DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe het met AD is. Het lijkt me juist ook wel lastig om dan alleen te zijn, Maura, maar ik begrijp je beredenering wel .
Gast- Gast
June schreef:Ik heb vandaag functioneringsgesprek gehad op mijn werk en het was gewoon leuk .
Dus je mag blijven?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:June schreef:Ik heb vandaag functioneringsgesprek gehad op mijn werk en het was gewoon leuk .
Dus je mag blijven?
Nou, dat wist ik al wel, maar ze waren gewoon heel positief. Ik heb al een tijdje de verantwoordelijkheid op de avonden dat ik werk. Nu krijg ik echter een cursus vergoed in januari en als ik die haal komt er een paar euro op mijn loon. Zomaar. Zonder te vragen, omdat ze zo tevreden zijn . Ze hadden een heel lijstje met dingen en je kon ++ + +- - of -- krijgen en ik overal ++. Ze vonden dat ze geluk hadden dat ik daar ruim een jaar geleden was komen werken en dat ik ontzettend veel geleerd had, ook over het bedrijf en dat ik het ook nog eens goed aan een ander uit kon leggen. Goed voor mijn ego deze dagen.
Hoe gaat het met de vierdaagse?
Gast- Gast
June schreef:Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe het met AD is. Het lijkt me juist ook wel lastig om dan alleen te zijn, Maura, maar ik begrijp je beredenering wel .
Ik ervaar het niet als lastig. Ik ben dan ook nog nooit een knuffelig of aanhalig persoontje geweest. Huilen doe ik nooit in het bijzijn van anderen, tenzij er alcohol in mijn lichaam zit. Het stoere meisje dat absoluut niet stoer is. Alleen ik kan me niet uiten. Jawel, ik kan alleen heel erg boos worden op de hele wereld en rond me schoppen. Ik mag altijd wel blij zijn dat er niemand bij me is.
Gast- Gast
Lijkt me lastig, Maura. Ik vind het tegenwoordig niet meer zo erg om in het bijzijn van anderen te huilen. Ik ben nu eenmaal niet altijd sterk en dat hoeft ook niet.
Gast- Gast
Goed bezig, June! Fijn dat je werk gewaardeerd wordt.
De vierdaagse gaat wel. Van zaterdag tot maandagmiddag 15.00 uur kan ik zelfs ontspannen, vanaf maandagmiddag 15.00 uur sluipt de spanning weer in mijn schouders, krijg ik hoofdpijn en dat duurt tot vrijdagavond als ik ga slapen. Erg vermoeiend. Ik heb een kleine terugval, maar ik hoop daar weer bovenop te komen.
De vierdaagse gaat wel. Van zaterdag tot maandagmiddag 15.00 uur kan ik zelfs ontspannen, vanaf maandagmiddag 15.00 uur sluipt de spanning weer in mijn schouders, krijg ik hoofdpijn en dat duurt tot vrijdagavond als ik ga slapen. Erg vermoeiend. Ik heb een kleine terugval, maar ik hoop daar weer bovenop te komen.
Alex- Ratel
Maar heb je wel het gevoel dat je er steun aan hebt? Dus dat je die terugval nu ook beter te lijf kunt gaan?
Gast- Gast
June schreef:Maar heb je wel het gevoel dat je er steun aan hebt? Dus dat je die terugval nu ook beter te lijf kunt gaan?
Als ik het kan opbrengen om het ook eerlijk te zeggen denk ik dat de groep mij wel die steun kan geven om de terugval te lijf te gaan.
Alex- Ratel
Evy schreef:June schreef:Maar heb je wel het gevoel dat je er steun aan hebt? Dus dat je die terugval nu ook beter te lijf kunt gaan?
Als ik het kan opbrengen om het ook eerlijk te zeggen denk ik dat de groep mij wel die steun kan geven om de terugval te lijf te gaan.
Maar dat lukt niet?
Gast- Gast
June schreef:Evy schreef:June schreef:Maar heb je wel het gevoel dat je er steun aan hebt? Dus dat je die terugval nu ook beter te lijf kunt gaan?
Maar dat lukt niet?
Weet ik nog niet. Morgen moet ik weer en ik hoop dat ik het dan durf te zeggen.
Alex- Ratel
Ik weet dat je het kunt . Het is heel belangrijk om dat te doen. Houd in gedachten dat je daar bent, zodat jij je uiteindelijk weer beter gaat voelen, niet om anderen een plezier te doen.
Gast- Gast
Wat lief. Ik moet het misschien naar iemand uit de groep sms'en of WA'en, wellicht trekt dat me over de streep omdat ik dan niet meer terug kan.
Alex- Ratel
Dat klinkt als een goed idee. Je kunt het ook op een briefje schrijven en met jezelf afspreken dat je móet zeggen wat erop staat.
Gast- Gast
wuaaaaaa ik ben helemaal hyper!!!
Laatst aangepast door Serpentijn op ma 28 nov 2011 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Goeiesavonds!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is misschien wel een goed idee, Evy, om het alvast iemand uit de groep te laten weten.
Ik kan echt niet wachten tot volgende week, ik kijk Sint echt het land uit. IK WIL KERST!
Ik kan echt niet wachten tot volgende week, ik kijk Sint echt het land uit. IK WIL KERST!
Gast- Gast
June schreef:Wat leuk Serpentijn
ja, klopt! Ik ga maar snel naar bed. morgen gaan we het verder bekijken!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hé Sjaan!!
Reva, je blijft maar mooi met je pootjes van Sinterklaas af! Ik Sinterklaas!
Reva, je blijft maar mooi met je pootjes van Sinterklaas af! Ik Sinterklaas!
Gast- Gast
Serpentijn schreef:June schreef:Wat leuk Serpentijn
ja, klopt! Ik ga maar snel naar bed. morgen gaan we het verder bekijken!
Dan slaap je vast lekker! Sweet dreams
Gast- Gast
Sjaaaaan!
Serp, wat leuk! Wanneer gaat het gebeuren?
Serp, wat leuk! Wanneer gaat het gebeuren?
Alex- Ratel
Reva schreef:Dat is misschien wel een goed idee, Evy, om het alvast iemand uit de groep te laten weten.
Ik ook! Morgen komt mijn kerstboom!
Alex- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: