DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Lotus schreef:SO, ja ik had therapie vandaag. Ik geloof dat het wel goed was.
Fijn dat je in elk geval dat gevoel hebt gekregen aangezien je er toch wel moeite mee had vorige week. Wat ik tenminste een beetje begreep van je posts.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Mag ik nu even eerlijk toegeven dat het niet goed met mij gaat...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Zelda, Jordana, Maple
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Twee weken geleden was dat alweer. Vorige week was het ook wel goed. Moeilijk, maar wel goed.silly-one schreef:Lotus schreef:SO, ja ik had therapie vandaag. Ik geloof dat het wel goed was.
Fijn dat je in elk geval dat gevoel hebt gekregen aangezien je er toch wel moeite mee had vorige week. Wat ik tenminste een beetje begreep van je posts.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Jordana schreef:Zusje schreef:Een jurkje op zich wel vind ik, zolang het maar niet te sexy/ fleurig is.
Het is een zwart jurkje waar ik nog een blazer overheen doe. Hij komt alleen tot op mijn boven benen. Dus ik dacht een maillot en onderaan te doen en laarzen.
Heb je niet een pantalon?
Gast- Gast
Ik heb afgelopen vrijdag weer een tante verloren.
Zij is de derde van de familie in een half jaar tijd.
Mijn vader begint zich zorgen te maken omdat hij nu zijn zus en broer aan het hartstilstand is verloren.
Mijn vriend kon het van het weekend alleen maar over de auto hebben en als ik vroeg ga je mee naar de begravenis was zijn antwoord. denk het wel..
En morgen is de begravenis en ik zie er gewoon tegenop..
Zij is de derde van de familie in een half jaar tijd.
Mijn vader begint zich zorgen te maken omdat hij nu zijn zus en broer aan het hartstilstand is verloren.
Mijn vriend kon het van het weekend alleen maar over de auto hebben en als ik vroeg ga je mee naar de begravenis was zijn antwoord. denk het wel..
En morgen is de begravenis en ik zie er gewoon tegenop..
Jordana- Ratel
Zusje schreef:Jordana schreef:Zusje schreef:Een jurkje op zich wel vind ik, zolang het maar niet te sexy/ fleurig is.
Het is een zwart jurkje waar ik nog een blazer overheen doe. Hij komt alleen tot op mijn boven benen. Dus ik dacht een maillot en onderaan te doen en laarzen.
Heb je niet een pantalon?
Denk dat het idd beter is.. Heb er nog wel eentje..
Jordana- Ratel
Jor, Jor, Jor.. Argghh! Meisje, ik wilde dat ik iets voor je kon doen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sjees, net of ik over mijn laatste relatie lees Jordana. Mijn ex was ook zo, het zat er gewoon niet in bij hem. Echt ontzettend naar om niet de steun te krijgen die je zoekt. Zeg je wel eerlijk tegen hem dat je die steun nodig hebt? Want dat deed ik dan weer wel en meestal ging het dan wel goed. Wat ik al zei; het zat er bij hem gewoon niet in maar fijn was het niet nee... Gecondoleerd met het verlies van je tante. Een pantalon is beter denk ik ja, gewoon een simpel truitje erop en een blazer. Heel veel sterkte.
Gast- Gast
Hij gaat wel mee..
Ik was zo bang dat hij niet meeging omdat hij bij de eerste en de tweede niet meegegaan is..
Maar nu wel.. En ik weet niet of het is omdat hij het wilt.. Of omdat hij meegaat omdat hij dat gezeik niet nog is wel mee maken maken van mij.. (hij heeft toen echt de volle laag gekregen van de eerst en tweede) En ik geef het wel aan maar hij doet er niets mee verder..
Ik was zo bang dat hij niet meeging omdat hij bij de eerste en de tweede niet meegegaan is..
Maar nu wel.. En ik weet niet of het is omdat hij het wilt.. Of omdat hij meegaat omdat hij dat gezeik niet nog is wel mee maken maken van mij.. (hij heeft toen echt de volle laag gekregen van de eerst en tweede) En ik geef het wel aan maar hij doet er niets mee verder..
Jordana- Ratel
Wat vervelend dat je vriend er eigenlijk niet is op de momenten dat je hem nodig hebt. Ik begrijp dat je boos op hem bent geworden. En terecht! Ik wil je een dikke knuffel geven en veel sterkte morgen!
Gast- Gast
Thnx,
En ik kreeg van het weekend nog een opmerking van iemand naar mijn hoofd:
Jor, wat is er toch aan de hand met je? Je had zon leuke twinkel in je ogen met wat ondeugends erbij maar ik zie hem niet meer.. Waar heb je die toch gelaten?
En boem toen kwam er nog meer tranen..
En ik kreeg van het weekend nog een opmerking van iemand naar mijn hoofd:
Jor, wat is er toch aan de hand met je? Je had zon leuke twinkel in je ogen met wat ondeugends erbij maar ik zie hem niet meer.. Waar heb je die toch gelaten?
En boem toen kwam er nog meer tranen..
Jordana- Ratel
Ja die brak me even.. Maar het ergste is dat hij nog gelijk heeft ook..
Jordana- Ratel
Ik bedoel dat mensen van die opmerkingen maken. Mijn moeder is 2 weken geleden geopereerd en ik ben ook aan het rennen en vliegen om alles zo goed mogelijk te regelen. En dan zijn er mensen die van die opmerkingen maken, terwijl ze niet eens weten hoe ik me voel of wat ik denk. En ondertussen doet het pijn en als je je dan omdraait, rollen de tranen over je wangen.
Gast- Gast
Ja dat zeker..
Hoe gaat het met je moeder?
Hoe gaat het met je moeder?
Jordana- Ratel
Mwoah.. De ene dag beter dan de andere dag. Ze slaapt elke middag nog even, omdat ze gewoon moe is. Ze wil heel graag, maar ze kan niet. En dat vindt ze heel erg. En daarnaast weet ze inmiddels de uitslag en dat zorgt voor stress en onrust.
Gast- Gast
En dat is zo slopend stress en onrust..
Ik hoop echt het allerbeste met je moeder!!
Ik hoop echt het allerbeste met je moeder!!
Jordana- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: