Continue ´druk´ down under ..
+22
Clapperdie
Jade
Lejow
Aimee
Makamba
Koffieleut
Pussycat
liesje
JD
RiLiJu
Tania
woezel
Floor
studiebol
Pien
Ezzer
Smaragdje
LMCurious
Susan
Ayla
Muppetje
Annie24
26 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Continue ´druk´ down under ..
PM wilde drop, dus Alex had 2 zakken bij zich. Maar ik had een flink hoge bloeddruk dus mocht het de eerste 2 dagen niet eens eten
Al heb ik natuurlijk stiekum wel een paar op.
Lekker dat je zo goed geslapen hebt joh!
Al heb ik natuurlijk stiekum wel een paar op.
Lekker dat je zo goed geslapen hebt joh!
Gast- Gast
Ik lees hier ook al eventjes mee, elke keer ben ik weer benieuwd of er nieuws is Fijn dat je zo goed geslapen hebt
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Gezellig Parels, al die nieuwe Facebook vriendjes, wil ik ook...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha Razz, ik had je al een bericht gestuurd en las het nu pas hier haha, beetje dom!
Maar heb idd lekker geslapen, kan er weer tegenaan!
Met frisse moed afwachten haha, wat een drama, ik ben echt pregzilla
Ik vind het fantastisch al die fb vriendjes!
Kom maar op hoor
't breekt zo lekker de week
Maar heb idd lekker geslapen, kan er weer tegenaan!
Met frisse moed afwachten haha, wat een drama, ik ben echt pregzilla
Ik vind het fantastisch al die fb vriendjes!
Kom maar op hoor
't breekt zo lekker de week
Gast- Gast
Hoe is het Parels?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Goed!
Wel nog steeds (of misschien weer) flinke druk daar beneden, en voel van alles borrelen/bewegen in mijn buik, ze is er lekker mee bezig. Maar niks wat lijkt op ook maar contracties ofzo, dus ben lekker aan het genieten van (hopelijk) een van mijn laatste daagjes als nog-niet-mama.
Lief dat je ernaar vraagt!
Wel nog steeds (of misschien weer) flinke druk daar beneden, en voel van alles borrelen/bewegen in mijn buik, ze is er lekker mee bezig. Maar niks wat lijkt op ook maar contracties ofzo, dus ben lekker aan het genieten van (hopelijk) een van mijn laatste daagjes als nog-niet-mama.
Lief dat je ernaar vraagt!
Gast- Gast
haha, je houd het wel spannend, leuk!
geniet er nog maar even van!
geniet er nog maar even van!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Als ik het voor het kiezen had gehad had ik het niet zo spannend gehouden hoor, maar kennelijk heb ik een kleine comediant in mijn buik zitten!
Mocht het alleen zijn begonnen, en ik ben niet online, weet iedereen ook genoeg, kennelijk ik hier idd hele dagen zit haha, dan is het verrassingseffect een stuk minder!
Mocht het alleen zijn begonnen, en ik ben niet online, weet iedereen ook genoeg, kennelijk ik hier idd hele dagen zit haha, dan is het verrassingseffect een stuk minder!
Gast- Gast
@ Parels, fijn dat je nu toch nog lukt om even lekker hiervan te genieten. Ben toch wel benieuwd wanneer jullie meisje het tijd vindt om te komen. Blijkbaar is het binnen toch nog erg fijn
Smaragdje- Ratel
Parels schreef:Als ik het voor het kiezen had gehad had ik het niet zo spannend gehouden hoor, maar kennelijk heb ik een kleine comediant in mijn buik zitten!
op het andere forum zou je nu meldplicht hebben ! haha
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Heeft ze hier ook hoor, we houden d'r in de gaten.kwak schreef:Parels schreef:Als ik het voor het kiezen had gehad had ik het niet zo spannend gehouden hoor, maar kennelijk heb ik een kleine comediant in mijn buik zitten!
Gast- Gast
Laten we zeggen dat mama dr buik altijd al groot zat en enige rek erin had zitten, dus dat ze daar fijn zit kan ik me iets bij voorstellen! Lekker ruim ook
Vind het wel tof, zo'n meldplicht trouwens
Vind het wel tof, zo'n meldplicht trouwens
Gast- Gast
Parels schreef:Laten we zeggen dat mama dr buik altijd al groot zat en enige rek erin had zitten, dus dat ze daar fijn zit kan ik me iets bij voorstellen! Lekker ruim ook
Smaragdje- Ratel
Kan het me ook niet voorstellen dat het lekker zit daar, zeker zoals bij mij met z'n tweeen. S kon geen kant meer op, lag ingedaald (lekker als we met de auto een hobbel over reden... dat voelde ik echt goed) en zijn dikke broer er nog eens bovenop met z'n complete zwembad.
Maar goed, lekker dobberen in warm water en mee deinen met iedere stap die mama doet... Klinkt ook zo slecht niet eigenlijk!
Maar goed, lekker dobberen in warm water en mee deinen met iedere stap die mama doet... Klinkt ook zo slecht niet eigenlijk!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Heeft ze hier ook hoor, we houden d'r in de gaten.kwak schreef:Parels schreef:Als ik het voor het kiezen had gehad had ik het niet zo spannend gehouden hoor, maar kennelijk heb ik een kleine comediant in mijn buik zitten!
Idd!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik houd dit topic maar even hoog om mn gal te spuwen.
Heb vannacht redelijk goed geslapen tot een uur of 5, toen werd ik wakker en ging naar de wc met wederom een ontzettende druk daar beneden. Het was wederom weer niet érg genoeg dus ben maar weer gaan liggen. In principe gaat het goed hoor, het hoort er gewoon bij, maar vanochtend had ik dus weer zoiets van 'kom maar op' maar ja het blijft nu hetzelfde dus heb me toch maar aangekleed en ga zo even wat boodschapjes doen, dan ben ik eruit
Heb wel (eindelijk, zullen velen wel denken haha) de verloskundige net gebeld en al mijn klachten vd hele week voorgelegd, ze zei ook dat wat ik beschrijf echt hoort bij de laatste loodjes. Ik heb vrijdag een afspraak staan, dan gaat ze even (ik hoop zo dat ik degene heb die ik net aan de telefoon had dan, want een andere hoeft het dus weer niet nodig te vinden) voelen of ik misschien al wat ontsluiting heb en ze me kan strippen. Dat voelde wel heel erg fijn om te horen, dat ik dus eigenlijk niet echt gek ben en er wel degelijk wat op gang aan het komen is (wat niks hoeft te zeggen, jammer genoeg) ..
Komt goed!
Heb vannacht redelijk goed geslapen tot een uur of 5, toen werd ik wakker en ging naar de wc met wederom een ontzettende druk daar beneden. Het was wederom weer niet érg genoeg dus ben maar weer gaan liggen. In principe gaat het goed hoor, het hoort er gewoon bij, maar vanochtend had ik dus weer zoiets van 'kom maar op' maar ja het blijft nu hetzelfde dus heb me toch maar aangekleed en ga zo even wat boodschapjes doen, dan ben ik eruit
Heb wel (eindelijk, zullen velen wel denken haha) de verloskundige net gebeld en al mijn klachten vd hele week voorgelegd, ze zei ook dat wat ik beschrijf echt hoort bij de laatste loodjes. Ik heb vrijdag een afspraak staan, dan gaat ze even (ik hoop zo dat ik degene heb die ik net aan de telefoon had dan, want een andere hoeft het dus weer niet nodig te vinden) voelen of ik misschien al wat ontsluiting heb en ze me kan strippen. Dat voelde wel heel erg fijn om te horen, dat ik dus eigenlijk niet echt gek ben en er wel degelijk wat op gang aan het komen is (wat niks hoeft te zeggen, jammer genoeg) ..
Komt goed!
Gast- Gast
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Kat hangt continue in de gordijnen?
» Wanneer heb je het 'druk'?
» Druk op je werk
» Help, man kan de druk niet aan..
» druk op schaambeen
» Wanneer heb je het 'druk'?
» Druk op je werk
» Help, man kan de druk niet aan..