DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Aaargh, nu wil ik patat.
Denk aan je Maart-doel die bijna in zicht is, denk aan je tweede doel, blegh patat, bleeegh
Denk aan je Maart-doel die bijna in zicht is, denk aan je tweede doel, blegh patat, bleeegh
Gast- Gast
Ik ga maar een cracker met tonijnsalade eten.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Een soortgelijk 'gesprek' speelt zich op dit moment af in mijn hoofdReva schreef:Aaargh, nu wil ik patat.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Tullow schreef:Ik ga maar een cracker met tonijnsalade eten.
Is lekker hoor!
Tullow- Kletskop
Tullow schreef:Reva schreef:Tullow schreef:Ik ga maar een cracker met tonijnsalade eten.
Is lekker hoor!
Ja, wil ik ook wel
Gast- Gast
Ik had er ook nog zongedroogde tomaten op!
Tullow- Kletskop
Maple schreef:Tonijnsalade is heel gezond en mager zelf te maken hoor
Ik eet een paar keer in de week een blikje tonijn omdat het eigenlijk geen koolhydraten bevat, maar ik doelde vooral op de tonijnsalade op een cracker Lekkerrrr.
Gast- Gast
Ik zit trouwens foto's terug te kijken en kom een foto tegen van mijn ouders, broertje, man en mij. Wow, wat was ik daar slank voor mijn doen...
Ik geloof dat ik die foto uit ga printen en er een muur mee ga behangen ofzo. Extra motivatie.
Ik geloof dat ik die foto uit ga printen en er een muur mee ga behangen ofzo. Extra motivatie.
Gast- Gast
Ik heb een broek uit 2007 als motivatie!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik ben er weer. En Lily, het is inderdaad wel leuk dat ze altijd een presentje hebben met Pasen en Sinterklaas. En natuurlijk met Kerst ook nog.
Ik moet zo misschien ook maar eens iets gaan eten.
Ik moet zo misschien ook maar eens iets gaan eten.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik eentje uit 2008, al is die drie maten te groot. Omgekeerde motivatie, never againRush schreef:Ik heb een broek uit 2007 als motivatie!
Gast- Gast
Hahaha, dat is ook wel een hele goede inderdaadMaple schreef:Ik eentje uit 2008, al is die drie maten te groot. Omgekeerde motivatie, never againRush schreef:Ik heb een broek uit 2007 als motivatie!
Die broek is een maat 29. Ik wil sowieso weer ruim in maat 30 passen.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik wil graag kunnen bukken in mijn blauwe H&M jurkje. Dat kan nu ook wel, maar dan scheurt hij van mijn nek tot onder mijn kont
Gast- Gast
Hahahaha. Sorry, mag niet lachen, maar het klinkt zo grappig!Reva schreef:Ik wil graag kunnen bukken in mijn blauwe H&M jurkje. Dat kan nu ook wel, maar dan scheurt hij van mijn nek tot onder mijn kont
Rush- Lady Post-a-lot
Lily schreef:hmm ik zit in een eetdubio qua aardappelen, aardappeltjes of boerenkoolstamp
Ik maak zuurkoolstamppot. Meteen maar een jaarvoorraad, kan ik gelijk weer wat invriezen.
Gast- Gast
Rush schreef:Hahahaha. Sorry, mag niet lachen, maar het klinkt zo grappig!Reva schreef:Ik wil graag kunnen bukken in mijn blauwe H&M jurkje. Dat kan nu ook wel, maar dan scheurt hij van mijn nek tot onder mijn kont
Ja, lach maar. De stof is iets dunner dan dat ik had verwacht En de onderkant loopt iets meer naar binnen dan dat ik had verwacht. Dus bukken of de trap op kunnen lopen is niet mogelijk maar hee, hij kan dicht!
Gast- Gast
Ik ga zo gehaktballetjes in pittige tomatensaus en pasta maken
VeryCherry schreef:Ik ga zo gehaktballetjes in pittige tomatensaus en pasta maken
Wil ik ook!!
Gast- Gast
Ik wil ook weer in mijn broek uit 2007 kunnen passen, maar dan mag ik wel wat beter mijn best gaan doen!
Tullow- Kletskop
Dan kom je toch een keer eten Reva We zouden trouwens ook nog een tortilla-meeting houden
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: