Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 30 nov 2011 - 8:34

Woehoeeeee! bounce cheers bounce cheers bounce cheers bounce cheers bounce cheers bounce cheers bounce cheers bounce cheers bounce cheers bounce cheers bounce cheers bounce cheers bounce cheers bounce cheers bounce cheers bounce cheers

Superleuk Bliss! Juist dat soort complimenten doen me altijd goed omdat je weet dat 't oprecht bedoeld is en niet om je gemakkelijk in bed te praten ofzo.. Hopen dat de leeftijd steeds jonger wordt en dan is daar ineens die oprecht leuke aantrekkelijke man Very Happy
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 30 nov 2011 - 21:20

@ Zilver: oh sorry, dan had ik dat verkeerd begrepen. Maar dat is ook wel logisch dat je toch even die paniek voelde van wat als hij met een ander gaat daten. Haha, ergens wel fijn dat hij op je irritatiegrens zit misschien kan je hem dan steeds makkelijker los laten. Hoe is je date gisteravond verlopen? Ondanks dat je er geen zin in had?

@ Bliss: bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce Altijd leuk zulke complimenten! Ook al is het van een ouder persoon, van genieten Very Happy

@ Zusje: al zenuwachtig voor vanavond? Of is het toch verplaatst naar morgen?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 4:29

Haha, ja ik ben nog steeds heel erg nerveus om hem weer te gaan zien! Hij heeft alleen zijn werk niet op tijd afgekregen dus heeft morgenmiddag een vlucht. Ik ga hem dus niet meer zien op de luchthaven. Hij probeert wel vrijdagavond na zijn afspraak nog langs te komen. Ik heb aangegeven dat ik echt niet nog een maand wil wachten om hem te zien (hij gaat maandag weer weg nl, heel ver weg en voor bijna een maand) en hij gaf ook aan dat hij dat niet kon dus hoop dat het lukt. Vond het ergens wel jammer maar aan de andere kant stond ik vanmorgen om 4 uur al naast mijn bed om om 5 uur te beginnen dus ben redelijk dood nu laughcry. Ergens wel blij dus haha dat hij me niet zo ziet Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay do 1 dec 2011 - 6:02

Zusje: Jammer dat het niet doorgaat en je niet weet wanneer je hem nu gaat zien.

Bliss: Dat soort onverwachte complimenten zijn altijd leuk om te horen!

Mijn date was leuk. Mag niet meer twijfelen van mezelf want het is gewoon een leuke en gezellige jongen.
Nwe date wordt gepland Very Happy
Alleen nog niet gezoend ik durf niet als het moment daar is. Stonden nog even na te kletsen bij de auto en ik had mooi mijn fiets tussen ons gezet. Had misschien toch nog een wijntje moeten drinken ;-)
Next time dan maar!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 1 dec 2011 - 7:51

Zilver, eng is dat altijd he.. Ik gebruik daar ook altijd wijn of bier voor hahaha! En 't stomme is dat de man vaak wel aangeeft dat ie me graag wilt zoenen maar dat ik dan 't nog niet durf, zeker niet als ie echt leuk is, omdat ik serieus afknap op 'slechte zoeners'. Dus dat is nogal een cruciaal punt Wink

Ik ga over een uurtje wat drinken met een jongen die ik 4 maanden geleden op een feestje heb leren kennen. Ben best wel moe maar dat weet ie dus hij kan me niets kwalijk nemen Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 7:53

Have fun, Feline!
Laat je weten hoe t was? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 1 dec 2011 - 7:56

I will... maar verwacht niet te veel spannende verhalen! smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 8:05

Niet?
Weet je nog niet wat je van hem vindt of denk je dan kan het alleen maar meevallen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay do 1 dec 2011 - 9:18

Feline schreef:Zilver, eng is dat altijd he.. Ik gebruik daar ook altijd wijn of bier voor hahaha! En 't stomme is dat de man vaak wel aangeeft dat ie me graag wilt zoenen maar dat ik dan 't nog niet durf, zeker niet als ie echt leuk is, omdat ik serieus afknap op 'slechte zoeners'. Dus dat is nogal een cruciaal punt Wink

Ik ga over een uurtje wat drinken met een jongen die ik 4 maanden geleden op een feestje heb leren kennen. Ben best wel moe maar dat weet ie dus hij kan me niets kwalijk nemen Wink

Hahaha, dat had ik dus ook. Ik weet dat hij mij leuk vind dat hij vast wel had willen zoenen maar dan durf ik juist niet. Snel 3 zoenen en weer een meter afstand. Voel mij net een puber Very Happy Hou ook niet zo van in het openbaar zoenen. Dat soort dingen gaan thuis vaak veeeel beter ;-)
Volgende date moet het gewoon!

Spannend Feline veel plezier!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 10:31

Ik ben op Paiq met iemand aan het chatten, de buurman van een ex vriendje haha. Heb bijna 2 jaar met die jongen gehad, maar echt zn foto zegt me helemaal niks.. Hij ziet er iig leuk uit op zn foto, ik ben benieuwd :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety vr 2 dec 2011 - 21:47

Feline, hoe was je date?

Zusje, heb je nog je eerste vriendje gezien?

Yasmin, hoe gaat het met de buurman van je ex? :P

Zilver, hoe gaat het met jou date? Nog gezien?

Sugarfall, hoe gaat het met je date? Nog afgesproken voor dit weekend?

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 21:54

Neuh, het lukt niet echt geloof ik Neutral
Maar hoe gaat het met jou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall vr 2 dec 2011 - 23:19

Jammer Zusje, komt het door zijn werk? Moet je nu nog een maand wachten, of ga je hem toch nog zien?

Sweety, ja het gaat goed met mijn date! We zaten donderdagavond samen op Wordfeud en toen zei hij in die chat daar, zal ik anders langskomen, dan kunnen we echt scrabbelen? Haha, dat scrabbelen hebben we niet gedaan maar we hebben toen wel een filmpje gekeken en daarna nog even wat gedronken in de stad, was heel gezellig Very Happy Nu zie ik hem vanavond weer tijdens uitgaan, maar is niet echt een date, hij gaat met zijn vrienden en ik met mijn vriendinnen, maar de meeste kennen elkaar ook wel, dus zal wel gezellig worden smile
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 23:49

Hij probeert vanmiddag nog te komen en is idd druk omdat hij net terug is van een zakenreis en weer bijna weggaat voor een maand. Hij doet zijn best, ik ben gelukkig vrij flexibel dit weekend Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Rodewijn za 3 dec 2011 - 5:10

Ik kom me ook even melden in het datetopic. Ben namelijk ook aan het daten, heb afgelopen twee weken twee dates gehad met een internetdate. Ik heb al wat vaker internetdates gehad, maar deze sprong er toch wel uit voor mij.

De eerste date zijn we gaan wandelen in een bos hier in de buurt, en daarna in een zaakje warme chocomel gedronken. En vorige week zijn we gaan uit eten. Meteen bij de eerste blik dacht ik, ' goh hij ziet er toch nog wat leuker uit dan op de foto's''. En toevallig zei het net hetzelfde tegen mijn. En nog belangrijker, we delen een aantal interesses en kunnen gewoon over van alles samen kletsen, en het is gezellig samen.

Na beide dates was hij het die het volgende datevoorstel date, en we hebben nu eigenlijk wel dagelijks contact via mail en telefoon. Morgen kom ik bij hem thuis eten.

Maar toch zijn er twee dingen waar ik over twijfel, en zou daarbij graag jullie mening horen. Tot nu toe hebben we niet gezoend, terwijl ik vorige week wel zin had gehad ;-) Maarja, er was niet echt een moment voor, hij gaf me bij het afscheid gewoon drie zoenen. Wat vinden jullie, is het vreemd na twee dates niet gezoend te hebben?
Morgen zie ik hem weer, en ik twijfel of ik daar dan het initiatief voor ga nemen.

Verder sluit ik berichtjes wel eens af met ' liefs' maar hij blijft stug ' groetjes'. Ook dat wekte een beetje mijn twijfel of hij wel into me is.

Wat ook mee kan spelen is dat hij nooit eerder een relatie heeft gehad, terwijl hij 31 jaar is. Dus ook niet zo veel ervaring. En dan mijn laatste vraag, zou dat voor jullie een bezwaar zijn, wanneer een man nooit eerder een relatie gehad heeft, terwijl je zelf wel ruime relatie ervaring hebt? (Volgens eigen zeggen, was hij altijd zo druk met opleiding en baan dat hij nooit behoefte had een relatie, en pas sinds een jaar daar interesse in heeft en aan het daten is geslagen)
Rodewijn
Rodewijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline za 3 dec 2011 - 6:56

Welkom Rodewijn smile Leuk dat je aan het daten bent. Ik vind 't niet vreemd dat jullie nog niet gezoend hebben. Vind 't juist altijd wel leuk als die spanning een beetje opgebouwd wordt bij iemand die je écht interessant vindt. Gewoon lekker rustig aan doen joh.. dan komt er vanzelf die perfecte zoen smile

Dat groetjes zou ik me echt niet druk om maken. Ik denk daar echt nooit over na, dus ik kan me voorstellen dat jouw date dat ook niet doet. Bovendien hecht ik echt compleet geen waarde aan xxx-jes in een smsje. En als je 31 bent (jouw date in dit geval) denk ik dat je daar ook totaal niet mee bezig bent, vind 't nogal puberaal.

En mij zou 't niet echt uit kunnen maken of ie wel of niet een relatie heeft gehad. Ik kan er moeilijk bezwaar tegen maken aangezien ik zelf ook nog nooit echt een leuke relatie heb gehad (1 dramavriendje op m'n 17e). Bovendien zou ik 't heel leuk vinden dat je dan alles voor de eerste keer samen deelt, eerste keer samen wonen (ok, ik loop een beetje op de zaken vooruit Wink) Eerste vakantie samen..

Ik zou er in ieder geval lekker van genieten en me niet zo druk maken. Tot nu toe klinkt 't allemaal leuk!


Zusje, heb je 'm gezien? Very Happy

Sugarfall, klinkt weer goed bij jou smile Veel plezier vanavond!

Mijn date donderdagavond was boven verwachting gezellig. Om half 1 kwam ik behoorlijk aangeschoten thuis. Voelde me wel schuldig want hij stond erop alle drankjes te betalen (en dat waren er nogal wat Wink) Hij appte me al tijdens de date (toen ik naar de wc was) dat ie 't heel leuk met me vond. En toen ik thuis kwam kreeg ik weer een berichtje dat ik indruk op 'm had gemaakt (en dat met m'n dronken kop haha). Naja, we zien wel hoe 't loopt.. appen nu een beetje heen en weer.

Vanmiddag ook nog een spontane date gehad met een man die ik 3 jaar geleden ooit zakelijk gesproken heb. Even samen geluncht. Was ook gezellig. En dat was 't dan ook smile Hij appte nog wel of ik 't leuk had gevonden, hij zei in ieder geval van wel. Maar ik zag 't niet echt als date maar meer gewoon als gezellige lunch.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 7:36

Ik heb hem verwijderd. Het gevoel zat niet helemaal goed bij mij. Hij was vroeger enorm verslaafd aan gamen en volgt nu een één of ander programma om daarvanaf te komen. Hij vertelde ook over zn vrienden, dat die vroeger allemaal zwaar drugs en drankverslaafd was. Zn foto is best leuk maar hij kwam niet erg spontaan over, wat ik wel zoek in iemand

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Rodewijn za 3 dec 2011 - 8:51

Feline, dankje voor de geruststellingen, dan zal ik me maar proberen niet meer druk te maken over die punten!

En wat leuk dat je nu 2 dates hebt Very Happy Denk je dat er nog een vervolg gaat komen met 1 of beiden? Laughing
Rodewijn
Rodewijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay za 3 dec 2011 - 23:02

Rodewijn: Don't worry ik heb ook 2 hele leuke dates gehad en ook nog steeds niet gezoend Very Happy
Hij en ik sluiten sms-jes af met een . dus helemaal geen groetjes, kusjes,I love you's, etc!

Feline: Leuk dat je date va donderdag toch leuk was! Komt er vervolg?

Sweety: Klinkt idd niet echt als een geschikt iemand. Jammer!!

Zusje: En heb je hem nog gezien?

Ik ga hem vanmiddag weer zien. We gaan shoppen. Lekker burgerlijk.
Heb er zin in maar tegelijkertijd toch ook wel erg spannend. Nu moeten we wel gaan zoenen Wink
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Rodewijn zo 4 dec 2011 - 0:06

Zilver, leuk dat jij vanmiddag ook een derde date hebt. Shoppen klinkt ook gezellig, het het nooit als date activiteit gedaan maar klinkt leuk.

Wij gaan vanavond samen eten en een bordspel doen, nog veel burgerlijker ;-)

Dan maar duimen dat voor ons allebei het zoenen er een keertje van komt...

Rodewijn
Rodewijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 4 dec 2011 - 4:15

Veel zoenplezier dames!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 4:17

Nee Cry maar de open en lieve smsjes maken een hoop goed. Ik moet maar geduld hebben... Niks aan te doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 4:20

Hier zijn de whatsppjes e.d. vol kus, schat en lieverd etc... En in real is alles een stuk matiger. Krijg er geen hoogte van! :/ Heb 'm een klein beetje getest... We zouden naar de film gaan, maar ik wilde weten in hoeverre hij echt wilde of mij een plezier zou doen, dus ik heb steeds beetje uitgesteld maar hij blijft er wel naar vragen zegmaar, wanneer we nou gaan etc. Dus hij wil écht Wink Wel fout van me dat ik 'm test maar ach...

Ga nu proberen 'm over te halen naar Twilight te gaan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 5:02

Hij wil nog mee naar Twilight ook! Ik heb 'm al gezien maar wil 'm nog een keer zien... Moet ik gebruik maken van zijn gewilligheid of zal ik sociaal zijn en andere film voorstellen? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 4 dec 2011 - 5:05

Leuk Zilver en Rodewijn, ben benieuwd of er gezoend wordt.. en nog belangrijker, of ie dan ook beviel.. Wink

Zusje, je moet wel geduld hebben zeg.. Nu nog een maand wachten?

Bazinga, ik zou nooit naar Twilight gaan.. maar goed, waarschijnlijk zou ik New Years Eve voorstellen, wat is erger? laughcry

Ik denk niet dat er een vervolg komt op mijn dates. Verdacht stil hier.. komt ook omdat ik altijd enorm afstandelijk doe. Bang dat ik ze een verkeerd idee geef. (dat zegt denk ik al genoeg). Eerst maar eens even die ene leuke man niet meer zien. Dat scheelt al een hoop!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum