DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Halloooo!!
Oooo ik wil ook lekker pasta eten of crackers met tonijn
Ik kan alleen maar vloeibaar eten en heb hongerrrrrrr.
Oooo ik wil ook lekker pasta eten of crackers met tonijn
Ik kan alleen maar vloeibaar eten en heb hongerrrrrrr.
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Waarom kun je alleen maar vloeibaar eten, gebruikersnaam?
Rush, hoe bevalt het weightcare jou?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik kan ook niet meer al mijn broeken aan. Maar dat is weer een ander verhaal.
Wat vervelend dat je alleen nog maar vloeibaar kunt eten, Gebruikersnaam.
Wat vervelend dat je alleen nog maar vloeibaar kunt eten, Gebruikersnaam.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Hee dames!
Ik heb net een cracker op met advocado .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Gister mn kies laten trekken.. dus zit nu aan de appelmoes, fruitontbijt, yoghurt e.d. . Ben dr weer flauw van maar is niet anders!!
Wat zijn jullie plannen vanavond?
Wat zijn jullie plannen vanavond?
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Super, maar ik zit pas op dag 2 haha. Ik vind het tot nu toe echt een eitje, maar ik denk wel dat ik de avondmaaltijd ga vervangen door een reep of een shake, want echt lekker zijn die niet.Tullow schreef:Waarom kun je alleen maar vloeibaar eten, gebruikersnaam?
Wel te doen opzich, maar niet echt. Ik ga vanavond wel de pasta met champignon proberen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat goed van je, Zelda! Ik hoop dat het een fijn gesprek wordt!
Lotus- Ratel
Het zal vast geen fijn gesprek worden, maar het is wel nodig.Lotus schreef:Wat goed van je, Zelda! Ik hoop dat het een fijn gesprek wordt!
Gast- Gast
Rush schreef:Super, maar ik zit pas op dag 2 haha. Ik vind het tot nu toe echt een eitje, maar ik denk wel dat ik de avondmaaltijd ga vervangen door een reep of een shake, want echt lekker zijn die niet.Tullow schreef:Waarom kun je alleen maar vloeibaar eten, gebruikersnaam?
Wel te doen opzich, maar niet echt. Ik ga vanavond wel de pasta met champignon proberen
Misschien moet ik er dan toch ook maar eens aan gaan geloven. Ik had daar nooit echt vertrouwen in, maar merk nu toch dat het blijkbaar wel effect heeft.
Tullow- Kletskop
Een goed gesprek dan.Zelda schreef:Het zal vast geen fijn gesprek worden, maar het is wel nodig.Lotus schreef:Wat goed van je, Zelda! Ik hoop dat het een fijn gesprek wordt!
Lotus- Ratel
veel succes met je gesprek en leuk gaat het misschien niet zijn maar wel goed van je dat je `t doet.
Gast- Gast
Ik geloofde er ook geen zak van en toen heb ik 2 dagen op rij alleen maar ervaringen gezocht op Google. Alles staat er tussen. Negatieve, terugvallers, maar ook ontzettend veel positieve en dat heeft me wel overgehaald.
Mensen die in 8 weken 10 kilo kwijt zijn, dat wil ik gewoon ook! Ik hoop dat ik straks ook zo`n succesverhaal kan schrijven in ieder geval.
Ik had vanochtend toen ik wakker werd wel een beetje 'honger', maar toen ik eenmaal opgestaan was ging het prima en heb ik m`n ontbijt tot 9 uur uitgesteld (opstaan om 7:30).
Mensen die in 8 weken 10 kilo kwijt zijn, dat wil ik gewoon ook! Ik hoop dat ik straks ook zo`n succesverhaal kan schrijven in ieder geval.
Ik had vanochtend toen ik wakker werd wel een beetje 'honger', maar toen ik eenmaal opgestaan was ging het prima en heb ik m`n ontbijt tot 9 uur uitgesteld (opstaan om 7:30).
Rush- Lady Post-a-lot
Je mag de 5-dagen kuur maar drie weken doen geloof ik hoor, Rush. Ik was het na 5 dagen spuugzat Mocht je willen, ik heb nog een -incomplete- doos staan.
Gast- Gast
Rush schreef:Ik geloofde er ook geen zak van en toen heb ik 2 dagen op rij alleen maar ervaringen gezocht op Google. Alles staat er tussen. Negatieve, terugvallers, maar ook ontzettend veel positieve en dat heeft me wel overgehaald.
Klinkt inderdaad wel erg goed! Jij hebt nu voor 5 dagen? En hoeveel betaal je daarvoor?
Waar heb je dat besteld, btw?
Tullow- Kletskop
Stylegirl schreef:Hee dames!
Wat doen jullie me allemaal aan
Gast- Gast
Reva schreef:Stylegirl schreef:Hee dames!
Je mag toch wel crackers eten? Of heb je die niet in huis?
Tullow- Kletskop
Tullow schreef:Reva schreef:Stylegirl schreef:Hee dames!
Ik heb opzich wel crackers in huis, maar geen avocado Maar Stylegirl blijkbaar ook niet, die heeft advocado's
Gast- Gast
Reva schreef:Tullow schreef:Reva schreef:Stylegirl schreef:Hee dames!
Ik heb opzich wel crackers in huis, maar geen avocado Maar Stylegirl blijkbaar ook niet, die heeft advocado's
Tullow- Kletskop
Geen idee, Lily.
Lotus- Ratel
Ja klopt, 3 weken van 4x een 5-dagenkuur, maar daarna kan je een week stap B doen en daarna weer A als je wilt. Of je kan volledig B gaan doen dan. Dat ligt eraan hoeveel je nog moet afvallen dan, denk ik.Reva schreef:Je mag de 5-dagen kuur maar drie weken doen geloof ik hoor, Rush. Ik was het na 5 dagen spuugzat Mocht je willen, ik heb nog een -incomplete- doos staan.
Wat heb je nog van die doos? Want die avondmaaltijden hoef ik niet, hahaha!
Rush- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:Heb nog een stukje stokbrood dat ik lekker in de oven gooi en opeet met aioli .
Het is dat ik je niet kan bannen
Gast- Gast
Ik heb €23 betaald geloof ik, heb het besteld bij gezondheidaanhuis.nl (ofzoiets) want ik wilde er een shakebeker direct bij. Straks ga ik het gewoon bij het Kruidvat halen (of forumsters die over hebben ).Tullow schreef:Rush schreef:Ik geloofde er ook geen zak van en toen heb ik 2 dagen op rij alleen maar ervaringen gezocht op Google. Alles staat er tussen. Negatieve, terugvallers, maar ook ontzettend veel positieve en dat heeft me wel overgehaald.
Klinkt inderdaad wel erg goed! Jij hebt nu voor 5 dagen? En hoeveel betaal je daarvoor?
Waar heb je dat besteld, btw?
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: