerd vertellen) angel

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:54

Bliss schreef:Ja, ik ben vaak nogal lang van stof (ik hou van gedetailleerd vertellen) angel

Ik vond het gewoon grappig Very Happy. En hou wel van lange stof als het lekker wegleest Very Happy. Dus geen probleem hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay ma 2 jan 2012 - 7:20

Lady4 schreef:
Zilver* schreef:
Esperanza schreef:Zilver, gelukkig heeft 'ie wat gestuurd. Als ik eenmaal wat heb zou ik ook niet kunnen wachten met wat sturen. Wat heeft hij gestuurd?

Ik ben benieuwd SF!

Heb nog steeds niets terug gestuurd. Ben ook nog aan het bedenken wat. :-)
Hij vroeg of ik veilig thuis gekomen was. Kort berichtje dus.

Maar hij heeft wat gestuurd! Een opening tot contact.

Inmiddels zijn we aan het appen Very Happy
Heb alleen 100 negatieve gedachtes over mezelf en ik baal ervan dat ik wat gaten heb van zaterdagavond en niet meer alles weet Cry
Moet even een positieve vibe krijgen anders maak ik het al stuk met al mijn rare gedachtes.

Lady: Balen dat je exdate heeft gesmst ben je daar meteen weer met je hoofd.
Hoop voor je dat je hem snel uit je hoofd kan krijgen en een andere leukere man tegen komt!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay ma 2 jan 2012 - 7:23

Zusje schreef:
Bliss schreef:Ja, ik ben vaak nogal lang van stof (ik hou van gedetailleerd vertellen) angel

Ik vond het gewoon grappig Very Happy. En hou wel van lange stof als het lekker wegleest Very Happy. Dus geen probleem hoor!

Vind het ook een leuk verhaal Bliss!!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum