Uitgerekend in November, December of Januari
+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers
Pagina 26 van 30
Pagina 26 van 30 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
Meiden, bedankt voor de lieve berichtjes. Ik weet als ze zaterdag gaan opwekken het ook zondag of misschien wel maandag kan zijn dat hij/zij geboren wordt. Het zijn sowieso bijzondere dagen. Ik heb me er nu wel bij neer kunnen leggen en verheug me er nu op dat we binnen een week ons kindje eindelijk zien en vast kunnen houden. Ben zo benieuwd. Mijn man heeft gisteren hals over de kop de klossen voor het bed gehaald, dat zou ik deze week f volgende week regelen, maar nu moet hij dat doen. Gelukkig kreeg hijnmeteen de rest van de week vrij toen hij belde dat ik met spoed opgenomen moest worden. Volgende week had hij sowieso al vrij en als de kleine volgende week komt heeft hij de 2 weken daarna ook vrij.
Ik heb op het forum nog niemand die ik een berichtjenkan sturen als de kleine er is. Iemand die zich daarvoor aanbiedt? Naam mag worden geplaats, maar alleen met puntje er tussen.
Ik heb op het forum nog niemand die ik een berichtjenkan sturen als de kleine er is. Iemand die zich daarvoor aanbiedt? Naam mag worden geplaats, maar alleen met puntje er tussen.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik begrijp alleen één ding niet, je zegt dat ze het normaal niet in het weekend inleiden, maar nu ivm kerst juist wel. Terwijl nu de kans dus het grootst is dat jullie kindje met de kerstdagen geboren wordt.
Voor jou wel het fijnst dat het nu snel op gang wordt gebracht, want als je alleen maar in bed mag liggen lijkt het me ook helemaal niks, en je maakt je toch druk om de gezondheid van de baby.
Voor jou wel het fijnst dat het nu snel op gang wordt gebracht, want als je alleen maar in bed mag liggen lijkt het me ook helemaal niks, en je maakt je toch druk om de gezondheid van de baby.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ja, dat begrijp ik zelf ook niet helemaal, alleen dat ze niet willen wachten tot na kerst, omdat het risico dan te groot is,mjuist omdat het weekend nu 3 dagen duurt. Zoiets... Ach en een kerstkindje is ookcwel erg speciaal, al is het qua verjaardag niet leuk later, zoals freakie ook al zei. Maar goed, daar is altijd iets aan te doen. Ik heb nu echt zoiets van het maakt allemaal niet uit, als de baby maar gezond ter wereld komt.
Poisongirl- Kletskop
poison: apart heh dat je nu weet dat het snel gaat komen, ik had het met de dag voordat ik ingeleid werdt en dus nog naar huis ging voor de nacht (moest mij 6 uur sochtends melden) zoo raar de terug weg....gewoon het idee dat je weet wanneer alles gaat beginnen! en dan inderdaad dat je ineens nog dingetjes moet regelen spannend hoor! hoe voel je je verder? gaat het og een beetje?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ach, met Kerst jarig zijn hoeft toch helemaal niet zo'n probleem te zijn. Heel veel mensen vieren de verjaardag toch niet op de dag zelf, je kunt het ook als iets bijzonders zien.
Wel spannend dat je nu echt zeker weet dat het allemaal zo dichtbij komt, jammer dat je het vanuit het ziekenhuis mee moet maken nu, dat is toch heel anders dan dat je nu nog met zijn tweeën thuis zou zitten.
Hopelijk heb je iemand gevonden die het nieuws straks op het forum wil zetten, ik had het graag gedaan maar ben met de kerst bijna non-stop buiten de deur volgens mij en heb geen internet op mijn telefoon (dat die mensen nog bestaan )
Wel spannend dat je nu echt zeker weet dat het allemaal zo dichtbij komt, jammer dat je het vanuit het ziekenhuis mee moet maken nu, dat is toch heel anders dan dat je nu nog met zijn tweeën thuis zou zitten.
Hopelijk heb je iemand gevonden die het nieuws straks op het forum wil zetten, ik had het graag gedaan maar ben met de kerst bijna non-stop buiten de deur volgens mij en heb geen internet op mijn telefoon (dat die mensen nog bestaan )
blondje1313- Kletskop
Met mij gaatvhet goed, heb ook helemaal geen klachten, voel me zoals ik me de hele zwangerschap gevoeld heb. Dat is het bizarre er aan. Haha. Lijkt me ook wel vreemd inderdaad als je naar huis gaat en weet datvje de volgende morgen ingeleid wordt.joyce0606 schreef:poison: apart heh dat je nu weet dat het snel gaat komen, ik had het met de dag voordat ik ingeleid werdt en dus nog naar huis ging voor de nacht (moest mij 6 uur sochtends melden) zoo raar de terug weg....gewoon het idee dat je weet wanneer alles gaat beginnen! en dan inderdaad dat je ineens nog dingetjes moet regelen spannend hoor! hoe voel je je verder? gaat het og een beetje?
Ik ben nu aan t aftellen tot zaterdag, haha. Sowieso omdat ik dan jarig ben maar vooral ivm inleiden natuurlijk.
Mag ik vragen hoe dat bij jou ging? En hoe je het ervaren hebt?
Poisongirl- Kletskop
Poisongirl schreef:Met mij gaatvhet goed, heb ook helemaal geen klachten, voel me zoals ik me de hele zwangerschap gevoeld heb. Dat is het bizarre er aan. Haha. Lijkt me ook wel vreemd inderdaad als je naar huis gaat en weet datvje de volgende morgen ingeleid wordt.joyce0606 schreef:poison: apart heh dat je nu weet dat het snel gaat komen, ik had het met de dag voordat ik ingeleid werdt en dus nog naar huis ging voor de nacht (moest mij 6 uur sochtends melden) zoo raar de terug weg....gewoon het idee dat je weet wanneer alles gaat beginnen! en dan inderdaad dat je ineens nog dingetjes moet regelen spannend hoor! hoe voel je je verder? gaat het og een beetje?
Ik ben nu aan t aftellen tot zaterdag, haha. Sowieso omdat ik dan jarig ben maar vooral ivm inleiden natuurlijk.
Mag ik vragen hoe dat bij jou ging? En hoe je het ervaren hebt?
ik had al bijna 2cm ontsluiting toen ze ging voelen de dag voordat ik werd ingeleid. de volgende ochtend moest ik mij melden en werd er wederom gevoeld, de vk vond het nog net niet helemaal voldoende om mijn vliezen te breken. en heb toen gel gehad, dan moet je even blijven liggen en dan mag je 4 uur lang je gang gaan (echt 1 tip, als je gel krijgt en een paar uur moet wachten, ga echt proberen te slapen!!)
4 uur later werd weer gevoeld, de gel had wel iets gedaan, maar nog niet voldoende, dus wederom gel, 4 uur later is weer gevoeld en toen was het goed genoeg (Anders was ik de nacht ingegaan zonder dat ze het verder gingen opwekken).
mijn vliezen werden gebroken en er werd 2 uur afgewacht om te kijken of de weeen uit zich zelf op gang kwamen, anders kreeg ik opwekinfuus. de weeen kwamen vrij snel op gang, en 2 uur later had ik al 4cm. ik ben toen 2 uur op de 4cm blijven hangen, en zou een infuud krijgen, vanwege de drukte, waren ze het een beetje vergeten, toen ze terug kwamen had het toch doorgezet naar de 5cm. dus geen infuus.
vanaf toen is het echt heel snel gegaan. de vk had dus net gevoelt dat ik 5cm had, en ze ging weer weg (drukte) 3 weeen later kreeg ik enorme persdrang, de verpleegkundige die bijna constant bij mij was, zei dat dit onmogelijk was, want de vk was net 15min weg. ze zei letterlijk "je staat op de wachtlijst, ze komt weer als ze bij de andere is geweest" ik kon het echt niet tegenhouden en heb ook stiekum beetje meegeperst.
de vk kwam toch vrij snel (na 15min) en ik had 10cm!! (binnen half uur!) en met een uur persen, een duw op buik, een flinke knip is K geboren. hij zat wat gedraaid met zijn hoofd, en zijn hartslag daalde erg, dus moest er echt heel snel uit, anders was het nog uitgedraaid op een ks.
joyce0606- Kletskop
Wauw poisongirl wat spannend allemaal. Jullie baby wordt een 2011 baby!! Jullie gaan dus met zijn 3-en het nieuwe jaar in!! Wel heel apart dat het dus of je verjaardag of een Kerstbaby wordt zeg. Heel speciaal . Is het elk jaar groot feest bij jullie thuis met jouw verjaardag en die van de kleine!! Het gaat vooral om jullie gezondheid dus neem lekker je rust de komende dagen en laat goed voor jezelf zorgen. Fijn dat je man ook lekker bij je kan zijn nu!! Zet hem op hé! En o je mag mij wel berichten hoor als de baby geboren is. Zal k mijn nummer dan even PM-en!?
Supertalentje: wat jammer dat je zus je ook een beetje onzeker laat voelen. Hallo 10 kilo is hartstikke netjes!! En daarnaast heeft vergelijken helemaal geen zin, want elke vrouw is anders (Zwanger) en elke baby is ook anders. Jullie zoon doet het hartstikke goed en jij ook!!
Aimee:
Ik moest stiekem wel lachen om je berichtje zeg. Dat die vrouw ineens zegt: "hij is toch neit zo groot". HUH!! Natuurljik supernieuws!! Hoeven jullie nu ook geen extra echo's meer?! Heeft je eerdere verlof je toch goed gedaan. Ik merk zelf ook wel dat sinds ik rustiger aan doe mijn buik ook echt groeit! wel leuk hoor.
Shit jullie berichten staan op de vorige pagina dus kan niet helemaal uitgebreid reageren.
Hier gisteravond van mijn laatste keer school teruggekomen. Ik was gesloopt!! Maar ik heb de eindstreep gehaald . Aimee: jij vroeg dat volgens mij, ik loop in principe geen vertraging op. Ik heb nu zoveel mogelijk gedaan en loop iets voor en hopelijk gaat alles met de bevalling en baby goed en pak ik alles vanaf maart/april weer op. Dan moet ik in de zomer wel ff nog een toets inhalen, maar draai ik verder met het reguliere programma mee.
Hier lekker een relaxdagje. Ben net pas gedoucht en nu lekker met bakje koffie en beschuitjes ontbijten
Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
Supertalentje: wat jammer dat je zus je ook een beetje onzeker laat voelen. Hallo 10 kilo is hartstikke netjes!! En daarnaast heeft vergelijken helemaal geen zin, want elke vrouw is anders (Zwanger) en elke baby is ook anders. Jullie zoon doet het hartstikke goed en jij ook!!
Aimee:
Ik moest stiekem wel lachen om je berichtje zeg. Dat die vrouw ineens zegt: "hij is toch neit zo groot". HUH!! Natuurljik supernieuws!! Hoeven jullie nu ook geen extra echo's meer?! Heeft je eerdere verlof je toch goed gedaan. Ik merk zelf ook wel dat sinds ik rustiger aan doe mijn buik ook echt groeit! wel leuk hoor.
Shit jullie berichten staan op de vorige pagina dus kan niet helemaal uitgebreid reageren.
Hier gisteravond van mijn laatste keer school teruggekomen. Ik was gesloopt!! Maar ik heb de eindstreep gehaald . Aimee: jij vroeg dat volgens mij, ik loop in principe geen vertraging op. Ik heb nu zoveel mogelijk gedaan en loop iets voor en hopelijk gaat alles met de bevalling en baby goed en pak ik alles vanaf maart/april weer op. Dan moet ik in de zomer wel ff nog een toets inhalen, maar draai ik verder met het reguliere programma mee.
Hier lekker een relaxdagje. Ben net pas gedoucht en nu lekker met bakje koffie en beschuitjes ontbijten
Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
Gast- Gast
Komt de dokter net zegt ze dat ze me besproken hebben (klinkt zo ernstig altijd) en dat ze vandaag (of morgen, is nogal druk op de verloskamers) een ballonnetje gaan inbrengen om de bevalling op te wekken. Heel spannend dus nu....waaah! Haha.
Nicci:ik heb het nummer van joyce al geef het dus door aan haar.wel bedankt in elk geval.u
Nicci:ik heb het nummer van joyce al geef het dus door aan haar.wel bedankt in elk geval.u
Poisongirl- Kletskop
Poisongirl schreef:Komt de dokter net zegt ze dat ze me besproken hebben (klinkt zo ernstig altijd) en dat ze vandaag (of morgen, is nogal druk op de verloskamers) een ballonnetje gaan inbrengen om de bevalling op te wekken. Heel spannend dus nu....waaah! Haha.
OWW wat spannend zeg! ik hoop voor je dat het niet dagen lang gaat duren allemaal!!
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:Poisongirl schreef:Komt de dokter net zegt ze dat ze me besproken hebben (klinkt zo ernstig altijd) en dat ze vandaag (of morgen, is nogal druk op de verloskamers) een ballonnetje gaan inbrengen om de bevalling op te wekken. Heel spannend dus nu....waaah! Haha.
OWW wat spannend zeg! ik hoop voor je dat het niet dagen lang gaat duren allemaal!!
+1; spannend hoor! Ik duim voor je dat het allemaal snel en vlekkeloos gaat verlopen!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Zo dat is al snel Poisongirl, ben benieuwd wanneer je aan de beurt bent. Spannend!
Gast- Gast
Wauw Poisongirl, dat is snel! Spannend hoor!!! Zet hem op
Supertalentje: Lief je berichtje De buikomtrek van de baby kwam nu overeen met 35w2d, dus die liep zelfs nog een beetje voor! Ze heeft wel 4x z'n buik overnieuw gemeten omdat ze het ook niet begreep maar bleef goed uitkomen. Dus ik ben nu ook erg opgelucht!
Nog maar 2 dagen, dan ben jij ook gewoon alweer 37 weken Vanaf kerst mag jouw baby dus al komen! Spannend!!! Maar jij bent dus ook erfelijk belast met overtijd lopen?
Nicci: Ja, wij zaten zelf ook even zo: Niet zo groot?! Maar waren wel ook meteen heel opgelucht. Fijn dat je niet achter komt te lopen met school! En super goed dat je de eindstreep hebt gehaald!
Ik doe vandaag ook lekker rustig aan... Vanmorgen even koffie gedronken bij een collega en verder lekker niets!
Supertalentje: Lief je berichtje De buikomtrek van de baby kwam nu overeen met 35w2d, dus die liep zelfs nog een beetje voor! Ze heeft wel 4x z'n buik overnieuw gemeten omdat ze het ook niet begreep maar bleef goed uitkomen. Dus ik ben nu ook erg opgelucht!
Nog maar 2 dagen, dan ben jij ook gewoon alweer 37 weken Vanaf kerst mag jouw baby dus al komen! Spannend!!! Maar jij bent dus ook erfelijk belast met overtijd lopen?
Nicci: Ja, wij zaten zelf ook even zo: Niet zo groot?! Maar waren wel ook meteen heel opgelucht. Fijn dat je niet achter komt te lopen met school! En super goed dat je de eindstreep hebt gehaald!
Ik doe vandaag ook lekker rustig aan... Vanmorgen even koffie gedronken bij een collega en verder lekker niets!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Lekker zo'n chilldagje hé Aimee. Ik lig nu ook lekker met kopje thee op de bank (de laptop wordt echt beetje lomp en zwaar) en de oudjaars van de straat met Dolf Jansen op NL 1. Lekker relax heerlijk
Gast- Gast
Weer ffnupdate van mij. Gisteravond kwam de dokter met de uitslag van de 24 uursurine. Daar was geen verhoogd eiwit in te zien... Dus geen zwangerschapsvergiftiging . Wel blijft mijn bloeddruk te hoog. Nu dus medicatie daarvoor. Vanmorgen opnieuw urine opgevangen en bloed geprikt. Het plan is nu om na de kerst in te leiden,momdat het acute gevaar van de vergiftiging voorbij is. Maar mijn bloeddruk is wel reden om zsm nadat ik 37 weken in te leiden. Afhankelijk van de uitslagen van de onderzoeken mag ik misschien vandaag of morgen naar huis om de kerst thuis te vieren moet me dan wel elke dag even melden in t ziekenhuis voor controle. Zoals het er nu uitziet dus geen kerstkindje voor ons.
Poisongirl- Kletskop
Poisongirl schreef:Weer ffnupdate van mij. Gisteravond kwam de dokter met de uitslag van de 24 uursurine. Daar was geen verhoogd eiwit in te zien... Dus geen zwangerschapsvergiftiging . Wel blijft mijn bloeddruk te hoog. Nu dus medicatie daarvoor. Vanmorgen opnieuw urine opgevangen en bloed geprikt. Het plan is nu om na de kerst in te leiden,momdat het acute gevaar van de vergiftiging voorbij is. Maar mijn bloeddruk is wel reden om zsm nadat ik 37 weken in te leiden. Afhankelijk van de uitslagen van de onderzoeken mag ik misschien vandaag of morgen naar huis om de kerst thuis te vieren moet me dan wel elke dag even melden in t ziekenhuis voor controle. Zoals het er nu uitziet dus geen kerstkindje voor ons.
ow wat fijn dat het acute gevaar is geweken, dat is toch wel een hele opluchting! en super natuurlijk om je verjaardag en kerst lekker thuis te vieren, dat is wel zo fijn! en daarna "lekker" bevallen! toch fijn dat het zo geregeld is, toch beter als alles tegelijkertijd! fijne verjaardag alvast!
joyce0606- Kletskop
Wat fijn zeg Poisongirl! Hoop dat je snel naar huis mag om lekker kerst te vieren.
Gast- Gast
Goh Poisongirl wat een positief nieuws! Maar ook wel heel gek, ofniet?! Zo moet je je ineens instellen op een Bday/Kerstbaby en zo zit je met je bolle buik aan het Kerstdiner
Wel heel fijn dat het geen zwangerschapsvergiftiging is!
Wel heel fijn dat het geen zwangerschapsvergiftiging is!
Gast- Gast
Wat fijn Poisongirl!!! Je weet nu wel dat jullie baby snel gaat komen, maar als het goed is pas na de kerst Geniet van jullie laatste kerst met z'n tweeën!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
@Poison: fijn dat het ergste gevaar is geweken en je lekker naar huis kunt!
Ik moet zo naar de VK voor controle, baby zit zo hoog deze ochtend dat ik bang ben dat ie uit mn bekken gedraaid is, dus dat ga ik even navragen. Verder klets ik straks ff bij, was gister druk met mn lijstje
Ik moet zo naar de VK voor controle, baby zit zo hoog deze ochtend dat ik bang ben dat ie uit mn bekken gedraaid is, dus dat ga ik even navragen. Verder klets ik straks ff bij, was gister druk met mn lijstje
Supertalentje- Kletskop
Ik mag naar huis mijn man komt me om half drie halen. Zaterdag moet ik op controle voor bloeddruk enzo en als dat goed ik mag ik dan weer naar huis voor de kerst en dan dinsdag inleiden. Ben helemaal happy!
Poisongirl- Kletskop
Super dat je naar huis mag met de kerst!
Dus waarschijnlijk geen kerstkindje (of hij moet zo eigenwijs zijn dat hij uit zichzelf eerder komt)
Geniet van de laatste dagen met zijn tweëen.
Dus waarschijnlijk geen kerstkindje (of hij moet zo eigenwijs zijn dat hij uit zichzelf eerder komt)
Geniet van de laatste dagen met zijn tweëen.
blondje1313- Kletskop
@Poison: zo fijn dat je nu thuis bent!
Ik was bij de VK vanmiddag en ik had gelijk, baby ligt wel met zn hoofd naar beneden maar nog niet ingedaald. Het kan zijn dat ie dit nog gaat doen en worst case scenario is een keizersnee. Verder gaat alles goed, een zwangerschap en baby uit een boekje, maar ik moet er toch even aan wennen dat ik baby misschien niet via de natuurlijke manier ter wereld kan brengen... Ik wilde juist geen pijnbestrijding omdat ik het allemaal zelf wilde doen (heel naief miss maar zo zie ik het) en nu moet het misschien wel met een keizersnee.
De VK was erg verbaasd dat ik nog overal heen fiets en de keuken sta te latexen, maar dat is nogal logisch omdat baby nog niet is ingedaald en ik dus ook geen heel erge pijn heb aan mijn bekken bijv. Ik ben wel bijna een kilo aangekomen tov 2 weken geleden, dat vond zij natuurlijk geen probleem, maar ik ga er toch opletten de komende weken om niet alles waar ik zin in heb in mn bakkes te douwen, haha!
Nicci en Aimee, hoe is het met jullie?!
Ik was bij de VK vanmiddag en ik had gelijk, baby ligt wel met zn hoofd naar beneden maar nog niet ingedaald. Het kan zijn dat ie dit nog gaat doen en worst case scenario is een keizersnee. Verder gaat alles goed, een zwangerschap en baby uit een boekje, maar ik moet er toch even aan wennen dat ik baby misschien niet via de natuurlijke manier ter wereld kan brengen... Ik wilde juist geen pijnbestrijding omdat ik het allemaal zelf wilde doen (heel naief miss maar zo zie ik het) en nu moet het misschien wel met een keizersnee.
De VK was erg verbaasd dat ik nog overal heen fiets en de keuken sta te latexen, maar dat is nogal logisch omdat baby nog niet is ingedaald en ik dus ook geen heel erge pijn heb aan mijn bekken bijv. Ik ben wel bijna een kilo aangekomen tov 2 weken geleden, dat vond zij natuurlijk geen probleem, maar ik ga er toch opletten de komende weken om niet alles waar ik zin in heb in mn bakkes te douwen, haha!
Nicci en Aimee, hoe is het met jullie?!
Supertalentje- Kletskop
Pagina 26 van 30 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 26 van 30
Permissies van dit forum: