Date-topic 2
+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Date-topic 2
Bliss, ik wil hier ook niet een hele discussie van maken maar wil er op zich nog wel op in gaan. Ik had hier een hele reactie getypt maar ik stuur hem je wel per PM.
Gast- Gast
Bliss schreef:Oh, bedoelde je dat. Kon me al haast niet voorstellen dat je mijn opmerking bedoelde, maar toch. Ik wil niet alleen t negatieve benadrukken, maar ik vind dat jij je altijd wel erg fel uitlaat tegenover mij als het hierover gaat. Ik voel me daardoor nogal aangevallen, terwijl een forum er volgens mij óók voor is om af en toe je gal te spuwen als je ergens mee zit. Hartstikke leuk dat jij wel eens wat positiefs van mijn kant wil lezen, maar dan moet er wel iets positiefs te melden zijn en dat zou ik natuurlijk ook erg prettig vinden.
Dan spijt het me dat je je aangevallen voelt, dat is niet mijn bedoeling geweest. Maar het maakt me soms gewoon een beetje kwaad hoe onzeker je kan zijn terwijl dat nergens voor nodig is. Ik vind 't zo zonde dat je zelf soms vergeet in te zien hoe leuk je bent..
Hoop echt dat je snel iets leuks te melden hebt. Al is 't maar een mislukte date, want zelfs die kunnen leuk zijn Maar natuurlijk veel liever een geslaagde! En ik hoop ook echt dat je die rotgedachte van je af kan zetten want ik weet echt 100% zeker dat je ooit fijne liefde gaat ervaren!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik ga weer even ontopic, ik heb een briefje van mijn buurjongen in de brievenbus gekregen.
Of ik iets met hem wilde drinken.
Ik weet bijna zeker dat hij dat briefje in een dronken bui heeft geschreven maar goed, toch leuk .
Of ik iets met hem wilde drinken.
Ik weet bijna zeker dat hij dat briefje in een dronken bui heeft geschreven maar goed, toch leuk .
Gast- Gast
Wat een toffe actie! Dat wil ik ook nog een keer (niet van m'n buurjongen hoor.. die is 76 ofzo) maar gewoon in 't algemeen.
Is ie leuk?
Is ie leuk?
Feline- Kletskop
Ik heb hem nooit zo goed bekeken eigenlijk haha!
Hij heeft een jaar geleden ook eens om 2 uur 's nachts dronken voor m'n deur gestaan 'of ik zin had in een drankje'. Daar was ik niet zo gecharmeerd van haha!
En nu heeft hij dus een briefje achter gelaten maar met een incompleet telefoonnummer. Dus nu heb ik bij hem een briefje achter gelaten met mijn nummer. Ik zie wel of ik er nog iets van hoor. Voel me wel gevleid haha!
Hij heeft een jaar geleden ook eens om 2 uur 's nachts dronken voor m'n deur gestaan 'of ik zin had in een drankje'. Daar was ik niet zo gecharmeerd van haha!
En nu heeft hij dus een briefje achter gelaten maar met een incompleet telefoonnummer. Dus nu heb ik bij hem een briefje achter gelaten met mijn nummer. Ik zie wel of ik er nog iets van hoor. Voel me wel gevleid haha!
Gast- Gast
Feline schreef:Bliss schreef:Oh, bedoelde je dat. Kon me al haast niet voorstellen dat je mijn opmerking bedoelde, maar toch. Ik wil niet alleen t negatieve benadrukken, maar ik vind dat jij je altijd wel erg fel uitlaat tegenover mij als het hierover gaat. Ik voel me daardoor nogal aangevallen, terwijl een forum er volgens mij óók voor is om af en toe je gal te spuwen als je ergens mee zit. Hartstikke leuk dat jij wel eens wat positiefs van mijn kant wil lezen, maar dan moet er wel iets positiefs te melden zijn en dat zou ik natuurlijk ook erg prettig vinden.
Dan spijt het me dat je je aangevallen voelt, dat is niet mijn bedoeling geweest. Maar het maakt me soms gewoon een beetje kwaad hoe onzeker je kan zijn terwijl dat nergens voor nodig is. Ik vind 't zo zonde dat je zelf soms vergeet in te zien hoe leuk je bent..
Hoop echt dat je snel iets leuks te melden hebt. Al is 't maar een mislukte date, want zelfs die kunnen leuk zijn Maar natuurlijk veel liever een geslaagde! En ik hoop ook echt dat je die rotgedachte van je af kan zetten want ik weet echt 100% zeker dat je ooit fijne liefde gaat ervaren!
Blehh, zit alweer te janken hier (gisteren ook al bij dit topic). Ik voel me nu wel een beetje bezwaard om in de toekomst nog eens iets te posten hier... Maar goed, ik hoop dat je gelijk krijgt en hoop hetzelfde natuurlijk voor jou!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Confusion, haha.. wat grappig! Tof dat je een briefje terug hebt gegooid! Vind 't echt stoer dat je overal zo open ingaat!
Bliss, je moet je niet bezwaard voelen hier dingen te posten. Volgens mij vindt iedereen 't juist fijn als ze je even steun kunnen bieden. En nu ga je morgen maar es lief glimlachen naar de postbode/voorbij fietsende man/groenteboer/etc.. Daar word ik altijd vrolijk van! Misschien helpt 't ook bij jou!
Bliss, je moet je niet bezwaard voelen hier dingen te posten. Volgens mij vindt iedereen 't juist fijn als ze je even steun kunnen bieden. En nu ga je morgen maar es lief glimlachen naar de postbode/voorbij fietsende man/groenteboer/etc.. Daar word ik altijd vrolijk van! Misschien helpt 't ook bij jou!
Feline- Kletskop
Ah ja, lachen naar mensen is DE manier om blije mensen om je heen te krijgen . Is leuk om te doen!
En Confusion; ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen .
En Confusion; ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen .
Gast- Gast
Wat leuk Confusion!
Een van mijn mijn buurmannen heeft mij laatst ook gevraagd of ik een keer wat met hem wilde gaan drinken, maar volgens mij was ie ook niet helemaal helder toen hij het vroeg...
Een van mijn mijn buurmannen heeft mij laatst ook gevraagd of ik een keer wat met hem wilde gaan drinken, maar volgens mij was ie ook niet helemaal helder toen hij het vroeg...
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Het is wat met die buurmannen . Gelukkig ben ik van die van mij af .
Ik ga donderdag iemand afhalen van de luchthaven. Hij was mijn allereerste vriendje en in 2008 heb ik ook iets met hem gehad wat heel raar uitging toen. Nu ben ik via een meisje die nota bene van de andere kant van de wereld komt weer met hem in contact gekomen, heel toevallig allemaal. Blijkt het allemaal op misverstanden gebaseerd te zijn, dat was best even slikken, vond het eigenlijk best erg en vooral heel jammer . Maar goed, ik zie hem dus donderdag en heb echt moeite om dat geduld te bewaren haha . Donderdagavond zie ik dus mijn allereerste vriendje weer! Aaaaah!
Hey Date-topic 3 is ingegaan
Ik ga donderdag iemand afhalen van de luchthaven. Hij was mijn allereerste vriendje en in 2008 heb ik ook iets met hem gehad wat heel raar uitging toen. Nu ben ik via een meisje die nota bene van de andere kant van de wereld komt weer met hem in contact gekomen, heel toevallig allemaal. Blijkt het allemaal op misverstanden gebaseerd te zijn, dat was best even slikken, vond het eigenlijk best erg en vooral heel jammer . Maar goed, ik zie hem dus donderdag en heb echt moeite om dat geduld te bewaren haha . Donderdagavond zie ik dus mijn allereerste vriendje weer! Aaaaah!
Hey Date-topic 3 is ingegaan
Gast- Gast
[quote="Nour"]Wat ik niet zo goed snap, is dat dit een date-topic betreft en het mij dus vrij logisch lijkt dat er ook verhalen in staan die minder positief zijn om te lezen. Dit is dus bij Bliss het geval. Ik vind het nogal wat als iemand zo onzeker is geworden door opmerkingen van anderen en daar min of meer zelf in is gaan geloven.
Natuurlijk lezen we liever allemaal over die alles meeslepende liefde die forummers zijn tegengekomen, maar wat nou als dat bij een forummer nou echt voelt alsof zij dit nooit zal meemaken? Sporadisch een keer een date hebben gehad, vind ik wel wat anders dan in het verleden wel eens een relatie te hebben gehad, ook al is dat wellicht een tijd geleden.
Als ik heel eerlijk ben, zou ik dus niet weten hoe het voelt om in de leeftijdscategorie 25+ amper of niet te weten hoe het is om verliefd te zijn en dat het dus ook wederzijds blijkt te zijn, waar een relatie uit is voortgekomen. Ik kan me daarentegen wel voorstellen dat dit heel naar kan voelen, als je hier wel degelijk voor open zou staan, maar je telkens maar niet die ene persoon bent tegengekomen.
Ik weet ook niet of alles staat en valt met of je zeker of onzeker bent over jezelf en hoe je dat precies uitstraalt. Als ik puur voor mezelf spreek, had ik pas ruimte voor aandacht van een man, als ik de periode met de man ervoor had verwerkt. Dan had ik klaarblijkelijk weer een meer open houding, of zoiets.
Ik denk overigens juist dat je status als single je wel heel erg kan tegenstaan als dit het enige is wat maar niet lijkt te veranderen en je de rest van je leven juist heel goed op orde hebt.[/quote]
Goede omschrijving van hoe ik het single zijn ervaar!!
Natuurlijk lezen we liever allemaal over die alles meeslepende liefde die forummers zijn tegengekomen, maar wat nou als dat bij een forummer nou echt voelt alsof zij dit nooit zal meemaken? Sporadisch een keer een date hebben gehad, vind ik wel wat anders dan in het verleden wel eens een relatie te hebben gehad, ook al is dat wellicht een tijd geleden.
Als ik heel eerlijk ben, zou ik dus niet weten hoe het voelt om in de leeftijdscategorie 25+ amper of niet te weten hoe het is om verliefd te zijn en dat het dus ook wederzijds blijkt te zijn, waar een relatie uit is voortgekomen. Ik kan me daarentegen wel voorstellen dat dit heel naar kan voelen, als je hier wel degelijk voor open zou staan, maar je telkens maar niet die ene persoon bent tegengekomen.
Ik weet ook niet of alles staat en valt met of je zeker of onzeker bent over jezelf en hoe je dat precies uitstraalt. Als ik puur voor mezelf spreek, had ik pas ruimte voor aandacht van een man, als ik de periode met de man ervoor had verwerkt. Dan had ik klaarblijkelijk weer een meer open houding, of zoiets.
Ik denk overigens juist dat je status als single je wel heel erg kan tegenstaan als dit het enige is wat maar niet lijkt te veranderen en je de rest van je leven juist heel goed op orde hebt.[/quote]
Goede omschrijving van hoe ik het single zijn ervaar!!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Zusje schreef:Het is wat met die buurmannen .
Hahaha idd ik heb daar ook nog wel een aantal mooie verhalen over
Bay- Prater
@ Zilver: te lang gewacht dus ben een paar dingen vergeten Maar wat ik nog wilde zeggen, is dat het me moeilijk lijkt om te wachten. Hij is nu vrijgezel en dan wilt hij nog niet een relatie. Ik snap dat op zich wel maar het lijkt me wel lastig. Wil je tot die tijd wachten op hem of zeg je dat je verder gaat en wel ziet of hij weer op je pad komt. En wat je aangaf wat fout was, dat snap ik wel hoor. Je wilt toch weten hoe het zit en hij natuurlijk ook. Oh en verhalen over buurmannen zijn altijd leuk om te lezen, ook al is het bv een tijdje geleden
@ Bliss: ik vind het erg om te lezen dat er mensen zijn die dat gewoon zeggen tegen je. Waar halen ze het vandaan om dat te doen. Ik hoop dat je inziet dat je mooi bent van binnen en buiten. Het is een afknapper om te zeggen dat de man vanzelf wel komt, maar ik begrijp heel goed dat het voor nu niks voorstelt. Toch hoop ik dat jij 2011 mag afsluiten met een leuke jongen of 2012 in gaan met een leuke jongen! Je vraag over wat je kan doen om je zelfvertrouwen op te bouwen, daar kan ik geen antwoord op geven. Zelf heb ik namelijk ook dat ik me erg onzeker kan voelen. Maar misschien de tip van Feline, lachen naar veel mensen. Als mensen terug lachen geeft dat wel een boost voor jezelf. En niet bezwaard voelen om iets te plaatsen hier hoor, wat Nour al zegt het is een datetopic en ja dan staan er soms ook mindere posts in. Daarin kunnen we elkaar alleen maar steunen en hulp geven waar nodig.
@ Sugarfall: wat leuk! Begin is altijd weer even wennen. Is er ondertussen al een nieuwe afspraak gemaakt?
@ Terkina: hoezo vind jij jezelf datepotentieloos?
@ Shygirl:
@ Confusion: al een berichtje gehad van je buurman?
@ Zusje: wat leuk dat je donderdag je eerste vriendje gaat ophalen! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden!!
@ Bliss: ik vind het erg om te lezen dat er mensen zijn die dat gewoon zeggen tegen je. Waar halen ze het vandaan om dat te doen. Ik hoop dat je inziet dat je mooi bent van binnen en buiten. Het is een afknapper om te zeggen dat de man vanzelf wel komt, maar ik begrijp heel goed dat het voor nu niks voorstelt. Toch hoop ik dat jij 2011 mag afsluiten met een leuke jongen of 2012 in gaan met een leuke jongen! Je vraag over wat je kan doen om je zelfvertrouwen op te bouwen, daar kan ik geen antwoord op geven. Zelf heb ik namelijk ook dat ik me erg onzeker kan voelen. Maar misschien de tip van Feline, lachen naar veel mensen. Als mensen terug lachen geeft dat wel een boost voor jezelf. En niet bezwaard voelen om iets te plaatsen hier hoor, wat Nour al zegt het is een datetopic en ja dan staan er soms ook mindere posts in. Daarin kunnen we elkaar alleen maar steunen en hulp geven waar nodig.
@ Sugarfall: wat leuk! Begin is altijd weer even wennen. Is er ondertussen al een nieuwe afspraak gemaakt?
@ Terkina: hoezo vind jij jezelf datepotentieloos?
@ Shygirl:
@ Confusion: al een berichtje gehad van je buurman?
@ Zusje: wat leuk dat je donderdag je eerste vriendje gaat ophalen! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden!!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety, nee we hebben nog geen nieuwe date gepland, we whatsappen wel heel veel met elkaar, en ik heb hem gisteren nog even 5 minuten in de stad gezien, hij ging lunchen met een vriendin van mij (ik ken hem via haar), jammer genoeg was mijn lunchpauze net om Ik denk dat we wel iets plannen voor dit weekend of die week daarna.
Hoe gaat het bij jou? Heb je nog nieuwe verhalen?
Hoe gaat het bij jou? Heb je nog nieuwe verhalen?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sweety schreef:@@ Terkina: hoezo vind jij jezelf datepotentieloos?
Omdat ik geen man in mijn omgeving heb met wie ik zou willen daten ;-)
... Hoewel: heb pasgeleden weer een man/jongen na een tijdje gezien en iedere keer bedenk ik me weer hoe leuk in hem eigenlijk vind... Misschien dat hij wel datepotentie heeft.
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
@ Sugarfall: jammer dat je pauze net om was! Maar wel erg leuk om te horen dat jullie zoveel whatsappen met elkaar
Bij mij is er eigenlijk niks aan de hand. Was wel een jongen waar ik contact mee had via b.adoo maar ik moet steeds zelf beginnen. Plus we kijken dezelfde tv series dus toen ik zei dat we misschien eens samen een aflevering konden gaan kijken vond hij dat wel een leuk idee. Hij zou me uitnodigen als ik weer in de buurt was, ben ondertussen al vaak thuis bij mijn ouders geweest maar geen uitnodiging gehad Plus een andere jongen is ondeugend zegt hij en hij wilt graag weten of ik ook ondeugend ben.
@ Terkina: op afstappen! Ik heb dat ook met een jongen (gehad), iedere keer als hij de winkel in kwam dacht ik: wat een leuke jongen ben jij, als ik single was geweest. ( had toen nog een relatie ) Uiteindelijk mee gesproken en is nu een goede vriend van me geworden.
Bij mij is er eigenlijk niks aan de hand. Was wel een jongen waar ik contact mee had via b.adoo maar ik moet steeds zelf beginnen. Plus we kijken dezelfde tv series dus toen ik zei dat we misschien eens samen een aflevering konden gaan kijken vond hij dat wel een leuk idee. Hij zou me uitnodigen als ik weer in de buurt was, ben ondertussen al vaak thuis bij mijn ouders geweest maar geen uitnodiging gehad Plus een andere jongen is ondeugend zegt hij en hij wilt graag weten of ik ook ondeugend ben.
@ Terkina: op afstappen! Ik heb dat ook met een jongen (gehad), iedere keer als hij de winkel in kwam dacht ik: wat een leuke jongen ben jij, als ik single was geweest. ( had toen nog een relatie ) Uiteindelijk mee gesproken en is nu een goede vriend van me geworden.
Sweety- Ratel
Sweety schreef:@ Bliss: ...Maar misschien de tip van Feline, lachen naar veel mensen...
Ik ook haha . Al weet ik nog niet zeker of het donderdag is. Hij zou aanvankelijk vrijdag aankomen, nu zegt hij donderdag. Hem kennende kan het ook weer veranderen . Ik denk dat ik het leuk ga vinden. Logisch ook, anders keek ik er niet zo naar uit haha .
En dat stukje van Feline; Dat is echt een goede tip inderdaad. Ik flirt heel veel en dat bestaat voor 80% uit lachen. Lachen kun je altijd doen, naar iedereen. Als je veel lacht, krijg je veel glimlachen terug en ik word daar sowieso al vrolijker van. In de kroeg werkt het ook gewoon zo. Als je een dikke lach terug krijgt dan zit je dus eigenlijk al te flirten. Niet gelijk te veel van verwachten, gewoon voor de leuk. En wie weet zit er dan net wel iemand tussen die je aan durft te spreken of hij jou.
Gast- Gast
Shygirl; Wat ontzettend klote zeg! Het ging allemaal zo goed! Nog wat van hem gehoord?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Shygirl; Wat ontzettend klote zeg! Het ging allemaal zo goed! Nog wat van hem gehoord?
nee, nog niet...sinds zondag voor t laatst op de app...ik moet geduld hebben zegt iedereen en hem maar ff in zn sop gaar laten koken....zijn ouders hadden tegen m gezegd dat ik te lief voor m was! maarja ik ben gewoon lief....het is nu afwachten tot ie het zelf ook inziet , hoelang zou een jongen de tijd nodig hebben?
ik ga natuurlijk niet te lang 'wachten' maar ik was wel van plan zelf actie te ondernemen ( heel onschuldig dat wel)
mocht het echt lang duren.... ik heb een sterk gevoel bij hem en ik wil echt zeker weten of dat juist is of niet....
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Sweety, ik knap alleen al af als een jongen het woord ondeugend gebruikt Wel jammer dat je bij die andere jongen steeds zelf het iniatief moest nemen, lekker laten gaan dus. Hoe is het eigenlijk met die vriend van je afgelopen, die je toen een kaartje had gemaild met als hint dat hij wel een keer met je wilde daten?
Shygirl, ik zou echt niet op hem gaan wachten, en eigenlijk ook zelf niks ondernemen. Maar ik snap wel dat als je gevoel voor hem zo sterk is dat je het nog een keer wil proberen. Ik hoop voor je dat hij inziet dat hij een heel leuk meisje laat lopen! Wel knap dat je nog geen contact hebt gezocht.
Shygirl, ik zou echt niet op hem gaan wachten, en eigenlijk ook zelf niks ondernemen. Maar ik snap wel dat als je gevoel voor hem zo sterk is dat je het nog een keer wil proberen. Ik hoop voor je dat hij inziet dat hij een heel leuk meisje laat lopen! Wel knap dat je nog geen contact hebt gezocht.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
@ Sugarfall: ja eigenlijk niet echt van de grond gekomen. Haha. Hij zat nog met zijn ex in zijn hoofd en ik ben er niet op gaan wachten eigenlijk. Hoor ook nog maar weinig van hem eigenlijk. Denk dat hij het eerst maar met zijn ex moet verwerken voor dat we eens zouden gaan daten. En die ander laat ik inderdaad maar gaan, heb geen zin en behoefte om er zelf achter aan te moeten lopen. Ben toch wel wat meer waard
@ Shygirl: eens met Sugarfall. Knap dat je nog niks heb laten horen van jezelf, al lijkt me dat wel heel erg moeilijk!
@ Shygirl: eens met Sugarfall. Knap dat je nog niks heb laten horen van jezelf, al lijkt me dat wel heel erg moeilijk!
Sweety- Ratel
@Sweety: Ik wil niet op hem wachten juist niet. Maar ik bemerkte bij mezelf wel dat mijn hoop ineens weer terug kwam en de paniek stel je voor dat hij met een ander gaat daten. Ik heb er niets over te zeggen dat weet ik, maar het idee. En daarbij alles wat hij destijds heeft gezegd.
Als er geen kids waren dan zou de keuze makkelijker zijn, ik wil als ik weg gaan niet jou ook nog eens kwijt zijn, en zo kan ik nog wel even doorgaan. We hebben nadat ik hem heb gezien nog gemaild en ik merk dat hij op mijn irritatiegrens zit. Wat opzich een goed teken is want dan heb ik even geen behoefte aan hem
Vanavond mijn 2e date met jongen van afgelopen weekend. Ik heb er eigenlijk niet zo'n zin in.
Komt doordat hij dat concert al heeft gepland en uit zijn andere sms-jes maak ik op dat hij nog veel meer verwachtingen heeft. Dit benauwd mij.
Het was wel leuk dus daar moet ik aan blijven denken en niet meteen afkappen
Als er geen kids waren dan zou de keuze makkelijker zijn, ik wil als ik weg gaan niet jou ook nog eens kwijt zijn, en zo kan ik nog wel even doorgaan. We hebben nadat ik hem heb gezien nog gemaild en ik merk dat hij op mijn irritatiegrens zit. Wat opzich een goed teken is want dan heb ik even geen behoefte aan hem
Vanavond mijn 2e date met jongen van afgelopen weekend. Ik heb er eigenlijk niet zo'n zin in.
Komt doordat hij dat concert al heeft gepland en uit zijn andere sms-jes maak ik op dat hij nog veel meer verwachtingen heeft. Dit benauwd mij.
Het was wel leuk dus daar moet ik aan blijven denken en niet meteen afkappen
Bay- Prater
Zilver, succes vanavond met je date! Ik zou gewoon even kijken hoe het vanavond is en of zijn verwachtingen niet te veel afwijken van wat jij wilt.
Zal ik dan ook maar eens iets positiefs melden? Speciaal voor Feline :
Vanmiddag was ik even in een boetiekje en ik was een beetje met de verkoper aan het praten. Hij vroeg of ik interesse had in iets voor "mijn vriend". Toen vroeg hij of ik een vriend had, waarop ik uiteraard nee zei en toen zei hij: "Oh, dat had ik niet verwacht, als ik jou zo zie!". Haha, vond dat wel even leuk om te horen na mijn dip van de afgelopen dagen De man was wel rond de 50, maar dat maakt niet uit, was gewoon een aardige vent.
Vanmiddag was ik even in een boetiekje en ik was een beetje met de verkoper aan het praten. Hij vroeg of ik interesse had in iets voor "mijn vriend". Toen vroeg hij of ik een vriend had, waarop ik uiteraard nee zei en toen zei hij: "Oh, dat had ik niet verwacht, als ik jou zo zie!". Haha, vond dat wel even leuk om te horen na mijn dip van de afgelopen dagen De man was wel rond de 50, maar dat maakt niet uit, was gewoon een aardige vent.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Wat leuk Bliss! Dat doet je toch goed
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Bliss schreef:Zilver, succes vanavond met je date! Ik zou gewoon even kijken hoe het vanavond is en of zijn verwachtingen niet te veel afwijken van wat jij wilt.
Dat is echt precies wat ik bedoel. Zelfs al is het geen potentieel vriendje, hij kan wel je dag goed maken . Is toch altijd leuk om complimentjes te krijgen?
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: