Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 9 feb 2012 - 7:48

Lily; de echo is bij mij inwendig gedaan, ze hoefde dus niet te duwen. We zagen het pas toen ik de echo kreeg, ze zei toen: "je hebt een volle blaas, dat is de streep die je ziet" toen dacht ik "oh, ja dat is eigenlijk wel waar" haha had het daarvoor eigenlijk niet vernomen.

Rejoy; dank je! Ik heb nu volgens mij wel rond dezelfde tijd mijn zwangerschapskleding aan gedaan dan toen bij mijn dochter, maar ik heb nu wel meer buik dan toen. Er zit ook nog wat aan van toen Embarassed dus daar zal het wel door komen.

Ik ga niet naar de 9 maandenbeurs, had wel gewild en ook de kans gehad om met collega's te gaan met de bus. Maar ik kan niet zo goed tegen het met de bus reizen en de laatste keer had ik zo'n hoofdpijn dat het migraine werd en dat mijn man me rond 12.00 al heeft opgehaald... Met de auto had ik op zich wel gewild, maar niemand die mee wil/kan.

Pip; ach ik kan nog wel even wachten hoor. Misschien doen we wel weer een pretecho, hebben we bij E. ook gedaan maar toen was het rond de 22 weken, nu zou ik hem dan liever iets later doen.
Je hebt het druk met je afspraken! Ben benieuwd wat je in Utrecht allemaal te horen krijgt.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 9 feb 2012 - 8:35

Maddie, fijn dat je niet veel meer hoeft te doen in je huurhuis.

Jezzie, leuk dat jullie de sleutel krijgen, veel succes met klussen.

Moepie, mooie echo! En je buikje groeit al goed zeg.

9maandenbeurs, Ik ga donderdagavond samen met mijn man. Ben benieuwd hoe het zal zijn.


Gisteren naar de gynaecoloog geweest. Hij ging eerst met de eendenbek kijken en hij zag dat ik poliepen op de baarmoederhals heb. Het kan van de zwangerschap komen, maar hoeft niet. Nu kunnen we er niks aan doen, maar na de zwangerschap moet ik er wel naar laten kijken. Dit was wel even schrikken en ik voel me er heel rot onder. Cry
Met een inwendige echo kon hij de baarmoederhals goed opmeten. Hij is 4.3 cm helemaal super! (normaal moet hij tussen de 4 a 5 cm zijn)
Ik vroeg wanneer je harde buiken kunt krijgen omdat ik af en toe last heb en dat het laatst leek of het al een harde buik was. Toen gaf hij aan dat het nu al kan en dat ik nu al rustig aan moet doen. Dat ik nu af en toe hulp moet hebben bij de zorg voor onze zoon zodat ik rustig aan kan doen. Dat het nu al van belang is omdat de kans heel groot is dat ik weer in het ziekenhuis kan komen.
Lijkt me een duidelijke waarschuwing dus.
Over 3 weken moet ik terug voor een meting.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 9 feb 2012 - 11:01

Wennes; fijn dat het er nu goed uit zag. Wel s brikken van die poliepen maar gelukkig kan het nu geen kwaad begrijp ik?
Dnk dat de gyn wel duidelijk is ja, goed op jezelf letten dus! Heb je een beetje hulp?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 9 feb 2012 - 19:29

moepie schreef:

Rejoy; dank je! Ik heb nu volgens mij wel rond dezelfde tijd mijn zwangerschapskleding aan gedaan dan toen bij mijn dochter, maar ik heb nu wel meer buik dan toen. Er zit ook nog wat aan van toen Embarassed dus daar zal het wel door komen.

Hier net zo, alleen had ik nu 2/3 weken eerder een zwangerschapsbroek aan.
Maar ik heb ook nog wel mijn eigen broeken aan, doe dan de bovenste knoop en een inmiddels een stukje rits open en een haarstiekje tussen de knoop en knoopsgat Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 561177

Ik had ook geen zin om daar de hele dag rond te hangen, ik ben `s middags best wel moe.
Zag daarom de trein of dus niet zitten, nu gaan we met de auto.

Wennes: Ik kan nu niet je ticker zien hoever je bent, maar las gisteren dat een harde buik vanaf 16 weken kan?
Bij mij was het pas toch wat anders wat ik voelde, heb het best vaak als ik `s morgen wakker wordt. Misschien mijn blaas die vol is? Alhoewel het soms ook al wel afzakt voor ik naar de wc ga..
Die poliepen kunne die ook kwaad? Ik heb er nog nooit van gehoord, dacht dat dat alleen op de stembanden kon!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 23:05

Goedemorgen meiden!

Hier gaat het weer goed hoor! Gisteren was ik op 'standaard' controle bij de vk en had wederom een lage bloeddruk, maar dat schijnt ook weer goed te zijn voor het kindje. Omdat het bloed langzamer stroomt kan het alle voedingsstoffen rustig er uit halen (ofzo haha). Dus alles was prima.

Over de Negenmaandenbeurs: ik ga samen met mijn moeder, de 23e. Wij gaan met de auto, kunnen we gaan wanneer we willen en hoeven we niet de hele weg met de tassen en evt. spullen te sjouwen. Ben dan na zo'n dan ook helemaal kapot, dus lekker relaxt met de auto smile.

Wij hebben dinsdag de pretecho (geslachtsbepaling), ben benieuwd of dan al te zien is of we een jongen of meisje krijgen (ben dan 15w4d)! Ben echt zoooo nieuwsgierig!! Zijn er meerdere meiden die rond de 15-16 weken een geslachtsbepaling hebben laten doen? En was het toen al (goed) zichtbaar? Bij B. hebben we die met 17 weken laten doen en toen was het heeeel vaag te zien, dus mochten we met 19 weken terugkomen. Toen was het echt overduidelijk! Very Happy

Fijn weekend allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 23:48

ik heb het gevraagd hier aan onze VK en ze zei dat er vanaf 19 wkn pas echt goed het geslacht te zien is, en zelfs dan is het zo dat je het nog vaak niet goed kunt zien.

Verder gaan wij niet naar de 9mdn beurs, als het hier in de buurt was geweest nog wel maar het is te ver weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje vr 10 feb 2012 - 0:03

Dames,

Ik heb nog niet teruggelezen, vannacht om 4 uur thuisgekomen van een heerlijke paar dagen 23 graden en overladen zon in Marrakesh.. Vanmorgen om 11 uur hadden wij de 12 weken echo... Bijna alles zag er goed uit .. kans op down is 1 op 506, voor mijn leeftijd is de kans 1:800. Dus iets verhoogd maar dat komt door de waarden van de PAPhcg in mijn placenta. Ik hoef me verder geen zorgen te maken (hartje was mooi gesloten, nekplooi 1,3 mm). We gaan geen punctie laten doen. Wel is er 1 ding dat opviel tijdens de echo, ons kindje heeft maar 2 slagaders in de navelstreng... 1 heen, 1 terug. Terwil dit 2 heen, 1 terug zou moeten zijn. Het kan een voorbode zijn voor andere afwijkingen. ( nier of hartafwijkingen) en weer grotere kans op vroeggeboorte..
Zoals de man van t echocentrum zei: Als iemand aan de lopende band in een fabriek zit en die levert 1 toestel met gebreken ( O.livier doelde hij op in dit geval), dan kan het best zijn dat in zijn volgende producten dezelfde fout zit.. We krijgen een hele uitgebreide 20 weken echo en hier wordt dan ook weer extra aandacht aan besteed. We worden weer extra in de gaten gehouden en het is afwachten... bah! Weg zorgeloze zwangerschap na de 12 weken... toch weer iets om je druk over te maken...
Die man heeft wel gekeken of de baby 2 niertjes heeft, dat was zo. Waarsch zit er nu een kleine afwijking qua grote in maar omdat het nog zoooooooooo klein is en amper te zien was is dat niet reeel om mee te wegen. We moeten echt nog 8 weken geduld hebben.

Sorry voor mijn ego berichtje... ik lees jullie zo even bij....
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie vr 10 feb 2012 - 0:30

Roodkapje; he wat schrikken!! Inderdaad weg zorgeloze zwangerschap, dat worden vast 8 lange weken. Hopelijk is er met de 20 weken echo meer duidelijkheid. Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 699888
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 11 feb 2012 - 2:53

Moepie, ze kunnen nu niks doen omdat het te "gevaarlijk" is omdat het bij mij allemaal zo gevoelig is. Daarbij kan het wegtrekken na de zwangerschap, maar dat hoeft niet. Helaas heb ik niet zo heel veel hulp om me heen, dus dat is wel balen.

Pip, Ik ben vandaag 15+5. De gyn zei dat ik al wel harde buiken kon krijgen. En hij heeft gelijk, want gisteren en vandaag weer een harde buik gehad, daar kon ik niet omheen.
Poliepen kunnen op verschillende plaatsten komen bv ook in de darmen. Maar dus ook op de baarmoederhals. Ze kunnen na de zwangerschap wegtrekken, maar het hoeft niet. Het is dus wel iets om na de zwangerschap na te laten kijken.

Nera, wat leuk dat jullie een geslachtsbepaling laten doen. Heb je al een voorgevoel?

Roodkapje, wat vreselijk om te horen zeg! Moet je nu 8 weken in onzekerheid zitten of krijg je tussendoor nog een echo? Kan het ook zo zijn dat de navelstreng maar 2 bloedvaten heeft, maar dat het kindje zelf niks heeft? Ik duim voor je dat het kindje verder weinig bijzondere dingen heeft. Een hele dikke knuffel voor jou!


Gisterochtend ben ik naar de vk geweest. Bloeddruk was helemaal goed en mijn baarmoeder groeit goed.
Ze vroeg of er al een afspraak stond voor de 20 weken echo in een andere plaats. Ik vroeg of ik iets gemist had, want ik wist van niks? Omdat mijn moeder zwanger is geweest van een kindje met open ruggetje en waterhoofd heb ik recht op een echo in de andere plaats. Het verschil is dat deze duidelijker is. We kunnen uiteraard de 20 weken echo ook gewoon bij de vk doen, maar mochten zij het niet duidelijk kunnen zien dan sturen ze ons alsnog door.
Ik heb met mijn man overlegd en we gaan toch voor de echo in de andere plaats. Maandag even bellen hoe ik het verder moet regelen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine za 11 feb 2012 - 3:56

Roodkapje: Bah, wat een domper weer. Idd. weg zorgeloze zwangerschap. Maar vergeet niet: het hoeft niets te betekenen hè, het is niet per definitie meteen niet goed met je kindje. Het kan nog steeds allemaal goed gaan! Wel fijn dat je verder extra goed in de gaten gehouden wordt! Toch snap ik je onzekerheid heel goed. Misschien niet helemaal vergelijkbaar, maar J.as.mijn bleek een veels te dunne navelstreng te hebben. Terwijl ze bij de 20-weken echo nog bovengemiddeld was, zat ze bij haar geboorte op de grens van dysmatuur. Wat dat betreft ben ik ook bang op herhaling. Gelukkig krijg ik wel extra groeiecho's, om dit in de gaten te houden. Verder krijg ik ook een extra uitgebreide 20-weken echo in het WKZ, maar dan i.v.m. medicijngebruik. Toch probeer ik mezelf voor te houden dat elke zwangerschap anders is, en dat, hoewel de kans aanwezig is, het niet zo hóeft te zijn dat de geschiedenis zich herhaalt. Hopelijk lukt dat jou ook. Toch voor nu even een Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 699888.

Wennes: Jeetje zeg, nu al harde buiken.. Ik kan me voorstellen dat de angst voor een herhaling van je vorige zwangerschap er goed in zit. Wel vervelend van die poliepen. Kunnen ze verder geen kwaad? Fijn dat voor de rest alles goed was bij de vk.

Nera: Leuk, een geslachtsbepaling. Dat lijkt mij ook wel wat, maar man vindt dat we best wat langer kunnen wachten tot de 20-weken echo. Maar ik ben zo nieuwsgierig, haha. Gelukkig over 5 weekjes de echo! Heb je ook een voorgevoel over het geslacht?


All: hier gaat het allemaal zijn gangetje. Heb gelukkig geen last meer van misselijkheid (whoei, ben er gewoon 5 weken eerder vanaf dan in mijn vorige zwangerschap), maar heb er nu wel last van mijn bekken voor in de plaats. Het zitten begint op zijn tijd al flink zeer te doen. Wij gaan de 24e 's avonds naar de 9-maandenbeurs. Lekker een beetje sfeer proeven en ideeën opdoen. Heb vandaag mijn eerste truitje gekocht voor de kleine. Ik had alleen nog maar een speentje gekocht, dus ik vond dat dat best moest kunnen. Maar als ik dan dat truitje zie in vergelijking met de kleertjes van J.: wat klein :shock:, en dan te bedenken dat dit J. destijds nog te groot was... Verder kan de tijd mij niet snel genoeg gaan. Ik voel de kleine heel af en toe licht bewegen (dat smaakt naar meer Very Happy), ben benieuwd naar het geslacht, en wil gewoon weten of alles op de 20-weken echo goed is. Als dat zo is, gaan we nl. met de kamertjes bezig en kan ik gericht gaan shoppen. Nog 5 weekjes geduld!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 6:30

@ Yasmine: klein hè, die kleertjes, ik heb laatst de kleinste maatjes uitgezocht en ook al de eerste nieuwe dingen gekocht, maar het is inderdaad weer echt klein in vergelijking met het maatje 92 dat nu in de kast van Y. hangt.

@ Moepie: ik heb al wel eerder zwangerschapskleding aan. Bij de oudste begon ik dat pas rond de 16 weken te passen.

@ Wennes: wat raar dat er nu poliepen op je baarmoederhals zitten. Wat voor kwaad kunnen poliepen>
Heeft je gyn ook gezegd vanaf wanneer je harde buiken kunt voelen? Ik heb nu zelf al het idee dat ik harde buiken heb. Ik voel het nog niet aan mijn buik zelf, maar dat gespannen gevoel van de harde buik herken ik.

@ Nera: ik krijg ook iedere keer te horen dat een lage bloeddruk hoogstens vervelend is voor de moeder, maar dat er verder helemaal niks slechts aan is. Beter te laag, dan te hoog! Heel veel plezier dinsdag bij de geslachtsbepaling. Houden jullie het geheim? En bij onze oudste hebben we het geslacht met 18.3 gezien, met de 20 weken echo en dat was toen overduidelijk.

@ Roodkapje: Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 699888Wat een vervelend nieuws, dat is niet wat je wilt horen. En die onzekerheid nu ook.. als je nu gewoon al had geweten of het kindje een nierafwijking heeft en in welke mate, dan geeft dat misschien weer wat rust. Nu weet je nog niet waar je aan toe bent.


@ All: hier wederom weinig nieuws. Het gaat eigenlijk gewoon goed. Onze dochter zit wel in een ik-ga-echt-niet-doen-wat-jij-zegt-fase en is dus achterover van de bank gevallen net. Gelukkig heeft ze zich verder niet bezeerd, maar ze was wel flink geschrokken. Hopelijk heeft ze er van geleerd en loopt ze nu niet meer zo te stunten. Wel vermoeiend als je er ook nog zwanger bij bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine zo 12 feb 2012 - 21:11

Even een kort ego-berichtje.

Werd vanochtend wakker met vreselijke buikpijn (steken en lichte krampen). Mijn buik is ook veel harder dan anders. Dit houdt nu al een uur aan, dus heb net vk gebeld. Mag om 12 uur langs komen. Hoop dat het niks bijzonders is...
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- zo 12 feb 2012 - 21:17

Yasmine schreef:Even een kort ego-berichtje.

Werd vanochtend wakker met vreselijke buikpijn (steken en lichte krampen). Mijn buik is ook veel harder dan anders. Dit houdt nu al een uur aan, dus heb net vk gebeld. Mag om 12 uur langs komen. Hoop dat het niks bijzonders is...

Sterkte Yasmine, hopelijk is het niets bijzonders.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje zo 12 feb 2012 - 21:24

Sterkte Yasmine! hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:29

sterkte Yasmine! Hou je ons op de hoogte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine zo 12 feb 2012 - 21:39

Dank jullie wel, zodra ik meer weet, laat ik het weten.

Heb net even een douche genomen, dat heeft gelukkig wel iets de scherpe randjes van de pijn af gehaald. Maar mijn buik blijft hard en pijnlijk...
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 22:33

Oh jee dat is schrikken, sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie ma 13 feb 2012 - 0:28

Yasmine; he wat naar dat je zo'n buikkrampen hebt. Ben benieuwd wat de verloskundige zegt ik hoop ook dat het niks bijzonders is.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine ma 13 feb 2012 - 1:09

Even snel: Ik kom net bij de vk vandaan. Ons kindje leeft niet meer...
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 1:13

Yasmine, ik schrik ervan, wat een verdrietig nieuws Sad Ik heb er even geen woorden voor. Heel veel sterkte Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine ma 13 feb 2012 - 1:19

Wij zagen deze ook niet aankomen nee. Morgenvroeg om 10 uur moet ik in het ziekenhuis zijn. Hartje is al zo'n drie weken geleden gestopt met kloppen.. Dus hoop dat de vk het hartje gewoon gemist heeft is er ook niet meer.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 1:34

je hebt dus ook al een echo gehad daarnet? Jeetje, wat een nieuws zeg. Wat gaan ze morgen in het ziekenhuis doen? Krijg je dan nog een echo en informatie enzo of krijg je dan direct tabletjes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- ma 13 feb 2012 - 1:42

Oh jeetje yasmine hier schrik ik echt van!!
Weet ook eigenlijk niet wat ik moet zeggen, maar wil je heel veel sterkte wensen!! hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  meisje ma 13 feb 2012 - 1:43

Jeetje Yasmine, ik kwam hier toevallig even kijken, maar wat een akelig nieuws zeg!
Ik heb er helemaal de kriebels van en ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen.
Heel veel sterkte hug
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Koffieleut ma 13 feb 2012 - 1:45

Yasmine, wat erg!!! Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 699888
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 39 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum