DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Ja, ik ben benieuwd en bang hoe het allemaal gaat aflopen.
Als je het niet erg vindt, ga ik lekker op bed liggen, want de letters draaien voor m'n ogen. Heel veel sterkte morgen!
Als je het niet erg vindt, ga ik lekker op bed liggen, want de letters draaien voor m'n ogen. Heel veel sterkte morgen!
Gast- Gast
Ik duim met je mee!!
Als je er over wilt praten je mag me pmen he..
Dank je wel en veel beterschap!!
Als je er over wilt praten je mag me pmen he..
Dank je wel en veel beterschap!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Knuffel voor jullie, Liv en Jor!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pfft, nog 24 minuten.... En dan is de supermarkt dicht.... Maar ik heb zo'n zin in zoveel slechts.... En ik kan me bijna niet bedwingen. Loop te zuchten en te steunen en te kreunen.... Ik wil naar de supermarkt, maar wil ook afvallen....
Gast- Gast
Blijven zitten, Maura. Net als ik! Ik wil chocoladekruidnoten die me roepen vanuit de keuken, maar ik blijf zitten. Ik blijf zitten!
Alex- Ratel
Ik word er gewoon echt helemaal zenuwachtig van. Ik heb het nog nooit zo erg gehad.... Nog 20 minuten....
Gast- Gast
Haha, ik heb nog een DICHTE zak strooigoed, ook weer zo'n kilozak. Maar ik mag echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt niet. Het lijkt me zo cool om ook voor kerst mijn doel van begin maart te halen. Waarom ben ik zo'n avondvreter!!!!!!
Gast- Gast
Pfft, nog een kwartier en ik zit hier nog steeds. Ik ga maar niet meer. Maar als ik nu ga, dan ben ik net op tijd. Maar ik ga niet. Het is afvallen wat ik het liefste wil. Dus wat zit ik dom te doen over die supermarkt? Ik heb altijd als smoes dat het de laatste keer is, je wilt niet weten hoe vaak ik een laatste keer heb beleefd in 2011.
Gast- Gast
Ik heb zo'n slecht weekend gehad qua eten en drank en moet deze week ook nog eens met iemand mee die overal lekkere dingen eet ipv dat ze zelf brood mee heeft... Ik heb dus vandaag mijn brood gegeten EN nog ergens in een kantine gegeten. Echt heel slecht... Thuis nog een zak chips op gemaakt... Dit gaat niet goed... Ik ga ook echt niet meer op die weegschaal staan...
Gast- Gast
Reva schreef:Haha, ik heb nog een DICHTE zak strooigoed, ook weer zo'n kilozak. Maar ik mag echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt niet. Het lijkt me zo cool om ook voor kerst mijn doel van begin maart te halen. Waarom ben ik zo'n avondvreter!!!!!!
Ik heb (even tellen) 1 zakje marsepeinen varkens, 1 zakje marsepeinen letters, 1 zakje mini-chocoladeletters, 1,5 kilo chocoladekruidnoten en 2 kilo gewone kruidnootjes in de keuken staan
Alex- Ratel
Evy schreef:Reva schreef:Haha, ik heb nog een DICHTE zak strooigoed, ook weer zo'n kilozak. Maar ik mag echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt niet. Het lijkt me zo cool om ook voor kerst mijn doel van begin maart te halen. Waarom ben ik zo'n avondvreter!!!!!!
Ik heb (even tellen) 1 zakje marsepeinen varkens, 1 zakje marsepeinen letters, 1 zakje mini-chocoladeletters, 1,5 kilo chocoladekruidnoten en 2 kilo gewone kruidnootjes in de keuken staan
BWHAHAHAHAHAHAHAHHA. Je bent echt mijn held Waar koop je marsepeinen lettters en mini-chocoladeletters? Ik wil ze!
Gast- Gast
Reva schreef:Evy schreef:Ik heb (even tellen) 1 zakje marsepeinen varkens, 1 zakje marsepeinen letters, 1 zakje mini-chocoladeletters, 1,5 kilo chocoladekruidnoten en 2 kilo gewone kruidnootjes in de keuken staan
BWHAHAHAHAHAHAHAHHA. Je bent echt mijn held Waar koop je marsepeinen lettters en mini-chocoladeletters? Ik wil ze!
Bij de Jumbo! Zit er één in dat gat waar jij woont?
Alex- Ratel
Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:Ik heb (even tellen) 1 zakje marsepeinen varkens, 1 zakje marsepeinen letters, 1 zakje mini-chocoladeletters, 1,5 kilo chocoladekruidnoten en 2 kilo gewone kruidnootjes in de keuken staan
Bij de Jumbo! Zit er één in dat gat waar jij woont?
Nee! Maar misschien heeft de hema het ook wel dat zijn mijn lievelingschocoladeletters
Gast- Gast
Die mini chocoladeletters heb ik een maand geleden bij de C1000 gekocht.
Ik zit nog steeds op de bank. Doe ik goed, vind ik zelf. Maar heb nog steeds zin in Kebab en die donerzaak hiero gaat pas om 22.00u dicht.
Ik zit nog steeds op de bank. Doe ik goed, vind ik zelf. Maar heb nog steeds zin in Kebab en die donerzaak hiero gaat pas om 22.00u dicht.
Gast- Gast
Reva schreef:Ooooh, broodje Do-puntjes doen het niet-ner
Edit: laat maar, hij valt.
Alex- Ratel
Toen ik nog niet werkloos was at ik op het werk minstens drie keer per week pizza, doner en mexicaans. Dat mis ik soms wel, al heeft het mijn figuur geen goed gedaan.
Gast- Gast
Ik voel tranen, maar ze willen er niet uit.
Alex- Ratel
Hoi!
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Maura schreef:Voel je je kut, Evy? Of gewoon even zin in een potje janken?
Beide. Het ene komt voort uit het andere.
Alex- Ratel
Zelda schreef:Komt dat door de AD, Evy? Ik had daar ook last van toen ik nog AD slikte.
Zou goed kunnen. Ik ben echt emotieloos, terwijl ik van binnen zo hard huil. Raar he? Maar zo voelt het.
Alex- Ratel
Evy
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40