Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 13 jan 2012 - 22:49

Klinkt goed, ZiZ!!
En Zusje, leuk dat je m maandag weer ziet. Het zijn drukke dagen voor jou!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lady4 vr 13 jan 2012 - 23:59

Leuk hoor al die blije verhalen!

Ik heb gisteravond weer een ontzettend leuke avond gehad. De mannen zijn echt goed voor mijn zelfvertrouwen, haha. Ze lopen over van complimenten, snappen niks van mijn single-status, betalen mijn drankjes, etc. Mijn zelfvertrouwen groeit er echt van. Date-topic 2 - Pagina 27 561177

(niet quoten)

Laatst aangepast door Lady4 op zo 15 jan 2012 - 0:02; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss za 14 jan 2012 - 12:45

Leuk, Lady! Altijd fijn, zo'n egoboost!

Ik moet eigenlijk al slapen, maar moet toch nog ff wat kwijt. Ik begin me een beetje te ergeren aan de berichtjes van mijn date laughcry Ik weet niet wat t is, volgens mij ligt t ook echt aan mij. Mijn date van vorig jaar vond ik heel leuk, maar zijn smsjes vond ik vaak maar stom. Dat heb ik nu dus weer, beetje van die zogenaamd leuke grapjes enzo, beetje kinderachtig ook soms. In elk geval verre van flirterig ook, wat natuurlijk ook mijn schuld is omdat ik vooralsnog wat afstand houd. Maar goed, ik vind t irritant dat ik me zo snel erger aan die berichtjes en ook aan taalfouten enzo :shock: Ik ben dus nu een beetje huiverig geworden voor een volgende date, terwijl dat de vorige keer gewoon leuk was. Nou ja, ik kan weinig meer doen dan kijken hoe t in real life weer is binnenkort, nietwaar?
Ben wel benieuwd of iemand dit herkent. (zal wel niet)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 12:58

Haha ik kan heel erg afknappen op taal en spelfouten!
Geef m gewoon nog een kans, en begin zelf vast n beetje met flirten anders. Wie weet pikt ie t snel op Wink

Gast
Gast

Bericht  Carra za 14 jan 2012 - 13:05

Leuk Lady! Heerlijk zo een egoboost. :-)

En ik herken het wel een beetje Bliss. Ik heb zelfs een scharrel 'gedumpt' omdat hij zo veel spelfouten maakte in zijn smsjes. Hoe erg.. Embarassed

Maar als jij nu een flirterig smsje stuurt, misschien doet hij dat dan terug en dan kan je zien hoe dat voelt voor je.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Esperanza za 14 jan 2012 - 21:55

TA dat is lief!!
Zininzon, dat klinkt goed!!!
Zusje leuk dat je 'em maandag weer ziet.
Dat is zeker goed voor je ego Lady, leuk!!! Ziet er niet een leuk exemplaar tussen om mee te daten? Wink

Bliss ik herken het wel, ik kan ook echt niet tegen spelfouten. Daarmee bedoel ik niet een keer een foutje, maar consequent dingen fout doen. Het erge is wel, dat het ik bij mijn ex eerst niet door had. Pas een paar maanden nadat wij elkaar hadden leren kennen, kwam ik erachter dat hij in smsjes en e-mailtjes nooit hoofdletters gebruikte en ook dat hij constant me, i.p.v. m'n/mijn gebruikte. Normaal een grote ergenis, maar het was me gewoon niet opgevallen.
Bij mij geldt dus, liefde maakt blind, ben ik bang laughcry

Ik zou gewoon zelf wat flirterige smsjes sturen en kijken hoe hij daar op reageert. Verder voornamelijk kijken naar het 'real life' contact, zolang dat goed zit, maakt dat smsen niet uit lijkt me.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  RYW za 14 jan 2012 - 22:42

Haha, ik heb hier eigenlijk nooit wat te zoeken maar lees wel eens mee met jullie verhalen, en ik wou even reageren op het taalfout-ding smile

Ik vond het ook altijd een beetje een teken van onderontwikkeldheid Embarassed wat ik niet zocht in een man. Maar mijn vriend maakt aan de lopende band taalfouten, hij is namelijk zo dyslectisch als een deur. En dan ben ik gezien mijn opvoeding en opleiding best een enorme taalpuritein Wink maar dat heb ik nooit stom gevonden, zeker niet omdat hij er erg mee bezig is en enorm aan het verbeteren is sinds hij met mij is. Maar wat ik wil zeggen is: zou het niet zo zijn dat je het niet erg zou vinden als je hem écht leuk zou vinden? Dat het dan niet zo belangrijk is, of in ieder geval geen bron van ergernis?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Bliss za 14 jan 2012 - 22:45

Het probleem is dat ik m eerst weer in real life gezien wil hebben, voor ik begin met flirten. Ik zou t lullig vinden als ik nu helemaal ga flirten en m dan toch tegen vind vallen ofzo, dan krijgt ie helemaal een verkeerd idee. Dus ik kijk t nog maar even aan en als t de volgende keer weer leuk is, ga ik dan wel flirten smile Zal hem vandaag wel vragen of hij nou zaterdagavond bij me komt.

Ik vind taalfouten dus ook best een afknapper, maar mag dat niet vinden van mezelf. Dan denk ik: er zijn ook zoveel dingen waar ík niet goed in ben. Maar toch is het irritant laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady4 zo 15 jan 2012 - 0:06

Mijn laatste date is een ontzettende leuke jongen, maar zijn sms-taal.. Hate it! Ex-date daarentegen is ook een ontzettende taalpuritein en formuleert zijn zinnen juist prachtig. En toch is het niks geworden, haha. Ik probeer die dingen een beetje los te laten, als ik met mijn laatste dat praat is het gewoon hartstikke leuk en volwassen.

Esperanza, er zit inderdaad iemand tussen die best wel leuk is. We hebben de laatste tijd ook vrij veel contact via what's app. En ik zie hem via mijn werk natuurlijk veel. Ik ken hem eigenlijk al heel lang, tien jaar geleden zagen we elkaar veel in de kroeg en gingen we vaak met elkaar stappen. Mijn en zijn collega's zien het in ieder geval helemaal zitten en willen ons volgens mij heel graag koppelen. Ik vind het contact zoals we het nu hebben leuk en ik zie wel of daar iets uit voortkomt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 0:17

RYW schreef:
....

Maar wat ik wil zeggen is: zou het niet zo zijn dat je het niet erg zou vinden als je hem écht leuk zou vinden? Dat het dan niet zo belangrijk is, of in ieder geval geen bron van ergernis?

Ja dat denk ik ook.

Ik vind het dan wel weer 'apart' dat het je nu pas irriteert aangezien je toch al ongeveer een jaar ofzo smst. Ben je misschien toch niet helemaal happy met de situatie (misschien benauwd het je of is hij het toch niet helemaal?) en focus je je daarom nu extra op de negatieve dingen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 0:18

@ Lady: Altijd leuk zo'n contact! Maakt het werken net weer een stukje leuker Very Happy .

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 15 jan 2012 - 0:25

Confusion schreef:@ Lady: Altijd leuk zo'n contact! Maakt het werken net weer een stukje leuker Very Happy .

Haha, inderdaad! smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss zo 15 jan 2012 - 0:45

Confusion schreef:
RYW schreef:
....

Maar wat ik wil zeggen is: zou het niet zo zijn dat je het niet erg zou vinden als je hem écht leuk zou vinden? Dat het dan niet zo belangrijk is, of in ieder geval geen bron van ergernis?

Ja dat denk ik ook.

Ik vind het dan wel weer 'apart' dat het je nu pas irriteert aangezien je toch al ongeveer een jaar ofzo smst. Ben je misschien toch niet helemaal happy met de situatie (misschien benauwd het je of is hij het toch niet helemaal?) en focus je je daarom nu extra op de negatieve dingen?

Nou, dat kan ik op zich makkelijk verklaren. Ik zag hem natuurlijk eerst heel lang alleen maar als gewone vriend en van vrienden maakt het me echt niet uit of ze hier en daar een spelfoutje maken. Maar nu ik hem sinds kort als meer dan een gewone vriend zie, ga ik extra op dingen letten ofzo. Maar het zijn nog niet eens de taalfouten waar ik me het meest aan stoor, maar meer sommige berichtjes in het algemeen, beetje 'kinderachtig' ofzo. Oooh ik weet het ook allemaal niet, ik ben gewoon gek denk ik laughcry Volgens mij kan een man het ook niet snel goed doen bij mij. In real life is het in elk geval altijd een stuk beter (heb ik al bij meerdere mannen gemerkt), dus laat ik dat maar gewoon afwachten.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 0:51

Dan moet je nog een weekje wachten en je proberen een week niet te irriteren aan zijn smsjes Very Happy . Ik hoop dat het in real life gewoon nog lekker klikt! En dan een volgende keer sneller afspreken zodat je niet zo veel hoeft te smsen smile .

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 15 jan 2012 - 1:18

Haha ja inderdaad Very Happy

Oh ik ga dus toch niet met hem naar de 90's party. We hadden t er gisteren al over op de meeting, maar ik zag mezelf daar toch niet helemaal uit mn plaat gaan met hem, beetje raar ofzo :P Het leek Princess leuk om mee te gaan, dus ik heb hem even een leugentje om bestwil verteld en hij reageerde er wel goed op. Geregeld dus! angel

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 1:20

Haha! En blijf je nou wel daar slapen of dat ook niet?

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 15 jan 2012 - 1:24

Confusion schreef:Haha! En blijf je nou wel daar slapen of dat ook niet?

Dat weet ik nog niet, zie ik tegen die tijd wel. En anders blijf ik bij de vriend van Princess slapen cheers

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TwistedAngel zo 15 jan 2012 - 1:28

heerlijk om jullie verhalen te volgen.. ik werd vanmorgen lkkr wakker in mijn eigen bedje, naast mijn vriend!! whooeei!! heerlijk om niet meer alleen te slapen.. ik moet zo naar een familie dingetje, hij is net naar huis. Vanavond laat ik mij daar nog even afzetten. bounce
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sweety zo 15 jan 2012 - 4:21

:shock: Dit zie ik net op B.adoo.

Cele —
ik zou graag je leren kennen want ik weet zeker dat ik je veel kan bieden vooral mijn eeuwig liefde en hart.Geeft maar een kans en misschien de tijd nemen om na te denken. Geeft mij een kans AUB tenminste om een kopje koffie samen te drinken want dat kan toch geen kwaad! Ik heb je fotos vaak gekeken en ik vind je of je lijkt mij een rustig iemand van binnen en buiten.Als je op zoek ben naar de ware moet je het een kans geven, probeeer het maar en ik verzeker je dat je geen spijt zal krijgen.Ik ben een rustige man, betrouwbare en met veel humor en weet zeker dat ik je wat te bieden heb en ik ben als een blok voor je gevallen.Sorry dat ik te veel heb gezegd maar laten wij tenminste een kopje koffie samen drinken daarna kan je zelf zien of ik niet voor je geschikt bent. Ik hoop iets gauw van je te horen dat is mijn tel nu 06------ of ----- mijn skype naam is ----- bel mij

Celestin — 11:21
hi jij bent zo mooie xxxx dat is mijn 06----- of mijn skype naam is ---- bel mij graagxxx gr celestin den haag xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx070----- BEL MIJXXXX
Celestin — 11:23
OO NEE IK BEN GEK OP JOU FOTO-S SCHSAT ECHT KUSXXXX
Celestin — 11:24
IK WOON OOK EN DEN HAAGXXX

:shock: Gewoon geen woorden voor. Beide berichten zijn van dezelfde persoon, hij heeft 2 verschillende accounts aangemaakt..

Ik ga dan met je mee hoor Bliss als je bij de vriend van Princess gaat slapen! Kijken of hij nog leuke vrienden heeft. Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zininzon zo 15 jan 2012 - 4:30

Hahaha, leuk om jullie verhalen weer te lezen!
Het valt ook niet mee he, om een leuke vent te vinden.

Bliss, ik herken je verhaal (wederom). Ik vind de smsjes en het chatten met mijn date juist erg leuk en ik vind hem irl juist een beetje kinderachtig. Op zich kunnen we heel leuke gesprekken hebben over van alles en nog wat en hij reageert daar ook best wel goed in, maar soms zegt hij ook dingen die ik kinderachtig vind. Hij lijkt nogal bezig te zijn met geld en soms zet hij een stemmetje op (hij heeft al geen al te lage stem) waardoor ik het idee heb dat ik met een kind aan het praten ben. Ik vind hem nog steeds heel leuk, maar weet nog niet wat ik er mee wil/moet.
Hij past ook gewoon niet in het malletje dat ik heb gevormd van 'de ideale man' (die trouwens toch niet bestaat maar dromen blijft leuk) en ik vraag me af of, als het al lukt om dat malletje er grotendeels af te halen, hij wel bij me past.
Woensdag ga ik bij hem eten, ben benieuwd hoe hij in zijn eigen huis is.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 4:57

Je zegt dat je hem irl wel erg leuk vindt. Hou je daar een beetje aan vast. Niet iedereen kan precies smsen hoe die in werkelijkheid is, dat is soms ook lastig.

Laatst aangepast door Zusje op zo 15 jan 2012 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 15 jan 2012 - 5:00

Ooh "hihi" vind ik ook vreselijk ja, dat typt een (mannelijke) collega van me ook vaak! Yuk. Maar idd, als ie verder leuk is, valt dit soort dingen nog te relativeren smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zininzon zo 15 jan 2012 - 7:41

Ik heb even jullie advies nodig...
Gister om 22 uur nodigde mijn date me min of meer (een beetje voor de grap) uit om nog bij hem langs te gaan, maar ik had al alcohol op en vond het wat laat. Toen vroeg ik hoe laat hij vandaag thuis zou zijn van een verjaardag, omdat ik dan wel kon gaan. Hij wist niet hoe laat hij er weer zou zijn, maar zou me smsen als hij weg zou gaan. Nu smste hij me net dat hij in de trein zit, maar niets over of ik nog van plan ben om te komen oid.
Ik ben echt rete-eigenwijs hoor, maar ik heb nu eigenlijk zoiets van: 'hallo, ik ga het niet weer aanbieden'. Heb gister gezegd dat het kon en heb ook onze date van a.s. woensdag voorgesteld...
Wat nu? Vragen of hij het leuk vindt als ik nog kom of afwachten en wellicht niks?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss zo 15 jan 2012 - 8:16

Hmm, ik zou even afwachten tot hij er zelf mee komt en zo niet, dan niet. Jullie hebben woensdag toch al een date en dat was ook jouw idee, dus het mag ook wel eens van hem uit komen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zininzon zo 15 jan 2012 - 8:20

Haha thanks smile Ik heb wel wat terug gestuurd, maar mezelf niet uitgenodigd!

Edit:
We zijn alweer 40 minuten verder en hij heeft niks terug gestuurd, dus vanavond wordt zeker niet meer wat.

Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud