Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Continue ´druk´ down under ..

+22
Clapperdie
Jade
Lejow
Aimee
Makamba
Koffieleut
Pussycat
liesje
JD
RiLiJu
Tania
woezel
Floor
studiebol
Pien
Ezzer
Smaragdje
LMCurious
Susan
Ayla
Muppetje
Annie24
26 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 8:58

Hahaha Susan, ik zal dat na mn bevalling eens proberen Wink
Wie weet vind ik het wel heel erg lekker! Sowieso ga ik aan de filet americain en biefstuk gelijk als ik bevallen ben. Het is zelfs zo erg dat ik de filet al hier in huis heb, zolang ik niet beval, smeer ik het last minute bij mijn vriend op zn brood haha

En dat klopt, Makamba, ik ben ontzettend benieuwd, ik wil zo graag ons kleine meisje zien en ervaren hoe het is! Floor bijvoorbeeld, voelt helemaal niks, en ik voel continu wat, voor beiden valt wat te zeggen en is natuurlijk bloedirritant.

Trouwens, JaneDoe, jij weet het dan als 1 van de eerste via fb denk ik hoor! Ik ben trouwens helemaal van de fb, dus wie wil angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 8:59

Schiet maar een beetje op hoor parels! :P





Geintje hoor! Succes met de laatste zware loodjes! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Susan ma 14 nov 2011 - 8:59

Ja, het is eigenlijk een beetje zoals filet americain, maar dan wat puurder van smaak. Ik weet nog dat ik vroeger altijd toneelles had op donderdag en dat mijn vader daarna patat met tartaartjes maakte, heerlijk.

Zo, we lullen gewoon een beetje over tartaartjes, gaat de tijd lekker snel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 9:03

Hahahaha, ja laten we dat doen!
Ik wacht tot mijn vriend thuis is van de fysio en dan duik ik mn bed in, heb rode oortjes van de slaap en nu eigenlijk weer een heel sereen gevoel van 'het komt wanneer het komt, en vannacht komt het toch niet'.

Tartaar is mijn chique alternatief voor een gehaktbal, want die vind ik dus weer niet lekker. En veel te veel moeite om zelf te maken laughcry

Maar die toastjes met filet straks, ohhhh ik vreet dat bakje leeg!
Ik moet me nu al inhouden om het mes niet af te likken. Maar ik heb met mijn vriendinnetje geregeld dat zodra ik bevallen ben zij een broodje filet maakt en dan pas naar het ziekenhuis vertrekt haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Susan ma 14 nov 2011 - 9:04

Dan kan ze beter filet americain kopen in de buurt van het ziekenhuis, of in het ziekenhuis zelf. Of hoeft ze niet zo ver?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 9:07

Hèhè ik at in t kraambed ook een grote Italiaanse bol met dikke laag filet american!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 9:08

Nee, ze woont praktisch om de hoek en boven de DeliFrance Wink
Ik weet niet of ze broodjes filet in het ziekenhuis verkopen, maar als ze slim zijn doen ze dat wel, lijkt me zo'n gat in de markt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Happydobby ma 14 nov 2011 - 9:09

Laurientje85 schreef:Hèhè ik at in t kraambed ook een grote Italiaanse bol met dikke laag filet american!!

Bij mij was het een broodje gerookte zalm, ik heb nog geen filet american op. wel half gebakken tartaartjes.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Susan ma 14 nov 2011 - 9:10

Als ze een kantine hebben dan hebben ze vast ook filet americain.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 9:11

Happydobby schreef:
Laurientje85 schreef:Hèhè ik at in t kraambed ook een grote Italiaanse bol met dikke laag filet american!!

Bij mij was het een broodje gerookte zalm, ik heb nog geen filet american op. wel half gebakken tartaartjes.

Heerlijk hmmm krijg er nu alweer zin in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 9:12

Ik wil je op facebook! Ik heb je al lopen zoeken, maar niet gevonden nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Smaragdje ma 14 nov 2011 - 9:13

Happydobby schreef:
Laurientje85 schreef:Hèhè ik at in t kraambed ook een grote Italiaanse bol met dikke laag filet american!!

Bij mij was het een broodje gerookte zalm, ik heb nog geen filet american op. wel half gebakken tartaartjes.

Het eerste broodje dat ik op heb, was ook met gerookte zalm.

Iedereen stort zich volgens mij wel gelijk op eten, dat eerst niet mocht smile



Laatst aangepast door Smaragdje op ma 14 nov 2011 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Pien ma 14 nov 2011 - 9:14

Ook ik vind het leuk je op fb te hebben!!
Ik ben te vinden als ...

Niet quoten, dan kan ik mijn naam zo verwijderen


Laatst aangepast door Pien op ma 14 nov 2011 - 9:25; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Susan ma 14 nov 2011 - 9:17

Smaragdje schreef:
Happydobby schreef:
Laurientje85 schreef:Hèhè ik at in t kraambed ook een grote Italiaanse bol met dikke laag filet american!!

Bij mij was het een broodje gerookte zalm, ik heb nog geen filet american op. wel half gebakken tartaartjes.

Het eerste broodje dat ik op heb, was ook met gerookte zalm.

Iedereen stort zich volgens mij wel gelijk op eten, dat eerst niet mocht smile


Toen Ezra geboren was had ik dat niet, toen was ik op de een of andere manier toch bang dat het kwaad zou kunnen voor de borstvoeding. Pas na meer dan een half jaar heb ik me eindelijk gewaagd aan een broodje van de verboden lijst.

Toen Yrsa geboren was, was ik iets meer overtuigd door de kraamverzorgster en toen heb ik een Italiaanse bol met roomkaas en zalm gegeten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 9:20

Ik ben ... Cool
Zal hem zo ook wel weghalen Wink
Pippa, pm anders even je naam of zoek me op!

Had je trouwens op hyves al wel bij PM zien staan Pien, maar wist niet of je wist wie ik was haha dus durfde je niet toe te voegen Laughing

Dat vriendinnetje is btw ook zwanger, en die wil idd een broodje gerookte zalm dus dat fix ik dan! En die kantine valt tegen, is heel mooi maar voornamelijk taart en saucijzenbroodjes enzo. Jij bent er trouwens toch geweest Susan, toen bij PM, of had zij geen onredelijke wensen? Wink


Laatst aangepast door Parels op ma 14 nov 2011 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 9:23

Pien & Pippa (leuk stel ook haha, soort vrouwelijke nick & simon Wink) heb jullie toegevoegd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Susan ma 14 nov 2011 - 9:28

Parels schreef:

Dat vriendinnetje is btw ook zwanger, en die wil idd een broodje gerookte zalm dus dat fix ik dan! En die kantine valt tegen, is heel mooi maar voornamelijk taart en saucijzenbroodjes enzo. Jij bent er trouwens toch geweest Susan, toen bij PM, of had zij geen onredelijke wensen? Wink [/i]

Oh ja, die kantine herinner ik me wel, zo'n soort koffiebar, volgens mij hadden ze als je een stukje doorloopt wel een soort restauratie waar ze wat meer keuze hebben, misschien soms ook wel filet americain.

PM wilde graag drop, die had Alex bij zich.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 9:33

Ach het zal vast allemaal wel goedkomen!
Desnoods stuur ik de kersverse papa langs de super Wink
Komt helemaal goed!

Ohja, had ik al gezegd hoe lief jullie allemaal zijn en hoe ontzettend fijn het is om hier zo af en toe flink je gal te kunnen spuwen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Smaragdje ma 14 nov 2011 - 9:46

Parels schreef:Ach het zal vast allemaal wel goedkomen!
Desnoods stuur ik de kersverse papa langs de super Wink
Komt helemaal goed!

Ohja, had ik al gezegd hoe lief jullie allemaal zijn en hoe ontzettend fijn het is om hier zo af en toe flink je gal te kunnen spuwen?

Dat zal allemaal wel goed komen. Nu hoop ik nog voor jou dat die kleine meid snel komt!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Parisienne ma 14 nov 2011 - 9:47

Ik ben 's avonds laat bevallen. Moest twee nachten in het ziekenhuis blijven met N. De ochtend na N.'s geboorte werd mij gevraagd wat ik als ontbijt wilde. Mijn vraag aan de verpleegster was gelijk: "Hebben jullie filet american?! Very Happy" (inclusief die big smile erbij). Zij antwoordde: "Maar natuurlijk. Hier op de kraamafdeling wel. Je bent niet de enige die ernaar vraagt." Hahaha! Ik heb echt genoten van die twee boterhammen met filet american!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 9:50

Ohhhhhhh lekker Parisienne!
Ik ga nu lekker dromen (over filet denk ik zo haha, oppassen dat ik niet naar de koelkast slaapwandel!) en als ik morgenochtend niet reageer, ben ik hoogstwaarschijnlijk niet aan het bevallen maar aan het uitslapen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 21:50

Even een update :
Heb echt heerlijk klokje rond geslapen, als een blok!
Heel de nacht ook nergens last van gehad, dus vandaag wederom geen baby!
Maar wel uitgerust, dat is ook wat waard!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Muppetje ma 14 nov 2011 - 21:57

Parels schreef:Even een update :
Heb echt heerlijk klokje rond geslapen, als een blok!
Heel de nacht ook nergens last van gehad, dus vandaag wederom geen baby!
Maar wel uitgerust, dat is ook wat waard!

Fijn!,

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 22:04

Fijn dat je zo goed hebt geslapen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 22:48

Ik heb je ook aangemeld op fb Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 4 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum