DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Volgens mij is dat inderdaad hoe die programma's altijd werken... Heb je al een idee wat je anders nog voor opties hebt?May schreef:Lotus schreef:Fijn dat je ervan bent bijgekomen, May. Ik ben benieuwd of dat programma iets voor je is.
En verder heb ik dezelfde vragen aan Evy.
Ja wat ik zo lees over soortgelijke therapieën is het voornamelijk gericht op cognitieve gedragstherapie en daarmee aanleren hoe je met je moe zijn moet omgaan. En als dit ook zo is, dan is het helaas niks voor mij. Dus ik wacht maar even af, misschien is dit wel heel anders.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ja ik ben er ook bang voor, maar goed een psychotherapeut heeft al vastgesteld dat daar het punt niet ligt. Er is oa nog een vermoeidheidscentrum in Lelystad, en daar lees ik wel positieve verhalen over. Ook verhalen van mensen die in het reguliere ziekenhuis geen diagnose kregen omdat alles wat daar onderzocht werd goed was, en daar toch een diagnose kregen. En verder ben ik aan het zoeken naar artsen die goed aangeschreven staan als het om vermoeidheidsklachten gaat, misschien dat ik daar nog iets mee kan.Lotus schreef:Volgens mij is dat inderdaad hoe die programma's altijd werken... Heb je al een idee wat je anders nog voor opties hebt?May schreef:Lotus schreef:Fijn dat je ervan bent bijgekomen, May. Ik ben benieuwd of dat programma iets voor je is.
Ja wat ik zo lees over soortgelijke therapieën is het voornamelijk gericht op cognitieve gedragstherapie en daarmee aanleren hoe je met je moe zijn moet omgaan. En als dit ook zo is, dan is het helaas niks voor mij. Dus ik wacht maar even af, misschien is dit wel heel anders.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Maar er is wel een verschil tussen de constatering dat je klachten geen psychische oorzaak hebben en leren ermee om te gaan, toch? Of zie ik dat verkeerd? Maar goed dat je alle mogelijkheden onderzoekt!May schreef:Ja ik ben er ook bang voor, maar goed een psychotherapeut heeft al vastgesteld dat daar het punt niet ligt. Er is oa nog een vermoeidheidscentrum in Lelystad, en daar lees ik wel positieve verhalen over. Ook verhalen van mensen die in het reguliere ziekenhuis geen diagnose kregen omdat alles wat daar onderzocht werd goed was, en daar toch een diagnose kregen. En verder ben ik aan het zoeken naar artsen die goed aangeschreven staan als het om vermoeidheidsklachten gaat, misschien dat ik daar nog iets mee kan.Lotus schreef:Volgens mij is dat inderdaad hoe die programma's altijd werken... Heb je al een idee wat je anders nog voor opties hebt?May schreef:Lotus schreef:Fijn dat je ervan bent bijgekomen, May. Ik ben benieuwd of dat programma iets voor je is.
Lotus- Ratel
Ja klopt maar we hebben ook uitgebreid besproken hoe ik met mijn klachten omga. En ook daar kwam hij tot de conclusie dat ik dat prima doe en dat hij me daar ook verder niet mee kon helpen.Lotus schreef:Maar er is wel een verschil tussen de constatering dat je klachten geen psychische oorzaak hebben en leren ermee om te gaan, toch? Of zie ik dat verkeerd? Maar goed dat je alle mogelijkheden onderzoekt!May schreef:Ja ik ben er ook bang voor, maar goed een psychotherapeut heeft al vastgesteld dat daar het punt niet ligt. Er is oa nog een vermoeidheidscentrum in Lelystad, en daar lees ik wel positieve verhalen over. Ook verhalen van mensen die in het reguliere ziekenhuis geen diagnose kregen omdat alles wat daar onderzocht werd goed was, en daar toch een diagnose kregen. En verder ben ik aan het zoeken naar artsen die goed aangeschreven staan als het om vermoeidheidsklachten gaat, misschien dat ik daar nog iets mee kan.Lotus schreef:Volgens mij is dat inderdaad hoe die programma's altijd werken... Heb je al een idee wat je anders nog voor opties hebt?May schreef:Lotus schreef:Fijn dat je ervan bent bijgekomen, May. Ik ben benieuwd of dat programma iets voor je is.
May- Ratel
Aha, oké, dan zul je er inderdaad weinig aan hebben...
Lotus- Ratel
Maar we wachten even af en kijken dan weer verder. Ik geef het in elk geval nog niet op.
May- Ratel
Dames, hoe kan een bloedneus ontstaan? Hele domme vraag misschien..
Maar ik heb sinds ik hier ben elke dag of iig om de dag ene bloedneus..
Maar ik heb sinds ik hier ben elke dag of iig om de dag ene bloedneus..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Het kan met de luchtdruk te maken hebben. Ik denk dat je hoger zit dan in NL.
May- Ratel
May schreef:Het kan met de luchtdruk te maken hebben. Ik denk dat je hoger zit dan in NL.
Dat denk ik idd ook!
Gast- Gast
Ik zit hier sowieso hoger, zit nu op de berg! .. En het hoogte verschil met NL is dan 500m volgens mij!
Ok, ik word er namelijk een beetje gek van. Maar met een beetje pech kan ik dit dus 5 maand blijven houden!
Ok, ik word er namelijk een beetje gek van. Maar met een beetje pech kan ik dit dus 5 maand blijven houden!
Burn- Lady Post-a-lot
wat vervelend burn misschien kan je daar iemand raadplegen want als dit zo nog lang duurt is dat voor jou ook niet fijn
Gast- Gast
Ik kijk het nog ff een weekje aan, misschien moet mijn neus ook wel ff weekje wennen!
Burn- Lady Post-a-lot
Ja, gaat echt prima hier! Vermaak me goed.
Wel wennen aan alle trappen op en trappen af.. Bergen op en bergen af.. Maar gaat ok!
Wel wennen aan alle trappen op en trappen af.. Bergen op en bergen af.. Maar gaat ok!
Burn- Lady Post-a-lot
Hahaha, dat is idd zo!
Laatst aangepast door Burn op ma 28 nov 2011 - 5:53; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
Is goed!
Burn- Lady Post-a-lot
Fijne avond!
Burn- Lady Post-a-lot
Mijn broertje had ook steeds een bloedneus (gewoon in nederland) de oorzaak hebben ze nooit kunnen vinden. Maar hij moest het laten "dichtbranden" om het te laten stoppen.... Nu heeft hij er geen last meer van.
pinkflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: