Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 0:58

Ze hebben hem nooit echt gemogen om verschillende redenen. Toen we gingen samenwonen hebben ze hem wel geaccepteerd maar ik heb wel altijd geweten dat ze mij liever met iemand anders zagen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bliss do 12 jan 2012 - 1:12

Oh, dat lijkt me geen fijn gevoel... Heeft dit ook meegespeeld bij het uiteindelijk beëindigen van de relatie, of stond dat er compleet los van?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 1:18

Nee dat heeft er compleet los van gestaan. Dat was gewoon echt omdat we allebei iets anders wilden van/in het leven. Hij wilde hetzelfde als 8 jaar geleden maar ik niet meer.
Ik vond dat van mn ouders niet leuk maar heb wel altijd de houding gehad dat ik de persoon was die een relatie had met hem en niet mijn ouders.

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 12 jan 2012 - 1:20

Dat lijkt me idd ook wel de juiste instelling. Het is niet leuk als je ouders hem niet mogen, maar jij bent degene die ermee samen moet leven. Nou ja, hopelijk wordt de volgende man wel direct geaccepteerd thuis smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Carra do 12 jan 2012 - 1:20

Wat naar Confusion. Zeker 8 jaar. Wat zal dat pijn gedaan hebben. Ik hecht best veel aan het oordeel van mijn ouders, en als je weet dat ze het niet eens zijn met je keuze doet dat pijn. Ik ging een jaartje met mijn ex maar zag hem niet zo vaak omdat hij Engels is.

Eigenlijk alle plaatsen waar ik wil wonen is meer richting Amsterdam en dus duurder. Heb een vriendin in Rijswijk wonen, daar is het een stuk goedkoper, maar ik weet niet of ik die stap durf te nemen. Daar ga ik nog eens over nadenken.
Mijn moeder had er trouwens wel spijt van. Ze stond zelf met tranen in haar ogen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 1:24

Bliss schreef:Dat lijkt me idd ook wel de juiste instelling. Het is niet leuk als je ouders hem niet mogen, maar jij bent degene die ermee samen moet leven. Nou ja, hopelijk wordt de volgende man wel direct geaccepteerd thuis smile

Hopelijk wel ja smile . Al heeft mn moeder wel zo haar eisen maar goed. Als ik er maar blij mee ben Very Happy . Eerst maar eentje vinden!

Gast
Gast

Bericht  Marin do 12 jan 2012 - 1:25

Gaat vast goed komen Confusion! Hopelijk heb je door de brandweerman-actie geleerd dat dat soort dingen ook echt wel jou kunnen overkomen en dat je hartstikke leuk bent en de moeite waard! Ik zeg: Eind 2012 een borrel in de H met al onze lovers! Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bliss do 12 jan 2012 - 1:28

Marin schreef:Gaat vast goed komen Confusion! Hopelijk heb je door de brandweerman-actie geleerd dat dat soort dingen ook echt wel jou kunnen overkomen en dat je hartstikke leuk bent en de moeite waard! Ik zeg: Eind 2012 een borrel in de H met al onze lovers! Wink

Deal! Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin do 12 jan 2012 - 1:29

Lijkt me leuk Bliss smile
Heb je trouwens ook nog een zinnig woord van advies aan mij, zie kersverse topic?
Blugh!!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 1:30

Ja de brandweerman heeft me wel een egoboost gegeven smile . Toen zat ik ook wel in een goede zelfverzekerde flow. Maar helaas is die flow weer even weg. Hoop dat ik hem voor zaterdag weer gevonden heb smile .

Gast
Gast

Bericht  Sweety do 12 jan 2012 - 1:45

Zusje is in LOVE!!!!! bounce bounce bounce
Wat leuk dat je het naar je zin heb gehad, plus dat het zo geslaagd was! Hij kwam zondag toch weer naar je toe? Hoe laat komt hij Wink Kan hij kennis maken met wat forum meiden :P

Wat vervelend Carra. Ik hoop dat je snel wat kan vinden, die opmerking die je moeder maakt herken ik ook wel hoor. Ik ben ongeveer 7 maanden aan het daten geweest met een jongen en die heeft maandag tegen me gezegd dat het niks kan worden tussen ons. Helaas moet ik me daar maar bij neerleggen, maar mijn moeder zegt dan ook gelijk: ja nou dan moet je maar een andere jongen zoeken, veel op relatiesites gaan zitten he. :shock: Euh... Alsof dat zo makkelijk is. Voor nu Date-topic 2 - Pagina 26 699888.

Wat goed dat je zo denkt Lady! En dat is eigenlijk ook wel zo, dat een jongen in zijn handjes mag knijpen met een meid zoals jij. smile

Ik denk dat ik over de brandweerman heen heb gelezen Confusion, maar wel erg leuk dat hij je een boost heeft gegeven! Gaan we zaterdag gebruik van maken met het stappen. Wink

Hoe voel je je Bliss? Alweer wat beter?

Ik ben door de jongen waarmee ik op 2e kerstdag ben gaan afspreken, aangesproken via b.adoo. Hij zei dat als ik weer bij mijn ouders was ik het maar moest laten weten want dan hoeft hij zich niet zo te vervelen. Date-topic 2 - Pagina 26 394967
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bliss do 12 jan 2012 - 1:50

Marin schreef:Lijkt me leuk Bliss smile
Heb je trouwens ook nog een zinnig woord van advies aan mij, zie kersverse topic?
Blugh!!

Oh ik heb al heel lang niet in dat topic gekeken, zal zo eens even kijken!
@ Sweety: voel me iets beter dan gisteren, maar nog steeds niet lekker. Heb net mn werk gebeld dat ik morgen ook nog thuis blijf. De brandweerman van Confusion was trouwens die man waar ze laatst mee had gezoend en bij wie ze een paar dagen later ook thuis is geweest (volgens mij was hij hier in het topic nog niet eerder als 'brandweerman' aangeduid, haha).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sweety do 12 jan 2012 - 2:04

Haha, ik dacht al, ik heb wat gemist scratch. Fijn dat je je wel iets beter voelt, rust nog maar lekker uit. Kom je zaterdag nog wel? Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss do 12 jan 2012 - 2:14

Sweety schreef:Haha, ik dacht al, ik heb wat gemist scratch. Fijn dat je je wel iets beter voelt, rust nog maar lekker uit. Kom je zaterdag nog wel? Very Happy

Ik ben wel van plan zaterdag te komen, al weet ik dus niet of ik mee uit kan 's avonds... Sad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 6:22

We hebben het nog over as zondag gehad en weten niet zo goed of het wel verstandig is al zo snel. Denken daar nog even over na. Mijn ouders waren gister wel behoorlijk nieuwsgierig. Ze hadden er lucht van gekregen dat hier van het weekend iemand had geslapen sjonge hahaha! Ik heb wel verteld dat er iemand is en gezegd dat dat niet de persoon is die hier van het weekend sliep. Meer heb ik niet verteld. Ze weten dus wel dat er iemand is maar niet wie laughcry volgens mij lachen ze zich dood haha! Als hij komt weet ik niet hoe laat.

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 12 jan 2012 - 8:12

Zo, ik heb vanmiddag weer eens Bridget Jones 1 & 2 gekeken, heerlijk! Ik kan me altijd zo goed met haar identificeren wat die kerels betreft. Het mooie was dat ik bij deel 2 kon kiezen voor alleen de film kijken óf de film kijken met een quiz erbij. Na deze film zou ik weten op wat voor soort man ik val. Haha, tussendoor kreeg ik dus elke keer allerlei meerkeuzevragen, hoe ik zou reageren in bepaalde situaties etc. De vraag was dus of ik zou gaan voor Foute Man Daniel Cleaver of goedzak Mark Darcy et voilà:

Date-topic 2 - Pagina 26 2012-01-12195109

Haha, ik moest wel lachen, diep in mijn hart wil ik dus toch een goede man Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Error do 12 jan 2012 - 8:15

Oooh Bliss je brengt me op een idee! Very Happy
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Tinus do 12 jan 2012 - 8:25

Bliss schreef:Zo, ik heb vanmiddag weer eens Bridget Jones 1 & 2 gekeken, heerlijk! Ik kan me altijd zo goed met haar identificeren wat die kerels betreft. Het mooie was dat ik bij deel 2 kon kiezen voor alleen de film kijken óf de film kijken met een quiz erbij. Na deze film zou ik weten op wat voor soort man ik val. Haha, tussendoor kreeg ik dus elke keer allerlei meerkeuzevragen, hoe ik zou reageren in bepaalde situaties etc. De vraag was dus of ik zou gaan voor Foute Man Daniel Cleaver of goedzak Mark Darcy et voilà:

Date-topic 2 - Pagina 26 2012-01-12195109

Haha, ik moest wel lachen, diep in mijn hart wil ik dus toch een goede man Very Happy

En Colin Firth is natuurlijk ook een onwijs mooie man! Date-topic 2 - Pagina 26 827601
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  TwistedAngel do 12 jan 2012 - 8:58

OOOHHH wat heb ik een lief mannetje gevonden.. Gisteren is hij speciaal uit zijn werk, 1,5 uur rijden, naar mij gekomen omdat ik gestressed was door gedoe met mijn ex.. Wil hem daar helemaal niet mee lastig vallen, of iets van laten merken, maar hij voelde dat het niet goed was. Ben heel blij dat hij bij mij was, al voelde het raar dat ik het met hem over mijn problemen met mn ex had. Toen hij weg ging merkte ik wel dat ik zo mij zo ontzettend rustig voelde..
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Marin do 12 jan 2012 - 9:09

Hahaha zie je nou Bliss!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss do 12 jan 2012 - 9:20

Haha dat gedeelte over die kwabben doet het 'm! Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sweety do 12 jan 2012 - 21:13

Snap ik Bliss, zou wel leuk zijn als je mee gaat stappen! Very Happy Leuk die quiz trouwens, ga ik ook doen!

Haha, volgen je ouders het nog wel een beetje Zusje?

Wat lief dat hij naar je toe kwam TA.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  TwistedAngel vr 13 jan 2012 - 6:44

vond/vind ik ook.. kwam vanmiddag thuis lag er een kaartje op de mat.. lief btrschaps kaartje voor mn operatie van vanmiddag.. smile *srry voor de typfouten moet nu ff met links*
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Zininzon vr 13 jan 2012 - 13:01

De sushi was heerlijk en het zoenen ging stukken beter Very Happy
Mijn date en ik hebben afgesproken dat we de volgende keer maar bij hem thuis afspreken...

Wordt vervolgd!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 14:02

Ja hoor, mijn ouders weten wel dat er iemand is maar niet wie het precies is. Ik zie hem maandag weer Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: