Date-topic 2
+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Date-topic 2
Feline schreef:Ja, ik bedacht me net toen ik terug fietste ook de meest fantastische oneliners.. maar ik klap op zulke momenten echt letterlijk dicht. Heel vervelend! Die vriend gaf zelfs nog de voorzet door 'tenzij' te zeggen..
Enige dat je dus hoefde te doen is niet hard wegrennen .
Gast- Gast
Zusje schreef:Feline schreef:Ja, ik bedacht me net toen ik terug fietste ook de meest fantastische oneliners.. maar ik klap op zulke momenten echt letterlijk dicht. Heel vervelend! Die vriend gaf zelfs nog de voorzet door 'tenzij' te zeggen..
Enige dat je dus hoefde te doen is niet hard wegrennen .
Dat lukt me niet eens Ik waggel weg
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Zo onbelangrijk was die vriend dus niet, hij was eigenlijk de meeste heldere van jullie 3 Maar leuk verhaal en ik hoop dat de pizza lekker gesmaakt heeft!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Haha... daar heb je gelijk in Bliss, ik zou niet eens meer weten hoe die vriend eruit ziet. Ging volledig langs me heen
Ik zat ook echt gewoon letterlijk hardop te lachen op de fiets. En kwam stuiterend de kamer van m'n huisgenootje in haha..
Ik zat ook echt gewoon letterlijk hardop te lachen op de fiets. En kwam stuiterend de kamer van m'n huisgenootje in haha..
Feline- Kletskop
Wat een leuk verhaal, Feline! Hopelijk kom je hem nog eens tegen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Super leuk verhaal Feline! Jammer dat je er niets mee hebt gedaan maar ik hoop ook dat je hem nog een keer tegen gaat komen
Esperanza, hoop ik ook! Tot nu toe nog niks gehoord.
Esperanza, hoop ik ook! Tot nu toe nog niks gehoord.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
SF, wat stom zeg.. Kan me voorstellen dat je je op zit te vreten nu.. Ik zou 'm vooral even geen aandacht geven nu. Misschien is ie zelf ook wel geschrokken van z'n gevoel voor jou. Ik heb ook behoorlijke bindingsangst en vaak tijd nodig.. Hoop dat alles goed komt.
En anders is 't fijn dat er nu al duidelijkheid komt.. voordat je echt je hart aan 'm verliest..
En anders is 't fijn dat er nu al duidelijkheid komt.. voordat je echt je hart aan 'm verliest..
Feline- Kletskop
Ik had gisteravond een date, met de zoenjongen (of eigenlijk man, hij is 9 jaar ouder haha!)van afgelopen weekend. We zouden eerst naar de bios gaan en een drankje doen maar ik was een beetje klaar met die officiele dates. Ik krijg het er maar benauwd van.
Maar ik had de bios met een smoesje afgezegd en een beetje wat gehint waardoor we bij hem thuis een filmpje zijn gaan kijken. En van het één kwam natuurlijk het ander en nu is het eindelijk weer gebeurd na 2 jaar! Ik heb géén idee waar ik mijn principes heb gelaten want ik ben niet verliefd en hoef ook geen relatie, maar ik vond het wel leuk .
Maar ik had de bios met een smoesje afgezegd en een beetje wat gehint waardoor we bij hem thuis een filmpje zijn gaan kijken. En van het één kwam natuurlijk het ander en nu is het eindelijk weer gebeurd na 2 jaar! Ik heb géén idee waar ik mijn principes heb gelaten want ik ben niet verliefd en hoef ook geen relatie, maar ik vond het wel leuk .
Gast- Gast
Dat klinkt leuk Confusion!!Ondanks dat je geen relatie wil enzo toch even fijn die aandacht!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
+1. Heeft hij ondertussen al wat laten horen van zichzelf?Feline schreef:SF, wat stom zeg.. Kan me voorstellen dat je je op zit te vreten nu.. Ik zou 'm vooral even geen aandacht geven nu. Misschien is ie zelf ook wel geschrokken van z'n gevoel voor jou. Ik heb ook behoorlijke bindingsangst en vaak tijd nodig.. Hoop dat alles goed komt.
Zo dan Confusion! Wat leuk dat je het naar je zin heb gehad!
Er is een jongen waar ik weleens contact mee had en die vlak bij mijn ouders woont. Maar hij sprak me alleen aan als het hem uitkwam eigenlijk en ik moest zelf het gesprek beginnen. Na een tijdje had ik besloten om ermee te stoppen om steeds als eerste het gesprek te beginnen. Gister sprak hij me aan en hebben we even gepraat met elkaar, ik vertelde dat ik met kerst bij mijn ouders zou zijn en dat ik nog ging wandelen met de hond. Toen zei hij dat als de hond niet gaat bijten aan spullen ik wel een bakkie kon komen doen bij hem. En anders zonder hond. Nu twijfel ik of ik wel of niet moet gaan.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Aha Confusion, jij had dus eigenlijk gewoon seks met voorbedachten rade!
Bliss- Lady Post-a-lot
Confusion schreef:Ik had gisteravond een date, met de zoenjongen (of eigenlijk man, hij is 9 jaar ouder haha!)van afgelopen weekend. We zouden eerst naar de bios gaan en een drankje doen maar ik was een beetje klaar met die officiele dates. Ik krijg het er maar benauwd van.
Hoera! Haha wat leuk voor je!
Gast- Gast
Wat leuk Confusion!! Gaan jullie nog een keer afspreken, ook al wil je geen relatie met hem?
Sweety, als je wilt kun je toch gewoon gaan, kijken of daarna het iniatief wat meer van hem af komt, anders zou ik hem lekker laten gaan!
Ik heb al iets van hem gehoord, maar het is wel echt anders tussen ons ineens, voor mijn gevoel in ieder geval. Voelt echt heel raar, ben er ook best wel verdrietig om. Hij heeft wel gezegd dat er niets anders is, maar het voelt voor mij echt zo, kan alleen niet echt goed omschrijven wat dan. Ik ga me er de komende dagen even niet teveel mee bezig houden, is nogal vermoeiend
Sweety, als je wilt kun je toch gewoon gaan, kijken of daarna het iniatief wat meer van hem af komt, anders zou ik hem lekker laten gaan!
Ik heb al iets van hem gehoord, maar het is wel echt anders tussen ons ineens, voor mijn gevoel in ieder geval. Voelt echt heel raar, ben er ook best wel verdrietig om. Hij heeft wel gezegd dat er niets anders is, maar het voelt voor mij echt zo, kan alleen niet echt goed omschrijven wat dan. Ik ga me er de komende dagen even niet teveel mee bezig houden, is nogal vermoeiend
Sugarfall- Kletskop
Het is bij mij weer erg stil, hoewel ik wel een leuke pakketbezorger heb Hij komt hier bijna elke dag, onze buren hebben eigen bedrijf en bestellen veel op internet en zijn vervolgens niet thuis dat hij bij ons aanbelt
Ik denk dat als hij weer komt ik zoiets zeg van: he, je was er weer! Drukke dag vandaag?
Ik was gisteravond in de stad met een vriendin, opeens overal knappe jongens, waar die nu weer vandaan komen? Ik had nog sjans Maarja vind dan zo stom om erop af te stappen als ze met vrienden zijn. Vanavond ga ik weer naar de stad, maarja is met mijn beste vriend, maar dat schrikt sowieso altijd af
Ik denk dat als hij weer komt ik zoiets zeg van: he, je was er weer! Drukke dag vandaag?
Ik was gisteravond in de stad met een vriendin, opeens overal knappe jongens, waar die nu weer vandaan komen? Ik had nog sjans Maarja vind dan zo stom om erop af te stappen als ze met vrienden zijn. Vanavond ga ik weer naar de stad, maarja is met mijn beste vriend, maar dat schrikt sowieso altijd af
Gast- Gast
Haha Bliss een klein beetje voorbedachte rade misschien. Ik wist dat het sowieso zoenen zou worden .
@ SF: Geen idee of ik hem nog een keer ga zien. Hij heeft al wel weer gesmst vandaag dus het is iig geen eikel die erna niks meer van zich laat horen . Ik zie verder wel hoe het loopt!
Wel balen dat er voor je gevoel toch iets anders is. Zie je hem binnenkort weer zodat je misschien kunt kijken of het dan ook echt anders is?
@ Carrie: Thanx
@ SF: Geen idee of ik hem nog een keer ga zien. Hij heeft al wel weer gesmst vandaag dus het is iig geen eikel die erna niks meer van zich laat horen . Ik zie verder wel hoe het loopt!
Wel balen dat er voor je gevoel toch iets anders is. Zie je hem binnenkort weer zodat je misschien kunt kijken of het dan ook echt anders is?
@ Carrie: Thanx
Gast- Gast
Feline, wat een story! Kan zo in een film. Ik snap je verlegenheid helemaal, ik klap ook gigantisch dicht op zo'n moment. En ik krijg er ook nog een knalrood hoofd bij. Even later verzin ik de leukste oneliners die ik had kunnen zeggen. Je hebt volgens mij een flinke indruk op hem achtergelaten, dus best kans dat hij die supermarkt ook wat regelmatiger rond die tijd gaat bezoeken, in de hoop jou tegen te komen.
Confusion, ik ben blij voor je! Eindelijk nog meer van je ex verwijderd. Geniet lekker van hoe het nu is, de rest zie je later wel.
Ik heb momenteel echt stomme, foute acties. Plaats het hier ook maar niet.
Confusion, ik ben blij voor je! Eindelijk nog meer van je ex verwijderd. Geniet lekker van hoe het nu is, de rest zie je later wel.
Ik heb momenteel echt stomme, foute acties. Plaats het hier ook maar niet.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
@ Lady, ja eindelijk is het hoofdstuk ex helemaal afgesloten. Nou ja, dat was het ook al wel maar toch ook net weer niet omdat hij nog steeds de laatst was.
Maar.... ik ben nu natuurlijk wel benieuwd naar jouw stomme acties
Gast- Gast
Confusion, toen je niet keek heb ik je principes van je afgepikt .
Nog minder dan een week!
Nog minder dan een week!
Gast- Gast
Confusion schreef:@ Lady, ja eindelijk is het hoofdstuk ex helemaal afgesloten. Nou ja, dat was het ook al wel maar toch ook net weer niet omdat hij nog steeds de laatst was.
Dat ervaarde ik met mijn ex destijds ook precies zo.
Wat betreft mijn actie, ik heb vannacht onbedoeld weer wat grenzen opgezocht. Of eigenlijk niet opgezocht, het gebeurde van beide kanten. Maar we hebben de grens gelukkig nét niet overschreden. Zeker geen slimme zet, aangezien ik deze persoon regelmatig zie en spreek.
Lady4- Ratel
Ah, dat is wel een goed teken, dat hij daarna nog uit zichzelf heeft gesmst Confusion
Ik zie hem na de kerst pas weer, ik denk ergens rond oud&nieuw. Ik zie dan inderdaad wel hoe het is, en ik probeer er nu dus even niet zo mee bezig te zijn, al vind ik dat best lastig, haha.
Ik zie hem na de kerst pas weer, ik denk ergens rond oud&nieuw. Ik zie dan inderdaad wel hoe het is, en ik probeer er nu dus even niet zo mee bezig te zijn, al vind ik dat best lastig, haha.
Sugarfall- Kletskop
Sugarfall, ik ben even kwijt met wie je aan het daten bent en waarom het wat moeizaam loopt. Wil je het nog een keer kort vertellen?
Lady4- Ratel
Lady, was het met een collega? En what about J? Je wilde toch nog 1 keer open kaart spelen?
Bliss- Lady Post-a-lot
J. is exit. Ik heb afgelopen weekend open kaart gespeeld. Hij zegt van me te houden, maar hij voelt geen verliefdheid. Ik heb aangegeven dat het beter is dan geen contact meer te hebben. We vinden dat allebei heel moelijk, maar het is niet anders. Ik voel me er best wel verdrietig door en het troost ergens toch wel een beetje te weten dat hij het ook erg vindt. Heel stiekem hoop ik uiteraard nog op een ommekeer, maar die zal er niet gaan komen. Als ik verder wil, zal ik hem echt moeten loslaten. Dat ga ik nu heel hard proberen.
Vannacht was trouwens geen collega hoor!
Vannacht was trouwens geen collega hoor!
Laatst aangepast door Lady4 op vr 23 dec 2011 - 9:53; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: