Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 1:35

wat fijn amber smile is toch een hele geruststelling.

Pip, wat leuk een jongen.

Zo hier gaat het weer even wat minder. Heb behoorlijke last van m`n rug en buik gehad het weekend, gelukkig gaat het nu wat beter. Met me rug ook pijnscheuten die doorgingen tot m`n bil en bovenbeen. Buik zo erg dat ik soms niet eens recht kon lopen. Dus ben behoorlijk blij dat het vandaag beter gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine ma 23 jan 2012 - 4:46

Wat fijn Amber! Wat zal dat een heerlijk gevoel geven!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 6:33

@ Lily: vervelend dat je zo'n last hebt van je rug. Zullen wel de hormonen zijn die alles wat slapper en weker maken. Ik zie dat we precies even ver zwanger zijn, leuk!

@ Amber: fijn, goed nieuws! Super dat jullie het hartje hebben gezien.

@ Yasmine: ik voel me goed, minder misselijk dan in de zwangerschap van Y, dus dat is heel fijn. Verder de bekende kwaaltjes, moe, obstipatie, levendige dromen, kort lontje, maar over het algemeen gaat het goed! Hoe voel jij je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 23 jan 2012 - 6:51

@ wennes, ik heb een huurhuis en krijg morgen de eerste inspectie dus weet dan pas wat er evt nog gebeuren moet. Ik moet nog een paar dingen verhuizen, meubels verkopen etc. Ben nog wel even zoet. Wat een rotwerk zeg bah!!

@ Rejoy Gefeliciteerd!

@ Amber 22 Gefeliciteerd met je goede echo.

MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:03

@ Amber, wat fijn, een goede echo gehad! Bijzonder he, zo'n heel klein frummeltje dat uitgroeit tot een compleet mensje. Geniet ervan!

@ All: vandaag een afspraak gemaakt voor de pretecho, om te kijken of we een zoon of een dochter krijgen. Ik kan me geen leukere datum bedenken, namelijk op 14 februari, valentijnsdag! smile Nog maar 3 weekjes! Kan niet wachten!

Voel me goed verder, heb vannacht zowaar 5,5 uur achter elkaar kunnen slapen! Had vandaag ook een goede dag op het werk. Dat merk ik toch, als ik een hele slechte nacht heb gehad, ben ik gelijk minder productief en actief op het werk. Dus die houden we er in (B. hopelijk ook! haha).

Fijne avond allemaal!

Liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 23 jan 2012 - 8:22

Maddie, succes met de eerste inspectie. Hopelijk hoef je nog weinig te doen.

Nera, wat leuk dat je een pretecho hebt gepland. Hoever ben je dan?


Ik moet 8-2 naar de gyn, ben benieuwd of hij naar het geslacht zou willen kijken. Ben echt zo benieuwd! Ik denk dat we weer een jongen krijgen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje ma 23 jan 2012 - 13:16

@ wennes: wij willen niet weten wat het wordt maar mijn voorgevoel zegt hier ook een jongen... Ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben van een meisje nu.... heel raar..! Ik kan me ook niet voorstellen dat O. moet opgroeien tussen 3 zussen... haha...

@Nera: wow mooiste valentijnskadootje smile Wat leuk!!! Hou je het geheim of niet? Dat van die nachten ken ik hoor... vannacht zo slecht geslapen, ben de hele dag niet vooruit te branden en heb nu ook nog 3 nachtdiensten.. pfff... ik hoop dat ik nog leef donderdag Wink

@ amber: wat fijn een goede echo! Gefeliciteerd en precies de termijn super!!

Ik mag ook alweer aftellen... nog 2 nachtjes werken en dan krijg ik weer een echo smile wel op een &*(^% tijd.... 11.30 en ben 8 uur klaar met mijn nachtdienst.. dus echt slapen wordt het niet;)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 6:53

Vandaag weer een hele mooie echo gehad. Zou vandaag 11 weken zwanger zijn maar ben vooruit gezet naar 11.6 weken, zo gaat het dus erg snel allemaal.
Alles was weer helemaal goed en hartje klopte mooi!
Ben nu al verliefd I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 24 jan 2012 - 7:13

@ Roodkapje, wat grappig dat je zo'n duidelijk gevoel hebt over het geslacht. Ik wil het ook niet van te voren weten. Maar heb ook echt geen idee.

@ wennes: Als het tegen zit moeten we nog best wel wat doen. Vooral mijn vriend, want ik ben zelf niet echt handig en verven mag ik nu niet, tenzij het op waterbasis is. Maar als de volgende bewoners meewerken gaat het meevallen. Ze gaan komende maandag pas adverteren dus we moeten nog even afwachten.

@ Bebbel, fijn dat je een goede echo hebt gehad.

@ All hier gaat alles goed. Ben echt de dagen aan het aftellen tot de echo volgende week dinsdag. Als de echo goed is gaan we het dan het weekend daarna aan de ouders vertellen!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 24 jan 2012 - 9:36

Amber, super dat je een goede echo hebt gehad!

Lily, hou je je rug goed in de gaten? Misschien is het verstandig om langs de fysio te gaan?

Nera, slaapt je kindje nog niet door 's nachts?

Roodkapje, voelt het anders aan dan bij je andere zwangerschappen? Merk je lichamelijk verschil? Alvast veel plezier met de echo!

Bebbel, fijn dat je een goede echo hebt gehad! En gewoon bijna een week erbij, dat schiet wel op.

Maddie, Spannend dat je het nog aan je ouders moet gaan vertellen. Hoe gaan ze reageren denk je?


Hier alles goed, begin af en toe last te krijgen van mijn buik. Dat geeft me wel zorgen betreft harde buiken. Vanavond maar eens lekker op tijd naar bed. Morgen nog 1 dagje werken en dan weekend, omdat ik 1 dag heb geruild!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 24 jan 2012 - 10:12

@Amber, Fijn dat je echo goed was

@Pip, leuk dat jullie een jongentje krijgen, nu kan je gericht gaan shoppen!

@lily, Vervelend dat je zo'n last van je rug hebt.

@Maddie, spannend dat jullie het gaan vertellen, kon je zo lang je mond houden? Hoe gaan jullie het vertellen?

@Bebbel, fijn dat je echo goed was, zo gaat het wel snel als je er ineens 6 dagen bij krijgt!

@All, hier gaat alles goed. We krijgen 10 februari de sleutel van ons nieuwe huurhuis, stuk groter dan we nu in wonen. En een tuin! En 3 slaapkamers, dus genoeg ruimte voor de baby straks! We moeten er nog wel het een en ander in doen, voor we er in kunnen. Hopelijk kunnnen we eind februari verhuizen!
Donderdag naar de verloskundige en de echo! Vind het erg spannend!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 22:18

goedemorgen dames,

Vanavond afspraak bij de VK en hoop dat we dan ook naar het hartje gaan luisteren smile Ook kaart ik even aan dat ik last heb van m`n rug en of zij misschien weet of dat komt doordat m`n baarmoeder verder naar achteren ligt of dat het komt door het bed of iets anders.

Maddie spannend zeg, wij wachten hier tot volgende week woensdag. Als op die echo alles goed is gaan we het ook vertellen. Vanavond als we het hartje horen zou het in principe ook wel kunnen maar op een echo zie je alles toch beter enzo.
Ook alvast veel klusplezier in jullie nieuwe huisje smile

Wennes, wat fijn al weekend na vandaag. Geniet ervan!



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 25 jan 2012 - 7:15

@ Wennes, ik denk dat ze het allemaal erg leuk zullen vinden. Mijn schoonouders worden voor het eerst opa en oma.
@Jezzie, ik wilde het pas vertellen als ik over die 12 weken grens heen was. Natuurlijk is het weleens moeilijk om het voor je te houden, zeker als je opeens heel misselijk wordt.
@ Lily veel plezier vanavond. Leuk dat je alvast het hartje kan horen!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 25 jan 2012 - 10:00

hoi meiden,

Even een teken van leven van mijn kant. Lees wel steeds mee hoor maar niet zo'n zin om te reageren, sorry Embarassed
Ik heb het idee dat ik sinds deze week wat meer energie heb, durf het nog niet te hard te zeggen maar hoop het echt!
Afgelopen zaterdag naar de prenatal geweest en een meegroei-bh gekocht. Mijn eigen bh's zitten niet echt lekker meer! Ik kan altijd ontzettend lastig bh's kopen, ze zitten nooit lekker. Sinds 1,5 jaar ben ik er nu uit welke prettig zitten maar ja nu moest ik dus weer wat anders.... gelijk een cupmaat groter Rolling Eyes de vrouw in de winkel vond dat ik eigenlijk nog wel groter kon omdat ik nu niet zo heel veel ruimte meer had om te groeien, maar ik gok het er maar op, nog een maat groter zat gewoon echt niet lekker, die beugels prikten zowat in m'n oksels... Hopelijk kan ik er een poos mee doen! De vorige zwangerschap heb ik het wel gered met dezelfde maat bh dus daar hoop ik nu ook op.
Maandag naar de verloskunidge voor de intake en als het goed is hoor ik dan ook het hartje! Spannend weer!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 25 jan 2012 - 10:40

Bh's, die moet ik ook nodig groter halen Embarassed
wat heb jij gehaald moepie? Ik dacht dat in een meegroei geen beugels zaten?
Vind dat altijd wel mooier, met een beugel.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 25 jan 2012 - 10:44

PiP schreef:Bh's, die moet ik ook nodig groter halen Embarassed
wat heb jij gehaald moepie? Ik dacht dat in een meegroei geen beugels zaten?
Vind dat altijd wel mooier, met een beugel.

Die ik heb gehaald heeft wel een beugel, daar had ze enkele van. De rest inderdaad zonder beugel. Ik heb die steun echt wel nodig, normaal al en nu helemaal. Hij was wel € 50,-!! Zo zonde, maar ja er wa niks anders wat me goed zat....
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje wo 25 jan 2012 - 11:15

Even een korte update... al valt er weinig te melden...

Vandaag zou ik eigenlijk bloedafnamen hebben voor de combitest en een echo. Ik kwam vanmorgen thuis van mijn 2e nachtdienst en dacht nog eventjes te gaan slapen... Werd 12 uur wakker, had half 12 de afspraak! Oeps! Verslapen. Ik probeerde dat centrum te bellen waar dat gedaan zou worden, wellicht kon ik nog even langs... hebben ze op woensdag geen telefonische bereikbaarheid... Dus morgenochtend kan ik pas hierover bellen....

Ik baal echt.. maar ben zoooo moe de laatste tijd en die nachtdiensten ( heb er nu weer 1) helpen ook niet echt smile.

Hopelijk kan het nog deze week want ik mocht al niet te lang meer wacht ivm die bloedtest die ongeveer rond 10 weken gedaan moet worden ( ik ben vrijdag 10 weken als het goed is).

Dus eigenlijk weinig nieuws hier....
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 25 jan 2012 - 21:21

ik heb zojuist voor het eerst weer een zwangerschapsbroek aangetrokken....
Even wennen hoor! Ik heb al een buikje van mezelf dus dan lijkt het ineens hele wat, terwijl het dat nog niet is Embarassed Mijn eigen kleren zitten nu echt strak!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 21:49

ow wat balen dat je je verslapen hebt KP, en ik vind het maar raar dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn :S

moepie, als je eigen kleren te strak zitten dan moet je wel he Wink

Zo gisteren naar de VK geweest, hadden om half 8 een afspraak en waren om 8u aan de beurt liep dus nogal uit. We hebben geen hartje kunnen horen (wel geprobeert) Omdat mijn baarmoeder te ver naar achteren ligt issie nog te goed verstopt haha. Ook komen daar waarschijnlijk mijn rugklachten vandaan. Omdat m`n baarmoeder naar achteren ligt, krijg je dan sneller last van je rug. En die steken in m`n bil/bovenbeen was bandenpijn. Moest het wel in de gaten houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 21:58

moepie schreef:ik heb zojuist voor het eerst weer een zwangerschapsbroek aangetrokken....
Even wennen hoor! Ik heb al een buikje van mezelf dus dan lijkt het ineens hele wat, terwijl het dat nog niet is Embarassed Mijn eigen kleren zitten nu echt strak!



ik pas mijn eigen broeken ook niet meer, ik draag nu sinds een paar dagen ook zwangerschapskleding, maargoed, als je zo'n buik hebt is dat ook niet raar denk ik:



Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Yinthe139



Gewoon lekker zwangerschapskleding dragen als je dat beter vindt zitten, je bent tenslotte zwanger, nietwaar :P



@ RK: wat balen dat je je verslapen hebt! Heb je al weer gebeld, hopelijk kun je alsnog snel terecht! Maakt het voor die combitest nog uit wanneer je een afspraak hebt? Dat moet toch met een bepaalde termijn, of niet?

@ Moepie: fijn dat je je weer wat beter lijkt te voelen, ik vind het wel pittig hoor, zwanger zijn en een kleintje erbij hebben. Ik merk dat ik het tillen nu al erg pittig vind. (Dochter weegt dan ook zo'n 13.5 kg).

@ Lily: jammer dat je het hartje niet hebt gehoord, is wel normaal hoor, dat je voor de 12 weken nog geen hartje kunt vinden.



@ All: volgens mij kan ik nu m'n baarmoeder boven m'n schaambot uit voelen, gisteren in bed heb ik 'm even proberen op te zoeken en ik meen 'm te voelen. Verder heb ik veel last van mijn lichaam en dan met name omdat hier nog een kleintje van ruim 13 kg rond loopt, ik moet haar echt wat minder gaat tillen. Ik kan het direct voelen aan mijn lage rug en bekken. Gelukkig kan ze wel lopen, maar het is zo makkelijk om haar even snel op te tillen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 25 jan 2012 - 23:11

@Roodkapje, wat jammer dat je je had verslapen.

@Rejoy, wat heb je al een mooi buikje, hoeveel weken ben je nu?

@All, Ik heb vanochtend de intake gehad bij de vk en ze heeft een echo gemaakt. We zagen een heel bewegelijk kindje, ze vond hem erg actief! Het hartje zagen we kloppen en alles wat er op en er aan moet zitten, kon ze allemaal zien! Nu ik heb gezien heb, voel ik me ineens nog meer zwanger dan daarvoor!

@Nera, je mag op het lijstje zetten dan ik 24-08 ben uitgerekend.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 26 jan 2012 - 0:32

Roodkapje; och je had je dus verslapen! Weet je al wanneer je nu terecht kan?

Rejoy; je hebt inderdaad al een aardig buikje! leuk hoor! Ik ben van mening dat mijn buik wel lijkt op een buik van 20/25 weken zwangerschap maar volgens mijn moeder en zus is dat niet waar. Ze zeiden vanochtend dat het gewoon een buikje is voor deze termijn. smile Dus ik ga er maar mee pronken denk ik haha.
Ik moet ook erg opletten met het tillen van onze dochter, al is ze niet zo zwaar maar ik heb heel snel last van mijn rug altijd al dus moet altijd opletten maar nu natuurlijk nog meer.

Jezzie; wat fijn dat je een goede intake hebt gehad met een mooie echo! Bijzonder he, dan is het gelijk een stuk 'echter'

all; ik heb trouwens even mijn ticker aangepast want die stond nog verkeerd. Hij stond nog op 12 wk en 6 dagen maar ik ben dus wat verder.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius do 26 jan 2012 - 0:44

@rejoy: hoeveel weken ben je nu zwanger?

@moepie: ik heb vanmorgen ook mijn zwangerschapsbroek van zolder afgehaald. Embarassed Ik heb nu nog 1 gewone spijkerbroek die nog lekker zit, maar die zit net in de was. Dus nu maar even deze aan.

@roodkapje: balen zeg dat je je verslapen hebt. Blijf je nog lang nachtdiensten draaien nu je zwanger bent?

@lily, bij mij duurde het ook tot 13 week totdat je het hartje bij de vk kon horen. Voorzichtig met je rugklachten!

uhhh, de rest weet ik zo even niet meer.....
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 0:56

ik ben nu ruim 10 weken zwanger



@ Jezzie: fijn dat de echo er goed uit zag. Was het de eerste echo, of had je er al meer gehad? Bijzonder om te zien hè, dat je kindje zoveel beweegt, maar dat je er nog helemaal niks van voelt.

@ Moepie: lekker mee pronken joh! En bij heel veel vrouwen begint het pas rond de 20 weken te groeien, dus een zichtbaar buikje met 12/13 weken vind ik in dat opzicht niet 'normaal'. Het is ook geen baby wat je ziet, de baarmoeder komt nu net boven het schaambot uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 26 jan 2012 - 8:02

Wow, wat een mooie buik al Rejoy, ik moet ook nodig eens een mooie foto maken....

Wat zit er eigenlijk op het moment echt boven je navel, dat staat bij ook al helemaal bol.
Het kindje zit toch echt nog een stuk onder de navel of zijn het de darmen?

Ik ga van het weekend denk ik maar eens een slachtoffer zoeken om te gaan winkelen.
Wil wat nieuwe shirtjes hebben, een broek en 2 bh`s denk ik.
Broeken heb ik nu aan met de knoop los (heb een stiek tussen het gat en de knoop zitten) en de rits heel iets open.
Vind het zo zonde om nu al mijn zwangerschapsbroeken te halen, vind mijn eigen broeken mooierZomer 2012 mama's! - Pagina 35 561177
Ook vind ik het nog wel raar om met mijn buik te pronken, misschien wel omdat ik mijn lichaam niet echt mooi vind en er een hekel aan heb als mensen daar naar kijken?! Stom he! Kan me het niet echt herinneren van mijn 1e zwangerschap.
Denk dat mensen ook wel staan te kijken als ik straks met echte zwangerschapskleding aankom (qua formaat van buik dan smile)

Ik zal morgen eens reageren op iedereen, dan heb ik weer de hele dag vrij. Ben het nu zat.... Had vanmiddag ook net zo goed een uur eerder naar huis kunnen gaan, alles zat me tegen! Had nog bijna de printer gesloopt:oops:
Ach vonden de mannen ook wel weer mooi dat ze de vrouwen op kantoor konden helpen, haha:lol:

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum