DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik wil proberen vrij te vragen voor vanmiddag, dan kost het me geen ziekte uren.wc-eend schreef:Ah Rush, kun je niet anders naar huis gaan? Zeggen dat het echt niet gaat?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Heb het gelezen Rush, wat ontzettend klote zeg
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Het is niet echt kiespijn, het is meer mijn tandvlees wat zeer doet helemaal achterin mijn mond...Dat trekt ofzo... niet te omschrijven
Tandarts bel ik liever niet, ben onwijs bang voor tandarts! Vorige maand sinds jaren weer eens geweest haha. Ben zo bang dat verstandskies eruit moet ofzo...
Neem nu eerst een ibuprofen..
Tandarts bel ik liever niet, ben onwijs bang voor tandarts! Vorige maand sinds jaren weer eens geweest haha. Ben zo bang dat verstandskies eruit moet ofzo...
Neem nu eerst een ibuprofen..
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Heb ik ook altijd als verstandskiezen doorkomen, verschrikkelijk.wc-eend schreef:Het is niet echt kiespijn, het is meer mijn tandvlees wat zeer doet helemaal achterin mijn mond...Dat trekt ofzo... niet te omschrijven
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Toen mijn verstandskiezen doorkwamen had ik altijd behoefte ermee te bijten. Snapte ineens wat babies met een bijtring aanmoeten. Maar ze laten trekken was een eitje, binnen 5 minuten was het gedaan. Daarna dagje soep eten en het is over. Was voor mij ook wel een opluchting, een kies had dus al een flink gaatje die kiespijn veroorzaakte.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Het lijkt me echt vreselijk! Tandarts heeft er ook echt niks over gezegd toen ik op controle was. Wanneer moeten die dingen eruit? ALs ze scheef groeien? Of ook als ze pijn veroorzaken?
Heb vorige keer een wortelkanaalbehandeling gehad, ik vond dat best mee vallen al deden ze me wel 2x keer pijn. Ik had erna wel veel last zeg maar dat was meer omdat mijn hele kaak verstijfd was
Heb vorige keer een wortelkanaalbehandeling gehad, ik vond dat best mee vallen al deden ze me wel 2x keer pijn. Ik had erna wel veel last zeg maar dat was meer omdat mijn hele kaak verstijfd was
Zwerver- Ratel
goedemorgen allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? ik redelijk.. Heb nog erg last van mijn kaak en getrokken kies. Gelukkig mag ik vandaag nog een dagje thuis blijven van mijn baas!!
rush
wc eend, nurofen bruis werkt bij mij wel goed tegen kiespijn!! Of ibuprofen en paracetamol afwisselen en op gezette tijde innemen, dat versterkt elkaar. Sterkte!
Hebben jullie lekker geslapen? ik redelijk.. Heb nog erg last van mijn kaak en getrokken kies. Gelukkig mag ik vandaag nog een dagje thuis blijven van mijn baas!!
rush
wc eend, nurofen bruis werkt bij mij wel goed tegen kiespijn!! Of ibuprofen en paracetamol afwisselen en op gezette tijde innemen, dat versterkt elkaar. Sterkte!
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
goedemorgen allemaal!
rush
rush
Iekkk ook al kies getrokken, gaat lekker hier! Haha
Viel het tegen gebruikersnaam?
Viel het tegen gebruikersnaam?
Zwerver- Ratel
Ik zag er verschrikkelijk tegenop, maar ik moet toegeven de behandeling valt echt heel erg mee. de verdoving is het meest vervelend. Het was geen pretje, en je hoort en voelt van alles maar pijn doet het niet!!!
Erna kan je wel last krijgen, maar dat is per persoon verschillend. Ik ben nu 2 dagen thuis en ga morgen weer aan het werk.
Over het algemeen hoeven ze er pas uit als ze echt scheef gaan, of voor problemen gaan zorgen. Dus het beste kan je even naar de tandarts, misschien dat hij dan ook een foto maakt.
Maarrr, verstandskiezen die doorkomen doen altijd zeer hoor!! Je hebt kans dat als je een weekje verder bent dat je geen last meer hebt. Probeer eens die nurofen bruis!
Erna kan je wel last krijgen, maar dat is per persoon verschillend. Ik ben nu 2 dagen thuis en ga morgen weer aan het werk.
Over het algemeen hoeven ze er pas uit als ze echt scheef gaan, of voor problemen gaan zorgen. Dus het beste kan je even naar de tandarts, misschien dat hij dan ook een foto maakt.
Maarrr, verstandskiezen die doorkomen doen altijd zeer hoor!! Je hebt kans dat als je een weekje verder bent dat je geen last meer hebt. Probeer eens die nurofen bruis!
IK ga het zeker proberen! Thanks voor de tip.
Foto's heeft hij vorige maand gemaakt en ze waren al een beetje door. Tandarts heeft er niks over gezegd, maar misschien ook wel om mij niet banger te maken haha.
Foto's heeft hij vorige maand gemaakt en ze waren al een beetje door. Tandarts heeft er niks over gezegd, maar misschien ook wel om mij niet banger te maken haha.
Zwerver- Ratel
Bij mij moesten ze eruit omdat ze heel slecht waren doordat ik ze niet kon poetsen. Ze lagen nog half onder het tandvlees.
Ik dacht dit jaar niet meer naar de tandarts te moeten (na ong. 20 afspraken dit jaar), maar nu is mijn meest recente vulling eruit getjoept. Dinsdag dus weer.
Ik dacht dit jaar niet meer naar de tandarts te moeten (na ong. 20 afspraken dit jaar), maar nu is mijn meest recente vulling eruit getjoept. Dinsdag dus weer.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Bij mij ging hij scheef en heeft hij ook niets van gezegd een maand terug, ik vroeg zelfs nog of alles goed was en hij zei dat alles goed was. In veel gevallen doen ze er dus ook pas iets aan als je daadwerkelijk pijn krijgt.
En dan nog, al zou je kies een beetje scheef staan is ook geen groot drama, zolang hij maar niet tegen je andere tanden duwt en je genoeg ruimte hebt!
En mocht hij er ooit uitmoeten; als je er veel pijn aan hebt is het eigenlijk alleen maar een opluchting!!
Oh balen Nobucta Good luck!! Bij mij is er laatst ook een gaatje gevuld en nu mijn kies eruit is voel ik die vulling ineens zitten, en hij "klikt" ofzo als ik met mijn tanden knars. Pfff hoop dat ik er nu ook eens klaar mee ben, de tandarts ziet me al aankomen.
En dan nog, al zou je kies een beetje scheef staan is ook geen groot drama, zolang hij maar niet tegen je andere tanden duwt en je genoeg ruimte hebt!
En mocht hij er ooit uitmoeten; als je er veel pijn aan hebt is het eigenlijk alleen maar een opluchting!!
Oh balen Nobucta Good luck!! Bij mij is er laatst ook een gaatje gevuld en nu mijn kies eruit is voel ik die vulling ineens zitten, en hij "klikt" ofzo als ik met mijn tanden knars. Pfff hoop dat ik er nu ook eens klaar mee ben, de tandarts ziet me al aankomen.
Bah, ik verveel me.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754