Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal vr 23 dec 2011 - 2:20

@ Smooch; Welkom hier!

@ Nera; Waar ga je heen? Fijne vakantie!

Voel vandaag wat steekjes re onder en een gespannen gevoel onder mijn navel, geeft weer wat vertrouwen. Zo nog een avonddienst werken en dan lekker 3 dagen vrij. Heb zin in de kerst!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  smooch vr 23 dec 2011 - 2:40

Zo ik heb even naar het lijstje gekeken en er zijn echt een hoop meiden zwanger, vooral augustus wordt een drukke maand. Leuk I love you

Info voor in het lijstje:
Ik ben 25 jaar en mijn vriend is 27 jaar, het wordt ons 1e kindje en we willen graag weten wat het wordt. Volgens de berekening van internet ben ik 26 augustus uitgerekend.

Nera, je hebt het er maar druk mee! Waar ga je heen? Fijne vakantie alvast.

Ik heb de kerstboodschappen ook al in huis en de onder de boom liggen nu alle cadeaus.
Nu lekker met een theetje op de bank bijkomen, vanaf morgen begint de kerst drukte.

Wat voor kerstplannen hebben jullie allemaal?
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Wennes vr 23 dec 2011 - 2:41

weegschaal, dat is handig dat je in het ziekenhuis werkt en zo langs kan voor een echo!

Smooch, Gefeliciteerd en welkom hier!

Nera, lekker dat je 2 weken vrij bent. Waar gaan jullie naartoe? Hopelijk naar een plekje waar de zon schijnt. Heel veel plezier.

Gisteren lag ik in bed en snoot ik mijn neus en toen kreeg ik toch een pijnscheut in mijn buik! Ik schrok er enorm van. Ik denk dat het mijn banden waren? Daarna gelukkig geen last meer gehad.
O, ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden voor de kerst en dat we het gaan vertellen aan de familie!!! bounce hahaha.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Wennes vr 23 dec 2011 - 2:43

Smooch, wij gaan morgen langs mijn schoonvader en vrouw gewoon op de koffie. 1e kerstdag eerst naar mijn schoonmoeder op de koffie, de middag komen mijn moeder en opa langs en blijven ze gezellig eten. 2e kerstdag gaan wij naar mijn broer en schoonzus en eten wij daar. Wij gaan hun allen dus vertellen dat we een tweede kindje verwachten.
Wat zijn jullie plannen?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  smooch vr 23 dec 2011 - 3:04

Wat leuk Wennes, hoe ver ben je nu?
Weten ze dat jullie graag een 2e kindje wilde?

Wij hebben besloten om het toch maar met kerst te gaan vertellen. We wilde eerst een goeie echo afwachten. Maar het is toch een mooi cadeau wat we willen delen. Beide families leven zo met ons mee.
Plus bij mijn schoonfamilie wordt er flink gedronken met kerst en straks met oud en nieuw en dan valt het toch wel op dat ik niet drink. Want ik drink altijd gezellig mee Very Happy
De rest van de familie en vrienden wil ik het wel pas na 12 weken vertellen.

Morgenmiddag heb ik een etentje bij mijn halfzusje thuis nog voor haar verjaardag, ze is in oktober 3 jaar geworden, maar haar moeder zat toen in een verhuizing, vandaar dat het nu pas gevierd wordt. En later in de avond een verjaardag van mijn neef.

1e kerst gaan we eerst naar de kerk, daarna een high tea en cadeautjes bij mijn moeder thuis met mijn vader, broers en zussen. Dan vertellen we ook dat ik zwanger ben.
De vorige keer waren ze zo blij en zie ze te vaak dat ik mijn mond toch niet kan houden.

Later in de middag gaan we naar mijn schoonouders met zwager + vriendin en schoonzus + vriend, die vertellen we het ook. En later komen nog meer familieleden en hebben we een kerstdiner.

2e kerst, ontbijt bij mijn schoonouders, blijven daar slapen en dan cadeautjes uitpakken. En de rest van de dag ben ik samen met mijn vriend.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 4:14

Oh wat erg.. ik ben door de druktes heen helemaal vergeten te vermelden dat ik vanmiddag voor het eerst naar de verloskundige ben geweest. Gewoon intake. Ineens zei ze spontaan, we kunnen zo wel even een echo maken. Nou superleuk dus. Het kindje groeit goed, de echo gaf 8 weken en 4 dagen aan, helemaal goed! Very Happy

Zo, net even een dutje gedaan op de bank. Ik ga zo mijn zoontje ophalen van het kdv. Ben echt zo moe.. en ik heb echt de hele dag door honger! Heb ik normaal nooit echt.. Mja.. haha.

Oh, voor degenen die het vroeg, we gaan 8 dagen naar Gran Canaria! Dus idd naar een plek waar de zon schijnt! sunny

Gast
Gast

Bericht  MADDIE vr 23 dec 2011 - 5:00

Nera wat leuk meteen een echo.

voor het lijstje
ik 27 jr vriend 26, volgens computerberekening 12 aug uitgerekend. geslacht willen we niet van te voren weten en het wordt mijn eerste
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lejow vr 23 dec 2011 - 5:05

Er zitten zowaar een hele hoop potentiele Lejow Birthday baby's tussen!!! (4 september)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Solis vr 23 dec 2011 - 6:17

@Viva: heel veel sterkte, hoe gaat het nu met je?

@ Wennes: fijn dat je geen blaasontsteking hebt, scheelt weer medicijnen.

@ Flip: jij hebt dus na kerst je eerste echo? Had je de termijn bij je dochter goed?

@ Smooch: gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ Nera: Ik wil ook wel in het lijstje. De vermoedelijke uitgerekende datum is 17 augustus, onze leeftijden: 22 en 24, 2e kindje en we willen het geslacht niet weten. En wat lekker dat je er lekker tussenuit gaat! Gaan de vloeistoffen om babyvoeding? Volgens mij gelden er dan andere regels. En wat super fijn dat jullie een goede echo hebben gehad!

@ Lejow: dat moet je nu nog niet zeggen hoor, want anders zouden we hier overtijd moeten gaan Wink

@ All: ik heb de medicijnen gekregen gelukkig, helaas wel maar 10 stuks, waardoor ik er met 5 dagen doorheen ben, maar dan bel ik wel even voor een herhalingsrecept. Ik merk namelijk wel dat de emasafe helpt. De misselijkheid is niet weg, maar ik heb vandaag in ieder geval niet te hoeven spugen.
Solis
Solis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 10
Punten : 10
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  Lejow vr 23 dec 2011 - 6:18

Solis, ik begon ook met 10, maar toen ik merkte dat het hielp kreeg ik ze iedere keer per 30!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Wennes vr 23 dec 2011 - 8:15

Smooch, ik ben nu ongeveer 8 weken. Volgens mij weten ze niet dat we graag een tweede kindje willen, dus ik denk dat het een verrassing zal zijn.
Leuk dat jullie het ook gaan vertellen!

Nera, Wat ontzettend leuk dat je een echo hebt gehad en dat alles goed is!
Gran canaria, lekker!!! Geniet ervan meid.

Solis, Fijn dat de emesafene werkt!

We gaan straks de briefjes aan de eendjes hangen en inpakken. Ik heb er zin in!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal za 24 dec 2011 - 2:46

@ Nera; Goed nieuws!

@ Smooch en Wennes; Veel plezier met vertellen.

@ Solis; Fijn dat je iig niet meer hoeft te spugen.

Allemaal fijne kerstdagen! Wij vieren het vanavond met vrienden, morgen bij schoonouders en maandag bij mijn ouders.

Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  moepie za 24 dec 2011 - 3:31

Mijn man heeft zojuist de cupcakes opgehaald waarmee we dus gaan vertellen dat onze dochter grote zus wordt.
Ze zijn echt super leuk geworden!!
Ze heeft er verschillende dingen op gemaakt zoals een kransje of kerstman en erover heen een eetbaar lintje waarop staat 'ik word grote zus!'.
Ben zo benieuwd naar de reacties morgen!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jasmine za 24 dec 2011 - 5:08

Leuk moepie en wennes!

Worden een hoop blije gezichten morgen. Wij gaan het morgen aan opa en oma T. vertellen. (opa en oma van mijn man) Ben echt benieuwd hoe ze reageren. J. krijgt een truitje aan met grote zus erop. En dan over een tijdje gaan we het ook aan mijn nichtje van 4 vertellen. Tenzij ze het eerder door heeft natuurlijk.. Ben een week voor haar verjaardag uitgerekend, dus kunnen haar straks wel op een makkelijke manier vertellen wanneer de baby komt.

Verder hier weinig te melden. Misselijkheid is nog steeds aanwezig, maar is met emesafene goed te hanteren. Ben wel blij dat ik het,binnenkort niet meer geheim hoef te houden. Mijn buik groeit dusdanig hard, dat die nu al vergelijkbaar is met mijn 16weken buik van J.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Wennes za 24 dec 2011 - 7:59

Moepie en Jasmine, Ik ben benieuwd hoe iedereen gaat reageren!

Vanmiddag hebben we het aan mijn schoonvader en vrouw E "verteld". Eerst gaven we ze de gewone kerstcadeaus. Dan vonden ze al bijzonder want we zouden geen cadeaus doen. Als laatste mochten ze samen het laatste cadeautje uitpakken. E riep heel luchtig, huh een badeend? En daarna lazen ze het briefje, Vanaf de zomer speel ik thuis niet meer in mijn een(d)je. Ze waren allebei erg blij, werden omhelst en E ging zelfs huilen. Echt super dus!
Ben benieuwd naar de reacties morgen en maandag.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  PiP za 24 dec 2011 - 8:59

Degene die het (over)morgen gaan vertellen: Heel veel plezier!!

De verjaardag van onze dochter is weer achter de rug! Het was erg gezellig en ze is weer flink verwend. Ze vond het geweldig die aandacht en de kado`s:D
Met de kerstdagen zijn we mooi onder de pannen, morgenmiddag naar mijn vader en stiefmoeder, daarna eten bij schoonouders.
Overmorgenmiddag gaan we voor een kinderwagen kijken Very Happy en daarna naar mijn moeder en stiefvader om te eten!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499

Bericht  Flip Fluitketel za 24 dec 2011 - 14:27

Smooch Welkom en gefeliciteerd!

Nera Wij hadden toen we met J. gingen vliegen hadden wij 2 flessen gevuld met water voor de melk (wat ze toen nog kreeg). Hadden ook pakjes sap meegenomen maar deze moesten we inleveren. Toen we achter de douane waren hebben we nog wat extra sap gekocht. Ze zijn volgens mij niet zo moeilijk hoor op Schiphol. Wanneer gaan jullie precies weg? Wat fijn dat jullie het hartje al gehoord hebben bij de VK! Ben nu verder onder behandeling van de VK?

Weegschaal Fijn dat je weer wat meer vertrouwen erin hebt!

Wennes Ik heb het vaak als ik mij omdraai dat ik een pijnscheut in mijn liezen/buik voel. Succes met het vertellen!

Solis Fijn dat je wat hebt gekregen voor de misselijkheid! Helpt de medicatie ervoor?

Moepie Succes met het vertellen! Benieuw naar de reacties!

Yasmine Misschien zijn het er dan toch echt 2 Wink ! Balen van de misselijkheid!

Pip Leuk nieuwe kinderwagen! Welke heb je in gedachte?

Voor de meiden die een kindje hebben rond de rond de 1jr/1 1/5 jr. Hoe doen jullie dat met de kinderwagen. Schaffen jullie een nieuwe aan (duowagen) of niet? Eer dat de baby's geboren worden zijn de 1e een jaar of 2 ongeveer!

Wat mijn plannen zijn met kerst........WERKEN!!! Haha nee hoor, hoort er nou eenmaal bij! Ik mag lekker een paar nachten werken en dan weer 6 dagen vrij. Lekker! Verdere plannen zijn behalve het slapen overdag. Vanavond met schoonfamilie gourmetten en morgen komt mijn moeder en zus met aanhang bij ons eten.

Fijne dagen allemaal!!

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  PiP za 24 dec 2011 - 22:40

ik heb de Joolz Day op het oog, morgen maar eens gaan testrijden in de winkel en ook wat andere proberen zoals de mutsy slider en Mc mura.
We hadden de Speedi, maar die voldeed niet aan mijn eisen en ik vind dat toch wel belangrijk als je er minstens 2 jaar mee doet. En daarnaast ben ik op de kleur uitgekeken Embarassed
Gelukkig heb ik een leuke bonus gekregen, anders had ik het met deze wagen moeten doen, haha!

Fijne kerstdagen meiden!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499

Bericht  Wennes zo 25 dec 2011 - 1:26

Vrolijk kerstfeest allemaal!

Pip, gefeliciteerd met je dochter!
Leuk dat jullie voor een nieuwe wagen gaan kijken. Wij hadden eerst de mutsy transporter, maar die kreeg allemaal gebreken dat we hem terug konden brengen. Wij hebben hem toen voor een mc mura 4 geruild en deze is echt super!

Flip, wij gaan geen andere wagen aanschaffen. Of ik doe de baby in een draagdoek en onze zoon in de wagen. Of we gebruiken gewoon deze wagen voor de baby. Ik kijk of er misschien een meerijd plankje is waar onze zoon op kan gaan staan.

Vanmorgen hebben we het tegen mijn schoonmoeder verteld. Ze reageerde zo enthousiast! Dit had ik niet verwacht aangezien ze laatst nog zei dat we het beter bij 1 kindje konden laten. Daarna naar de opa en oma van mijn man gereden en ook zij reageerden enthousiast, erg leuk! Straks komen mijn moeder en opa langs. Ben benieuwd hoe zij gaan reageren.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow zo 25 dec 2011 - 1:27

Wennes, ik zag laatst op de jonge gezinnen beurs een soort stoeltje op wieltjes die je aan de kinderwagen vast kon maken, waar het tweede kindje dan dus daadwerkelijk op kan zitten ipv alleen staan. Erg handig!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bruintje Beer zo 25 dec 2011 - 1:52

Lejow schreef:Wennes, ik zag laatst op de jonge gezinnen beurs een soort stoeltje op wieltjes die je aan de kinderwagen vast kon maken, waar het tweede kindje dan dus daadwerkelijk op kan zitten ipv alleen staan. Erg handig!
Dat is de Kid-sit. Is echt ideaal!!
Wij gebruiken het sinds D. er is voor S. En ze blijft er netjes op zitten. Het zitje kan je er ook afhalen zodat het een meerijdt plankje van maken.
Hij is alleen prijzig maar als je hem koopt met de Mamamazzeldagen dan scheelt het wel 25 euro.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Lejow zo 25 dec 2011 - 1:55

Ja ik vond m ook erg handig er uit zien haha, hoeft je kindje ook niet te blijven staan, want dat kan ook vermoeiend zijn!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bruintje Beer zo 25 dec 2011 - 1:58

Lejow schreef:Ja ik vond m ook erg handig er uit zien haha, hoeft je kindje ook niet te blijven staan, want dat kan ook vermoeiend zijn!
En je hoeft geen duowagen te kopen.
Dat wilde wij nameljk niet omdat wij al een dure en een fijne kinderwagen hebben.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Lejow zo 25 dec 2011 - 2:00

Ook dat inderdaad, vaak ook omdat het oudere kindje daar toch niet heel lang meer in zit.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Wennes zo 25 dec 2011 - 2:02

Kan deze dan achter ieder merk/soort kinderwagen?

Ik heb al even op de site gekeken.

Laatst aangepast door Wennes op zo 25 dec 2011 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : .)
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: