Date-topic 2
+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Date-topic 2
Ik vind het zelf wel altijd leuker als mijn date de film ook leuk zal vinden...
Feline, hij is nu nog in NL. Volgens mij vertrekt hij morgen maar ik weet het niet zeker. Na die maand is hij weer maar een paar dagen in NL trouwens. Hij is net voor mijn verjaardag weer helemaal terug.
Feline, hij is nu nog in NL. Volgens mij vertrekt hij morgen maar ik weet het niet zeker. Na die maand is hij weer maar een paar dagen in NL trouwens. Hij is net voor mijn verjaardag weer helemaal terug.
Gast- Gast
Haha hij zegt nu dat-ie Twilight hartstikke leuk vindt... Sukkel We gaan morgen naar Puss in Boots en doen zaterdag dagje Amsterdam. Hij heeft nog nooit Amsterdam echt toeristisch bekeken, incl rondvaartbootje en zo, dus dat gaan we zaterdag doen. Hopelijk is er al veel kerstverlichting en zo, zal vast wel
Oh en we gaan dan dus ook naar Twilight
Gast- Gast
Zo, ik ben weer terug van de date. Het was weer erg gezellig, hij bleek een leuk huisje te hebben, en had een taart voor me gebakken. Hij had ook een kadootje voor me te ere van Sinterklaas (cd van Adele) gelukkig had ik ook een amandelstaaf voor hem meegenomen.
Heel gezellig gekletst, daarna samen gekookt en gegeten en een spel gedaan. Het was ontzettend leuk en voelde heel goed, maar er was nog steeds niet echt gelegenheid tot lichamelijk contact. Bij het afscheid waren het weer drie zoenen op de wang hoewel ik wel zin had in meer, en ik durfde niet te gaan zoenen. Normaal ben ik nooit zo schijterig hierin, maar hij gaf ook geen gelegenheid en wilde me niet opdringen.
Lastig, hij lijkt me leuk te vinden, vroeg zelf om een nieuwe date, maar lijkt echt geen moeite voor lichamelijk contact te doen. Dus vraag ik me dan toch weer af of hij me leuk genoeg vindt voor meer, of dat hij gewoon niet goed durft omdat hij geen eerdere relatie heeft gehad.
Dus nu is mijn idee maar om op de volgende date wanneer hij bij mij komt samen filmpje te kijken, en dan maar te hopen dat ik op dat moment initiatief durf te nemen, om hem vast te pakken...
Zilver, hoe was je date, had jij meer zoensucces?
Feline, jammer dat je tot nu toe niks hebt gehoord, maar ik kan me wel voorstellen dat als je met een andere leuke man in je hoofd zit, je een beetje afstandelijk signalen afgeeft. Dus ja, geen makkelijke opgave, maar eerst die andere man uit je hoofd zien te krijgen.
En Bazinga, in het date stadium vind ik er niks mis mee om je date een beetje te testen. En hij lijkt echt wat voor je over te hebben!
Heel gezellig gekletst, daarna samen gekookt en gegeten en een spel gedaan. Het was ontzettend leuk en voelde heel goed, maar er was nog steeds niet echt gelegenheid tot lichamelijk contact. Bij het afscheid waren het weer drie zoenen op de wang hoewel ik wel zin had in meer, en ik durfde niet te gaan zoenen. Normaal ben ik nooit zo schijterig hierin, maar hij gaf ook geen gelegenheid en wilde me niet opdringen.
Lastig, hij lijkt me leuk te vinden, vroeg zelf om een nieuwe date, maar lijkt echt geen moeite voor lichamelijk contact te doen. Dus vraag ik me dan toch weer af of hij me leuk genoeg vindt voor meer, of dat hij gewoon niet goed durft omdat hij geen eerdere relatie heeft gehad.
Dus nu is mijn idee maar om op de volgende date wanneer hij bij mij komt samen filmpje te kijken, en dan maar te hopen dat ik op dat moment initiatief durf te nemen, om hem vast te pakken...
Zilver, hoe was je date, had jij meer zoensucces?
Feline, jammer dat je tot nu toe niks hebt gehoord, maar ik kan me wel voorstellen dat als je met een andere leuke man in je hoofd zit, je een beetje afstandelijk signalen afgeeft. Dus ja, geen makkelijke opgave, maar eerst die andere man uit je hoofd zien te krijgen.
En Bazinga, in het date stadium vind ik er niks mis mee om je date een beetje te testen. En hij lijkt echt wat voor je over te hebben!
Rodewijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11
Rodewijn; Gewoon de volgende keer zelf initiatief nemen om te zoenen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Rodewijn; Gewoon de volgende keer zelf initiatief nemen om te zoenen!
Of iig met film tegen hem aankruipen..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Bazinga schreef:Haha hij zegt nu dat-ie Twilight hartstikke leuk vindt... Sukkel We gaan morgen naar Puss in Boots en doen zaterdag dagje Amsterdam. Hij heeft nog nooit Amsterdam echt toeristisch bekeken, incl rondvaartbootje en zo, dus dat gaan we zaterdag doen. Hopelijk is er al veel kerstverlichting en zo, zal vast wel
Een en al lampjes in het centrum.. Have fun!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik date met een jongen. We hebben al een aantal keren afgesproken, gezoend en samen dingen gedaan zoals uitgaan, koken en het bezoeken van concerten. Het klikt erg goed! Hij wil echter nog niet spreken over een relatie maar 'gewoon kijken waar het schip strand'... Persoonlijk weet ik niet wat ik hier mee aan moet. Hij zegt dat hij voorzichtig is omdat hij in het verleden is gekwetst (zijn ex-vriendinnen zijn vreemd gegaan). Ik kan me voorstellen dat je dan voorzichtiger bent, maar we hebben nu al een aantal keren afgesproken en ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik hem oprecht leuk vind en dat ik wel trouw ben in relaties.. Hoe kan ik nou iets opbouwen met hem als hij aan de ene kant wel open staat voor bijvoorbeeld zoenen, knuffelen en samen dingen doen maar niet open staat voor een relatie. Wat is er mis als ik zelfs aangeef dat ik niet zoals zijn ex-vriendinnen ben? Moet ik het maar houden op bindingsangst en geduldig wachten totdat hij uit zijn schulp komt? Of word ik aan het lijntje gehouden? Ik weet het even niet meer...
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Ladycat, hoe lang daten jullie met elkaar? Je zegt dat jullie elkaar 'een paar keer gezien hebben' maar misschien moet je gewoon geduld hebben.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ladycat, hoe lang daten jullie met elkaar? Je zegt dat jullie elkaar 'een paar keer gezien hebben' maar misschien moet je gewoon geduld hebben.
idd als je een paar keer gedate hebt vind ik het vrij normaal om nog niet te spreken van een relatie en te zeggen we kijken nog even waar het schip strand. Bij mn vriend en mij duurde het ongeveer 2 mnd voor we het een relatie noemden.
xxlisaxx- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 08-12-10
Het is dan EINDELIJK gebeurd!! Pas aan het einde van de avond toen ik naar huis ging.
Misschien moesten we allebei even moed indrinken ofzo!
Deze week ben ik druk 's avonds dus waarschijnlijk zie ik hem het weekend weer. Ben benieuwd!
Misschien moesten we allebei even moed indrinken ofzo!
Deze week ben ik druk 's avonds dus waarschijnlijk zie ik hem het weekend weer. Ben benieuwd!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik meld me ook maar weer eens in dit topic. Met barweinig nieuwe berichten, haha. Date van laatst heeft de laatste drie, vier weken niks meer van zich laten horen en ik pas er voor om steeds het contact weer aan te halen.
Ex-date van vorig jaar heb ik drie weken geleden voor het laatst gezien. Daarna vrij veel contact gehad. Niet goed voor mij, dus nu weer even op afstand.
Verder niet echt nieuwe ontwikkelingen, het wordt wederom een kerst zonder vriendje.
Ex-date van vorig jaar heb ik drie weken geleden voor het laatst gezien. Daarna vrij veel contact gehad. Niet goed voor mij, dus nu weer even op afstand.
Verder niet echt nieuwe ontwikkelingen, het wordt wederom een kerst zonder vriendje.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
ik ben er ook weer even....
het gaat me niet lekker, voel me erg depressief eet weinig en slaap weinig
ben ook weer meer gaan roken....
ik word gelukkig goed opgevangen door me collega´s
hij wil nu voorlopig even rust, dat geef ik hem en ik hoop stiekum dat er volgend jaar een nieuwe kans gaat komen...
gelukkig heb ik nu veel steun en afleiding
het gaat me niet lekker, voel me erg depressief eet weinig en slaap weinig
ben ook weer meer gaan roken....
ik word gelukkig goed opgevangen door me collega´s
hij wil nu voorlopig even rust, dat geef ik hem en ik hoop stiekum dat er volgend jaar een nieuwe kans gaat komen...
gelukkig heb ik nu veel steun en afleiding
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ladycat, ik ga geloof ik eerst 6 maanden daten voor ik ooit zeg dat ik een relatie heb. Vind dat ook nogal eng omdat ik niet beter weet dan dat ik vrijgezel ben en dus alles alleen doe.
Zilver, was 't fijn?
Lady, jammer dat je niets meer van die date hoort. Lekker laten gaan inderdaad.
Ik kreeg gister nog berichtje van m'n date van donderdag, wanneer ik 'm weer wil zien. Wil best nog een keer afspreken omdat 't gewoon gezellig was maar heb 't nogal druk de komende tijd.
En net sprak de man van de lunch van zaterdag me aan. Of ik 't tegen vond vallen omdat ik zo stil ben. (ik doe trouwens niet anders dan anders, we hadden nooit dagelijks contact)
Zilver, was 't fijn?
Lady, jammer dat je niets meer van die date hoort. Lekker laten gaan inderdaad.
Ik kreeg gister nog berichtje van m'n date van donderdag, wanneer ik 'm weer wil zien. Wil best nog een keer afspreken omdat 't gewoon gezellig was maar heb 't nogal druk de komende tijd.
En net sprak de man van de lunch van zaterdag me aan. Of ik 't tegen vond vallen omdat ik zo stil ben. (ik doe trouwens niet anders dan anders, we hadden nooit dagelijks contact)
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Nog nieuws van mijn kant:
Van de zomer had ik leuke jongen ontmoet in Nicaragua en hebben een aantal maanden gedate(verhaal is al wel bekend geloof ik:)) Klikte erg goed maar hij ging voor een paar maanden voor vrijwilligerswerk. Hij wilde geen relatie, want hij wilde zich nog niet binden. Kan ik wel begrijpen maar nu moet ik via zn FB erachter komen dat hij daar een vriendin heeft zitten. Zn moeder zegt dat het niks serieus is, omdat hij zich nog niet wil binden daar ook. Het gaat me er dan nog niet eens echt zo zeer over dat hij daar iets heeft zitten, kan gebeuren maar dat hij dan niet eerlijk zegt van: Yasmin, ik wil je dit toch even vertellen, ik heb een vriendin hier ipv dat ik er zo moet achterkomen..
Van de zomer had ik leuke jongen ontmoet in Nicaragua en hebben een aantal maanden gedate(verhaal is al wel bekend geloof ik:)) Klikte erg goed maar hij ging voor een paar maanden voor vrijwilligerswerk. Hij wilde geen relatie, want hij wilde zich nog niet binden. Kan ik wel begrijpen maar nu moet ik via zn FB erachter komen dat hij daar een vriendin heeft zitten. Zn moeder zegt dat het niks serieus is, omdat hij zich nog niet wil binden daar ook. Het gaat me er dan nog niet eens echt zo zeer over dat hij daar iets heeft zitten, kan gebeuren maar dat hij dan niet eerlijk zegt van: Yasmin, ik wil je dit toch even vertellen, ik heb een vriendin hier ipv dat ik er zo moet achterkomen..
Gast- Gast
Feline schreef:Ik kreeg gister nog berichtje van m'n date van donderdag, wanneer ik 'm weer wil zien. Wil best nog een keer afspreken omdat 't gewoon gezellig was maar heb 't nogal druk de komende tijd.
Gewoon gezellig? Geen klik op die manier dus? Want als je hem echt leuk had gevonden dan vind je altijd wel tijd in een normale situatie toch . En die man van de lunch van zaterdag, zijn reactie begrijp ik wel. Normaal hebben jullie niet dagelijks contact maar als er een vonk over was geslagen dan was dat toch wel meer geweest... Tegen vallen zal hij ws bedoelen als in 'is er bij jou geen vonk overgeslagen?' Ik vind dat soort vragen overigens altijd wat lastig, zeker als die vonk er idd niet was. Er komt dan gelijk zo'n druk op het contact te staan terwijl het wellicht gewoon wat tijd nodig had gehad of helemaal als je de date vreselijk was haha .
Yasmin, weet je wel zeker dat hij haar als zijn vriendin ziet dan? Als zijn moeder daarover zegt dat hij zich ook daar niet wil binden... Klinkt het juist wel een beetje als wat hij heeft gezegd tegen je, toch?
Ik probeer nog steeds geduld te hebben... Zou eigenlijk mijn boom op gaan tuigen met iemand maar ik wil hem eigenlijk helemaal niet meer. Hij was zelf toch ook niet echt serieus dus op zich is het maar beter dat hij hier nu niet is. Ik wil er nog maar 1 haha, ik krijg hem niet uit mijn hoofd... Soms wel irritant. Zit nu echt zo te denken hoe laat het nu in het land is waar hij nu is. Dat hij straks opstaat en ik hem weer even kan smsen... De smsjes zijn erg leuk maar ik wil hem gewoon zien nu... Geduld is lastig op te brengen op dit moment... Ga zo mijn boom maar optuigen met hem in gedachten .
Gast- Gast
Maar ook al is het een scharrel, ik denk niet dat het iets zou kunnen worden:
Hij heeft 3 jaar in het buitenland gewoond en had 3 jaar een serieuze relatie. Van het 1 op andere moment heeft hij het uitgemaakt met dat meisje. Dit was vorig jaar.
Toen kwam hij mij tegen, we hebben een paar leuke maanden gehad en ik dacht dat de kans wel aanwezig zou zijn dat het wat zou worden. Nu geeft hij ook toe dat het wat met dat andere meisje is en het niet echt serieus is. Maarja ik hoef hem dan niet meer, ik kan hem niet meer vertrouwen, want wie zegt er dat hij het niet na een paar maanden zomaar opeens uitmaakt omdat hij weer eens wilt gaan reizen ofzo? En sowieso, na dit meisje zullen er nog een paar meisjes volgen, ik vind dat idee gewoon vies.
Ik heb hem een mailtje gestuurd hoe hij er nu over denkt en hij zegt ook dat het ws niks meer wordt, dus we staan er beiden hetzelfde in, het is beter zo.
Hij heeft 3 jaar in het buitenland gewoond en had 3 jaar een serieuze relatie. Van het 1 op andere moment heeft hij het uitgemaakt met dat meisje. Dit was vorig jaar.
Toen kwam hij mij tegen, we hebben een paar leuke maanden gehad en ik dacht dat de kans wel aanwezig zou zijn dat het wat zou worden. Nu geeft hij ook toe dat het wat met dat andere meisje is en het niet echt serieus is. Maarja ik hoef hem dan niet meer, ik kan hem niet meer vertrouwen, want wie zegt er dat hij het niet na een paar maanden zomaar opeens uitmaakt omdat hij weer eens wilt gaan reizen ofzo? En sowieso, na dit meisje zullen er nog een paar meisjes volgen, ik vind dat idee gewoon vies.
Ik heb hem een mailtje gestuurd hoe hij er nu over denkt en hij zegt ook dat het ws niks meer wordt, dus we staan er beiden hetzelfde in, het is beter zo.
Gast- Gast
Lady4 schreef:
Hier hetzelfde
Yasmin; Niet aan beginnen idd. Zulke mannen verdienen gewoon niet een leuke meid.
Shygirl87; Erg klote voor je dat het zo gelopen is. Heb je nog wel contact met hem?
Hier opeens ook stilte... :/ Droplul... Ga er vanuit dat 't door z'n drukke werkschema komt maar... Droplul
Gast- Gast
Ik sluit me bij de stilte aan Na m'n bericht aan hem heb ik 'm niet meer gezien op de sportschool. Schijterd
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Wat is dat toch met die gasten, pffff?
Ik ben de laatste dagen anders niets anders aan het doen dan lachen . Ik kijk echt zo uit naar de dag dat hij terug is uit het buitenland...
Gast- Gast
Hopen dat hij snel terug komt Zusje!
Ik ben gisteren naar een feestje in het Gelredome geweest. Was zooo gezellig! Een vriendin d'r vriend had zijn collega's mee genomen. En eentje daarvan (en die was leeeuuuk!) kwam gelijk op mij af en allemaal gedanst en gezellig gedaan en met die gozer gezoent. Alleen was ik even naar de wc op het einde en toen ik terug kwam stond een vriendin van mij hem te versieren en later op de avond waren zij dus ook aan het zoenen. En nu is zij dus helemaal hoteldebotel van die gast. Dus ik baal eigenlijk wel. Maar goed, die gast werkte bij de marechaussee en je weet wat ze daarvan zeggen haha.
Ik ben gisteren naar een feestje in het Gelredome geweest. Was zooo gezellig! Een vriendin d'r vriend had zijn collega's mee genomen. En eentje daarvan (en die was leeeuuuk!) kwam gelijk op mij af en allemaal gedanst en gezellig gedaan en met die gozer gezoent. Alleen was ik even naar de wc op het einde en toen ik terug kwam stond een vriendin van mij hem te versieren en later op de avond waren zij dus ook aan het zoenen. En nu is zij dus helemaal hoteldebotel van die gast. Dus ik baal eigenlijk wel. Maar goed, die gast werkte bij de marechaussee en je weet wat ze daarvan zeggen haha.
Zelda schreef:Ladycat, hoe lang daten jullie met elkaar? Je zegt dat jullie elkaar 'een paar keer gezien hebben' maar misschien moet je gewoon geduld hebben.
anderhalve maand nu..
xxlisaxx schreef:Zelda schreef:Ladycat, hoe lang daten jullie met elkaar? Je zegt dat jullie elkaar 'een paar keer gezien hebben' maar misschien moet je gewoon geduld hebben.
idd als je een paar keer gedate hebt vind ik het vrij normaal om nog niet te spreken van een relatie en te zeggen we kijken nog even waar het schip strand. Bij mn vriend en mij duurde het ongeveer 2 mnd voor we het een relatie noemden.
You're right.. ik kan beter maar gewoon geduldig afwachten... maar hij is zo leuk!
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: