Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Druk op je werk

5 plaatsers

Ga naar beneden

Druk op je werk Empty Druk op je werk

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 20:35

Hebben jullie het erg druk op je werk?

Ik werk in een verzorgingshuis en heb gisteren een avond dienst gewerkt. Ik ben echt de hele tijd ook wel bezig geweest. Ik liep zo door van de 1 naar de ander. Ik heb nog even een collega geholpen en ben toen naar huis gegaan. Iets later dan de tijd dat ik eigenlijk vrij was.

'smorgens vind ik het drukker. Alle mensen willen er tegelijk uit en iedereen wordt gewassen.

Ik vind het niet erg als het druk is. Want ik heb liever wat te doen dan dat ik niks te doen heb. Maar soms zijn er wat 'zwaardere' bewoners. En daar bedoel ik mee, zwaar om te verzorgen dat ze heel veel zorg nodig hebben. Als je daar meer van te verzorgen hebt, dan vind ik het wel zwaarder..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Druk op je werk Empty Re: Druk op je werk

Bericht  Pussycat ma 13 dec 2010 - 1:07

Ik doe hetzelfde werk als jou.
En kan me prima vinden in jou tekst.
Ik heb nog geen verzorgingshuis/verpleeghuis gevonden waar je even lekker stil kunt zitten :knipoog:
Zonder gekheid... de druk neemt wel steeds meer toe vind ik.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Druk op je werk Empty Re: Druk op je werk

Bericht  SarahKey ma 13 dec 2010 - 9:15

Ik werk met kinderen en daar kun je ook zelden zitten. Soms doe ik een spelletje etc, maar kan dan hooguit 5-10 minuten rustig zitten (naja wat is rustig, als ze zien dat je een spelletje aan het doen bent komt de helft meekijken) om daarna meteen weer in de benen te springen om iets anders te doen.

Maar zo gaat een dag wel snel om!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Druk op je werk Empty Re: Druk op je werk

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 9:19

Ik werk op "de administratie". Het is razend druk, maar ik maak me zo druk als strikt noodzakelijk is. Nu heb ik het geluk dat wanneer ik 'stamp' ik ook alles wegwerk wat op mijn pad kom. En dat is heel erg veel. Maar meestal 'stamp' ik niet en draai ik gewoon met mijn collega's mee. (Dat klinkt arrogant hè? Dat is absoluut niet zo bedoeld!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Druk op je werk Empty Re: Druk op je werk

Bericht  Rouxxxe ma 13 dec 2010 - 9:51

Ik ken het. Ik werk zelf in de kinderopvang, en ervaar soms best een behoorlijk werkdruk. Geen idee of het dan aan mijn organisatie of aan mezelf ligt, maar ik heb iig wel het idee dat ik een drukke baan heb.. Ik heb vaak het idee dat ik teveel wil en moet in te weinig uren.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Druk op je werk Empty Re: Druk op je werk

Bericht  SleepingBeauty ma 13 dec 2010 - 10:13

Ik werk ook in de zorg, thuiszorg en ziekenhuis grotendeels.
Ik vind de werkdruk vooral in het ziekenhuis erg hoog liggen.
De thuiszorg vind ik wat relaxter, daar kun je echt voor 1 patient er zijn!




SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Druk op je werk Empty Re: Druk op je werk

Bericht  BJA ma 13 dec 2010 - 19:49

Ik werk op kantoor in een commerciële functie.
Bij ons is het veel te druk. Zo druk dat mensen het niet meer leuk vinden. Overwerken is nu ook routine geworden.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Druk op je werk Empty Re: Druk op je werk

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 20:27

Bij ons is het met name op maandag en donderdag erg druk omdat dan alles geregeld en ingevoerd moet worden voor de klanten van dinsdag en vrijdag. Daarnaast voer ik prijswijzigingen voor klanten door, doe ik debiteurenbeheer, verstuur ik prijsbestanden, sorteer ik de facturen. verstuur ik de catalogi en folders, maak ik leveranciersverklaringen...

Dat zijn dingen die dagelijks terug komen. De ene keer is het drukker als de andere keer en zeker vergleken met het seizoen (april t/m sept. ongeveer) ligt het nu op zijn gat. We zitten mijn zijn tweetjes op die functie en dat is voor nu eigenlijk te veel. Daarom ga ik vanaf januari mijn collega van marketing helpen. In elk geval de middagen. En dan zien we daarna wel weer verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Druk op je werk Empty Re: Druk op je werk

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 21:08

Ik werk ook in de zorg, sinds een tijdje in de thuiszorg, de ochtenden zijn wel druk, maar de avonden zijn heel lekker om te werken vind ik zelf. Hier heb je echt even de tijd voor de mensen. Dat miste ik in mijn oude werk wel, een verzorgingshuis, daar vloog ik echt de hele dag van de een naar de ander, even een praatje was er nauwelijks bij.
Vind ik niet zo erg, maar wel erg sneu voor de bewoners, je komt binnen, doet je werk, en moet weer gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Druk op je werk Empty Re: Druk op je werk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum