Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

+50
Diese
meisje
Marin
Amber-
Jezzie
Flower_L
Muppetje
Steep
Paper Crown
PapillonRose
Happy
L!ND@
SarahKey
TGR
Jasmine
Alex
Viva
Makamba
Dora
Lejow
Jade
Caresses
CCC
JD
Pien
Alyssa
Pussycat
koNijntje
Happydobby
moepie
Supertalentje
Linda
Lavendel
mickey
Mamsie
Clapperdie
Luna
truestar
Annie24
studiebol
woezel
Smaragdje
Sjonno
Susan
kwak
Dani
Shy
Roos
liesje
Ayla
54 plaatsers

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Mamsie ma 21 nov 2011 - 2:18

Susan schreef:
Mamsie schreef:Nou pff ik hoop niet dat ik 3 van zulke schoondochters krijg zeg.

Omdat ze na de bevalling graag als eerste hun moeder willen zien? Nee, echt heel gek inderdaad.

Nou dat zij zelf graag haar moeder wil zien snap ik nog wel maar ik heb echt ( en las net dat het bij parels niet zo is ) een gruwelijke hekel aan vrouwen die hun eigen ouders voortrekken. Zo van "nee schoonmoeder mag t kind pas zien als mijn eigen moeder het al heeft gezien". Slaat toch nergens op.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 2:21

Oh nee hoor, helemaal niet!
Ik heb echt een schat van een schoonmoeder, en het is ook mijn vriends kind, die wil ook heel erg graag zijn dochter showen, natuurlijk.

Ik ben alleen nu al best emotioneel, en als ik bevallen ben denk ik helemaal, dan is het nog niet eens dat ik mijn kind alleen aan mijn moeder wil laten zien, maar dat IK mijn moeder wil zien Wink

Volgens mij ben jij trouwens ontzettend bij de tijds en hip dus volgens mij komt dat wel goed met jou en je toekomstige schoondochters!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 2:23

Mijn schoonmoeder gaat trouwens ook een dag in de week oppassen, natuurlijk omdat mijn moeder niet kan oppassen elke week vanwege de afstand, maar ook omdat ik wil dat zij een band met haar kleindochter op kan bouwen zonder ons erbij.

Mijn vriend brengt zijn dochter dan ook weg, en ik kom haar halen, zo heeft mijn vriend een momentje met zijn moeder en mijn dochter met haar oma.

Mijn moeder ziet ze toch wel omdat ik gem. 1x in de 2 weken een dag naar mijn ouders ga. En als we ooit een weekendje weg willen of opvang nodig zouden hebben, dan wil mijn moeder graag oppassen.

Al moet ik er nu nog niet aan denken dat uberhaupt iemand anders mijn kindje vast houdt, maar ja ik ben dan ook nog niet bevallen Wink waak er iig voor dat ik geen tang van een moeder wordt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Clapperdie ma 21 nov 2011 - 2:23

Slaat ook nergens op dus daarom gaan wij het ook niet zo doen. Maar heb er wel een stiekem aan gedacht.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Mamsie ma 21 nov 2011 - 2:24

Parels schreef:Oh nee hoor, helemaal niet!
Ik heb echt een schat van een schoonmoeder, en het is ook mijn vriends kind, die wil ook heel erg graag zijn dochter showen, natuurlijk.

Ik ben alleen nu al best emotioneel, en als ik bevallen ben denk ik helemaal, dan is het nog niet eens dat ik mijn kind alleen aan mijn moeder wil laten zien, maar dat IK mijn moeder wil zien Wink

Volgens mij ben jij trouwens ontzettend bij de tijds en hip dus volgens mij komt dat wel goed met jou en je toekomstige schoondochters!

Nee daarom zei ik ook dat het bij jou niet het geval was, wat ik eerst wel dacht. Dat jij je moeder wilt zien mag toch ook!
Ik doelde meer op vrouwen die hun kind eerst aan hun moeder willen laten zien etc en dat pas aan hun schoonmoeder.
Whaha dat hoop ik dan maar, en ik voed mijn zonen gewoon zo op dat ze alleen maar leuke meiden kiezen. Laughing
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 2:25

Clapperdie schreef:Slaat ook nergens op dus daarom gaan wij het ook niet zo doen. Maar heb er wel een stiekem aan gedacht.

Je moet het toch met zijn 2en doen, Clapperdie Wink
En ik vind het helemaal geen gekke gedachte hoor, hoef je je niet voor te schamen.
Ik heb het wel overlegd met mijn vriend, vond ik wel zo fair.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 2:28

Mamsie schreef:
Parels schreef:Oh nee hoor, helemaal niet!
Ik heb echt een schat van een schoonmoeder, en het is ook mijn vriends kind, die wil ook heel erg graag zijn dochter showen, natuurlijk.

Ik ben alleen nu al best emotioneel, en als ik bevallen ben denk ik helemaal, dan is het nog niet eens dat ik mijn kind alleen aan mijn moeder wil laten zien, maar dat IK mijn moeder wil zien Wink

Volgens mij ben jij trouwens ontzettend bij de tijds en hip dus volgens mij komt dat wel goed met jou en je toekomstige schoondochters!

Nee daarom zei ik ook dat het bij jou niet het geval was, wat ik eerst wel dacht. Dat jij je moeder wilt zien mag toch ook!
Ik doelde meer op vrouwen die hun kind eerst aan hun moeder willen laten zien etc en dat pas aan hun schoonmoeder.
Whaha dat hoop ik dan maar, en ik voed mijn zonen gewoon zo op dat ze alleen maar leuke meiden kiezen. Laughing

Hahaha, het is vast ook een deel opvoeding idd Wink

Ik denk ik licht het idd nog even toe, ik snap helemaal wat je bedoelde met je opmerking.
Zou het zelf ook niet leuk vinden! Ik hoop maar dat wij dr als 1ste mag zien, dat vind ik het belangrijkste Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  mickey ma 21 nov 2011 - 2:31

Ik heb geen schoonmoeder én geen contact met mijn eigen moeder! Alle eer gaat dus naar de vriendin van mijn vader, die de taak van oma graag op zich neemt. Ik zou graag willen dat ik wel een schoonmoeder had, want dat zou betekenen dat mijn vriend zijn moeder nog zou hebben. Helaas is zij overleden toen hij pas 3 jaar was.

@parels: hoe is het nu?
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Lavendel ma 21 nov 2011 - 2:33

Ayla schreef:Ik had dat ook hoor Parels, eerst mijn ouders en opa en oma, en dan schoonouders, nou konden mijn schoonouders ook pas de volgende dag haha, maar zo wilde ik het ook, zo gek is het niet!

Dat je je eigen ouders zelf eerst wil zien kan ik nog begrijpen, maar je opa en oma zelfs nog voor je schoonouders vind ik eerder een beetje onbeschoft. Het zijn wel de ouders van je vriend/man. (Er uiteraard vanuit gaande dat er een normale band is met de schoonouders)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 2:36

Jolicious schreef:
Susan schreef:Ik zou het wel goed in de gaten houden hoor Parels. Ik vind dat verloskundigen heel snel al roepen dat het nog geen echte weeën zijn en dat je 'het dan wel merkt' et cetera, maar beginnende ontsluitingsweeën zijn niet bij iedereen al superhevig. Toen het bij Yrsa begonnen was heb ik ook nog een hele tijd getwijfeld of dit het nou was of niet, en toen had ik nota bene al een bevalling achter de rug. Het was gewoon nog heel lang heel goed te doen.

+1! Verloskundigen zeggen dat naar mijn mening ook veel te snel! Ik weet ook nog dat ik in het ziekenhuis lag met persweeen. Nee, dat waren geen persweeen, ik schreeuwde nog niet hard genoeg :shock: Waren het dus wel Wink

Hier hetzelfde, persweeen konden het nog niet zijn. Na een half uur zei ik tegen mijn vriend dat er NU iemand moest komen, want ik ging dood van de pijn. Bleek ik dus al een half uur (ruim) persweeeen aan het wegpuffen te zijn. De verloskundige van het ziekenhuis was anders pas een half uur later weer gekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Ayla ma 21 nov 2011 - 2:47

Lavendel schreef:
Ayla schreef:Ik had dat ook hoor Parels, eerst mijn ouders en opa en oma, en dan schoonouders, nou konden mijn schoonouders ook pas de volgende dag haha, maar zo wilde ik het ook, zo gek is het niet!

Dat je je eigen ouders zelf eerst wil zien kan ik nog begrijpen, maar je opa en oma zelfs nog voor je schoonouders vind ik eerder een beetje onbeschoft. Het zijn wel de ouders van je vriend/man. (Er uiteraard vanuit gaande dat er een normale band is met de schoonouders)

Ook als schoonmoeder uit het buitenland moet komen, schoonvader zélf zei, ik kom de volgende dag wel, en mijn opa en oma al 89 zijn en hun andere 4 achterkleinkinderen pas een ruime week na de geboorte hebben kunnen zien en vervolgens pas een jaar later? Ik heb echt niet tegen mijn schoonouders gezegd dat ze niet mochten komen, ze waren meer dan welkom, ze wilde (en konden niet anders dan) zelf pas een dag later komen. Eigenlijk moet ik mezelf niet hoeven verdedigen, maar ik ben niet zo'n bitch die eerst alleen haar eigen familie bij het kind wilde... Totaal niet, zo is het toen gewoon gelopen en gegaan. Oma's van mijn vriend wilde zelf pas na een aantal dagen komen, ik stond erop dat er iets geregeld werd dat ze ook de volgende dag meteen konden komen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 2:49

Ohh Parels ik kijk echt elke dag even op het forum om te kijken hoe het met je gaat haha!
Ik kan me overigens best voorstellen dat je dan gewoon behoefte hebt aan je moeder. Niet omdat je wilt dat je moeder eerst het kindje ziet maar omdat jij haar wil zien.

Mijn vriend en zijn moeder hebben niet zo'n beste band maar ik vind het wel belangrijk dat zij er ook bij betrokken wordt als ik ooit een kindje krijg. Ze wonen allemaal even ver van ons vandaan dus ik denk dat we ze gewoon allemaal tegelijk zouden bellen dan. Alleen de vader en moeder van mijn vriend die kunnen niet met elkaar in dezelfde ruimte zijn dus ben benieuwd hoe dat dan weer zou moeten. Ben sowieso al benieuwd hoe dat dan moet als we ooit gaan trouwen oid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Linda ma 21 nov 2011 - 2:58

Parels schreef:Dat kan natuurlijk ook nog, dat ze me dat broodje wilde gunnen, aangezien je er vandaag niet was Wink

Hoop nu eigenlijk dat ze morgen ook nog even blijft zitten en dan dinsdagnacht ofzo komt, dan kan mijn moeder ook komen, morgen moet ze de hele dag oppassen op mijn zus dr kindjes en dan is het toch weer wat moeilijker organiseren allemaal denk ik! Maar ja, aan de andere kant zal het me nu echt worst wezen, áls ze maar komt haha

Ik kan je vertellen dat dat een heel mooie nacht is om te bevallen!! Very Happy Very Happy
Mijn dochter is vorig jaar stipt om 03.00 uur geboren in de nacht van 22 op 23 november.

Zet hem op met die laatste loodjes!!!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 3:12

Ayla ; ik snap hem hoor!
Op dat moment doe je gewoon wat er binnen de mogelijkheden ligt, het loopt 9 van de 10 keer toch allemaal anders!

Mickey ; heel erg lief van je wat je zegt, het is nu eenmaal niet anders, en gelukkig heb je een goede band met je vaders vriendin (dat hoeft namelijk ook niet zo te zijn ...) Zal zo even een update geven hier beneden!

Powerbabe ; ben jij weer samen met je vriend? Of niet? Of heb ik dat verkeerd begrepen, dacht dat jullie pas uit elkaar waren ofzo? Zo ja, wat fijn! En wat lief wat je zegt, wat jullie allemaal zeggen sowieso, maar ik vind het een eer dat je elke dag even checkt!

Linda ; Laughing ik zal eraan denken en een extra push geven om 2:50 uur goed? Wink

Hier is het eventjes rustig geweest toen ik sliep, daarna ook nog ongeveer een uurtje, nu zit ik rechtop (zou het verschil maken?) aan de keukentafel met de laptop al een uur of 2 ofzo, en af en toe loop ik een stukje, ik heb nog steeds flinke krampen, nu is het meer echt samentrekken van mijn baarmoeder/spierpijn/die pijn aan je milt dan zeg maar, en het trekt als ik sta door naar mijn rug en benen. In principe is het 'positief' dat die krampen er nog steeds zijn als ik loop denk ik dan maar, dan zijn ze er wel degelijk! Dus ik wacht het lekker af en verveel jullie nog even, maar de hoop dat het nu snel tot een einde komt is wel aanwezig!

Mijn zus had trouwens 32 uur echte weeën dus ik kan nog even Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Lavendel ma 21 nov 2011 - 3:14

Ayla schreef:
Lavendel schreef:
Ayla schreef:Ik had dat ook hoor Parels, eerst mijn ouders en opa en oma, en dan schoonouders, nou konden mijn schoonouders ook pas de volgende dag haha, maar zo wilde ik het ook, zo gek is het niet!

Dat je je eigen ouders zelf eerst wil zien kan ik nog begrijpen, maar je opa en oma zelfs nog voor je schoonouders vind ik eerder een beetje onbeschoft. Het zijn wel de ouders van je vriend/man. (Er uiteraard vanuit gaande dat er een normale band is met de schoonouders)

Ook als schoonmoeder uit het buitenland moet komen, schoonvader zélf zei, ik kom de volgende dag wel, en mijn opa en oma al 89 zijn en hun andere 4 achterkleinkinderen pas een ruime week na de geboorte hebben kunnen zien en vervolgens pas een jaar later? Ik heb echt niet tegen mijn schoonouders gezegd dat ze niet mochten komen, ze waren meer dan welkom, ze wilde (en konden niet anders dan) zelf pas een dag later komen. Eigenlijk moet ik mezelf niet hoeven verdedigen, maar ik ben niet zo'n bitch die eerst alleen haar eigen familie bij het kind wilde... Totaal niet, zo is het toen gewoon gelopen en gegaan. Oma's van mijn vriend wilde zelf pas na een aantal dagen komen, ik stond erop dat er iets geregeld werd dat ze ook de volgende dag meteen konden komen.

Met deze info erbij is het inderdaad ook heel anders. Het kwam in de context van de 'discussie' een beetje over alsof jij wilde dat je ouders+opa en oma eerst kwamen en dan pas je schoonouders.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 3:16

Ohja en ik loop nu in een halfuur tijd al 2x naar de wc om de boel te 'lozen' zeg maar, heb gelezen dat dat ook wel eens een teken kan zijn omdat je je darmen dan helemaal leeg perst ofzo? Nou ja, in de wachtmodus maar weer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Ayla ma 21 nov 2011 - 3:19

Nee juist niet, het was gewoon niet anders. Ik had ook wel hetzelfde als Parels, ik wilde het allerliefste van alles gewoon mijn moeder zien, maar omdat ik daar behoefte aan had niet omdat zij dat wilde haha. Ben ook een moederskindje hoor.

Als dat zo is Parels, heb ik goeie hoop! (bij mij kwam het er tijdens de bevalling uit, en maar roepen "ik doe het niet goed!" wel dus haha) Maar die had ik vanmorgen ook al, ik heb overigens ook 2 nachten niet geslapen door de weeën, overdag ook weeën gehad (maar geen ontsluitingsweeën denk ik, dat weet ik eigenlijk niet) heb ook vanaf de eerste wee 32 uur over mijn bevalling gedaan.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 3:24

Die krampen die ik zeg maar al de hele tijd voel en waarom ik dit topic heb geopend, zijn gisteravond rond 9 uur begonnen, dus als ik dan zo´n 32 uur doorreken, kom ik op morgenochtend uit, laat dát nu net de uitgerekende datum zijn Cool Zou mooi zijn als ze na alle heisa die ik heb gemaakt toch nog op de uitgerekende datum komt haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Ayla ma 21 nov 2011 - 3:25

Dat zou wel echt superleuk zijn Parels, er zijn maar weinig baby's die op de uitgerekende datum geboren worden...
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 3:26

Parels schreef:Die krampen die ik zeg maar al de hele tijd voel en waarom ik dit topic heb geopend, zijn gisteravond rond 9 uur begonnen, dus als ik dan zo´n 32 uur doorreken, kom ik op morgenochtend uit, laat dát nu net de uitgerekende datum zijn Cool Zou mooi zijn als ze na alle heisa die ik heb gemaakt toch nog op de uitgerekende datum komt haha

Ik vind 22-11-11 wel echt een hele mooie datum Very Happy haha.. dus doe maar, plan het maar in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 3:27

Ja dat is het ook wel he!
Al vind ik 21/11/11 ook leuk, lekker veel 1en Laughing
Maar ik zet er een streepje achter Punk´d op de lijst dat jij ook vindt dat ze dan moet komen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 3:32

Parels schreef:Ohja en ik loop nu in een halfuur tijd al 2x naar de wc om de boel te 'lozen' zeg maar, heb gelezen dat dat ook wel eens een teken kan zijn omdat je je darmen dan helemaal leeg perst ofzo? Nou ja, in de wachtmodus maar weer!

Dat is vaak het begin van een bevalling, spannend topic is dit hoor! Ik hoop dat het op gang aan het komen is. Heb je vannacht wel kunnen slapen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 3:32

Parels schreef:Ja dat is het ook wel he!
Al vind ik 21/11/11 ook leuk, lekker veel 1en Laughing
Maar ik zet er een streepje achter Punk´d op de lijst dat jij ook vindt dat ze dan moet komen!

Ja daar hou ik dan weer wat minder van.. dan valt die 2 zo op haha (daar word ik kriebelig van, net als dat de nespresso cups op het werk niet op kleur liggen.. die moet ik dan allemaal op kleur leggen, eerder kan ik niet weg.. En als er dan 1 losse cup in zit die nergens bij past leg ik die serieus in de kast haha laughcry ).. 11+11=22.. nee ik blijf vinden dat alles klopt aan 22-11-11 :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Supertalentje ma 21 nov 2011 - 3:33

Parels, ik vind het zo spannend! Vervelend dat je het gevoel hebt dat je lijf je in de steek laat, maar ik zie het juist alsof je lijf heel hard aan het werk is! Natuurlijk is alles nieuw, weet je niet hoe dingen voelen of wat je lijf nu aan het doen is, maar hij werkt vast heel hard nu!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 3:52

Oe, Twellie, wat spannend idd!
Ik heb vannacht wel redelijk kunnen slapen, puur omdat ik zoiets had na al die nachten van ´het zal toch wel niks zijn´ maar prettig was het niet.

Punk´d, hahahaha, ik snap je wel hoor, zo zet ik altijd de autoradio op een ´rond´ getal, bijv. 22 of 24 haha

Supertalentje, zo kan je het idd ook zien! Fijn hoe we elkaar de positieve draaien kunnen laten vinden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 4 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum