Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine do 26 jan 2012 - 9:01

Ik kom ook weer eens een teken van leven geven. Lees nog steeds mee, maar heb weinig nieuws te melden, waardoor ik er ook niet aan denk fanatiek te reageren, als ik er al energie voor heb.

Roodkapje: balen dat je je verslapen hebt. Heb je al een nieuwe afspraaak?

Rejoy: mooi buikje heb je al! En darmen of niet, het is wel een zwangeschapsbuikje.

Moepie: idd, je mag lekker met je buikje pronken hoor!

Pip: vervelend dat je nog niet van je lichaam kan genieten. Een zwangerschap is zoiets moois, net als een zwangere vrouw, probeer daarvan te genieten en mee te pronken. Voor je het weet ben je bevallen.

Jezzie: wat een bijzonder gevoel geeft dat he?


All: heb vanavond weer een echo gehad, het blijft genieten. Deze zwangerschap voelt zo goed (in de zin dat ik totaal niet onzeker ben), dat ik echt kan genieten van mijn echo's. Voel me lichamelijk nog steeds een wrak, vandaag nog tot 3 keer toe boven het toilet gehangen. Hoop dat dit snel beter wordt, want begin daar nu wel een beetje klaar mee te zijn. Maar goed, het hoort erbij, dus we doen het er maar mee. Gelukkig kan ik nog steeds genieten van de zwangerschap en het feit dat er een kindje in mijn buik groeit.



Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 22:39

Yasmine, ligt het aan mij of is je onderschrift erg raar? Ik zie hele grote plaatjes.

Verder valt het me al op dat hier al veel meiden aan de zwangerschapskleding gaan. Ikzelf merk nog helemaal niks haha. Ja `s avonds vind ik het wel fijn als m`n BH uit is en om een joggingbroek of pyjamabroek aan te hebben. Maar m`n gewone kleren passen nog gewoon smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje vr 27 jan 2012 - 2:41

@ Rejoy : je groeit me voorbij Wink Je gaat echt hard joh! Hier ken ik het probleem met het optillen.. hier nog een kleintje van oktober 2010 en die loopt nog niet... dus bij alles moet ik hem tillen... Ik merk het ook soms aan mijn rug.. Hij moet maar snel gaan lopen;)
Het is van belang dat je tussen 10-11 weken die bloedafname hebt en dan met 12-13 weken de nekplooimeting zelf. Die afspraak staat ook al, 10 februari.. de ochtend nadat we terugkomen uit Marokko... dus ook dan optijd op;) We landen pas 23.45 oid in Duitsland.

@all : Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt! Ik mag dinsdag om half 2, wederom na een nachtdienst dus ik ga naar mijn ouders na mijn nachtdienst en daar slapen. Mijn mama kan me dan wakker maken zodat ik me niet nog eens verslaap! Ik baal nog steeds haha...

@nachtdienst: Ik blijf gewoon nachten draaien tot mijn verlof denk ik! Ik doe gewoon kantoor werk en zit op relax-stoelen.. dus mag niet klagen. Wellicht dat ik iets minder nachten ga draaien maar ik moet even zien hoe het allemaal gaat.

Ik ben echt extreem moe opeens... gisteren van half 9 tot 1 geslapen en van 5 uur inde middag tot half 4 vannacht. Toen even wat gedronken en gegeten en weer verder geslapen tot 7 uur vanmorgen.. Kinderen aangekleed, naar school gebracht. Olivier bij papa laten spelen in de woonkamer en ben ik weer gaan slapen tot 1 uur... Het viel zelfs mijn oudste dochter al op: mama is een slaapkop zei ze gister Wink. Verder nog steeds nergens last van... en voel mijn bm nog niet volgens mij...

Jullie binnenkort nog echo's ?
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 27 jan 2012 - 9:23

Moepie, fijn dat je nu iets meer energie begint te krijgen. Hopelijk zet het zo door!
Hadden ze jou bij prenatal goed advies gegeven betreft je bh?
En lekker positiekleding aandoen hoor, want het moet wel lekker zitten.

Lily, jammer dat je het hartje niet hebt kunnen horen. Ik wist niet dat je sneller rugklachten kon hebben als je baarmoeder naar achteren ligt. Mijn baarmoeder ligt ook heel erg naar achteren, maar gelukkig geen last *klopt snel af*

Rejoy, zo jouw buik groeit goed zeg!

Jezzy, fijn dat je een echo hebt gehad en dat alles er goed uitzag!

Pip, shopse zit weekend!

Yasmine, fijn dat deze zwangerschap goed voelt! Hopelijk ben je snel minder misselijk.

Roodkapje, er zijn toch ook regels mbt onregelmatige diensten en zwangerschap?


Deze week even een mindere week. Ik heb het heel druk gehad, 3 dagen gewerkt, donderdag gaan shoppen met een vriendin, ze zit in een rolstoel dus behoorlijk pittig om te duwen. Daarna nog de weekboodschappen gehad en daarna kwam er een vriendin om mijn zoontje en mij te knippen. Vanmorgen op kraamviste geweest en vanmiddag ingestort. ik ben zo ontzettend moe dat ik er gewoon niet lekker van ben. Vanmiddag even geslapen en rustig aan gedaan. Maar ik moet mezelf wel goed in de gaten gaan houden, want nu ben ik echt te ver gegaan.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje vr 27 jan 2012 - 9:42

@wennes: ik weet niet precies hoe dat zit in onze CAO. Een collega van mij was ook zwanger vorig jaar en die heeft ook haar tijd uitgezeten zeg maar. Ik zal daar wel eens naar kijken. Ik wil het wel zo lang mogelijk volhouden want je krijgt toch extra salaris en dat is ook niet verkeerd smile Ik werk gewoon op kantoor dus weet ook niet of er iets speciaals voor in de Cao is opgenomen... Zal maandagnacht wel even zoeken smile

Je moet wel rustig aan doen he? Je lichaam geeft het vanzelf aan, maar dan is het vaak al te laat! Liever een dagje rust plannen tussen alle drukke werkzaamheden / shoppen etc in.
Hier loop ik vaak ook te hard van stapel...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 27 jan 2012 - 9:44

Op dit moment kan ik je de hand schudden Wennes!
F had vanmorgen een vreselijk driftbui en ik had al niet zo veel energie, `s middags ben ik ook gaan slapen en heb 2x 20min aardig vast geslapen.
Vanmiddag nog even naar het dorp en daar voelde ik me al niet helemaal lekker, iets duizelig en last van mijn buik.
Thuis had ik het helemaal gehad, kan de hele avond al wel janken:oops:

Heerlijk die hormonen he! Hoop wel dat ik me fijner ga voelen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 27 jan 2012 - 22:00

Roodkapje, Volgens mij ga je dan niet minder verdienen hoor, omdat het zwangerschapsgerelateerd is, maar het lijkt me wel verstandig om het even goed uit te zoeken.

Pip, Balen dat jij je ook niet helemaal goed voelt. Idd wat Roodkapje ook zegt, je lichaam geeft het wel aan, maar vaak te laat.
Ik merk dat ik er echt rekening mee moet gaan houden, ook met wat ik wil gaan plannen. Komende week is mijn man voor het eerst van woe t/m zat weg voor zijn werk dus dan komt alles op mij neer. Dan moet ik het dus echt wel rustig aan gaan doen deze week.


Ik heb het erover dat ik rustig aan moet gaan doen, maar ga zo de kozijnen van de babykamer schuren zodat mijn man deze straks kan lakken. We gaan het voor de tweede keer doen dus dan is het helemaal netjes. Beetje bij beetje doen we kleine dingen zodat het straks niet allemaal opeens hoeft te gebeuren. Vanmiddag zoek ik waarschijnlijk nog even mijn bedje op Sleep
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 27 jan 2012 - 22:10

mijn man moet ook regelmatig in de kost. Eigenlijk moest hij de komende 2 weken ook, maar dat gaan ze gelukkig heen en weer rijden. Het weekend van carnaval is hij wel 4 dagen weg en de maand maart is hij doordeweeks ook helemaal weg. Vooral tegen die 4 weken zie ik heel erg op. Zolang gebeurd vaker, maar ik kan het allemaal veel minder hebben nu. Denk dat het daarna ook maar eens klaar moet wezen met het in de kost gaan. Maar wie ben ik om daar wat over te zeggen....

Vanmorgen heb ik lekker tot half 9 kunnen slapen, wel veel gedroomd... Denk door gisteren.
Vandaag lekker shoppen!
Fijne dag allemaal en schuurse Wennes!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 22:18

@ Pip: het kindje zit nu net boven je schaambot, alles wat daar boven zit, zijn darmen enzo. Heb je een slachtoffer gevonden om te gaan shoppen vandaag?
Ik droom nu ook veel meer dan eerst, hele realistische dromen.

@ Yasmine: fijn dat deze zwangerschap zoveel beter voelt. Dan heb je zelf ook direct meer vertrouwen. Hopelijk voel je je snel wat beter, zo lang misselijk zijn is niet fijn.

@ Roodkapje: jou ventje is natuurlijk nog een stuk jonger! Pas nu merk je hoe vaak je eigenlijk tilt hè. Y. is er niet blij mee dat ik haar minder til, maar anders lukt het ook niet meer.

@Wennes: doe maar rustig aan jij! Ik ben blij dat wij niet hoeven te schuren en te verven enzo Laughing Misschien dat ik ons kamertje opnieuw ga verven, die is nu donker eiken en ik wil eigenlijk witte meubeltjes, maar ik zie nu al op tegen die klus. Eigenlijk heb ik er weinig zin in.

@ All: wij hebben het gisteren aan vrienden bekend gemaakt. Iedereen was ontzettend verrast en blij voor ons. Een paar van mijn vriendinnen hadden het vermoeden al, die waren mijn buik al opgevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 27 jan 2012 - 22:49

Rejoy: Ik had het idee dat ik vanmorgen of het kindje voelde of een harde buik.. Dat zat onder mijn navel over de breedte van mijn buik. Het was iets van 7/8 cm hoog en denk zo`n 15cm breed en was wel echt hard, later iets minder, maar bleef het voelen. Kan dat?
Ik ga met mijn moeder shoppen en dan ook nog even High Teaen of High Coffeen! Tenminste als er plek is, het is daar wel megadruk altijd en je kan niet reserveren.

Ik ben weer weg, F heeft in haar broek geplast...


Laatst aangepast door PiP op vr 27 jan 2012 - 23:10; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 27 jan 2012 - 22:51

@Pip, veel plezier met shoppen vandaag.

@Wennes, succes met schuren! Wij gaan eerst verhuizen, dus kan voorlopig nog niks doen voor de babykamer. Eerst de woonkamer en onze eigen slaapkamer verven en behangen, daarna pas de babykamer.

@Yasmine, wat fijn dat je je zo goed voelt!

@All, ik merk ook wel aan mezelf dat ik af en toe wel even een rustmomentje moet inlassen. Heb het best druk gehad afgelopen week, morgen wordt ook weer druk. Dus vandaag ga ik lekker helemaal niks doen. Mijn vriend is de hele dag weg, dus heb lekker een dagje voor mezelf, ook wel eens lekker.

Gisteren gingen we een koelkast ophalen voor ons nieuwe huis, via marktplaats. Die vrouw was heel aardig, mijn vriend zei, dat we groter gingen wonen, omdat we een kindje verwachten. Toen vroeg die vrouw of we al een badje hadden. Want ze heeft 3 kleinkinderen, waarvan de oudste bijna 2 jaar, dus dat badje stond toch maar op zolder.
Ze kwam ook nog aan met een boxkleed en loopfietsje
Zo gingen we dus naar huis met een koelkast voor 50 euro en een badje met standaard een boxkleed en een fietsje er gratis bij!
Zo komen we wel makkelijk aan onze spullen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 28 jan 2012 - 9:12

Rejoy, leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde!
Wij hoefden eigenlijk ook niet zo heel veel aan het kamertje te doen, maar het was creme en ik wilde het wit Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 166342 En dan kom je ineens van alles tegen en doe je gelijk meer.

Pip, heb je nog kunnen high tea'en? Ik denk niet dat je een harde buik hebt gehad, maar eerder je darmen die opspeelden?
Hmm, lees net dat je misschien blaasontsteking hebt. Dan zou het wel goed kunnen. Je baarmoeder is natuurlijk nog maar klein en komt net boven het schaambot uit dus ik ben benieuwd waar je het gevoeld hebt.

Jezzy, zo kom je zeker nog aan spulletjes. Wat fijn dat die vrouw het zomaar meegaf!

Ik heb vanmorgen nog geschuurd. Mijn man zou lakken, maar had geen spullen. Dus daar vanmiddag om geweest en dan zet ik hem morgen aan het werk Wink
Ik ben nog even de stad in geweest om een nieuwe bh. De mijne zaten echt niet lekker meer. Eerst bij de prenatal gekeken, maar die vormloze dingen trek ik dus echt niet aan. Daarna naar de hunkemoller en een voorgevormde gekocht met nog een beetje ruimte om te groeien. Niet echt een speciale, maar wel een die lekker zit.


Laatst aangepast door Wennes op za 28 jan 2012 - 9:18; in totaal 2 keer bewerkt
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Lejow za 28 jan 2012 - 9:16

Dat is leuk en lief Jezzie!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 28 jan 2012 - 9:26

Lejow schreef:Dat is leuk en lief Jezzie!!
Ja ben er ook zo blij mee! En het ziet er ook nog heel goed uit!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP za 28 jan 2012 - 9:40

Wennes: Jup we hebben nog gehightea`t! (wat een woord)
Heb een nieuwe broek 2 hemdjes en 2 truitjes geshopt voor mezelf.
En voor de kleine een setje en een spijkerbroekje.

Maar komt de baarmoeder net iets boven het schaambot uit, of zit de gehele baarmoeder net iets boven het schaambot?
Kan me niet voorstellen dat er achter het schaambot een baby van 15 cm lang zit!?
Straks maar weer eens in mijn boek kijken smile
Harde buik had ik ook al wel met 20 weken bij F, zou er niet van staan te kijken na gisteren dat ik het had.
Voelde me echt klote, maar gelukkig ben ik nu weer happy:D
Darmen waren het niet denk ik, dan is mijn hele buik dik en had er ook geen last van.

Goed bezig geweest hoor ik al! Bh ben ik nog niet voor geslaagd, ga hier volgend weekend denk ik even naar de lingeriezaak.

Jezzy: Wat lief zeg van die mensen!

Rejoy: Wat leuk dat iedereen enthousiast reageerde, en die buik, daar kon je eigenlijk ook niet omheen he, haha!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bruintje Beer za 28 jan 2012 - 9:41

Pip: Ben je in A. geweest?
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP za 28 jan 2012 - 9:44

Ja, alleen dat winkeltje zat er niet meer! Zijn daarna nog doorgereden naar H.wijk
Dat Name-It winkeltje is trouwens ook leuk smile Voor de meiden wat minder, maar voor de kleine man zag ik genoeg leuks!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bruintje Beer za 28 jan 2012 - 9:47

Dat is jammer. Je bedoelde toch waar ze Noppies verkopen. Hmm dan is die zeker pas weg!!

Ja klopt De name-it winkel is erg verslavend:oops: Ze hebben vooral voor jongens leuke spullen!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 28 jan 2012 - 9:53

Pip, jij bent natuurlijk al iets verder dan dat ik ben. Ik denk dat je baarmoeder nu een paar cm boven je schaambot zit. Je kunt het je bijna niet voorstellen dat daar een baby zit. Ik kan het ook helemaal niet voorstellen hoor. Het kan wel een harde buik zijn, bij een tweede gaat het vaak iets sneller dan bij de eerste. Hopelijk valt het mee. Ik zou wel je urine na laten kijken hoor!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje za 28 jan 2012 - 11:38

Bij 16 weken is het een paar cm boven je schaambot ja... maar die 15 cm baby zit helemaal opgerold ook nog in jouw bm. Je baarmoeder is nu zo groot als een avocado.. Ik heb iemand op mijn fb die ik ken van een ander forum... die heeft bij elke tig weken een foto gemaakt het een vrucht / voorwerp hoe groot de bm toen was.... Erg leuk!...


@ ik dacht net dat ik kleine kieteltjes in mn buik voelde !!! Ik maak mezelf eerst gek dat ik toch weer denk dat alles mis is....dinsdag weer een echo... pfff! En zit nu net ff stil op de bank.... en ik dacht het echt even te voelen... maar ben over 14 min pas 10.3 wkn volgens mij kan dat nog niet he? Ik maak mezelf gek.....
Bij O. was het met 13 weken dat ik het voelde met voorliggende placenta.... bij de anderen allemaal later!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 29 jan 2012 - 0:19

Roodkapje, het zou wel heel vroeg zijn als je de baby al kan voelen, maar zou wel heel gaaf zijn!
Ik dacht gisteravond ook dat ik de baby voelde, maar het waren toch echt mijn darmen, jammer!
Bij B had ik een voorliggende placenta en toen voelde ik het pas met 20 weken. Hopelijk voel ik het nu wel eerder. Het geeft je toch een stukje bevestiging.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 29 jan 2012 - 0:47

Hallo meiden,

Laat ook maar weer eens wat van me horen. smile

@ Roodkapje, lijkt me wel vroeg om al wat te voelen, maar zou niet weten of het kan. Leuk dat je ook dinsdag een echo hebt. Ik heb dan mijn eerste echo. Leef er ook echt naartoe.

@ Pip, leuk he zo'n name it winkeltje. Ben ook een paar jaar terug een keer geweest. Moest echt wat voor mijn nichtje meenemen gewoon.

@ Wennes, leuk dat jullie al met de kinderkamer bezig zijn.

@ All, Gister een vriendin tijdens een avondje met vrienden vertellen dat ze vijftien weken zwanger is... Nou dat maakt het wel moeilijk om het voor me te houden. Maar nog een weekje en dan mag iedereen het weten Very Happy Tenminste... als de echo goed is natuurlijk.
Hier gaat het wel goed. Voel me nog wel vaak opeens misselijk. Dat vind ik nog weleens lastig. Zeker om dat dan te verbergen!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius zo 29 jan 2012 - 0:58

PiP: hoe voel je je nu?

Roodkapje: Pep.ijn voelde ik ook met 11 weken, dus het zou kunnen. Ondanks dat de placenta voor lag. Het is wel je vierde kindje, dus je zult het zeker wel herkennen, haha!

Maddie: waarom gaan jullie het pas bij 13 weken vertellen?

Hier gaat alles verder prima. Sinds donderdag was ik wel snotverkouden, hoofdpijn, keelpijn en belabberd. Maar ook weer niet zo ziek dat ik in bed moet blijven....beetje er tussenin, wel heel vervelend. Het gaat nu al wel weer steeds beter gelukkig.

En verder ben ik nog helemaal niet misselijk, heerlijk! Ik heb nu een paar keer gehad dat ik wat misselijk werd, een opgeblazen gevoel, maar als ik snel op mijn zij ga liggen, zakt het weer weg, gelukkig! Nu nog maar 2 keer 'overgegeven', maar dat was niet veel. Dus ik teken ervoor! Maar aan de andere kant maakt het me ook wel weer onzeker.

Heb al wel een zwangerschapsbroek uit de kast getrokken, haha!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP zo 29 jan 2012 - 8:00

Roodkapje: Toch wel fijn dat je een soort van teken krijgt dat het goed zit!
Ik dacht de kleine ook al met 12 weken te voelen en dat was het achteraf ook al wel.
Toen ik niet zwanger was, leek het ook af en toe wel alsof ik een baby voelde, maar dan kwam er meestal wat achteraan Embarassed


Wat een frummeltje is het dan nog eigenlijk he als je net zo groot is al een avocado. Op de echo lijkt het al heel wat! Wel grappig dat ze diegene het steeds met een vrucht vergeleek!

Wennes: En? Heb je je man nog aan het schilderen gezet?

Maddie: Ik MOEST ook gewoon wat meenemen, haha. Als mijn broertje in die winkel is weet ik ook zeker dat hij niet met lege handen naar buiten gaat. Hij is nogal van de laatste mode, dus die kromme spijkerbroeken en broeken met een bretels eraan. En dat hing daar dus ook voor de kleintjes, zo leuk!
Dat je je mond kon houden joh!! Wij hebben het met 10 weken verteld, maar toen hadden we dan ook al een goede echo.


Darius: Ik voel me wel weer goed! Gelukkig dat je niet zoveel over hoeft te geven. Bij mij is het op maandag, woensdag en donderdag raak, haha. Strakke planning hè!?

Bruintje Beer: Ik bedoelde inderdaad die Noppies winkel, maar wist ook niet dat het inmiddels Noppies was Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 561177
Bij de Prenatal had 1 van die meiden ook pas voor het eerst gezien dat die winkel weg was! Er hangt ook verder niks op de deuren, ja de gewone uitverkoop sticker en de etalagepoppen staan er nog.

Nou dames, bij deze een foto van mijn buik met 16+5:
Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 DSC013961


Volgens mij had ik ook nog niet over het umc verteld?
Ik heb voor 14-2 een afspraak en dan krijg ik eerst een echo(weer geslachtsbepaling denk ik) en dan een afspraak met de Gyn.
Ben echt zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, heb helemaal geen vertrouwen meer in de arts die over het draagsterschap gaat. Ze had al wel eens gezegd dat ik misschien gedeeltelijk onder controle mocht blijven bij de vk, maar nu had ze het er ook over dat ik in overleg misschien ook wel in ons eigen ziekenhuis mag bevallen... Toen ik vroeg of ik zelf een afspraak moest maken voor de 20wk echo of dat dat dan ook in met umc gedaan werd, zei ze dat ik toch al een echo had gehad(die met 15 weken bedoelde ze)! Ze heeft niet eens verstand van zwangerschappen... laat staan van een zwangerschap van een hemofiliedraagster.. Ik vergeet dus maar wat ze allemaal gezegd heeft en ga straks uit van wat de gyn allemaal gaat zeggen. Maarrrr ik krijg dus gewoon nog 2 echo`s! die voorafgaand aan het gesprek met de gyn en 1a2 weken later de 20 wk echo. Heb nu zelf een afspraak gemaakt en kan die altijd nog afzeggen als de gyn het in het ziekenhuis wil laten doen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje zo 29 jan 2012 - 9:00

Pip: wat een gedoe over het draagsterschap. Vertrouw je eigen gevoel ! Het is niet zomaar wat en daar moet goed naar worden gekeken. Je kan altijd nog een andere arts als second opion inschakelen over het wel of niet bevallen in eigen ziekenhuis etc. Daar heb je recht op.

Pip: ik kan je per PM wel die foto sturen met die avocado, eerder heeft ze een kers, een blauwe bes en later een bloemkool :P Erg geinig idee. Ben nu werken tot 23 uur maar als ik er vanavond nog aan denk stuur ik het je:)

Maddie: Wow en jij kon je mond houden?? Knap hoor! Ik zou als mijn vriendin ( die kans lijkt me nihil:P) me morgen zou vertellen dat ze 15 weken zwanger is, ik meteen zou gillen : whaaaaaaa wat gaaf.... dan kunnen we samen babyshoppen want ik ben ... weken ! Maar goed... je wil het wellicht ook haar moment laten... maar ik zou mn mond niet kunnen houden. Al begrijp ik dat je eerst een goede echo gehad wil hebben...

Het wel / niet voelen van de baby: ik heb het niet meer gevoeld.. Ik weet ook niet of het het was... het voelde zo, echt zo'n klein gekieteld heel licht aan de binnenkant..

Maarja..het is nog vroeg en hoewel het de 4e is weet ik nooit zo goed hoe het ook al weer voelde :P De harde trappen die vergeet ik niet Wink maar dat allereerste begin ... Wink

Hmm.. we wachten af, ik leg het dinsdag eens voor aan die man die de echo gaat doen!

Darius: met 12 weken is ook lekker vlot smile Ik heb alleen nog maar voorliggende placenta's gehad.. ben benieuwd wat het nu gaat zijn Wink Zal zoiets erfeljk bepaald zijn eigenlijk?
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 36 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum