Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 11 jan 2012 - 7:20

Ik ben ook echt heeeeel erg nieuwsgierig!! En aangezien ik morgen op vakantie ga hoop ik dat het er vanavond of morgenvroeg nog op staat smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 11 jan 2012 - 8:03

Feline, fijne vakantie alvast!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 8:23

Aaaw Feline, lekker op reis; heeeerlijk! Geniet ervan!


Laatst aangepast door Zusje op do 12 jan 2012 - 6:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lavendel wo 11 jan 2012 - 8:43

Fietfeeew. So he was worth the wait?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 11 jan 2012 - 8:49

Even korte reactie, druk met pakken.. Maar superleuk Zusje! Klinkt als 'net-als-in-de-film'! Dus je kan nu al uit dit topic? Wink

Bedankt voor de plezier wensen! Gaat zeker lukken!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 9:09

Ik kijk er naar uit hem weer te zien in ieder geval Very Happy.


Laatst aangepast door Zusje op do 12 jan 2012 - 7:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 11 jan 2012 - 9:44

Yay leuk! En wanneer zie je hem weer?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 9:47

Dat weet ik niet hoor Very Happy


Laatst aangepast door Zusje op do 12 jan 2012 - 7:04; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay wo 11 jan 2012 - 11:06

Leuk Zusje! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat! Iig een goede afsluiter van je oude jaar en een goed begin van je nieuwe levensjaar!! Very Happy
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon wo 11 jan 2012 - 11:31

Wauw, leuk Zusje!!!
Ben heel benieuwd, houd ons goed op de hoogte smile

Ik ga morgen sushi eten met mijn date!

Een collega van me had 2 weken vakantie gehad en nog niets gehoord over mijn date. Ze had tegen 2 andere collega's gezegd (die wel op de hoogte zijn) dat ze 'iets' aan me zag... Hahaha. Ik straal helemaal niet hoor, mijn ogen twinkelen niet, ik heb de hele dag 100% concentratie smile
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 11 jan 2012 - 20:45

Zilver, dat klinkt goed!! Dus jij bent het nieuwe jaar goed ingegaan als ik het zo lees!!!

Zusje, wat leuk! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

Zininzon, Sushi lekker! en met een date al helemaal ;-)
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 11 jan 2012 - 22:45

Zusje is verlieeeeehieeeefd!! cheers Ben benieuwd naar het vervolg, volgens keer iets sneller reactie hoor. Wink

Bliss, wat een superleuke story van jouw kant. Laat het lekker op zijn beloop gaan en geniet nu van de aandacht. Ik ben het wel met de anderen eens dat je niet iets met hem moet beginnen omdat hij iets met jou wil beginnen. Daar ben je echt te leuk voor. Hoe staat het er ondertussen voor tussen jullie? Veel contact of heb je hem alweer gezien? En ben je alweer wat opgeknapt?

Zilver en Zinizon, wat leuk dat jullie zo'n leuke man hebben ontmoet!

Confusion, hoe gaat het met jouw date(s)?

Feline, ook via hier nog even: Een hele fijne vakantie gewenst! En volgend weekend zien we elkaar. Party!

Van mijn kant niet zoveel te melden. Er is wel iemand met wie ik de laatste what's app contact heb, maar vooralsnog is dat vooral vriendschappelijk van mijn kant. Van zijn kant denk ik ook.

Ik zit in ieder geval ontzettend goed in mijn vel de laatste tijd en voel me happy. Ik probeer te leren geloven dat ik echte de moeite waard ben. Daarnaast kan ik mijn ex-date redelijk loslaten nu we geen contact meer hebben.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 22:57

Wat fijn om te lezen dat je je happy voelt Lady!

Bij mij is het weer wat rustiger wat date's betreft. Ik heb na vorige week donderdag niks meer van de brandweerman gehoord dus dat loopt ook wel een beetje af.

En de afgelopen nachten droom ik weer over m'n ex (en zijn vriendin) en dat nare gevoel werkt de rest van de dagen een beetje door. Blegh...

Maar goed, dat gaat ook wel weer voorbij smile .

@Feline: Fijne vakantie!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 11 jan 2012 - 22:59

Lady4 schreef:
Bliss, wat een superleuke story van jouw kant. Laat het lekker op zijn beloop gaan en geniet nu van de aandacht. Ik ben het wel met de andere eens dat je niet iets met hem moet beginnen omdat hij iets met jou wil beginnen. Daar ben je echt te leuk voor. Hoe staat het er ondertussen voor tussen jullie? Veel contact of heb je hem alweer gezien?

Lady, leuk weer eens wat van jou te lezen in dit topic! En je bent zeker de moeite waard, goed dat je daarin gelooft. Ook fijn dat je je ex-date redelijk goed los kunt laten nu. 'Uit het oog, uit het hart' gaat in de meeste gevallen echt op!

Over mijn date: we whatsappen dagelijks behoorlijk veel, maar de berichtjes blijven grotendeels vriendschappelijk. Hierdoor is het lastig er iets over te zeggen. Denk dat hij niet echt 'flirterige' dingen durft te sturen, omdat ik duidelijk heb aangegeven het rustig aan te willen doen. Het is dus even afwachten tot ik hem weer zie, want in real life is het toch heel anders. Ik zou sowieso niks met hem kunnen beginnen omdat hij iets met mij wil, dat is een hele slechte reden en dan zou ik mezelf alleen maar voor de gek houden, dat kan ik niet eens. Maar ik wil voorlopig ook zeker niks uitsluiten, omdat ik wel het idee heb dat mijn gevoel voor hem nog kan groeien (zeker als hij een beetje uit die friend-zone komt). Ik zou mezelf namelijk wel voor mn kop kunnen slaan als ik nu zeg dat het niks wordt en ik er later spijt van krijg! Het stomme is dat ik gewoon zo gewend ben op onbereikbare (om wat voor reden dan ook) mannen te vallen, dat was altijd lekker makkelijk. De kans is ook zeer groot dat zodra deze jongen zou zeggen dat hij mij niet meer wil, ik ineens niks anders meer wil dan hem. laughcry Ik zit nogal gecompliceerd in elkaar geloof ik.
Nou ja, zoals je zegt, ik laat het voorlopig lekker op zijn beloop. We hebben dus nog veel contact en ik denk dat hij volgend weekend (dus niet aankomend weekend) bij mij thuis komt, misschien blijft ie dan ook wel slapen. We'll see smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall wo 11 jan 2012 - 23:10

Wel fijn dat hij het ook echt rustig aan doet Bliss, ik ben wel benieuwd hoe het gaat aflopen tussen jullie Date-topic 2 - Pagina 25 561177

Klinkt goed Zusje! Geniet er lekker van!

Fijne vakantie Feline! Waar ga je heen?

Zulke dromen zijn echt vervelend Confusion, ik blijf dan ook altijd wel met dat gevoel zitten. Gaat vanzelf weer over inderdaad, maar blijft even vervelend! Date-topic 2 - Pagina 25 699888
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 11 jan 2012 - 23:20

Ik snap je heel goed Bliss en vind het allemaal ook erg herkenbaar. Goed van je dat je het rustig aan doet.

Ik ben nog niet zover dat ik al helemaal geloof dat ik de moeite waard ben om een beetje moeite voor te doen. Ik heb jarenlang gedacht "Ik moet blij zijn dat hij mij wil" en nooit "Hij moet blij zijn dat ik hem wil". Dat probeer ik nu dus om te draaien, maar dat is nog best lastig!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 23:23

Ik ben met precies hetzelfde bezig Lady Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 11 jan 2012 - 23:27

Lady & Confusion, goed dat jullie hiermee bezig zijn! Het is ook helemaal waar natuurlijk. Zoals bekend loop ik ook niet bepaald over van zelfvertrouwen, dus deze gedachteswitch zou voor mij ook wel goed zijn. Kom op meiden, 2012 wordt ons jaar! Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 11 jan 2012 - 23:28

En of het ons jaar wordt! Het stomme is dat ik voor de rest helemaal niet zo onzeker ben.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 11 jan 2012 - 23:53

Wat zijn jullie goed bezig Lady en Confusion. En het is natuurlijk ook waar. Maar je moet er wel zelf in geloven.

Bliss, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Stuur jij wel eens iets flirterigs?

Zilver; hoe is het met je oud en nieuw date? al een nieuwe date staan?

Ik heb gisteren een gigantische huilbui gehad. Ik woon tijdelijk bij mijn ouders en heb moeite met het vinden van nieuwe woonruimte. Het is in deze buurt vrij lastig in je eentje en daar heb ik het moeilijk mee omdat ik het gevoel heb 'vast' te zitten. Daarnaast gaat het niet lekker op mijn werk. Al met al zit ik niet lekker in mijn vel. Daar had ik het met mijn moeder over en die maakte de opmerking dat ik 'toch ook gewoon een vriend moet zoeken'. Ben daar zo boos en verdrietig om geworden. Alsof een man alle problemen oplost en ik niet alleen kán zijn. Het is nu 2 maanden uit met mijn ex. Mijn ouders hebben hem nooit als serieus vriendje gezien. Dat doet pijn.

Exit; beetje onsamenhangend. Sorry! laughcry
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay do 12 jan 2012 - 0:10

Lady en Confusion: Idd goed bezig!! Vind het fijn voor je Lady, dat je je weer happy voelt. Heb je nog wat gehoord van je andere date van voor je vakantie? Die met O&N liet weten met je te willen eten?

Bliss, Spannend. Herken het wel wat je niet kan krijgen is natuurlijk stukken spannender. Wanneer zie je hem weer? Misschien ook wel goed om het rustig op te bouwen zou misschien ook wat raar zijn als jullie nu al allemaal flirterige berichtjes gaan sturen.

Carra: Wat vervelend van je ouders en dat je weer bij hun woont. Zo'n opmerking lijkt mij echt pijnlijk.

Net alsof je zo even iemand uit de hoge hoed tovert. Ik hoop dat je snel weer een plekje voor jezelf vindt.

Feline: Fijne vakantie.

Met mijn O&N date gaat het ontzettend goed. Weet echt niet wat mij overkomt. Krijg zoveel bevestiging van hem dat het soms to good to be true voelt. Vind het dan ook allemaal heel erg eng en probeer wel een beetje op de rem te staan. Bang om weer teleurgesteld/gekwetst te worden. Maar probeer ook van dit gevoel te genieten want het komt heeeel weinig voor dat ik mij zo voel en iemand zo leuk vind. Ik zie hem vanavond weer en we kunnen beide niet wachten dus ik hoop dat de dag heeel snel gaat Very Happy
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 0:29

Lady4 schreef:Ik snap je heel goed Bliss en vind het allemaal ook erg herkenbaar. Goed van je dat je het rustig aan doet.

Ik ben nog niet zover dat ik al helemaal geloof dat ik de moeite waard ben om een beetje moeite voor te doen. Ik heb jarenlang gedacht "Ik moet blij zijn dat hij mij wil" en nooit "Hij moet blij zijn dat ik hem wil". Dat probeer ik nu dus om te d

raaien, maar dat is nog best lastig!

Ik vind anders dat je net zo blij kunt zijn dat hij jou wil, zo is dat toch gewoon als je veliefd bent? Maar daarnaast moet hij idd wel net zo blij zijn met jou Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  *Noosa do 12 jan 2012 - 0:33

Misschien een tip voor sommige meiden hier; het boek De ideale vrouw is een bitch!

Ik heb hem voor de kerst van mijn zus gekregen. Alhoewel ik sommige dingen wat overdreven vind staan er zeker ook goede dingen in die je aan het denken zetten. Het komt eigenlijk een beetje neer op wat Lady ook al zegt. Jezelf zoveel waard vinden en daarom denken dat een jongen blij moet zijn met jou, ipv andersom. En verder jezelf niet zo afhankelijk opstellen en teveel voor hem over hebben, kom er wel achter dat ik dit heb gedaan bij mijn ex.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 0:35

Oeh lastig Carra. Mijn ouders hebben mijn ex ook nooit als serieuze vriend gezien ondanks dat we 8 jaar samen waren. Nu snap ik ze wel maar dat deed echt pijn. Mn vader snapte ook maar niet waarom ik steeds moest huilen in de drie maanden dat ik bij ze heb gewoond.

In mijn vorige woonplaats was ook lastig iets te vinden voor mezelf maar ik wilde uit die plaats weg. In mijn huidige woonplaats was gelukkig wel wat te vinden. Is dat geen optie voor je? Dat je in een andere plaats gaat zoeken?
Eventueel gecombineerd met een nieuwe baan? Heb je gelijk een heel nieuw leven Very Happy .

Sterkte! Ik weet hoe het voelt.. hug


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 12 jan 2012 - 0:49

@ Carra: nee ik stuur zelf ook niet echt iets flirterigs, haha. Ik bekijk wel even hoe het loopt allemaal! Wat een vervelende reactie van je moeder Sad Met zo'n opmerking kun je werkelijk helemaal niks! Kan me goed voorstellen dat je hier boos en verdrietig door bent geworden. Wat Confusion zegt dacht ik ook al: is het geen idee om in een andere plaats te gaan wonen en werken? Ik ben zelf een paar jaar geleden vanuit het oosten naar het westen verhuisd en dat gaf me echt een nieuwe boost! Misschien werkt het voor jou ook wel zo. Soms moet je bepaalde patronen doorbreken. Kom gewoon gezellig in DH wonen! smile

@ Confusion: waarom hebben ze hem nooit als serieuze vriend gezien? 8 jaar samen en samenwonend en al, dat is toch niet niks?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum