Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Continue ´druk´ down under ..

+22
Clapperdie
Jade
Lejow
Aimee
Makamba
Koffieleut
Pussycat
liesje
JD
RiLiJu
Tania
woezel
Floor
studiebol
Pien
Ezzer
Smaragdje
LMCurious
Susan
Ayla
Muppetje
Annie24
26 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 4:13

Zoals velen wel weten heb ik de hele week al voorweeën en ben ik aan het begin van de week een deel van de slijmprop verloren. Nu kan ik dit allemaal vrij makkelijk naast me neerleggen met de gedachte dat het nog weleens weken kan duren, maar toch let je wel steeds op.

Nu heb ik namelijk nog steeds wel wat harde buiken (oefenweeën zonder regelmaat, eigenlijk een continue iets bewegend kind die geen ruimte meer heeft maar wel wil bewegen zeg maar) maar ook sinds vandaag een continue onderdruk op mijn anus zeg maar, een soort ik-moet-poepen-gevoel. Maar ja, dat heb ik dan ook gedaan vandaag, maar op een gegeven moment eet je niet echt iets meer en ben je natuurlijk gewoon 'leeg'. Ik heb nu dus steeds het idee dat ik moet poepen, maar als ik ga poepen, dan moet ik zo'n druk zetten wil er iets komen ..

Hoort dit dus bij de rest van mijn gerommel deze week? Het zal heus wel de start van iets zijn, maar ik hoop zó dat dit het begin van een bevalling is haha, het wordt er gewoon niet makkelijker op om steeds nuchter te blijven ..

Al weet ik niet wat ik met dit vieze (sorry!) verhaal wil hoor, maar ik wil het gewoon even van me afschrijven en wellicht herkent iemand er wat in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Annie24 zo 13 nov 2011 - 4:27

Géén idee Embarassed Maar wbt het drukzetten omdat je moet poepen (of dit denkt) Pas je op dat je geen aambeien krijgt!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 4:36

Ik zou t even overleggen met je verloskundige.. Ik herken t gevoel wel maar toen was ik al aan t bevallen! Succes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 4:43

Ja, Annie ik las het net ook online!
En Laurientje, denk dat ik morgenochtend gewoon even bel, even kijken hoe ik de nacht ervaar en of ik morgen nog die druk heb. Wie weet kan ze even voelen ofzo, ik heb pas vrijdag weer een afspraak staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 5:25

Oe Parels, spannend!!
Ik herken dat gevoel ook uit de praktijk van tijdens de bevalling.

Ben heel benieuwd, wachtze nog! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 5:43

Meestal geven vrouwen dit soort klachten aan net voor of met persweeen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Muppetje zo 13 nov 2011 - 5:51

ProudMama schreef:Meestal geven vrouwen dit soort klachten aan net voor of met persweeen...
Zou wel bijzonder zijn als ze die blijkt te hebben hè... Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Ayla zo 13 nov 2011 - 5:52

Ik had dit tijdens de persweeën! Hebben ze geen 06 nummer ofzo wat je ff kan bellen?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 5:52

Haha PM laughcry Zal ik lekker slapen vannacht met deze gedachte haha
Voor de rest heb ik echt nog geen weeën enzo helaas ..
Wel weer meer slijmverlies, en harde buiken, maar niks waar ik erg van schrik.

Zag net wel in de spiegel dat waar haar billenbolling gisteren nog onder mijn borsten was, hij nu net boven mijn navel zit .. zou het dan toch deze week Laughing

Er zit trouwens nog steeds 2 weken tussen mijn afspraken bij de vk, wat ik op zich wel raar vond. Ik ben ook niet het type om continu aan de lijn te hangen bij de vk (daarom val ik jullie er lekker mee lastig Laughing), en bel eigenlijk echt pas als er echt iets aan de hand is. Maar ja, in principe ben ik vrijdag nog maar 39.3 weken dus wie weet krijg ik dan wel elke week een afspraak ..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 5:54

Ayla schreef:Ik had dit tijdens de persweeën! Hebben ze geen 06 nummer ofzo wat je ff kan bellen?

Jawel dat hebben ze wel, maar het zijn echt nog geen persweeën, die herken ik denk ik wel.

Ook is mijn water nog niet gebroken, niks. Niks wat er ook maar op lijkt. Zowel de druk op mijn anus zeg maar is er wel, maar er is ook steeds druk op mijn blaas, dus ze zal nu wel echt startklaar liggen. Mocht het morgenochtend nog zo zijn en voor de rest niks, dan bel ik wel even, gewoon voor de zekerheid.

Het is zeg maar meer irritant, dan dat het me écht in de weg zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Ayla zo 13 nov 2011 - 5:58

Ja en dalijk valt op de wc je dochter eruit Wink Ik zou even bellen, beter het zekere voor het onzekere nemen meis! Je zal niet de eerste zijn bij wie het ineens zover is...
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Susan zo 13 nov 2011 - 6:00

Ik zou wel even bellen voor de zekerheid, zeker als je al iets hebt wat voelt als weeën. De kans is op zich klein dat het al persweeën zijn, maar het komt wel voor dat je ontsluitingsweeën hebt die niet heel pijnlijk en daardoor dus niet herkenbaar zijn. Mijn moeder had dat, ze wist dat de bevalling was begonnen omdat de vliezen waren gebroken, maar niet door weeën die voldeden aan de omschrijving die verloskundigen altijd geven (en die in mijn ogen best star is).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  LMCurious zo 13 nov 2011 - 6:01

kan het ook niet zijn dat ze gewoon met indalen net niet lekker is gaan liggen voor je darmen. Dan kun je volgens mij ook zo'n drukkend gevoel krijgen zonder dat er echt iets is. Omdat een en ander gewoon een beetje verdrukt word door de baby.

Maar ik zou als het morgen nog zo is ook gewoon bellen! Dan weet je het ook zeker wat er is.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Ayla zo 13 nov 2011 - 6:03

Er was hier op het forum ook iemand die maar niet belde omdat de weeën nog niet pijnlijk genoeg waren naar haar idee, tot ze wel belde en op het moment dat de verlos er was kreeg ze persdrang en was ie er zo, weet niet meer wie dat was...
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 6:08

Ik vind het zelf gewoon nog niet té om te bellen, ik hou wel voor de zekerheid mijn telefoon naast mijn bed vannacht.

En Susan, wat jij zegt idd, ik vind de omschrijving die verloskundigen geven ook nogal over een kam scherend, naar mijn idee ervaart iedereen het toch weer anders en heeft de één een hogere pijngrens dan de andere.

Ik houd jullie iig op de hoogte. Dit forum is mijn terugvalpunt haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Smaragdje zo 13 nov 2011 - 6:08

Parels, ik hoop voor jou dat het nu snel voor jou begint! Ik had het zelfde gevoel (dat denk ik in iedergeval, zoals ik het lees ;-) )vanaf het moment dat mijn weeën net begonnen waren, dus wie weet.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Ezzer zo 13 nov 2011 - 6:09

Ik zou bellen.
Op het moment dat mijn bevalling begon (wat ik dus niet door had) wou ik de VK ook niet bellen. Vond mezelf een zeur en heb dus te lang doorgelopen. (nu ben ik misschien ook niet het juiste voorbeeld, bevallen met 34 weken)

Maar goed ik heb er wel van geleerd dat ik in een volgende keer wel eerder aan de bel zou trekken! En dat zou ik als ik jouw was ook doen. Al is het alleen maar voor je geruststelling zodat je vannacht met een gerust hart kan slapen.

Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 6:14

Ik denk toch echt dat het het begin van de bevalling is.
En dan hoeft je dochter zich nog niet meteen vannacht laten zien, het is wel een teken dat de voorbereiding van de bevalling in volle gang is. Dan kan het nog goed een week of 2 duren voordat ze geboren wordt.

Denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 6:16

Haha Zelda, jij hebt precies mijn gedachte!
Ik denk dat het gewoon echt zo is, er is echt wel iets aan de gang, maar het hoeft nog niks te betekenen. Ga denk ik wel morgen even bellen of ik iets eerder op afspraak kan, puur omdat ik best wel veel vage klachten heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Pien zo 13 nov 2011 - 6:19

Zelda schreef:Ik denk toch echt dat het het begin van de bevalling is.
En dan hoeft je dochter zich nog niet meteen vannacht laten zien, het is wel een teken dat de voorbereiding van de bevalling in volle gang is. Dan kan het nog goed een week of 2 duren voordat ze geboren wordt.

Denk ik.

heel erg plus 1!

daarnaast zou ik denk ik wel de vk bellen en je klachten duidelijk maken. stel dat je dan deze week een keer belt met dat je vliezen bijv gebroken zijn dan weten ze al af van je klachten die je nu hebt.
mijn vk wilde dingen die te maken konden hebben met een beginnende bevalling liever weten met oog op `als er echt iets gebeurt`.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 6:21

Parels schreef:Haha Zelda, jij hebt precies mijn gedachte!
Ik denk dat het gewoon echt zo is, er is echt wel iets aan de gang, maar het hoeft nog niks te betekenen. Ga denk ik wel morgen even bellen of ik iets eerder op afspraak kan, puur omdat ik best wel veel vage klachten heb.
Ik denk niet dat ik zou bellen, alleen als het erger wordt. Ik vind het trouwens wel vreemd dat jij maar 1 keer in de 2 weken op afspraak kan, ik mocht vanaf 37 weken 1 keer in de week komen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  studiebol zo 13 nov 2011 - 6:26

Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik pers weeen had. Ik had volledige ontsluiting en het voelde allemaal niet fijn. Had continue het gevoel dat ik moest poepen. Maar ik vond dat gevoel niet op de weeen lijken die ik ook had.
Dus ik denk dat je er niet klakkeloos van uit moet gaan dat je persweeen wel herkent hoor meis!

Ik voelde dus ook een enorme druk, druk dat ik moest poepen. Dus hou het aub goed in de gaten en bel maar gewoon voor de zekerheid naar de verloskundige!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 6:26

Zelda schreef:
Parels schreef:Haha Zelda, jij hebt precies mijn gedachte!
Ik denk dat het gewoon echt zo is, er is echt wel iets aan de gang, maar het hoeft nog niks te betekenen. Ga denk ik wel morgen even bellen of ik iets eerder op afspraak kan, puur omdat ik best wel veel vage klachten heb.
Ik denk niet dat ik zou bellen, alleen als het erger wordt. Ik vind het trouwens wel vreemd dat jij maar 1 keer in de 2 weken op afspraak kan, ik mocht vanaf 37 weken 1 keer in de week komen!

Ik mocht ook pas na de 39 weken elke week komen, vond dat ook vreemd, maar dat was nou eenmaal de regel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 6:28

Pien schreef:
Zelda schreef:Ik denk toch echt dat het het begin van de bevalling is.
En dan hoeft je dochter zich nog niet meteen vannacht laten zien, het is wel een teken dat de voorbereiding van de bevalling in volle gang is. Dan kan het nog goed een week of 2 duren voordat ze geboren wordt.

Denk ik.

heel erg plus 1!

daarnaast zou ik denk ik wel de vk bellen en je klachten duidelijk maken. stel dat je dan deze week een keer belt met dat je vliezen bijv gebroken zijn dan weten ze al af van je klachten die je nu hebt.
mijn vk wilde dingen die te maken konden hebben met een beginnende bevalling liever weten met oog op `als er echt iets gebeurt`.

Daarom bel ik morgen even, gewoon naar het reguliere nummer denk ik, dan is ze wel op de hoogte van mijn klachtjes maar het is ook weer niet zo dringend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Floor zo 13 nov 2011 - 6:29

_MamaRosa_ schreef:
Zelda schreef:
Parels schreef:Haha Zelda, jij hebt precies mijn gedachte!
Ik denk dat het gewoon echt zo is, er is echt wel iets aan de gang, maar het hoeft nog niks te betekenen. Ga denk ik wel morgen even bellen of ik iets eerder op afspraak kan, puur omdat ik best wel veel vage klachten heb.
Ik denk niet dat ik zou bellen, alleen als het erger wordt. Ik vind het trouwens wel vreemd dat jij maar 1 keer in de 2 weken op afspraak kan, ik mocht vanaf 37 weken 1 keer in de week komen!

Ik mocht ook pas na de 39 weken elke week komen, vond dat ook vreemd, maar dat was nou eenmaal de regel.

ik heb ook elke 2 weken afspraken, niet elke week (soms een keer extra tussendoor als ik me zorgen maak maar verder niet).
on topic, de druk die je omschrijft heb ik ook al vaker gehad (maar ik heb het dus niet continu, soms 2 dagen en dan weer niet).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum