Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Continue ´druk´ down under ..

+22
Clapperdie
Jade
Lejow
Aimee
Makamba
Koffieleut
Pussycat
liesje
JD
RiLiJu
Tania
woezel
Floor
studiebol
Pien
Ezzer
Smaragdje
LMCurious
Susan
Ayla
Muppetje
Annie24
26 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 6:33

Ik zou denk ik ook even bellen. Ik heb bij mijn bevalling eigenlijk niks van het voorwerk meegekregen.
Pas 's avonds laat toen het echt menens was toen voelde ik wat en zijn we gauw naar het ziekenhuis gegaan( ik had een medische indicatie). Daar bleek dat ik al bijna 10 cm ontsluiting had. Daarna was ons zoontje heel gauw geboren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 6:35

Ik zou gewoon even bellen Parels!

Al je je er écht geen zorgen over maakte, had je die topic niet geopend. Waar of waar? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 6:35

kan het niet gewoon zijn dat de baby op je blaas en endeldarm drukt met haar gewicht, waardoor je die druk steeds hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 6:38

Zorgen maak ik me in principe niet, want het is alleen maar goed als de bevalling natuurlijk op gang komt en ik had zoiets al ingecalculeerd Wink

Dit topic heb ik meer geopend om te kijken of het dus iets was wat vaker voorkomt, en meer om bepaalde dingen bevestigd te kijken. Staat het angstzweet me idd aan de kaken dan bel ik wel.

Rejoy ; dat kan idd ook, ze is ook echt een heel stuk ingedaald nog ineens. Elke keer als ik denk dat kan niet verder kennelijk dus wel Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  woezel zo 13 nov 2011 - 7:30

Ik had die druk ook maar ook dat ik al aan het infuus met weeenopwekkers zat. En dus al 3/4 cm ontsluiting had.
Zou het dus wel even goed in de gaten houden en bij twijfel de vk bellen


Laatst aangepast door woezel op zo 13 nov 2011 - 7:39; in totaal 1 keer bewerkt

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 7:36

Susan schreef:Ik zou wel even bellen voor de zekerheid, zeker als je al iets hebt wat voelt als weeën. De kans is op zich klein dat het al persweeën zijn, maar het komt wel voor dat je ontsluitingsweeën hebt die niet heel pijnlijk en daardoor dus niet herkenbaar zijn. Mijn moeder had dat, ze wist dat de bevalling was begonnen omdat de vliezen waren gebroken, maar niet door weeën die voldeden aan de omschrijving die verloskundigen altijd geven (en die in mijn ogen best star is).

+1

Ik heb dit ook gehad.
Nooit regelmatige, pijnlijke weeën waarbij ik de vk mocht bellen om te komen. Toen ik dacht dat de echte weeën begonnen waren, bleken het persweeën te zijn die ik al een uur probeerde op te vangen. Meteen naar het ziekenhuis vertrokken en daar bleek ik al 10 cm ontsluiting te hebben en mocht ik meteen persen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Susan zo 13 nov 2011 - 7:44

Precies. Al dat stellige gelul van verloskundigen, van 'het moet om de zoveel minuten, anders telt het niet' en 'als je nog aan de telefoon kan komen dan valt het nog wel mee'. Al zou er maar één vrouw zijn die door dat soort rechtlijnige regeltjes te laat belt, dan is dat er nog eentje teveel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Tania zo 13 nov 2011 - 7:46

Susan schreef:Precies. Al dat stellige gelul van verloskundigen, van 'het moet om de zoveel minuten, anders telt het niet' en 'als je nog aan de telefoon kan komen dan valt het nog wel mee'. Al zou er maar één vrouw zijn die door dat soort rechtlijnige regeltjes te laat belt, dan is dat er nog eentje teveel.

Tegen mij zeiden ze in het ziekenhuis dat ik geen persweeen had omdat ik niet genoeg pijn had laughcry

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  RiLiJu zo 13 nov 2011 - 7:57

Ik had dit ook beide keren vlak voor de bevalling. Beide keren mijn hele darmen ook helemaal leeggepoept+diarree (Sorry, voor het detail) De eerste keer heb ik veel te laat gebeld. Toen ze kwamen was ze er met drie minuten. De tweede keer had ik bijna helemaal geen pijn, behalve het drukkende gevoel dat jij beschrijft en zo af en toe krampen.(Ene keer zat er tien minuten tussen, dan weer twee minuten, dan weer een half uur. Heel onregelmatig dus) Heb toen toch voor de zekerheid gebeld en weer niet voor niks, had toen ook al acht cm. Heb met negen cm nog zelf de kraamzorg gebeld en koffie gedronken tot ik mocht persen. Als die laatste mijn eerste bevalling was geweest, waren ze echt pas gekomen wanneer ik al bevallen was. Je bevalling kan dus heel anders zijn dan je in je hoofd hebt, dus zou toch voor de zekerheid even bellen. Al is het alleen even om te overleggen.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  JD zo 13 nov 2011 - 11:03

ik ben nog nooit zwanger geweest en kan dus over het onderwerp zelf niks zeggen, maar ik wilde je even succes wensen Parels! Heb toch wel het idee dat het ergens deze week wel eens zou kunnen gebeuren, dus bij deze alvast; puf-ze en zet hem op he!! smilesmile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 11:06

Als je baarmoeder wat gekanteld is kan de baby bij dieper indalen op je endeldarm gaan drukken. Helaas geen teken dat de bevalling gaat beginnen dus! Maar dat kan natuurlijk alsnog gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 18:01

Geen reactie meer van Parels, zou het? Hoop het zo voor d'r!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 19:02

Ben ik!! Hele nacht wakker gelegen, echt pijnlijke krampen maar helaas ...
smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 19:19

Ze is er niet 'uitgevallen' dus?! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  liesje zo 13 nov 2011 - 20:03

Tania schreef:
Susan schreef:Precies. Al dat stellige gelul van verloskundigen, van 'het moet om de zoveel minuten, anders telt het niet' en 'als je nog aan de telefoon kan komen dan valt het nog wel mee'. Al zou er maar één vrouw zijn die door dat soort rechtlijnige regeltjes te laat belt, dan is dat er nog eentje teveel.

Ik heb dus zo'n verloskundige gehad bij mijn bevalling. mijn man belde voor de eerste keer om 18.30 dat ik weeen had toen sprak ze dus af met mijn man bel over 2 uurtjes maar terug als ze regelmatiger zijn. maar een uur later was dit dus al het geval dus mijn man belt naar de vk en ze zei letterlijk bel je nu alweer. de vk wilde mij toen ook weer spreken ach dat het pijnlijker word hoort erbij en je kunt nog goed door de telefoon praten ik kom wel rond 20.30u. gelukkig was ze er dus eerder ik zat toen al op de helft met de ontsluiting.dus hoppa naar het zkhs wilde poliklinisch bevallen ik heb het wel besproken met haar kreeg er eigenlijk geen reactie op terug.ik wil deze vk dus echt niet weer. zal je net zien dat dit dus wel gebeuren gaat.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 20:29

Parels schreef:Ben ik!! Hele nacht wakker gelegen, echt pijnlijke krampen maar helaas ...
smile
heb je al gebeld? Echt pijnlijke krampen klinkt positief (als je wil bevallen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Pussycat zo 13 nov 2011 - 20:41

oeh inderdaad! Spannend hoor! Zou het dan toch?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Koffieleut zo 13 nov 2011 - 20:46

Spannend meid!!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Makamba zo 13 nov 2011 - 21:08

Parels schreef:Ben ik!! Hele nacht wakker gelegen, echt pijnlijke krampen maar helaas ...
smile

hug Hoop echt zo voor jullie dat de bevalling snel gaat beginnen, want dit is ook niks.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Susan zo 13 nov 2011 - 21:13

liesje schreef:
Ik heb dus zo'n verloskundige gehad bij mijn bevalling. mijn man belde voor de eerste keer om 18.30 dat ik weeen had toen sprak ze dus af met mijn man bel over 2 uurtjes maar terug als ze regelmatiger zijn. maar een uur later was dit dus al het geval dus mijn man belt naar de vk en ze zei letterlijk bel je nu alweer. de vk wilde mij toen ook weer spreken ach dat het pijnlijker word hoort erbij en je kunt nog goed door de telefoon praten ik kom wel rond 20.30u. gelukkig was ze er dus eerder ik zat toen al op de helft met de ontsluiting.dus hoppa naar het zkhs wilde poliklinisch bevallen ik heb het wel besproken met haar kreeg er eigenlijk geen reactie op terug.ik wil deze vk dus echt niet weer. zal je net zien dat dit dus wel gebeuren gaat.

Hierdoor kregen wij sowieso al bij de zwangerschapscursus de tip om altijd je man te laten bellen en te laten zeggen dat jij niet in staat bent om aan de telefoon te komen, omdat verloskundigen het anders niet zo serieus nemen
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:12

Ik heb niet gebeld, de druk is nu ook weer wat minder.
Het zijn gewoon verschrikkelijk pijnlijke krampen, heel onregelmatig, nu is er dus weer helemaal niks al een paar uur, wat ik ook doe. Ik voel gewoon aan alles dat ze me voor de gek zit te houden en ik dus nog niet moet bellen.

Mijn vriend is ziek thuis, ook bijna niet geslapen, dus we hebben net nog lekker gelegen en liggen nu nog. De buurt zal wel denken 'oeeeeee, de man is ook thuis' hahaha helaas!

Het gaat nu wel weer beter, ben morgen 39 weken en hoop toch dat ik deze week beval, het is zo al een ware uitputtingsslag om "last" te hebben en te denken dat dit het misschien wel is maar toch te moeten relativeren steeds.

Het waren vannacht overigens geen echte harde buiken meer, nu was het net (dit heb ik ooit onthouden van een quote vn Susan geloof ik) alsof mijn buik uitgewongen werd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Susan zo 13 nov 2011 - 23:15

Zoveel mogelijk lekker slapen, meis, al is het midden op de dag. Als je niet kan slapen, ga dan lekker op de bank liggen met een boek. Echt, pak alle rust die je kunt pakken, je hebt het straks heel hard nodig als de weeën losbreken en je er niet meer doorheen kúnt slapen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Ayla zo 13 nov 2011 - 23:47

En als de kleine er is ook :P Hoop dat het toch wel doorzet Parels!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 0:06

Haha, dank je wel!
Slaap zal ik idd nog flink nodig hebben!
Ik kan overdag beter slapen dan s´nachts, s´nachts ga ik toch lopen denken en malen en overdag wil ik gewoon dat de dag snel voorbij is haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Susan ma 14 nov 2011 - 0:21

Nou, dan zou ik lekker overdag regelmatig even gaan liggen en 's nachts een boek paraat houden of iets anders wat leuk en ontspannend is. Niks is zo vervelend als uren woelen terwijl je niet kan slapen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Continue ´druk´ down under ..  - Pagina 2 Empty Re: Continue ´druk´ down under ..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum