Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:53

Oh jammer Lady! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 23 dec 2011 - 9:54

He wat moeilijk! Sad Geen contact werkt gewoon echt t beste, weet ik uit ervaring. Sterkte!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 23 dec 2011 - 9:55

Thanks meiden. Confusion, jij alweer wat gehoord van je date? Very Happy
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:57

Behalve vanochtend 2 smsjes niks meer, maar we smsen sowieso niet de hele dag door. Ik stuur morgen wel weer iets, ik moet alleen nog even bedenken wat smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 23 dec 2011 - 10:12

'Vanavond, zelfde tijd, zelfde plaats?'



Laughing
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:29

Hahaha!! Dat is me dan weer iets te 'straight forward' zeg maar Very Happy .

Bovendien ben ik er de komende dagen niet, dus wil ik geen smsje sturen richting afspreken want dat moet dan weer zo ver vooruit.

Ach, ik verzin straks wel iets in bed. Daar komen mijn beste smsjes tot stand smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 23 dec 2011 - 10:35

Haha, ik zou 't zelf ook niet zo snel durven sturen hoor. Was meer als grapje bedoeld. Ben benieuwd hoe 't verder gaat tussen jullie. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:36

Ja ik ook smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall vr 23 dec 2011 - 23:35

Lady4 schreef:Sugarfall, ik ben even kwijt met wie je aan het daten bent en waarom het wat moeizaam loopt. Wil je het nog een keer kort vertellen?

Ik heb er ook nog niet zoveel over gepost hoor! Ik ken hem via een vriendin, daten nu ongeveer 1,5 maand, of 2 maanden.. Het ging allemaal heel leuk en makkelijk, ik ben verliefd op hem, of ik vind hem iig wel echt leuker dan normaal leuk, en dat heb ik hem afgelopen woensdag verteld, hij reageerde er heel leuk op en zei dat hij hetzelfde voelde, maar daarna hoorde ik niets meer, terwijl we altijd contact hebben via Whatsapp anders.. Het voelde ineens helemaal anders, wel rot.

Hij heeft me nu vannacht een paar berichtjes gestuurd dat het niet aan mij ligt dat hij iets minder liet horen, dat hij even aan het idee wilde wennen maar me wel echt heel leuk vind! Ja, dat snap ik wel.. Maar zeg dat dan even eerder, dan had ik me niet zo druk zitten maken...

Edit: Wat moeilijk dat jij nu helemaal geen contact meer met hem hebt, is dat die man waarmee je vorig jaar ook een paar keer hebt gedate, maar die het alleen vriendschappelijk wilde houden? Geen contact is inderdaad het beste, maar kan zo moeilijk zijn! Ik hoop dat je het een beetje los kunt laten.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 23:38

Oh dat laatste is wel positief SF, leuk! Jammer dat hij het niet eerder zei maar blijkbaar had hij tijd nodig en gelukkig is hij tot een fijne conclusie gekomen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza vr 23 dec 2011 - 23:42

Confusion, Jeeeeej cheers Is er ondertussen al weer contact geweest?

Lady, wat naar dat het zo moet lopen, als ik het zo lees is geen contact denk ik wel het beste, maar oh wat is dat moeilijk! Hoe gaat het nu met je? hug

Sugarfall, dat had hij inderdaad beter even eerder kunnen zeggen. Voelt het nu wel weer goed voor je?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline za 24 dec 2011 - 1:57

SF, ik hoop dat ie snel aan het gevoel gewend is en zich er volledig aan over durft te geven.

Lady, wat een stap.. Ik spreek je snel even op FB/Whatsapp, ben benieuwd!

Confusion, wat fijn! Nu heb je de seksglow en die blijft nog een paar weken zitten dus maak er misbruik van Wink

Ik had gisteravond ineens een soort van date. Ging wat drinken met een vriend van me en later kwam er een vriend van hem bij. Toen hebben we met z'n 3en gezellig gegeten in 't cafe, vriend is naar huis gegaan en ik bleef over met die nieuwe jongen. Samen verder op stap geweest.. was erg gezellig. Nog bij wat vrienden van me aangesloten en toen om uurtje of half 3 (ik begon om 16 uur 's middags met bier drinken) redelijk aangeschoten naar huis gegaan smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:06

En komt er een vervolg Feline?

Ik had gisteravond een borrel bij mijn oude werk, was super gezellig! Eerst stond ik bij oud collega's, later verplaatste ik even naar een vriend van mijn ex en toen ging ik drinken halen waarbij twee leuke mannen me hielpen; het was nogal druk. Ik kreeg gelijk bitterballen aangeboden en stond vervolgens een uur met ze te kletsen. Vooral een was leuk, werkt ook bij mijn oude werkgever haha! Met tussenpozen best veel met hem gepraat en we hielden elkaar ook een beetje in de gaten, oogcontact enzo. Vervolgens vroeg een collega aan hem of hij eigenlijk een vriendin had en hij zei gewoon 'ja eentje' hahaha wat een idioot, staat de hele avond wijn voor me te kopen... Zijn vriend probeerde me nog wel te zoenen eerder maar ik vond het een beetje een Haagse aso, wel grappig maar niet leuk om te zoenen en ik wilde die ander liever :P. Maar goed, dat hield dus op haha Very Happy. Vervolgens nog met een excollega van mij een beetje staan flirten, hij is altijd leuk, echt zo'n boom van een vent. Mijn collega en ik zijn helemaal fan van hem I love you. Maar goed, ik heb me gedragen, zit toch wel met mijn ex in mijn achterhoofd, kreeg vannacht ook weer zulke lieve en grappige smsjes van hem I love you. Nog een paar dagen, ik hoop dat ik hem ga zien voor het einde van het jaar!

Flirtistisch gezien was het in ieder geval een zeer goede avond Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:45

Lady4 schreef:J. is exit. Sad Ik heb afgelopen weekend open kaart gespeeld. Hij zegt van me te houden, maar hij voelt geen verliefdheid. Ik heb aangegeven dat het beter is dan geen contact meer te hebben. We vinden dat allebei heel moelijk, maar het is niet anders. Ik voel me er best wel verdrietig door en het troost ergens toch wel een beetje te weten dat hij het ook erg vindt. Heel stiekem hoop ik uiteraard nog op een ommekeer, maar die zal er niet gaan komen. Als ik verder wil, zal ik hem echt moeten loslaten. Dat ga ik nu heel hard proberen.

Vannacht was trouwens geen collega hoor!

Sorry dat ik even kom binnenvallen. Maar het dikgedrukte snap ik dus niet. Hij houdt van je maar is niet verliefd bedoeld hij dan heel veel om iemand geven een waarderen? Ik krijg nu een beetje het gevoel dat hij zichtzelf voor de gek houdt en misschien wel verliefd is maar dan niet de standaard verliefdheid van "ik ben hoteldebotel" Als hij het zo erg vindt waarom doet hij niks? Is hij ergens bang voor? Is het voor hem niet het ideale plaatje?

Ik vraag me dit allemaal af omdat ik het zo sneu voor je vind Lady4!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Mon Amour za 24 dec 2011 - 5:17

ik heb gister ook een date gehad, na 2 weken msnen en bellen, hij kwambij mij thuis, in het begin was er wat terughoudendheid, maar na een uur ofzo werd dat doorbroken en werd het echt leuk en hebben we gezoend.
volgende week hebben we de volgende date, maar het voelt in ieder geval erg goed, ben aardig verliefd aan het worden, nu hopen dat ik me volgende week beter voel als nu, dan kan ik tenminste lekkerder autorijden daarheen (ongeveer 20/25 minuten) en vandaag hebben we weer een tijdje op msn gezeten en iets van 2 uur aan de telefoon

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 5:33

Ik kom even binnenvallen Laughing
Vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen!!

Gisteren was ik op een feest, samen met mijn vriend, en ben gewoon door 3 verschillende jongens gevraagd om te daten laughcry En erg dronken waren ze niet eens Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 5:34

Cimic schreef:
Lady4 schreef:J. is exit. Sad Ik heb afgelopen weekend open kaart gespeeld. Hij zegt van me te houden, maar hij voelt geen verliefdheid. Ik heb aangegeven dat het beter is dan geen contact meer te hebben. We vinden dat allebei heel moelijk, maar het is niet anders. Ik voel me er best wel verdrietig door en het troost ergens toch wel een beetje te weten dat hij het ook erg vindt. Heel stiekem hoop ik uiteraard nog op een ommekeer, maar die zal er niet gaan komen. Als ik verder wil, zal ik hem echt moeten loslaten. Dat ga ik nu heel hard proberen.

Vannacht was trouwens geen collega hoor!

Sorry dat ik even kom binnenvallen. Maar het dikgedrukte snap ik dus niet. Hij houdt van je maar is niet verliefd bedoeld hij dan heel veel om iemand geven een waarderen? Ik krijg nu een beetje het gevoel dat hij zichtzelf voor de gek houdt en misschien wel verliefd is maar dan niet de standaard verliefdheid van "ik ben hoteldebotel" Als hij het zo erg vindt waarom doet hij niks? Is hij ergens bang voor? Is het voor hem niet het ideale plaatje?

Ik vraag me dit allemaal af omdat ik het zo sneu voor je vind Lady4!

+1!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 5:34

Wat leuk Mon Amour! Ken je hem via internet dus?

Ik denk dat die jongen van Lady mss meer vriendschappelijke gevoelens bedoelt te hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall za 24 dec 2011 - 5:36

Ik ben ook blij dat hij tot deze conclusie is gekomen haha, het voelt nu ook weer gewoon goed, zoals het eerst was, helemaal niet meer afstandelijk ofzo, ik ben weer blij! smile

Ik vind het altijd wel leuk om te lezen dat jij zoveel nieuwe mensen/mannen ontmoet Feline!

Leuk Mon Amour, zo te zien kennen jullie elkaar van internet? Veel plezier alvast bij je volgende date!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 24 dec 2011 - 5:41

Ik weet zelf ook niet precies hoe ik het moet interpreteren. Misschien wel op vriendschappelijk basis, misschien tot echt als in houden van. Het maakt ook niet meer uit, hij geeft aan dat het niks gaat worden. Hij is in zijn vorige relatie hard gekwetst en dat heeft hem heel voorzichtig gemaakt. Maar goed, hij weet dat dit voor mij ook geldt. Ik voel me vandaag best wel rot, gister ging het best goed. Het gaat met ups and downs. Ik mis hem gewoon, wil hem graag even zien of spreken, hem een fijne kerst wensen, weten wat zijn plannen zijn. Maar het is beter van niet. En dat dat doet bij vlagen wel zeer. Cry Het gaat trouwens inderdaad om de jongen waar ik vorig jaar ook een tijdje mee gedate heb.

Sugarfall, fijn dat je date nu wel even heeft laten weten je heel leuk te vinden. Al was het fijner geweest als hij daar wat eerder mee was gekomen. Hopelijk kun je nu weer genieten van het feit dat jullie elkaar leuk vinden!

Feline, wij moeten inderdaad snel weer bijkletsen! Jij bent niet bij te houden op mannengebied momenteel. Wink

Zusje, ik vind het altijd mooi om te lezen hoe makkelijk jij je kunt openstellen naar mannen. Ben heel benieuwd naar het weerzien tussen jou en je ex!

Mon Amour, wat leuk van je geslaagde date. Houdt ons op de hoogte!

Het leeft in ieder geval weer aardig in dit topic, zo aan het einde van het jaar. Heel goed!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Mon Amour za 24 dec 2011 - 6:01

ja ik ken hem idd via internet, en ik hou jullie op de hoogte de volgende date is dinsdag avond (of had ik dat al gezegd)

lady4 lijkt me ook moeilijk zo'n situatie

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline za 24 dec 2011 - 6:13

Lady, ik vind je heel sterk! Kop op.. het wordt minder.. echt..

Ja, ik weet ook niet wat ik heb.. Heb een behoorlijke egoboost gekregen door m'n laatste scharrel omdat ik nooit had verwacht dat zo'n (knappe) jongen op mij zou vallen. En blijkbaar zit ik nu lekkerder in m'n vel en straal ik dat uit. Ik geniet in ieder geval van alle aandacht.. ben weer helemaal blij met 't single zijn!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 6:26

Lady4 schreef:Ik weet zelf ook niet precies hoe ik het moet interpreteren. Misschien wel op vriendschappelijk basis, misschien tot echt als in houden van. Het maakt ook niet meer uit, hij geeft aan dat het niks gaat worden. Hij is in zijn vorige relatie hard gekwetst en dat heeft hem heel voorzichtig gemaakt. Maar goed, hij weet dat dit voor mij ook geldt. Ik voel me vandaag best wel rot, gister ging het best goed. Het gaat met ups and downs. Ik mis hem gewoon, wil hem graag even zien of spreken, hem een fijne kerst wensen, weten wat zijn plannen zijn. Maar het is beter van niet. En dat dat doet bij vlagen wel zeer. Cry Het gaat trouwens inderdaad om de jongen waar ik vorig jaar ook een tijdje mee gedate heb.

Zusje, ik vind het altijd mooi om te lezen hoe makkelijk jij je kunt openstellen naar mannen. Ben heel benieuwd naar het weerzien tussen jou en je ex!

Het wordt inderdaad minder of in ieder geval vast dat het wat makkelijker wordt. Zeker nu je hem niet meer ziet, dat is echt veel beter al voelt het soms tegennatuurlijk. Het zal draagbaar worden ondanks dat je hem wellicht niet zult vergeten. Ik heb echt nog wel mannen waar ik een zwak voor heb. De ene zwak zwakt af, de ander blijft bijzonder maar zoek ik geen contact mee als ik in een relatie zit bv.

Ik zat gisteravond gewoon erg lekker in mijn vel en het was typisch zo'n borrel waarbij je met iedereen vrienden kunt maken. Heb ook met meiden staan kletsen en gezellig gehad. Ik was alleen dus hoefde ook met niemand rekening te houden maar de vriendin van mij die er ook was kwam wel af en toe bij staan en ik bij haar. Het was gewoon onwijs gezellig haha Very Happy. Waar het op neer komt is gewoon naar je zin hebben, veel lachen en een beetje smalltalk met veel mensen. Dat is echt niet zo heel moeilijk toch?

Ik kreeg gisteravond trouwens nog een sms van iemand die al wat jaren mee gaat. De ziekenhuisjongen... Hij had me anderhalve maand geleden ook gesmst en ik had niet geantwoord. Kreeg ik nu ineens een sms dat hij toch wel graag wilde weten of het goed met me ging. Ik denk dat hij mss dacht dat er iets met mijn vader was, dat ik daarom niet antwoorde (hij kent mijn vader ook van vroeger) dus ik heb maar teruggesmst dat ik dronken was. Toen kreeg ik 'ok, dan is het goed' met een smiley haha! Ik ga het heel hard daar bij laten :P. Ik ben ook benieuwd, sms nog steeds met eerste vriendje Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 24 dec 2011 - 8:11

Ik ben zelf in principe ook erg spontaan hoor en ik maak makkelijk een praatje. Ook met mannen. Probleem is alleen dat, wanneer ik iemand echt leuk vind en nog niet zo goed ken, ik vaak een beetje dichtklap. Dan vind ik alles wat ik zeg stom, nutteloos en vind ik mezelf ineens veel te gewoontjes.

Maar goed, er zijn de laatste tijd zelfs een aantal mannen geweest die mij blijkbaar zo leuk vinden, dat ze hun relatie op het spel willen zetten voor mij. Helemaal niet goed, maar toch zeker wel een egoboost.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette za 24 dec 2011 - 12:20

Gisteren weer eens op stap geweest en wat hebben we gelachen. Ik heb met verschillende gozers gedanst en gek gedaan (nee, niks raars!) en was gewoon een gezellige avond. Maar heb wel moeten gieren om een opmerking van een van die gozers :P Hij zei; 'Waar staat jou vriend ergens jaloers te wezen op zijn mooie vriendin?'. Whahaha, wat een opmerking, dus ik kijk hem zo aan van 'Hmmmm', maar hij geloofde niet helemaal dat ik vrijgezel was en blablabla. Toen kwam er een waterval van ellende over zijn beroep als militair over mij heen (Met alle respect, maar die gast was te enthousiast!). Hij dacht wel dat ie echt de 'man' was. Maar goed, waren veel gezellige gozers en heb een gezellige avond gehad!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum