Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Continue ´druk´ down under ..

+22
Clapperdie
Jade
Lejow
Aimee
Makamba
Koffieleut
Pussycat
liesje
JD
RiLiJu
Tania
woezel
Floor
studiebol
Pien
Ezzer
Smaragdje
LMCurious
Susan
Ayla
Muppetje
Annie24
26 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Pien ma 14 nov 2011 - 1:05

Als je merkt uitgeput te raken en je slaapt alleen maar slechter, geef het dan bij de vk aan! Ik heb dat gedaan toen ik 39 + 3 dagen was en kreeg toen slaapmedicatie. Heb het huilend ingenomen omdat ik het eng vond, achteraf was het zo'n onschuldig pilletje dat ik blij ben het ingenomen te hebben!
Het doorbrak mijn slaappatroon en ik sliep weer goed! Ook ik het ziekenhuis kreeg ik iedere avond een slaappil, dat terwijl ik elke avond dacht de volgende ochtend ingeleid te gaan worden.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 1:10

Ja Pien bij jou was het natuurlijk helemaal een uitputtingsslag!
Vind het nog steeds heel raar hoe het toen gegaan is, maar gelukkig is alles goedgekomen!

Heb idd mijn telefoon met een spelletje naast mijn bed, en als ik echt niet kan slapen ga ik naar beneden en keutel daar wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Makamba ma 14 nov 2011 - 1:26

Parels schreef:

Heb idd mijn telefoon met een spelletje naast mijn bed, en als ik echt niet kan slapen ga ik naar beneden en keutel daar wat.

Zó herkenbaar! Ik liep 's nachts ook altijd te spoken. Ging dan maar op hyves, op het Yes forum, dvd kijken of iets dergelijks. Vreselijk, de uren kruipen letterlijk voorbij. Sad Nogmaals heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes, lieve Parels! hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 1:30

Lief dat je zo begaan bent met me Makamba, vooral in jouw situatie!
Erg lief! En lang leve de smartphone idd Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Aimee ma 14 nov 2011 - 1:35

Je maakt het wel heel spannend Parels! Ik hoop voor je dat ze snel besluit te komen hug
(en ik ga je zo even een PM terug sturen!)
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 1:57

Aimee schreef:Je maakt het wel heel spannend Parels! Ik hoop voor je dat ze snel besluit te komen hug
(en ik ga je zo even een PM terug sturen!)

Jeej! Eindelijk! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 5:06

Parels is wel erg stilletjes vandaag, ik blijf het maar goed in de gaten houden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Makamba ma 14 nov 2011 - 5:14

ProudMama schreef:Parels is wel erg stilletjes vandaag, ik blijf het maar goed in de gaten houden...

Idd! bounce
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 5:16

Makamba schreef:
ProudMama schreef:Parels is wel erg stilletjes vandaag, ik blijf het maar goed in de gaten houden...

Idd! bounce
Die is er meestal hele dagen... Zal ik ff langs fietsen? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 5:24

Wil je dan gelijk mee-eten?
We eten spinazie, tartaar en gekookte aardappelen! Laughing

Ik probeer mijn gedachten te verzetten, dus heb lekker in bad gelegen, gestreken/gewassen, wat boodschapjes gedaan, zelfs nog rondje Tuinwereld dus ja ..
Ik ben er vanavond hoogstwaarschijnlijk wel hoor, dan gaan de voetjes omhoog!

Ik ben het gewoon zo spuug- spuug- en spuugzat, dat ik mezelf druk bezig probeer te houden, ik word er ook niet gezelliger op volgens mijn vriend, en dan loop ik nog niet eens overtijd laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Makamba ma 14 nov 2011 - 5:25

Parels schreef:Wil je dan gelijk mee-eten?
We eten spinazie, tartaar en gekookte aardappelen! Laughing

Ik probeer mijn gedachten te verzetten, dus heb lekker in bad gelegen, gestreken/gewassen, wat boodschapjes gedaan, zelfs nog rondje Tuinwereld dus ja ..
Ik ben er vanavond hoogstwaarschijnlijk wel hoor, dan gaan de voetjes omhoog!

Ik ben het gewoon zo spuug- spuug- en spuugzat, dat ik mezelf druk bezig probeer te houden, ik word er ook niet gezelliger op volgens mijn vriend, en dan loop ik nog niet eens overtijd laughcry

Heb echt met je te doen! hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 5:30

Iedere keer denk ik... ja hoor, het is zo ver. Helaas.
De laatste loodjes zijn echt zwaar he?! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Lejow ma 14 nov 2011 - 5:33

ahww Sterkte Parels, ik hoop dat er snel iets veranderd, ofwel dat het dragelijker voor jou wordt, of dat ze gewoon geboren wordt!

MEISJE KOM ER EENS UIT, NIET JE MOEDER ZO PLAGEN!! ZE IS ERG BENIEUWD NAAR JE!!

(misschien helpt dit... nerd )
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Makamba ma 14 nov 2011 - 5:47

ProudMama schreef:Iedere keer denk ik... ja hoor, het is zo ver. Helaas.
De laatste loodjes zijn echt zwaar he?! hug

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Jade ma 14 nov 2011 - 6:07

Ik kom ook elke keer even kijken of er al een baby-parels is. Maar helaas..

hug hug

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Susan ma 14 nov 2011 - 6:09

Hele doorbakken tartaartjes? Is dat lekker?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 6:14

Hahaha, jullie zijn lief!

PM ; vind het lief dat je zo begaand ben, als ik straks een tweelingwagen door de straat zie lopen weet ik genoeg Wink dan nodig ik je uit voor de koffie!

PM & Makamba ; ik vind ze écht zwaar die laatste loodjes. De nieuwsgierigheid wint het ook van mijn geduld, helaas! Maar het komt állemaal goed, binnen nu en 3 weken is ze er sowieso en dat is op zich nog wel te overbruggen! En als ik straks in de verloskamer lig denk ik vast, waarom wilde ik dit ook alweer zo snel? Wink

Susan ; ik vind ze heerlijk, doorbakken tartaartjes, ik maak dan wel altijd een mooie prak hoor van tartaar, spinazie, ei en aardappelen en dan met appelmoes erbij Wink Klinkt vies, maar ik vind het heerlijk! Vind ze juist rosé niet zo lekker.

Serpentijn ; zou wat zijn als ik straks dr naam bekend maak en ze 'parel' heet hahaha

Lejow ; ik heb het doorgegeven hoor aan dr!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Clapperdie ma 14 nov 2011 - 6:37

Ik zit ook steeds even te spieken!

Kan me er alles bij voorstellen dat je het wachten beu bent. En al is het nog "maar" drie weken. Die kunnen heeeel lang duren!

Dus hier nog even een hele dikke hug
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Makamba ma 14 nov 2011 - 6:46

Parels schreef:

PM & Makamba ; ik vind ze écht zwaar die laatste loodjes. De nieuwsgierigheid wint het ook van mijn geduld, helaas! Maar het komt állemaal goed, binnen nu en 3 weken is ze er sowieso en dat is op zich nog wel te overbruggen! En als ik straks in de verloskamer lig denk ik vast, waarom wilde ik dit ook alweer zo snel? Wink

De laatste loodjes zijn idd heel zwaar, zeker omdat het nu geestelijk ook wel wat toe begint te slaan. Je stelt je erop in, relativeert weer en dan denk je weer zou het gaan beginnen? Ze is er inderdaad binnen nu en drie weken, maar dan nog is het vermoeiend en duurt elke dag sowieso te lang. Als je daar ligt denk je dat misschien wel, maar zodra je je kleine meisje in je armen hebt (en je vriend ziet stralen van geluk) dan ben je al de vorige zin zo weer vergeten en dan realiseer je je weer waarom je het juist wel zo snel wou. Wink

Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Floor ma 14 nov 2011 - 6:51

Is dat meisje van jullie nou nog niet geboren??!!?





:P
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 7:00

Ik kom hier ook steeds gluren of er al nieuws is Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 7:02

Floor schreef:Is dat meisje van jullie nou nog niet geboren??!!?





:P

:P Ik moet op jou wachten, dus ik zou maar snel opschieten, ben het wachten beu!!!

Makamba, je hebt het echt precies verwoord zoals ik het ervaar!

Ik voel me alleen wel echt een klager, ik weet dat er heel veel vrouwen zijn die heel erg graag in mijn schoenen willen staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Makamba ma 14 nov 2011 - 8:36

Parels schreef:
Floor schreef:Is dat meisje van jullie nou nog niet geboren??!!?





:P

:P Ik moet op jou wachten, dus ik zou maar snel opschieten, ben het wachten beu!!!

Makamba, je hebt het echt precies verwoord zoals ik het ervaar!

Ik voel me alleen wel echt een klager, ik weet dat er heel veel vrouwen zijn die heel erg graag in mijn schoenen willen staan.

Je bent absoluut geen klager! Je bent gewoon een aanstaande mama die heel graag haar dochter in haar armen wil houden en die het (ik denk zo'n beetje als ieder ander wel zou hebben) zat is dat het telkens zo rommelt in je lichaam, maar toch maar niet doorzet. Daar mag je best van balen, want ondanks dat je je dochter graag wilt zien is het ook best uitputtend allemaal op deze manier. hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  JD ma 14 nov 2011 - 8:44

ik geloof....dat dit de 12e keer is dat ik hier vandaag heb gespiekt om te kijken of er al nieuws is.....

Ik denk aan je hoor lieve Parels, hopelijk gaat er vannacht iets gebeuren!!!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Susan ma 14 nov 2011 - 8:52

Parels schreef:
Susan ; ik vind ze heerlijk, doorbakken tartaartjes, ik maak dan wel altijd een mooie prak hoor van tartaar, spinazie, ei en aardappelen en dan met appelmoes erbij Wink Klinkt vies, maar ik vind het heerlijk! Vind ze juist rosé niet zo lekker.

Rosé? Ik schroei alleen de buitenkant dicht, van binnen moeten ze helemaal rauw zijn voor mij. Heerlijk!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 3 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum