Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 12 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:27

Evy schreef:
Zelda schreef:Komt dat door de AD, Evy? Ik had daar ook last van toen ik nog AD slikte.

Zou goed kunnen. Ik ben echt emotieloos, terwijl ik van binnen zo hard huil. Raar he? Maar zo voelt het.
Zo herkenbaar meid. Je wilt gewoon keihard janken maar het komt er niet uit. Rot is dat, vooral omdat een flinke hysterische jankbui vaak wel oplucht.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Alex ma 28 nov 2011 - 9:28

Tnx, GBN.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Alex ma 28 nov 2011 - 9:29

Zelda schreef:
Evy schreef:
Zelda schreef:Komt dat door de AD, Evy? Ik had daar ook last van toen ik nog AD slikte.

Zou goed kunnen. Ik ben echt emotieloos, terwijl ik van binnen zo hard huil. Raar he? Maar zo voelt het.
Zo herkenbaar meid. Je wilt gewoon keihard janken maar het komt er niet uit. Rot is dat, vooral omdat een flinke hysterische jankbui vaak wel oplucht.

Ja, ik weet het. Een paar weken terug (de avond dat ik mijn vorige account liet verwijderen) zat ik echt huilend achter de pc, heb ik bij mijn man in zijn armen heel hard gehuild en het luchtte echt op. Dat wil ik weer. Vorige week keek ik Titanic en normaal huil ik al als ze de ijsberg raken, nu gebeurde er niks. Ik luisterde zielige liedjes en er gebeurde niks. Sad
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:30

Oh dat willen janken maar dat de tranen niet komen herken ik zo... ik begin vaak juist te huilen op de momenten dat ik het níét wil en dat het net even niet kan, en op de momenten dat ik denk van goh, laat ze maar komen, dan willen ze juist niet...

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 28 nov 2011 - 9:32

Mijn woonplaats is op tv!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:34

Mijn AD heeft mijn stemmingen aardig afgemat. Vlak als het ware. Mijn angsten/twijfels beginnen terug te komen. Maar huilen doe ik al weken niet meer, zelfs niet als ik het probeer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:35

Evy schreef:Mijn woonplaats is op tv!

Ik zag het! Kijk het nu toevallig ook Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:36

Dat is voor de reden dat ik donderdag ga proberen om zonder recept ad naar buiten te lopen. Ik wil kunnen lachen en huilen, dat heb ik door die troep jaren niet gekunt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:36

Evy hug

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 28 nov 2011 - 9:37

Maple schreef:

Ik zag het! Kijk het nu toevallig ook Wink

Het huis van mijn ouders was ook zo ongeveer op de achtergrond te zien Very Happy Echt leuk om te zien!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Alex ma 28 nov 2011 - 9:37

Zelda schreef:Evy DagCafé - Pagina 12 699888

Dank je wel, lieverd. Ook een knuffel voor jou, ik weet dat jij je de laatste tijd ook rot voelt. DagCafé - Pagina 12 699888
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:37

waar?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:39

De AD heeft er wel voor gezorgd dat ik bijna geen paniekaanvallen meer heb. Eerst had ik ze meerdere malen per dag, zo erg. In die zin heeft AD voor mij wel gewerkt. Mijn vriend heeft die periode met AD als vreselijk ervaren, ik had totaal geen emoties meer. Ik was een zombie volgens hem.

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 28 nov 2011 - 9:40

ProudMama schreef:
waar?

RTL 5.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:41

Evy schreef:

Dank je wel, lieverd. Ook een knuffel voor jou, ik weet dat jij je de laatste tijd ook rot voelt. DagCafé - Pagina 12 699888
Klopt, maar het is niet iets van de laatste tijd eigenlijk. Mijn leven hangt van depressies aan elkaar. Het klinkt erg melancholisch, maar je went er op een gegeven moment aan om nooit gelukkig te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 28 nov 2011 - 9:41

Zelda schreef:De AD heeft er wel voor gezorgd dat ik bijna geen paniekaanvallen meer heb. Eerst had ik ze meerdere malen per dag, zo erg. In die zin heeft AD voor mij wel gewerkt. Mijn vriend heeft die periode met AD als vreselijk ervaren, ik had totaal geen emoties meer. Ik was een zombie volgens hem.

Dit herken ik zo erg! Ik ervaar precies hetzelfde, mijn man ervaart hetzelfde als jouw vriend destijds.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:41

Hoor je er in het Dagcafe-streepje doet het niet- ook bij als je geen AD slikt? nerd

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 28 nov 2011 - 9:42

Reva schreef:Hoor je er in het Dagcafe-streepje doet het niet- ook bij als je geen AD slikt? DagCafé - Pagina 12 827601

Heus wel. I love you
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:42

Reva schreef:Hoor je er in het Dagcafe-streepje doet het niet- ook bij als je geen AD slikt? nerd
Dan hoor je niet bij het clubje :P ik ga me terugtrekken dames, ik merk dat het anders te negatief wordt Wink truste dames!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:43

Reva schreef:Hoor je er in het Dagcafe-streepje doet het niet- ook bij als je geen AD slikt? DagCafé - Pagina 12 827601

Ik hoop het, anders ben ik ook niet (meer) welkom.

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 28 nov 2011 - 9:43

Zelda schreef:
Evy schreef:

Klopt, maar het is niet iets van de laatste tijd eigenlijk. Mijn leven hangt van depressies aan elkaar. Het klinkt erg melancholisch, maar je went er op een gegeven moment aan om nooit gelukkig te zijn.

Ik weet wat je bedoelt. Ik voel me ook al tien jaar zoals ik me nu voel, ik ben er onderhand aan gewend. Ik heb wel mijn gelukkige momenten, maar die somberheid overheerst. Ik hoop dat ik op een goede dag kan zeggen dat ik echt, echt, écht gelukkig ben.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Alex ma 28 nov 2011 - 9:43

June schreef:

Ik hoop het, anders ben ik ook niet (meer) welkom.

Wellus! Jij hoort erbij! I love you
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:44

Zelda schreef:De AD heeft er wel voor gezorgd dat ik bijna geen paniekaanvallen meer heb. Eerst had ik ze meerdere malen per dag, zo erg. In die zin heeft AD voor mij wel gewerkt. Mijn vriend heeft die periode met AD als vreselijk ervaren, ik had totaal geen emoties meer. Ik was een zombie volgens hem.

En dat is toch wel de reden waarom ik blij ben met het single zijn op dit moment. Heb even niemand om rekening mee te houden. Net alsof dat kan met AD. Leef even in mijn eigen wereldje en dat is voor iemand die continu bang is voor van alles en nog wat en al paniekaanvallen krijgt als ze alleen al moet bepalen hoe ze een winkel inloopt, wat de snelste weg van boodschappen doen is, alle supermarkten en winkels op haar duimpje kent daardoor, wel even heel erg fijn. Althans, het afgematte vind ik in principe nu prima te doen. Voor nu.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:44

Ik heb vandaag functioneringsgesprek gehad op mijn werk en het was gewoon leuk Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:45

Dat is zo Maura, in die zin is het wel 'makkelijk' om met niemand rekening te hoeven houden.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: