Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP zo 29 jan 2012 - 9:05

Roodkapje: Ben benieuwd naar de foto`s!
Geen idee of het erfelijk bepaald is, maar ik had met F de placenta voor en nu achter.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie ma 30 jan 2012 - 1:55

Pip; wat een mooi buikje al!!

all; vanmorgen naar de verloskundige geweest. Intake gehad. Helaas heeft ze niet geluisterd naar het hartje, met 14 weken zat ik net een beetje op de grens, ze was bang dat het nog niet te horen was en dat zou dan zorgen voor onzekerheid bij mij. Dus nu wachten tot de volgende keer, over 4 weken. Vond ik wel erg jammer!
Wanneer hoorden jullie voor het eerst bij de verloskundige het hartje?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 30 jan 2012 - 6:22

@ Darius, ik wil het vertellen na een goede echo en wordt waarschijnlijk een week terug gezet vanwege mijn laatste lange cyclus voordat ik zwanger werd.

@ Roodkapje: Als ik mijn mond niet houd dan is dat niet zo leuk tegenover familie he!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 31 jan 2012 - 0:57

Hallo allemaal!!

De echo was helemaal goed!! Ik ben terug gezet naar 11 wkn en 4 dgn. Maar dat scheelt maar weinig!!

@ Roodkapje hoe was jouw echo?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 1:10

Fijn om te horen maddie smile

Roodkapje daar ben ik ook benieuwd naar!

Ik mag morgen, ben benieuwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 31 jan 2012 - 2:17

@Maddie, fijn dat je echo goed was.

@Lily, spannend hopelijk heb jij ook een goede echo!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 9:52

moepie schreef:Pip; wat een mooi buikje al!!

all; vanmorgen naar de verloskundige geweest. Intake gehad. Helaas heeft ze niet geluisterd naar het hartje, met 14 weken zat ik net een beetje op de grens, ze was bang dat het nog niet te horen was en dat zou dan zorgen voor onzekerheid bij mij. Dus nu wachten tot de volgende keer, over 4 weken. Vond ik wel erg jammer!
Wanneer hoorden jullie voor het eerst bij de verloskundige het hartje?

Ik hoorde het hartje dit keer met 7 weken precies (via de echo in het ziekenhuis). Met 10 weken nog een keer tijdens de echo en thuis met de Angelsound met 9 weken en 6 dagen. Met de doptone bij de VK was het met 11 weken hoorbaar (eerder nog niet geluisterd bij de vk). Dus vrij vroeg hier al! Wat vreemd dat jouw vk nog niet wil proberen om het te horen.. en dan is 4 weken langer wachten idd erg lang! Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje di 31 jan 2012 - 11:50

Moepie: Ik heb deze zwangerschap het hartje nog niet gehoord. Hier doet de gyn dat niet voor de 12 weken, gewoon standaard procedure. De 12 weken echo maak je alleen nooit in het ziekenhuis bij ons maar bij een apart centrum. Dus hopelijk hoor ik volgende week vrijdag daar het hartje en anders zal ik tot 7 mrt ( 16 weken) geduld moeten hebben , dan ben ik pas weer bij de gyn.

Vanmiddag had ik echo... ik had me gewoon bijna weer verslapen haha.... fijn die nachtdiensten en zwangerschapsvermoeidheid.. Mijn man belde me 13.15 op en toen lag ik nog in bed! Om 13.30 moest ik er zijn... was precies op tijd maar pffff! Dat is niet lekker opstaan!

De echo was prachtig... zo mooi... ! Ik heb echt liggen genieten.... 24 aug uitgerekend en alles ziet er mooi uit. Placenta ligt achter en volgens de man die de echo maakte : "oefening baart kunst" na 3x voorliggende placenta te hebben gehad.

Heb ook even gevraagd over het evt. voelen van de baby... Vanaf 11 weken ongeveer zou dit mogelijk zijn... dus wat ik van de week voelde waren denk ik mijn darmen.. toen was ik pas 10.2 wk.

Vanavond nog enorm stressmoment gehad... boze buurman aan de deur... wij mogen van hem de auto niet voor zijn deur parkeren.. ( openbare weg, parkeerplaatsen voor iedereen - hij is geen arts / of invalide). Zijn vrouw had vorige week al geklaagd en we hebben maar een paar x de auto daar neergezet als er plek was.... ik ga niet speciaal 3 straten verder parkeren omdat meneer direct voor zijn deur ( tevens voor onze voordeur) wil parkeren. Hij ging zo tekeer dat hij begon met dreigen dat hij iets zou doen..( wat zei hij niet maar het maakte me wel bang, ik ben nagenoeg alle avonden alleen met de kinderen thuis... je weet maar nooit.. ) Toen mijn man buiten stond te discuseren met die man heb ik de politie gebeld. Gevraagd of wij inderdaad op die plek mogen parkeren... en die gaven aan dat het openbare weg is en dat dhr daar al 20 jaar parkeert en er nu nieuwe huizen zijn met nieuwe bewoners die ook willen parkeren en de oude bewoners dat niet deden... dat deed er niet toe. Omdat hij had gedreigd is er een auto naar toegestuurd en toen stond dus de politie aan zijn deur. Die hebben even gesproken met hun en zijn weer weggegaan.. wat er is gezegd geen idee.. maar ik ben blij dat ik melding heb gedaan! Dat staat maar weer mooi genoteerd voor als die gek doordraait ofzo:)

Over 10 min ben ik jarig en ga ik morgen op mijn facebook vertellen ( tot nu toe weet alleen familie het ( alleen directe) en paar vrienden) en stuur ik ook een mailtje naar mijn collega's. Heb taarten gekocht en doe dan een begeleidend mailtje met dat we wat te vieren hebben !
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje di 31 jan 2012 - 20:30

Roodkapje wat fijn dat alles goed was, maakte me wel zorgen omdat ik niets las van je... En gefeliciteerd met je verjaardag!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje di 31 jan 2012 - 20:43

Muppetje: Ah wat lief van je maar ik kon even geen tijd vinden om eerder te posten.... Zal volgende week vrijdag beter m'n best doen!

Hou jij ons ook op de hoogte? Hoe laat mag je? Ik duim voor je!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje di 31 jan 2012 - 20:53

Bedankt Roodkapje, ik mag/moet om twaalf uur

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 1 feb 2012 - 6:08

@ roodkapje, fijn dat je zo'n mooie echo had smile Kan me voorstellen dat je ongelofelijk moe was. Wat een vervelende buurman is dat zeg!!Bah!!

@ Muppet hoe ging het vandaag?

@ All: Mijn collega (en vriendin) is vanmorgen bevallen van een dochter. Blijkt ze kenmerken van down te hebben. Jeetje.... dat is echt wel even schrikken zeg!! Hoop het beste voor haar, maar de kans schijnt zeer aanwezig te zijn dat ze het heeft. Moeilijk hoor!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 6:23

@ Maddie, jeetje dat is wel even schrikken denk ja voor je vriendin / collega. Maar niet minder welkom neem ik aan. Hoe heet ze?

@ Roodkapje, Gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe heeft iedereen gereageert?

@ Muppetje, en.. hoe was het?

@ All, hier gaat het nog steeds buitengewoon goed. Geniet heerlijk van de zwangerschap en wordt overladen met cadeautjes.. Vooral de aanstaande 3 tantes zijn erg fanatiek Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 561177
21 februari mag ik weer op controle komen bij de verloskundige, hoop dan ook het hartje voor het eerst te kunnen horen. Lijkt me ook echt een mooi moment.
Hou het af en toe niet helemaal bij hier op het forum, ben na mijn werk zo moe dat ik vroeg mijn bed op zoek.
Maar waar kan / tijd is post ik natuurlijk iets.
Fijn dat het over het algemeen met iedereen goed gaat de zwangerschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje wo 1 feb 2012 - 6:43

Het was goed, het was goed! Met dank aan Parel heb ik zelfs een eigen topic smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 1 feb 2012 - 7:52

S.anja het is nog net zo welkom natuurlijk, maar komt toch hard aan!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 8:55

ik ga vanaf nu ook weer meeschrijven. Als ik een paar dagen niet reageer, dan is het direct alweer zoveel om bij te schrijven. Heb tot nu toe wel alles mee gelezen en vanaf nu wil ik ook weer mee reageren!

Hier gaat het goed, met name in de avond nog misselijk, maar niet zo misselijk dat ik over moet geven gelukkig. Ben nu inmiddels gestopt met de emasafene en ik merk weinig verschil. Aankomende vrijdag ben ik 12 weken zwanger, weer zo'n mijlpaal. Ook alweer de eerste kleertjes gekocht (uitverkoop nu hè), drie neutrale shirtjes in maat 50/56 bij de prenatal. Heerlijk om dat kleine spul weer in handen te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes wo 1 feb 2012 - 9:39

Pip, mooi buikje hoor!
Balen dat die ene arts zo reageerde, hopelijk kan je eigen gyn je beter helpen.

Roodkapje, Gefeliciteerd met je verjaardag!
Ben benieuwd of je nu een ander gevoel gaat krijgen nu je placenta niet voor ligt.
Heftig van je buurman! Goed dat je de politie gebeld hebt. Onze buurman kan er ook wat van. hij houdt ervan om feestjes te geven en zijn muziek heel hard te zetten. Hij draait house/trance en wij horen dus steeds de bas "boem,boem,boem" Hij gaat dan de hele nacht door. Ik ben het ook zo beu! Wij kunnen hem een sms sturen en dan wil hij hem zachter zetten, maar de afgelopen 2 x heeft hij geen sms gezien en we hebben zelfs gebeld, maar nee hoor hij reageert niet. Heel frustrerend.

Moepie, jammer dat je het hartje niet hebt gehoord.

Maddie, super zeg dat je een goede echo hebt gehad!

Muppet, super dat je echo goed was! Nu lekker genieten.

Rejoy, fijn dat de misselijkheid minder wordt.


Hier alweer 14 weken, wat gaat dat snel zeg! Ik heb de afgelopen 3 dagen steeds een zeurende buikpijn. Ik probeer vertrouwen te hebben, maar ik maak me toch zorgen of het niet gaat lopen als de vorige keer. Als ik morgen of vrijdag nog last heb bel ik de vk even. Hopelijk dat zij me gerust kan stellen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 3:33

Dag meiden,

Ben ik ook weer even. Heb de laatste dagen/week geen puf om echt actief mee te schrijven, ik lees wel mee, maar daar blijft het dan ook bij. Mijn zoontje heeft vermoedelijk kinkhoest, al is dat niet 'officieel' vast gesteld. En vanmiddag werd ik op mijn werk gebeld door het kdv dat ze denken dat mijn zoon krentenbaard heeft, of ik hem wilde ophalen ivm besmettingsgevaar. Dus heb lekker vroeg weekend! Hij ligt nu in bed en ik probeer vanavond een afspraak bij de huisartsenpost te krijgen. Wil niet wachten tot morgen.. morgen wil ik een keer een rustige dag samen, niet dat gesleep steeds overal naar toe.. Maar al met al ben ik dus in 2 weken tijd al 3x met hem bij de huisarts geweest (voor eczeem, kinkhoest en krentenbaard). Ze zien me al weer aankomen.. Pff.. Voel me dan zo'n overbezorgde moeder, maar het gaat wel over de gezondheid van mijn kind, dus toch maar weer bellen en gaan.

Met mij verder gaat het wel goed. Geen klachten, niet een keer echt misselijk geweest, wel nog steeds heel moe, maar dat zal ook niet meer overgaan vrees ik. Kan niet echt goed de rust pakken. Steeds maar in de weer met van alles en nog wat.

Oja, sinds 4 dagen voel ik leven in mijn buik!!! Helemaal super, het zijn echt van die zachte kriebeltjes I love you . Heerlijk gevoel weer!

Nou fijne dag en avond nog!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 2 feb 2012 - 5:10

Wat leuk nera, dat je wat voelt!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  smooch do 2 feb 2012 - 9:08

Hier ook weer een teken van leven, ik ben niet normaal moe de laatste weken. En dat ik zoveel moet werken helpt ook niet echt.
Gelukkig hoef ik vanaf volgende week minder te werken.
Voor wie het vroeg, ik werk in de jeugdhulpverlening met moeilijk opvoedbare jongeren met/zonder gedragsproblemen en een licht verstandelijke beperking. Dit is een 24/7 setting vandaar dat ik zulke lange diensten maak.

De laatste paar dagen heb ik weer last van buik/liespijn en in mijn onderrug en dat trekt door naar mijn bil. Dan krijg ik een soort spierpijn in mijn billen. Wie heeft dit ook?

Ik heb geprobeerd alles bij te lezen, sorry als ik iemand vergeten ben!

Moepie, jammer dat ze niet naar het hartje wilde luisteren. Mijn vk heeft dit wel gedaan en toen was ik 9 weken, ze zei wel van te voren dat het erg vroeg is. Maar na wat zoeken hoorden we duidelijk het hartje I love you
Je moet nu wel lang wachten dan.


Maddie, fijn dat je een goeie echo hebt gehad. En weet je al hoe je het aan je familie gaat vertellen?
Ik lees nu een aantal keer iets over voorliggende placenta en achter liggende. Wat wilt dat zeggen voor je zwangerschap?

Roodkapje, nog gefeliciteerd met je verjaardag. En ook een goeie echo gehad, we schelen 2 dagen.
Nog leuke reacties gehad op je zwangerschap?

Muppetje, ook een goeie echo, zal wel een opluchting zijn. Nu lekker genieten.
Heb je echo foto gecheckt in de echofototopic. Blijft mooi om te zien.

Wennes, hoe gaat het met je buik, nog steeds last van buikpijn?

Nera, wat leuk dat je de baby nu voelt. Dat lijkt me zo leuk!



Ik zag dat een aantal meiden buikfoto's hadden geplaatst. Ik doe gezellig mee Very Happy

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Foto-4UAQNDF8 zo was mijn buik

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Foto-LBOTJNWB met 10 weken en 3 dagen
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje do 2 feb 2012 - 10:09

smooch: dat behang hebben mijn dochters ook! smile Mooi buikje al.. je ziet echt verschil! Leuk dat we 2 dagen schelen haha.. Ik zal van de week weer eens een fotootje maken....

Ik ben net tante geworden van een klein neefje... J.ob... 2950 gram bij bijna 5weken te vroeg... dus erg netjes...

Nu naar het werk.. nachtdienst... Bah! Ik wilde liever ook op babyvisite!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 10:20

@ Wennes: wanneer kwam je de vorige keer aan de weëenremmers, met 27 weken ofzo toch? Ik hoop dat het niet weer zo loopt, want toen is het wel pittig voor je geweest hè?!

@ Nera: wat leuk dat je de baby al voelt! Ik kan niet wachten tot ik de baby ga voelen, dat vind ik het mooiste van zwanger zijn! Beterschap voor je mannetje, hij heeft het wel te pakken met al die verschillende ziektes! Hopelijk knapt hij snel weer op van kinkoest/krentenbaard

@ Smooch: je ziet inderdaad verschil, leuk dat je buikje begint te groeien. Mooi buikje!

@ Roodkapje: gefeliciteerd met de geboorte van je neefje! Was de bevalling spontaan op gang gekomen met 35 weken? Werkze vannacht!

@ All: hier wisselt de misselijkheid toch behoorlijk. Vanavond was ik wel weer behoorlijk beroerd. In de zwangerschap van onze dochter was ik rond deze termijn helemaal niet meer misselijk, ik hoop dat deze misselijkheid ook snel verdwijnt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Ayla do 2 feb 2012 - 10:28

Dan krijgen jullie nu een jongen Rejoy Wink
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 21:45

Ayla schreef:Dan krijgen jullie nu een jongen Rejoy Wink

Dat zeg ik ook al vanaf het begin. Ik was laatst aan het kijken hoeveel neutrale kleertjes we hebben en ik legde als vanzelf de jongenskleertjes die we tijdens de vorige zwangerschap hebben gekregen erbij, zonder er bij na te denken. Ook sta ik in de winkel heel vaak bij de jongensbabykleertjes te kijken en dat realiseer ik me dan pas achteraf dat ik weer bij de jongenskleertjes sta :P We hebben nu ook meer jongensnamen waar we het over eens zijn dan dat we meisjesnamen hebben en bij onze dochter was dat andersom. Nog een half jaar geduld, dan weten we het pas, haha! Zou wel een héle grote verrassing zijn als het toch een meisje is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 2 feb 2012 - 21:53

Ik had dat ook dat ik steeds naar jongenskleertjes keek en voor kleuren op de kamer voor als het een jongen was en tadaa hier een klein ventje in de buik!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum